Λάουρα Σταυρίδου, 9/6/2023 - 08:24 facebook twitter linkedin Μικρές πρωτοετείς προμήθειες; Θα πρέπει να διευρύνετε την πελατειακή σας βάση. Ποιοι τρόποι υπάρχουν; Λάουρα Σταυρίδου, 9/6/2023 facebook twitter linkedin Συνεργαστείτε με άλλους επαγγελματίες Μπορεί οι συνεργασίες με λογιστές και δικηγόρους να μην είχαν αποδώσει στο παρελθόν, αλλά και πάλι δεν μπορούμε να είμαστε βέβαιοι, διότι οι απόπειρες συνεργασίας, σταματούσαν μετά από δύο το πολύ τρείς προσπάθειες. Ωστόσο υπάρχει πάντα ο σωστός τρόπος. Πχ μια συνεργασία με ένα/μια δικηγόρο που ειδικεύεται στα διαζύγια, μπορεί να οδηγήσει σε συμβόλαια σπουδών για τα παιδιά. Θα εκπλαγείτε με το πόσοι άνθρωποι που χωρίζουν, προτιμούν να δίνουν χρήματα σε ένα συμβόλαιο από ότι σε μετρητά. Μπορεί να σας ακουστεί περίεργο, αλλά μια από τις συνεργασίες που αποδίδουν είναι με ηλεκτρολόγους και αυτό γιατί είναι αμφίδρομη. Εσείς κάθε φορά που ασφαλίζετε μια κατοικία ή τον ηλεκτρονικό εξοπλισμό, θα πρέπει να προτείνετε την αντικεραυνική προστασία (τοποθετείται στον ηλεκτρικό πίνακα). Από την άλλη πλευρά κάθε ηλεκτρολόγος μπορεί να σας δώσει ονόματα ανθρώπων που μόλις ολοκλήρωσαν την ανακαίνιση της οικίας τους- το εξοχικό τους ή το Air b&b. Γνωρίστε και ανταλλάξτε πελατολόγιο με κτηματομεσίτες και συμβολαιογράφους. Αυτοί οι τύποι συνεργασιών είναι αποτελεσματικές τακτικές επειδή είναι αμοιβαία επωφελείς. Συμμετοχή σε κοινωνικές οργανώσεις Η συμμετοχή σε διάφορες κοινωνικές οργανώσεις πχ συλλόγους, τοπικές αθλητικές ομάδες, εθελοντισμό κτλ, έχει σκοπό να σας κάνει γνωστούς σε ένα μεγάλο κοινωνικό περίγυρο. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Η κοινωνική ψυχολογία λέει, πως όταν έχουμε δει ένα άτομο τέσσερις φορές, αισθανόμαστε ότι μας είναι οικείο. Φυσικά είναι πιο εύκολο να συνεργαστούμε με ένα οικείο μας άτομο. Αυτό και μόνο έχει κάνει πολλούς διαμεσολαβητές επιτυχημένους. Είναι αρκετά δραστήριοι κοινωνικά. Χτίσιμο του δικού σας προφίλ Οργανώστε εσείς μικρής διάρκειας συναντήσεις για επαγγελματίες, που θα σας ενδιέφεραν ως πελάτες. Καλέστε ομιλητές που κατά βάση θα λύσουν απορίες όπως ένας λογιστής ή ένας τεχνικός για κομπιούτερ. Γράψτε άρθρα με συγκεκριμένη κατεύθυνση πχ οικογενειακή αστική ευθύνη, στην τοπική εφημερίδα. Το βασικό είναι να γίνεται συνεχώς γνωστό το όνομα σας. Αφήστε κάρτες σας στα τοπικά δημοτικά ιατρεία και γενικά όπου μπορείτε. Χειριστείτε σωστά τα media. Ξεκινήστε ένα δικό σας blog με θέματα όπως: Συμβουλές για την επιλογή της σωστής ασφαλιστικής κάλυψης Τα είδη ασφάλισης Βήματα για την υποβολή αξίωσης Ακολουθήστε μία ή περισσότερες από τις παραπάνω στρατηγικές για να αποκτήσετε περισσότερους πελάτες για την ασφαλιστική σας επιχείρηση, ωστόσο ξεκινήστε μόνο με αυτά στα οποία νιώθετε πιο άνετα. Σκεφτείτε «Τι θα με έκανε να γίνω πελάτης ενός ασφαλιστικού διαμεσολαβητή»; Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 13/06/2025 - 09:20 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες!
Λάουρα Σταυρίδου, 11/06/2025 - 09:00 Πως αξιολογούμε έναν Δυνητικό Πελάτη, για να μην χάνουμε τον χρόνο μας;
Λάουρα Σταυρίδου, 10/06/2025 - 09:28 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες!
Λάουρα Σταυρίδου, 06/06/2025 - 09:00 Προτείνουμε στον πελάτη σφαιρική κάλυψη της επιχείρησης. Όχι μόνο Φυσικές Καταστροφές…
Client Expectations in the Digital Age: How Agents Can Adapt Republish from the special edition of Nextdeal (Issue 560) By Laura Stavridou In an era of instant everything — from rideshare apps... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:20
Προσδοκίες Πελατών στην Ψηφιακή Εποχή: Πώς Μπορούν να Προσαρμοστούν οι Πράκτορες Αναδημοσίευση από το ειδικό τεύχος της εφημερίδας Nextdeal (Τεύχος 560) Της Λάουρας Σταυρίδου Σε μια εποχή όπου τα πάντα γίνονται γρήγορα και... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:18
Διαχείριση κρίσης; Προτιμήστε την Δράση και όχι την Αντίδραση. Είναι αλήθεια πως συνήθως ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, περιμένει από τον ήδη πελάτη του, να επικοινωνήσει μαζί του για οποιαδήποτε θέμα... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 09:09
Ποιοι είναι οι λόγοι που ένα χαρτοφυλάκιο είναι «αδρανές περιουσιακό στοιχείο»; Ο όρος «αδρανές περιουσιακό στοιχείο» αναφέρεται σε ένα περιουσιακό στοιχείο που δεν χρησιμοποιείται ενεργά και έτσι δεν αποφέρει εισόδημα. Μπορεί για... Λάουρα Σταυρίδου, 03/06/2025 - 09:23
Οι συναισθηματικοί λόγοι που «κρύβονται» πίσω από την πτώση Ασφαλίστρων Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, δημοσιεύτηκαν άρθρα σχετικά με την πτώση Ασφαλίστρων στον κλάδο ζωής, υγείας, στις ασφαλίσεις συνδεδεμένες με... Λάουρα Σταυρίδου, 02/06/2025 - 09:03
Τι προτείνει ο οργανισμός Insurance Europe για την διευκόλυνση των καταναλωτών Επενδυτικών Ασφαλιστικών Προϊόντων; Ο οργανισμός Insurance Europe μέσω των 39 ενώσεων-μελών του, εκπροσωπεί 922.000 υπαλλήλους και περισσότερες από 4.900 ασφαλιστικές και αντασφαλιστικές επιχειρήσεις κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 30/05/2025 - 09:06