close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Η αξία των διακοπών για τον ασφαλιστή - εκείνον που φροντίζει για όλους τους άλλους
Αντώνιος Δουνδουλάκης
Αντώνιος Δουνδουλάκης,
1/8/2025 - 09:48
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η αξία των διακοπών για τον ασφαλιστή - εκείνον που φροντίζει για όλους τους άλλους

Αντώνιος Δουνδουλάκης, 1/8/2025
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η λέξη «διακοπές» φέρνει χαμόγελο στα χείλη. Είναι μια περίοδος που σταματούμε την καθημερινή μας ρουτίνα και αναζητούμε κάτι διαφορετικό, αναζωογονητικό. Οι καλοκαιρινές διακοπές, ειδικά τον Αύγουστο, λειτουργούν σαν το φυσικό αντίβαρο στην εργασιακή εξουθένωση. Είναι η στιγμή να αποστασιοποιηθούμε από το επαγγελματικό άγχος, να αλλάξουμε παραστάσεις, να έρθουμε κοντά με τα αγαπημένα μας πρόσωπα.

Ο ασφαλιστής είναι ο άνθρωπος που καλείται να είναι πάντα παρών, να δίνει λύσεις, να διαχειρίζεται κρίσεις, να ακούει ανάγκες και να προσφέρει ασφάλεια — συχνά σε στιγμές αβεβαιότητας. Μέσα σε αυτή τη διαρκή εγρήγορση, όμως, υπάρχει ένας κίνδυνος που συχνά παραβλέπεται: να ξεχάσει να φροντίζει τον ίδιο του τον εαυτό. Οι διακοπές δεν είναι πολυτέλεια, ούτε ένδειξη χαλαρότητας. Είναι απαραίτητη ανάπαυλα για το μυαλό, το σώμα και την ψυχή. Για να συνεχίσει να είναι αποτελεσματικός και δίπλα στους πελάτες του, ο ασφαλιστής οφείλει να δώσει χώρο στην ξεκούραση — όχι μόνο για να «φορτίσει μπαταρίες», αλλά για να παραμείνει παρών, υγιής και ανθρώπινος.

Ο Επίκουρος, ένας από τους σημαντικότερους φιλοσόφους της αρχαιότητας, τόνιζε:
«Το να ζεις ευχάριστα είναι το ίδιο με το να ζεις με φρόνηση και ηρεμία.»
Με αυτή τη σκέψη μας υπενθυμίζει πως η ευχαρίστηση και η καλή ζωή δεν προκύπτουν από την υπερκόπωση ή το συνεχές άγχος, αλλά από την ισορροπία και την εσωτερική γαλήνη. Οι διακοπές είναι λοιπόν πολύ περισσότερες από μια απλή παύση· είναι αναγκαία στιγμή φροντίδας του εαυτού, για να μπορέσουμε να επιστρέψουμε πιο δυνατοί, πιο ξεκούραστοι και πιο αποτελεσματικοί στην καθημερινότητά μας.

Και τι γίνεται με τον ασφαλιστή; Μπορεί να κάνει διακοπές; Η απάντηση είναι «ναι» — και πρέπει να κάνει. Όμως στην πράξη, η αίσθηση της συνεχούς διαθεσιμότητας, η τεχνολογία που μας ακολουθεί παντού, και η ψευδαίσθηση ότι "αν δεν απαντήσουμε, κάτι θα χαθεί", μας κρατούν εγκλωβισμένους σε έναν φαύλο κύκλο.

Πόσες φορές ο ασφαλιστής δεν πήγε στην παραλία με το κινητό στο χέρι, με άγχος αν θα έχει σήμα ή Wi-Fi; Πόσες φορές ένιωσε ενοχές επειδή δεν απάντησε αμέσως σε ένα τηλεφώνημα ή email; Το αποτέλεσμα είναι ξεκάθαρο: η ξεκούραση χάνεται, η οικογένεια αισθάνεται παραμελημένη, και ο ίδιος μένει ψυχικά και σωματικά εξαντλημένος.

Η λύση δεν είναι η πλήρης αποσύνδεση (αν και είναι ιδανική), αλλά ο σχεδιασμός, η οριοθέτηση και η οργάνωση. Με μεθοδικότητα και κατάλληλη επικοινωνία, μπορεί να συνδυαστεί ο σεβασμός στον πελάτη με την ανάγκη για προσωπική φροντίδα.

Τι μπορούμε να κάνουμε πρακτικά:

  1. Ενημέρωση πελατών: Επικοινωνούμε εγκαίρως για την περίοδο διακοπών μας, τονίζοντας με ευγένεια ότι για να μπορούμε να τους εξυπηρετούμε αποδοτικά, χρειαζόμαστε κι εμείς χρόνο ξεκούρασης.
  2. Οριοθέτηση «διαθεσιμότητας»: Θέτουμε όρια για το τι είναι επείγον και τι μπορεί να περιμένει. Οι πελάτες το καταλαβαίνουν — αν τους το εξηγήσουμε.
  3.  Εξυπηρέτηση δια αντιπροσώπου: Παρέχουμε εναλλακτικές (γραμματεία, συνεργάτες, τηλεφωνικά κέντρα των εταιρειών) για να νιώθουν ασφαλείς, ακόμα κι αν εμείς λείπουμε.
  4. Αυτοματισμοί: Ενεργοποιούμε αυτόματες απαντήσεις στο email και το τηλέφωνο, που ενημερώνουν για την απουσία και δίνουν σαφείς οδηγίες επικοινωνίας.
  5. Καθημερινή ανασκόπηση – με μέτρο: Μπορούμε να αφιερώνουμε μια συγκεκριμένη ώρα την ημέρα, μόνο αν είναι απολύτως απαραίτητο, για να ελέγξουμε τα μηνύματά μας — χωρίς να καταπνίγουμε τη χαλάρωση.
  6. Εκπαίδευση πελατών: Με συνέπεια και συνέργεια, διδάσκουμε στους πελάτες μας ότι σεβόμαστε και το δικό τους και το δικό μας χρόνο.

Είναι ώρα να καταλάβουμε ότι οι διακοπές δεν είναι πολυτέλεια αλλά αναγκαιότητα. Είναι δικαίωμα κάθε επαγγελματία — ακόμη και του ασφαλιστή. Όχι για να «ξεφύγει», αλλά για να επιστρέψει πιο ήρεμος, πιο φρέσκος, πιο δημιουργικός.

Όπως πολύ εύστοχα σημείωσε ο Robin Sharma (Καναδός συγγραφέας, ομιλητής και ειδικός στο leadership):
«Μην αφήνεις τη δουλειά να γεμίζει τον χρόνο που ανήκει στη ζωή σου.»

Καλή ξεκούραση, καλές διακοπές με ηρεμία, εσωτερική ισορροπία και ζεστές αναμνήσεις που θα μας κρατούν συντροφιά όλο τον χειμώνα.

Ps : This text is a continuation and natural evolution of my article published in NextDeal on July 19, 2021, titled “Does the Insurance Agent Take Vacations?”

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Αντώνης Δουνδουλακης
  • ασφαλιστής
  • πωλήσεις
  • διακοπές

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Η αξία των διακοπών για τον ασφαλιστή - εκείνον που φροντίζει για όλους τους άλλους
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 01/08/2025 - 09:48

    Η αξία των διακοπών για τον ασφαλιστή - εκείνον που φροντίζει για όλους τους άλλους

  • Η τέχνη της + ομιλίας στην ασφάλιση
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 23/07/2025 - 15:48

    Η τέχνη της + ομιλίας στην ασφάλιση

  • Ο ρόλος του ηγέτη στην εποχή  της Τεχνητής Νοημοσύνης
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 15/07/2025 - 08:58

