close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες -Τι είπε ο Βασίλης Μπόκας της Altius-
Λάουρα Σταυρίδου
Λάουρα Σταυρίδου,
19/6/2025 - 09:20
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες -Τι είπε ο Βασίλης Μπόκας της Altius-

Λάουρα Σταυρίδου, 19/6/2025
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Συναντήσαμε τον κ. Βασίλη Μπόκα, Εμπορικό Διευθυντή  και Πρόεδρο της Altius. 

Κύριε Μπόκα, γνωρίζω ότι έχετε μια μακρόχρονη πορεία στην Ασφαλιστική Αγορά και πως έχετε πολλές διακρίσεις και βραβεύσεις στο ενεργητικό σας . Πείτε μας πότε ξεκινήσατε;

«Ξεκίνησα το 1998 ως Ασφαλιστικός Σύμβουλος και σύντομα έκανα μια ομάδα, γιατί πραγματικά πιστεύω στην αξία του Ασφαλιστικού Θεσμού και μου αρέσει να την μεταλαμπαδεύω σε όσους περισσότερους μπορώ». 

Πόσο καιρό ήσασταν unit πριν γίνετε Διευθυντής ομάδας και τι καταφέρατε σε αυτό το διάστημα;

«Από το 2000 ως το 2010 οπότε και έγινα Διευθυντής ήμουν κάθε χρόνο πρώτος στην εταιρία, την Commercial Value, στην πρωτοετή παραγωγή ζωής». 

Τι διδάσκατε στους Ασφαλιστικούς Συμβούλους της ομάδας σας, για να βρίσκουν πελάτες;

«Πιστεύω στην φυσική αγορά, δηλαδή στους ανθρώπους που έχει κοντά του ένας σύμβουλος, στους γνωστούς του, αλλά και στις συστάσεις. Ο κύκλος του, έχει ανθρώπους που έχουν πολλά κοινά με τον ίδιο και έτσι η πώληση είναι πάντα ευκολότερη και έχει διάρκεια». 

Πως λοιπόν πρέπει να προσεγγίζουν οι ασφαλιστικοί σας σύμβουλοι τον πελάτη;

«Πολύ απλά και καθαρά. Τι πρέπει να κάνει ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής και τότε και σήμερα; Να δει τις ανάγκες του πελάτη για ασφάλιση. Άρα αυτό πρέπει να πει και στο τηλέφωνο, πως θέλει να τον δει για να βρούνε μαζί το πως μπορεί να εμπλουτιστεί η ασφάλιση που του δίνει το δημόσιο».

Ποιο θα λέγατε ότι είναι το βασικό επιχείρημα που πείθει τον πελάτη να αγοράσει, ας πούμε ένα πρόγραμμα υγείας;

«Και εδώ πιστεύω ότι πρέπει να λέμε την αλήθεια και να χρησιμοποιούμε την κοινή λογική. Όλοι ξέρουν ότι η Ασφάλιση του δημοσίου χρειάζεται συμπλήρωμα για να λειτουργήσει όπως θέλουμε και κυρίως τη στιγμή που την θέλουμε. Αυτό ακριβώς κάνει η ιδιωτική Ασφάλιση».

Ωραία και τι προτείνετε στους συνεργάτες, ώστε να κρατήσουν έναν πελάτη κοντά τους για πολλά χρόνια;

«Φυσική παρουσία, δηλαδή τουλάχιστον μια φορά τον χρόνο να βλέπονται, η διαπροσωπική επαφή είναι αναντικατάστατη και φυσικά γενικότερη επικοινωνία για την υπενθύμιση των παροχών που έχει ο πελάτης. Όταν ξέρεις τι έχεις ξέρεις και γιατί το έχεις και το κρατάς».

Κύριε Μπόκα βλέπω ότι γενικά τηρείτε τις γενικές πωλησιακές αρχές που μάθαμε όταν ξεκινούσαμε στην πώληση. Που βασίζεται συνολικά η συνεχιζόμενη πρωτιά σας και οι βραβεύσεις σας;

«Δεν έχει μόνο σημασία τι κάνει κάποιος αλλά και ο τρόπος που το κάνει. Ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, πρέπει να έχει επιμονή, υπομονή και κυρίως ρυθμό στις προσπάθειες του. Να κάνει ότι χρειάζεται και να το κάνει συνεχώς». 

Εξαιρετικά, μήπως έχετε μια γενική συμβουλή επιτυχίας; 

«Την συνεχιζόμενη εκπαίδευση. Εγώ ο ίδιος εκπαιδεύομαι ως σήμερα. Έχω περάσει τα μαθήματα του ΕΙΑΣ, του ΙΧΟΣ, του Middlesex και παρακολουθώ Πανεπιστημιακά σεμινάρια για τη Διοίκηση Επιχειρήσεων, ώστε να εμπλουτίζω τους τρόπους με τους οποίους κάνω management στην ομάδα μου».

Ευχαριστούμε πολύ τον κύριο Μπόκα που μας διέθεσε τον χρόνο του, τον οποίο επενδύει και στο Διοικητικό Συμβούλιο του Επιμελητήριου καθώς πάντοτε προσπαθούσε για το κοινό συμφέρον, ως μέλος του Συνδέσμου ασφαλιστικών Πρακτόρων Ελλάδας .
 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • 4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση!
    Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2025 - 09:44

    4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση!

  • Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
    Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35

    Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;

  • Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;
    Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45

    Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;

  • Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής;
    Λάουρα Σταυρίδου, 10/11/2025 - 09:18

    Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής;

  • Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;

    Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;

    Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο, ένας συνάδελφος να περιμένει με αγωνία να κλείσει μια «μεγάλη» δουλειά ή να κλείσει μια...
    Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52
  • Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε;

    Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε;

    Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς...
    Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
  • Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται;

    Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται;

    Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες...
    Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
  • Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή!

    Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή!

    Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε...
    Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
  • Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης;

    Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης;

    Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου...
    Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52
  • Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής;

    Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής;

    Με τις αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο, ίσως γεννηθεί σε κάποιους το ερώτημα αν θα αλλάξει κάτι στον τρόπο που μεταβιβάζονται...
    Λάουρα Σταυρίδου, 27/10/2025 - 08:50

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η Εθνική Ασφαλιστική στρατηγικός συνεργάτης του Εθνικού Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή
15:35 Η Εθνική Ασφαλιστική στρατηγικός συνεργάτης του Εθνικού Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή
  • 15:30 Στελέχωση νέων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών
  • 15:15 ΕΑΕΕ: Αυξήθηκε το μέσο κόστος ζημιάς στον κλάδο αυτοκινήτων
  • 15:05 ΒΙΟΙΑΤΡΙΚΗ: Φροντίδα και αξιοπιστία μέσα από την καινοτομία
  • 15:00 Μαζική "πτώση" ενημερωτικών ιστοσελίδων...λόγω Cloudflare
  • 14:22 4η Δράση για τον Μήνα Ιδιωτικής Ασφάλισης στην Πάτρα από την Ένωση Επαγγελματιών Ασφαλιστών Νοτιοδυτικής Ελλάδος
  • 14:05 Σημαντική δικαστική απόφαση που απαλλάσσει ασφαλιστική εταιρεία από την καταβολή αποζμίωσης - Δείτε γιατί
  • 13:55 Δημήτρης Φαραντούρης: Ιδέες Στρατολόγησης
  • 13:45 Η ασφάλιση είναι επένδυση για το μέλλον - Ημερίδα του Επιμελητηρίου Αχαΐας και της Ένωσης Επαγγελματιών Ασφαλιστών Νοτιοδυτικής Ελλάδος
  • 13:30 Μεγάλη έρευνα της Metron Analysis για το Ε.Ε.Α.: Απογοήτευση για το 76% των ερωτηθέντων
  • 13:00 Η ΕΚΤ διατηρεί τις κεφαλαιακές απαιτήσεις σε γενικές γραμμές σταθερές για το 2026 εν μέσω συνεχιζόμενων παγκόσμιων προκλήσεων
  • 12:15 Η Gen Z αλλάζει τους κανόνες: Πώς βλέπει η νέα γενιά την εργασία, την κοινωνία και τους θεσμούς
  • 12:00 Η Airbnb στηρίζει την ανάπλαση του Λόφου του Λυκαβηττού
  • 11:35 Η Περιβαλλοντική Ευθύνη στο επίκεντρο της ημερίδας που πραγματοποίησαν η ΕΑΕΕ και η ΑΝΙΑ στην Ιταλία
  • 11:25 Brokers Union: Εφαρμόζει την τεχνητή νοημοσύνη AI προς όφελος των συνεργατών της
  • 11:15 ΙΑΣΩ Γενική Κλινική: Κάνε την πρόληψη συνήθεια!
  • 10:30 Η γκρίνια των ασφαλιστών για τις τράπεζες και η Tεχνητή Nοημοσύνη
  • 10:00 ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική: Head of Marketing & Product Development αναλαμβάνει ο κ. Αλέξανδρος Βουρδόλης
  • 09:55 Νέος Εκπρόσωπος της Ελλάδας στην Παγκόσμια Τράπεζα
  • 09:44 4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση!
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 13/11 Ηλεκτρικά Πατίνια: Εσύ ξέρεις τι ισχύει στην Ελλάδα και πώς αντιμετωπίζεται ένα ατύχημα;
  2. 13/11 Υποχρεωτική ασφάλιση αστικής ευθύνης: Κρίσιμες Αλήθειες & Πρακτικά Tips για Ασφαλιστές
  3. 17/11 Η νέα εποχή της Εθνικής Ασφαλιστικής
  4. 14/11 Η απόφαση της Τράπεζας της Ελλάδος για την απόκτηση της Εθνικής Ασφαλιστικής από την Τράπεζα Πειραιώς
  5. 12/11 Κύπρος: «Βραχυκυκλώνει» την αγορά η ρύθμιση για την ασφάλιση οδηγών άνω των 70
  6. 17/11 Ναυπακτία: Έφυγε από τη ζωή ο διακεκριμένος γυναικολόγος Νίκος Παπανικολάου
  7. 12/11 Οι Ομαδικές Ασφαλίσεις προσφέρουν πολλά στους ασφαλιστικούς πράκτορες, στους εργαζόμενους και στους εργοδότες!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube