Λάουρα Σταυρίδου, 9/6/2023 - 08:24 facebook twitter linkedin Μικρές πρωτοετείς προμήθειες; Θα πρέπει να διευρύνετε την πελατειακή σας βάση. Ποιοι τρόποι υπάρχουν; Λάουρα Σταυρίδου, 9/6/2023 facebook twitter linkedin Συνεργαστείτε με άλλους επαγγελματίες Μπορεί οι συνεργασίες με λογιστές και δικηγόρους να μην είχαν αποδώσει στο παρελθόν, αλλά και πάλι δεν μπορούμε να είμαστε βέβαιοι, διότι οι απόπειρες συνεργασίας, σταματούσαν μετά από δύο το πολύ τρείς προσπάθειες. Ωστόσο υπάρχει πάντα ο σωστός τρόπος. Πχ μια συνεργασία με ένα/μια δικηγόρο που ειδικεύεται στα διαζύγια, μπορεί να οδηγήσει σε συμβόλαια σπουδών για τα παιδιά. Θα εκπλαγείτε με το πόσοι άνθρωποι που χωρίζουν, προτιμούν να δίνουν χρήματα σε ένα συμβόλαιο από ότι σε μετρητά. Μπορεί να σας ακουστεί περίεργο, αλλά μια από τις συνεργασίες που αποδίδουν είναι με ηλεκτρολόγους και αυτό γιατί είναι αμφίδρομη. Εσείς κάθε φορά που ασφαλίζετε μια κατοικία ή τον ηλεκτρονικό εξοπλισμό, θα πρέπει να προτείνετε την αντικεραυνική προστασία (τοποθετείται στον ηλεκτρικό πίνακα). Από την άλλη πλευρά κάθε ηλεκτρολόγος μπορεί να σας δώσει ονόματα ανθρώπων που μόλις ολοκλήρωσαν την ανακαίνιση της οικίας τους- το εξοχικό τους ή το Air b&b. Γνωρίστε και ανταλλάξτε πελατολόγιο με κτηματομεσίτες και συμβολαιογράφους. Αυτοί οι τύποι συνεργασιών είναι αποτελεσματικές τακτικές επειδή είναι αμοιβαία επωφελείς. Συμμετοχή σε κοινωνικές οργανώσεις Η συμμετοχή σε διάφορες κοινωνικές οργανώσεις πχ συλλόγους, τοπικές αθλητικές ομάδες, εθελοντισμό κτλ, έχει σκοπό να σας κάνει γνωστούς σε ένα μεγάλο κοινωνικό περίγυρο. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Η κοινωνική ψυχολογία λέει, πως όταν έχουμε δει ένα άτομο τέσσερις φορές, αισθανόμαστε ότι μας είναι οικείο. Φυσικά είναι πιο εύκολο να συνεργαστούμε με ένα οικείο μας άτομο. Αυτό και μόνο έχει κάνει πολλούς διαμεσολαβητές επιτυχημένους. Είναι αρκετά δραστήριοι κοινωνικά. Χτίσιμο του δικού σας προφίλ Οργανώστε εσείς μικρής διάρκειας συναντήσεις για επαγγελματίες, που θα σας ενδιέφεραν ως πελάτες. Καλέστε ομιλητές που κατά βάση θα λύσουν απορίες όπως ένας λογιστής ή ένας τεχνικός για κομπιούτερ. Γράψτε άρθρα με συγκεκριμένη κατεύθυνση πχ οικογενειακή αστική ευθύνη, στην τοπική εφημερίδα. Το βασικό είναι να γίνεται συνεχώς γνωστό το όνομα σας. Αφήστε κάρτες σας στα τοπικά δημοτικά ιατρεία και γενικά όπου μπορείτε. Χειριστείτε σωστά τα media. Ξεκινήστε ένα δικό σας blog με θέματα όπως: Συμβουλές για την επιλογή της σωστής ασφαλιστικής κάλυψης Τα είδη ασφάλισης Βήματα για την υποβολή αξίωσης Ακολουθήστε μία ή περισσότερες από τις παραπάνω στρατηγικές για να αποκτήσετε περισσότερους πελάτες για την ασφαλιστική σας επιχείρηση, ωστόσο ξεκινήστε μόνο με αυτά στα οποία νιώθετε πιο άνετα. Σκεφτείτε «Τι θα με έκανε να γίνω πελάτης ενός ασφαλιστικού διαμεσολαβητή»; Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 21/11/2025 - 09:21 Καταιγίδες, πλημμύρες και παθητική ανάληψη κινδύνου - Ενημερώστε τους!
Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2025 - 09:44 4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση!
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α; Θυμίζουμε πως η έκπτωση στον ΕΝΦΙΑ, για ασφαλισμένες κατοικίες έναντι φυσικών φαινομένων, ανέρχεται σε 20% όταν η φορολογητέα αξία είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45
Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής; Ναι η απόσταση από την επιτυχία μπορεί να μετρηθεί και είναι…τρείς απαντήσεις μακριά. Συγκεκριμένα είναι οι απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις: Επικοινώνησα σήμερα... Λάουρα Σταυρίδου, 10/11/2025 - 09:18
Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα; Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο, ένας συνάδελφος να περιμένει με αγωνία να κλείσει μια «μεγάλη» δουλειά ή να κλείσει μια... Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34