    Ο ρόλος του ηγέτη στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης

  • Ο κίνδυνος της αδράνειας: Πώς να μην εγκλωβιστείς σε ένα χαρτοφυλάκιο «ρουτίνας»
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 09/07/2025 - 14:08

    Ο κίνδυνος της αδράνειας: Πώς να μην εγκλωβιστείς σε ένα χαρτοφυλάκιο «ρουτίνας»

  • Η πρόκληση των αυξήσεων στα συμβόλαια υγείας ως ευκαιρία για στρατηγική ανάπτυξη του διαμεσολαβητή

    Η πρόκληση των αυξήσεων στα συμβόλαια υγείας ως ευκαιρία για στρατηγική ανάπτυξη του διαμεσολαβητή

    Η ασφαλιστική αγορά βιώνει έντονες αλλαγές με συνεχείς αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας. Το αποτέλεσμα είναι ένα περιβάλλον πίεσης και αβεβαιότητας...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 01/07/2025 - 15:14
  • Συμβόλαιο vs Πραγματικότητα: Η Εσωτερική Μάχη του Επαγγελματία

    Συμβόλαιο vs Πραγματικότητα: Η Εσωτερική Μάχη του Επαγγελματία

    Υπάρχουν στιγμές που βαραίνουν περισσότερο από άλλες. Στιγμές που η σιωπή έχει ήχο και το συναίσθημα δεν χωράει σε λέξεις. Για...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 27/06/2025 - 10:00
  • Αντώνης Δουνδουλάκης: Η δύναμη της άρνησης στην πώληση - Από το «όχι» στο «ναι»

    Αντώνης Δουνδουλάκης: Η δύναμη της άρνησης στην πώληση - Από το «όχι» στο «ναι»

    Στον κόσμο των πωλήσεων – και ιδιαίτερα στον ασφαλιστικό χώρο – η άρνηση δεν θα πρέπει να πιστώνεται ως  χαμένος...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 18/06/2025 - 14:00
  • Γιορτή του Πατέρα: Ο φάρος της ζωής μας - 15 Ιουνίου 2025

    Γιορτή του Πατέρα: Ο φάρος της ζωής μας - 15 Ιουνίου 2025

    Μια ημέρα αφιερωμένη στον πατέρα – στον άνθρωπο που συχνά στέκεται στη σκιά, αλλά στηρίζει με όλο του το είναι....
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 13/06/2025 - 16:30
  • Αντώνης Δουνδουλάκης: Έκδοση τριών νέων λογοτεχνικών βιβλίων

    Αντώνης Δουνδουλάκης: Έκδοση τριών νέων λογοτεχνικών βιβλίων

    Ο συνάδελφος Αντώνης Δουνδουλάκης, πέρα από την πολυετή πορεία του στον ασφαλιστικό κλάδο , μας συστήνεται ξανά — αυτή τη...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 12/06/2025 - 12:32
  • Να Αλλάξω Πρόγραμμα και Εταιρεία ή να Αυξήσω την Απαλλαγή; Τι Συμφέρει Πραγματικά στην Ασφάλιση Υγείας;

    Να Αλλάξω Πρόγραμμα και Εταιρεία ή να Αυξήσω την Απαλλαγή; Τι Συμφέρει Πραγματικά στην Ασφάλιση Υγείας;

    Γράφει ο Αντώνιος Δουνδουλάκης Σε μια εποχή όπου το κόστος της ιδιωτικής ασφάλισης υγείας αυξάνεται διαρκώς, είναι απόλυτα κατανοητό ότι πολλοί...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 04/06/2025 - 13:00

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Eurolife FFH AEAZ: Άλμα στο μερίδιο αγοράς το 2024 - Όλα τα στοιχεία για την παραγωγή της εταιρείας και του Ομίλου
12:00 Eurolife FFH AEAZ: Άλμα στο μερίδιο αγοράς το 2024 - Όλα τα στοιχεία για την παραγωγή της εταιρείας και του Ομίλου
  • 11:26 Η αναμονή για τη διμερή συνάντηση Ζελένσκι-Πούτιν και η συζήτηση για το ευρωπαϊκό μέλλον της Ουκρανίας
  • 11:06 Η παγκόσμια επενδυτική δραστηριότητα Ιδιωτικών Κεφαλαίων επιβραδύνεται σημαντικά εν μέσω της αυξανόμενης γεωπολιτικής και εμπορικής αβεβαιότητας
  • 10:53 Πέθανε ο πανεπιστημιακός Ευτύχης Μπιτσάκης
  • 09:42 Mνήμη του Προφήτου Σαμουήλ
  • 09:41 Ανάγλυφη απεικόνιση του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού
  • 08:55 Τελικά μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να μειώσει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις;
  • 08:51 Νέα δάνεια 13 δισ. από τις τράπεζες το 2025, η UBS «ψηφίζει» Ελλάδα και ελληνικές τράπεζες, ο ΟΠΕΚΕΠΕ, το Ουκρανικό, η ΕΛΒΟ και CrediaBank: Η … άλλη τράπεζα
  • 08:45 Άλλο πράγμα είναι οι διασταυρούμενες πωλήσεις και άλλο πράγμα το cross-selling!
  • 08:40 Ασφάλιση AirBnB. Τι είναι η διασταυρούμενη προστασία;
  • 11:15 Η Optio διορίζει την Carrie-Ann Hallett επικεφαλής συνεργασιών με ασφαλιστές
  • 11:05 Ουκρανικό: μια ευκαιρία στην ειρήνη και η επόμενη μέρα για την Ευρώπη
  • 10:31 Παγκόσμια ημέρα ανθρωπιστικής βοήθειας
  • 10:13 Από το Αρχείο στη Σύγχρονη Αφήγηση στο Μεσολόγγι
  • 09:36 Παζαράκι Φαρκαδόνας κάποτε...
  • 08:57 Μιλώντας για conduct risk ώστε… κανείς να μην μείνει πίσω
  • 08:44 Αναζητά restart με το «πακέτο», Forbes και Ηandelsblatt εκθειάζουν την Ελλάδα, με κέρδη επενδυτές του 1999(!), στο ευρωπαϊκό top-10 η Alpha Bank
  • 08:36 Μικρά μυστικά για πιο στοχευμένη επικοινωνία με τον πελάτη!
  • 14:07 Δημήτρης Μαζαράκης: Με αυτοπεποίθηση ανοίγουμε νέο συναρπαστικό κεφάλαιο στην Εθνική Ασφαλιστική
  • 13:56 Σε κρίσιμη καμπή το ουκρανικό: Τί κρίνεται απόψε στην Ουάσιγκτον;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 18/8 Δημήτρης Μαζαράκης: Με αυτοπεποίθηση ανοίγουμε νέο συναρπαστικό κεφάλαιο στην Εθνική Ασφαλιστική
  2. 18/8 Μινέττα Ασφαλιστική: Νοικοκυρεμένη, κερδοφόρα και με λελογισμένη επέκταση σε λοιπούς κλάδους γενικών ασφαλίσεων
  3. 20/8 Eurolife FFH AEAZ: Άλμα στο μερίδιο αγοράς το 2024 - Όλα τα στοιχεία για την παραγωγή της εταιρείας και του Ομίλου
  4. 14/8 Παναγιά μου Μεγαλόχαρη!
  5. 14/8 Τι είναι το WUI που ανησυχεί τις Ασφαλιστικές εταιρίες;
  6. 14/8 Το Θέρμο γιορτάζει τoν Κοσμά τον Αιτωλό
  7. 19/8 Αναζητά restart με το «πακέτο», Forbes και Ηandelsblatt εκθειάζουν την Ελλάδα, με κέρδη επενδυτές του 1999(!), στο ευρωπαϊκό top-10 η Alpha Bank

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube