close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Η αξία των διακοπών για τον ασφαλιστή - εκείνον που φροντίζει για όλους τους άλλους
Αντώνιος Δουνδουλάκης
Αντώνιος Δουνδουλάκης,
1/8/2025 - 09:48
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η αξία των διακοπών για τον ασφαλιστή - εκείνον που φροντίζει για όλους τους άλλους

Αντώνιος Δουνδουλάκης, 1/8/2025
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η λέξη «διακοπές» φέρνει χαμόγελο στα χείλη. Είναι μια περίοδος που σταματούμε την καθημερινή μας ρουτίνα και αναζητούμε κάτι διαφορετικό, αναζωογονητικό. Οι καλοκαιρινές διακοπές, ειδικά τον Αύγουστο, λειτουργούν σαν το φυσικό αντίβαρο στην εργασιακή εξουθένωση. Είναι η στιγμή να αποστασιοποιηθούμε από το επαγγελματικό άγχος, να αλλάξουμε παραστάσεις, να έρθουμε κοντά με τα αγαπημένα μας πρόσωπα.

Ο ασφαλιστής είναι ο άνθρωπος που καλείται να είναι πάντα παρών, να δίνει λύσεις, να διαχειρίζεται κρίσεις, να ακούει ανάγκες και να προσφέρει ασφάλεια — συχνά σε στιγμές αβεβαιότητας. Μέσα σε αυτή τη διαρκή εγρήγορση, όμως, υπάρχει ένας κίνδυνος που συχνά παραβλέπεται: να ξεχάσει να φροντίζει τον ίδιο του τον εαυτό. Οι διακοπές δεν είναι πολυτέλεια, ούτε ένδειξη χαλαρότητας. Είναι απαραίτητη ανάπαυλα για το μυαλό, το σώμα και την ψυχή. Για να συνεχίσει να είναι αποτελεσματικός και δίπλα στους πελάτες του, ο ασφαλιστής οφείλει να δώσει χώρο στην ξεκούραση — όχι μόνο για να «φορτίσει μπαταρίες», αλλά για να παραμείνει παρών, υγιής και ανθρώπινος.

Ο Επίκουρος, ένας από τους σημαντικότερους φιλοσόφους της αρχαιότητας, τόνιζε:
«Το να ζεις ευχάριστα είναι το ίδιο με το να ζεις με φρόνηση και ηρεμία.»
Με αυτή τη σκέψη μας υπενθυμίζει πως η ευχαρίστηση και η καλή ζωή δεν προκύπτουν από την υπερκόπωση ή το συνεχές άγχος, αλλά από την ισορροπία και την εσωτερική γαλήνη. Οι διακοπές είναι λοιπόν πολύ περισσότερες από μια απλή παύση· είναι αναγκαία στιγμή φροντίδας του εαυτού, για να μπορέσουμε να επιστρέψουμε πιο δυνατοί, πιο ξεκούραστοι και πιο αποτελεσματικοί στην καθημερινότητά μας.

Και τι γίνεται με τον ασφαλιστή; Μπορεί να κάνει διακοπές; Η απάντηση είναι «ναι» — και πρέπει να κάνει. Όμως στην πράξη, η αίσθηση της συνεχούς διαθεσιμότητας, η τεχνολογία που μας ακολουθεί παντού, και η ψευδαίσθηση ότι "αν δεν απαντήσουμε, κάτι θα χαθεί", μας κρατούν εγκλωβισμένους σε έναν φαύλο κύκλο.

Πόσες φορές ο ασφαλιστής δεν πήγε στην παραλία με το κινητό στο χέρι, με άγχος αν θα έχει σήμα ή Wi-Fi; Πόσες φορές ένιωσε ενοχές επειδή δεν απάντησε αμέσως σε ένα τηλεφώνημα ή email; Το αποτέλεσμα είναι ξεκάθαρο: η ξεκούραση χάνεται, η οικογένεια αισθάνεται παραμελημένη, και ο ίδιος μένει ψυχικά και σωματικά εξαντλημένος.

Η λύση δεν είναι η πλήρης αποσύνδεση (αν και είναι ιδανική), αλλά ο σχεδιασμός, η οριοθέτηση και η οργάνωση. Με μεθοδικότητα και κατάλληλη επικοινωνία, μπορεί να συνδυαστεί ο σεβασμός στον πελάτη με την ανάγκη για προσωπική φροντίδα.

Τι μπορούμε να κάνουμε πρακτικά:

  1. Ενημέρωση πελατών: Επικοινωνούμε εγκαίρως για την περίοδο διακοπών μας, τονίζοντας με ευγένεια ότι για να μπορούμε να τους εξυπηρετούμε αποδοτικά, χρειαζόμαστε κι εμείς χρόνο ξεκούρασης.
  2. Οριοθέτηση «διαθεσιμότητας»: Θέτουμε όρια για το τι είναι επείγον και τι μπορεί να περιμένει. Οι πελάτες το καταλαβαίνουν — αν τους το εξηγήσουμε.
  3.  Εξυπηρέτηση δια αντιπροσώπου: Παρέχουμε εναλλακτικές (γραμματεία, συνεργάτες, τηλεφωνικά κέντρα των εταιρειών) για να νιώθουν ασφαλείς, ακόμα κι αν εμείς λείπουμε.
  4. Αυτοματισμοί: Ενεργοποιούμε αυτόματες απαντήσεις στο email και το τηλέφωνο, που ενημερώνουν για την απουσία και δίνουν σαφείς οδηγίες επικοινωνίας.
  5. Καθημερινή ανασκόπηση – με μέτρο: Μπορούμε να αφιερώνουμε μια συγκεκριμένη ώρα την ημέρα, μόνο αν είναι απολύτως απαραίτητο, για να ελέγξουμε τα μηνύματά μας — χωρίς να καταπνίγουμε τη χαλάρωση.
  6. Εκπαίδευση πελατών: Με συνέπεια και συνέργεια, διδάσκουμε στους πελάτες μας ότι σεβόμαστε και το δικό τους και το δικό μας χρόνο.

Είναι ώρα να καταλάβουμε ότι οι διακοπές δεν είναι πολυτέλεια αλλά αναγκαιότητα. Είναι δικαίωμα κάθε επαγγελματία — ακόμη και του ασφαλιστή. Όχι για να «ξεφύγει», αλλά για να επιστρέψει πιο ήρεμος, πιο φρέσκος, πιο δημιουργικός.

Όπως πολύ εύστοχα σημείωσε ο Robin Sharma (Καναδός συγγραφέας, ομιλητής και ειδικός στο leadership):
«Μην αφήνεις τη δουλειά να γεμίζει τον χρόνο που ανήκει στη ζωή σου.»

Καλή ξεκούραση, καλές διακοπές με ηρεμία, εσωτερική ισορροπία και ζεστές αναμνήσεις που θα μας κρατούν συντροφιά όλο τον χειμώνα.

Ps : This text is a continuation and natural evolution of my article published in NextDeal on July 19, 2021, titled “Does the Insurance Agent Take Vacations?”

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Αντώνης Δουνδουλακης
  • ασφαλιστής
  • πωλήσεις
  • διακοπές

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Πρόληψη αντί Θεραπείας: Πώς η Ασφάλιση Υγείας μπορεί να σας προστατεύσει πριν καν χρειαστεί
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 16/10/2025 - 09:10

    Πρόληψη αντί Θεραπείας: Πώς η Ασφάλιση Υγείας μπορεί να σας προστατεύσει πριν καν χρειαστεί

  • Το μέλλον σου θα είναι καλό, αν τακτοποιήσεις σωστά το παρόν - «Εὔ σοι τὸ μέλλον ἔξει, ἐὰν τὸ παρόν εὖ τιθῇς.» Ισοκράτης
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 01/10/2025 - 10:30

    Το μέλλον σου θα είναι καλό, αν τακτοποιήσεις σωστά το παρόν - «Εὔ σοι τὸ μέλλον ἔξει, ἐὰν τὸ παρόν εὖ τιθῇς.» Ισοκράτης

  • Ασφάλεια ζωής: Μια απόφαση αγάπης, μια πράξη ευθύνης
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 22/09/2025 - 13:48

    Ασφάλεια ζωής: Μια απόφαση αγάπης, μια πράξη ευθύνης

  • Η πρόκληση του «απαιτητικού πελάτη» ως ευκαιρία εξέλιξης
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 04/09/2025 - 09:24

    Η πρόκληση του «απαιτητικού πελάτη» ως ευκαιρία εξέλιξης

  • Απλές vs Επεμβατικές Εξετάσεις: Όσα Πρέπει να ξέρετε για την Ορθή Χρήση του ασφαλιστηρίου υγείας σας

    Απλές vs Επεμβατικές Εξετάσεις: Όσα Πρέπει να ξέρετε για την Ορθή Χρήση του ασφαλιστηρίου υγείας σας

    Σε μια εποχή όπου η υγεία αναγνωρίζεται ως το πολυτιμότερο αγαθό και το δημόσιο σύστημα υγείας συχνά αδυνατεί να προσφέρει...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 28/08/2025 - 11:09
  • Η Προσωπική Αξία και η Δύναμη του "Γνώθι σαυτόν"

    Η Προσωπική Αξία και η Δύναμη του "Γνώθι σαυτόν"

    Στη ζωή μας συχνά αναρωτιόμαστε από πού πηγάζει η αξία που έχουμε ως άνθρωποι. Πολλοί την συνδέουν με την αποδοχή...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 21/08/2025 - 09:13
  • Η αξία των διακοπών για τον ασφαλιστή - εκείνον που φροντίζει για όλους τους άλλους

    Η αξία των διακοπών για τον ασφαλιστή - εκείνον που φροντίζει για όλους τους άλλους

    Η λέξη «διακοπές» φέρνει χαμόγελο στα χείλη. Είναι μια περίοδος που σταματούμε την καθημερινή μας ρουτίνα και αναζητούμε κάτι διαφορετικό,...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 01/08/2025 - 09:48
  • Η τέχνη της + ομιλίας στην ασφάλιση

    Η τέχνη της + ομιλίας στην ασφάλιση

    Η ζωή μας είναι γεμάτη απρόβλεπτες στιγμές και προκλήσεις. Κάθε μέρα, παίρνουμε αποφάσεις που επηρεάζουν το μέλλον μας: από τη...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 23/07/2025 - 15:48
  • Ο ρόλος του ηγέτη στην εποχή  της Τεχνητής Νοημοσύνης

    Ο ρόλος του ηγέτη στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης

    Ζούμε σε μια εποχή που χαρακτηρίζεται από διαρκή τεχνολογική πρόοδο, ραγδαίες κοινωνικές μεταβολές και μετασχηματισμό των εργασιακών σχέσεων. Η τεχνητή...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 15/07/2025 - 08:58
  • Ο κίνδυνος της αδράνειας: Πώς να μην εγκλωβιστείς σε ένα χαρτοφυλάκιο «ρουτίνας»

    Ο κίνδυνος της αδράνειας: Πώς να μην εγκλωβιστείς σε ένα χαρτοφυλάκιο «ρουτίνας»

    Στον κόσμο της ασφάλισης, όπου η εμπειρία και η συνέπεια θεωρούνται θεμέλια της επιτυχίας, παραμονεύει ένας ύπουλος και συχνά αόρατος...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 09/07/2025 - 14:08

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Με αποκλειστικό θέμα ολόκληρη τη συζήτηση του Αλέξανδρου Σαρρηγεωργίου στο Πανεπιστήμιο Columbia για την ασφαλιστική αγορά κυκλοφορεί το NextDeal
17:15 Με αποκλειστικό θέμα ολόκληρη τη συζήτηση του Αλέξανδρου Σαρρηγεωργίου στο Πανεπιστήμιο Columbia για την ασφαλιστική αγορά κυκλοφορεί το NextDeal
  • 15:30 Δύο στους τρεις πέτυχαν στις εξετάσεις της Τράπεζας της Ελλάδος
  • 15:00 ΕΑΕΕ: Διαδικτυακή ημερίδα «Προκλήσεις στην εφαρμογή της Οδηγίας για την Περιβαλλοντική Ευθύνη (Environmental Liability Directive - ELD): Χρηματοοικονομική ασφάλεια, το πρόγραμμα LIFE PROFILE και το ψηφιακό εργαλείο SAFER»
  • 13:35 Η Euroins χορηγός στην εκδήλωση της ΣΕΣΑΕ - Μια εκδήλωση προσφοράς και αλληλεγγύης
  • 13:24 Νέο πρόγραμμα EXPERT NATURE PROTECT από την Groupama Ασφαλιστική για την προστασία επιχειρήσεων από φυσικούς κινδύνους
  • 13:00 Κυρ. Μητσοτάκης: Υπάρχουν προβλήματα στην ψυχική υγεία των παιδιών από την κατάχρηση των social media που θα απαιτήσει και κυβερνητική παρέμβαση
  • 12:46 Νέο Audi Q3: Πέντε “διαστάσεις” εμπειρίας
  • 12:13 Η επίσκεψη του Ζελένσκι στην Αθήνα και η διαμόρφωση του γεωπολιτικού χάρτη την επόμενη μέρα
  • 11:25 Ο Σύλλογος Ασφαλιστών Δωδεκανήσου "ΙΣΧΥΣ" με την πολύτιμη συνδρομή της Τροχαίας Ρόδου και την συμμετοχή του Ρόδιου Παραολυμπιονίκη Μιχάλη Σεΐτη, μιλάει στους νέους για την ευθύνη πίσω από το τιμόνι
  • 10:28 Η Euronext έλαβε όλες τις απαραίτητες κανονιστικές εγκρίσεις από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς για την ΕΧΑΕ
  • 10:24 Η UniCredit μπήκε στην AlphaLife
  • 09:54 Πρώτη εφαρμογή εικονικής πραγματικότητας για την ανακούφιση του πόνου και του άγχους σε παιδιατρικό νοσοκομείο στην Ελλάδα
  • 09:45 ΕΛΤΑ: Τι απαντούν για το ασφαλιστήριο συμβόλαιο διοικητικού συμβουλίου
  • 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
  • 09:30 Το μήνυμα της Γκίλφοϊλ και στόχος τα λιμάνια, και νεκρούς «ανασταίνει» η ΑΑΔΕ, τα ρεκόρ των ΕΛΠΕ, στο «άρμα» του Euronext το ελληνικό χρηματιστήριο
  • 09:25 Καφούνης (ΕΣΕΕ): Σημαντική νίκη η επιβολή δασμών από το πρώτο ευρώ στα δέματα από τρίτες χώρες
  • 09:20 Η ERGO Ασφαλιστική στον 42ο Αυθεντικό Μαραθώνιο Αθήνας: Δίπλα στον Άνθρωπο και την Κοινωνία
  • 09:15 Όταν η πόλη δοκιμάζεται από το νερό - Ο ρόλος της ασφάλισης σε μια μεγάλη πλημμύρα σήμερα
  • 09:08 Τα 2/3 των ακινήτων στην Ελλάδα είναι ανασφάλιστα για σεισμό! Περιοχές της Ελλάδας με αυξημένο σεισμικό κίνδυνο, που είναι υπασφαλισμένες!
  • 09:05 ΚΕΔ: Πλήγμα και στην ενημέρωση από το λουκέτο στα ΕΛΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 11/11 Αποκλειστικό: Καταδίκες για την υπόθεση Ασπίς Πρόνοια
  2. 13/11 Ηλεκτρικά Πατίνια: Εσύ ξέρεις τι ισχύει στην Ελλάδα και πώς αντιμετωπίζεται ένα ατύχημα;
  3. 10/11 Υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων για φυσικές καταστροφές - Ναι μεν αλλά...
  4. 13/11 Υποχρεωτική ασφάλιση αστικής ευθύνης: Κρίσιμες Αλήθειες & Πρακτικά Tips για Ασφαλιστές
  5. 12/11 Κύπρος: «Βραχυκυκλώνει» την αγορά η ρύθμιση για την ασφάλιση οδηγών άνω των 70
  6. 14/11 Η απόφαση της Τράπεζας της Ελλάδος για την απόκτηση της Εθνικής Ασφαλιστικής από την Τράπεζα Πειραιώς
  7. 11/11 11/11/25 Χρόνια Πολλά φίλοι ασφαλιστές και με…παιδεία!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube