close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Οι τύποι των ασφαλιστών με μια χιουμοριστική ματιά
Αντώνιος Δουνδουλάκης
Αντώνιος Δουνδουλάκης,
24/1/2025 - 12:24
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Οι τύποι των ασφαλιστών με μια χιουμοριστική ματιά

Αντώνιος Δουνδουλάκης, 24/1/2025
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Τα πρόσωπα που ασκούν το επάγγελμα του Ασφαλιστή δεν διέπονται από τα ίδια χαρακτηριστικά, ούτε οι δράσεις και αντιδράσεις τους είναι ομοιόμορφες και αυτό αποτελεί συνισταμένη πολλών παραγόντων, μεταξύ αυτών και της προσωπικότητας του ατόμου.

Έχοντας διανύσει πάνω από  2 δεκαετίες  στον ασφαλιστικό χώρο και στις πωλήσεις ,μετα από εκατοντάδες  συναντήσεις παρέες και συζητήσεις τόσο με  συναδέλφους όσο και με πελάτες ,υπήρχε πολλές φορές ο προβληματισμός για τη διαφορετική εικόνα του κάθε επαγγελματία .

Έτσι λοιπόν με χιουμοριστική διάθεση και όχι με σκοπό τη διακωμώδηση  του χώρου, επιχειρήθηκε η προσπάθεια κατηγοριοποίησης με βάση τα κύρια χαρακτηριστικά που εμφανίζουν οι ασφαλιστές κατά τη διάρκεια της εργασίας τους. Αλώστε όπως σημειώνει ο Γάλος σκιτσογράφος  Βολινσκι 1934-2015 Το χιούμορ είναι ο πιο σύντομος δρόμος από ένα άνθρωπο σε ένα άλλο.

Ξεκινάμε λοιπόν με τον παραδοσιακό.

Είναι εκείνος που αναπολεί και προσκολλάται διαρκώς στο παρελθόν.

Είναι αυτός που ενδεχομένως έχει  μείνει 15 χρόνια πίσω τεχνολογικά ,δε χάνει στιγμή την ευκαιρία να διηγηθεί ιστορίες από τα παλιά και να αναθεματίσει την τεχνολογία.

Στο ραντεβού  πάει πάντα με τις σημειώσεις του με μολύβι και χαρτί και το κλασικό ημερολόγιο. Δε διαθέτει  λάπ τοπ και πολλές φορές δε γνωρίζει να βγάζει προσφορές ηλεκτρονικά. Συμβουλεύεται συνήθως ένα  πίνακα ασφαλίστρων ,δυσκολεύεται να κάνει πράγματα  που έχουν σχέση με ηλεκτρονικά μέσα..(διαχείριση portal ηλεκτρονική  αλληλογραφία ) είναι περισσότερο θεωρητικός. Ο μεγαλύτερος εχθρός του η τεχνολογία .Είναι αυτός που γκρινιάζει με ευκολία  σε κάθε νέα δεδομένα που έχουν να κάνουν με ηλεκτρονική διαχείριση και ηλεκτρονικές πλατφόρμες.

Συχνά βγάζει λογύδρια σε συναδέλφους ότι έχει εμπειρία και είναι πολύ ικανός και επιτυχημένος καθώς  όλα τα αποτυπώνει στο μυαλό του.

Παρόλα αυτά είναι τίμιος εργατικός και συνήθως είναι ο ασφαλιστής που έρχεται σε επαφή με μεγαλύτερης ηλικίας ασφαλισμένους που ταυτίζονται με αυτό το προφίλ και  επίσης δεν έχουν αγάπη για τα ηλεκτρονικά μέσα.

Ο hi-tech ασφαλιστής

Κυκλοφορεί πάντα με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε  λαπ τοπ η κινητό, τα πάντα τα κάνει ηλεκτρονικά, σημειώνει στο calendar τα ραντεβού του, έχει αυτοματοποιήσει διαδικασίες και υπενθυμίσεις σετάρει όλες τις ηλεκτρονικές εφαρμογές και πλατφόρμες για να έχει μαζί του άμεσα την πληροφορία και ότι άλλο σχετικό χρειαστεί εκτάκτως.

 Φυσικά αν μείνει από μπαταρία χάνει τη γη κάτω από τα πόδια του μέχρι να βρει λύση. Για το λόγο αυτό κυκλοφορεί παράλληλα με 2 power bank στην τσάντα. Πολλές φορές παρασύρεται και  δίνει περισσότερο σημασία σε αυτά παρά στην ουσία και στις ανάγκες του πελάτη.

Ο οπορτουνιστής

κινητοποιείται από συμφεροντολογικά ελατήρια κι όχι με σκοπό να γίνει ο σύμβουλος του πελάτη Είναι επικίνδυνος γιατί κινείται πάντα στα όρια της αλήθειας και του ψέματος και επιδιώκει πάντα το ίδιον όφελος και όχι του πελάτη, θυσιάζοντας τα πάντα στο βωμό της επιτυχίας και του κέρδους. Δεν έχει ηθικούς φραγμούς και ο βασικός κανόνας είναι το τι θα βάλει στην τσέπη του ανεξάρτητα από τον εάν αυτό που προτείνει είναι λάθος και ασύμβατο με τις ανάγκες του πελάτη του.

ο οπορτουνιστής ζει μέσα στον κόσμο της εικόνας. Ως ρητορικό στοιχείο δεν δίνει αξία στην αλήθεια αλλά μόνο στην άποψη, δεν επιβαρύνεται από οποιαδήποτε ηθική.

Φαινομενικά αυτός ο τύπος Ασφαλιστή  δεν είναι και τόσο αντιληπτός ..όμως είναι μαθηματικά βέβαιο ότι σε ένα κλειστό κύκλο σύντομα  θα τον καταλάβουν .

Όπως πολύ σοφά αναφέρει ο Αβραάμ Λίνκολν ( 16ος πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής) Μπορείς να τους ξεγελάς όλους για λίγο καιρό, λίγους όλο τον καιρό, αλλά όχι όλους όλο τον καιρό.

Ο ευσυνείδητος- συναισθηματικός

Γελαστός-χαλαρός, ευγενικός με υποχωρητική συμπεριφορά, είναι ο "θα ήθελα" άνθρωπος, με απίστευτο φιλότιμο κα συναίσθημα προσπαθεί να κερδίσει τον πελάτη συναισθηματικά προβάλλοντας κυρίως την τιμιότητα του και παραδείγματα από την ασφαλιστική του πορεία. Ασχολείται με τους άλλους, είναι εξωστρεφής, του αρέσουν οι διαχύσεις (αγκαλιές-φιλιά)-είναι άνθρωπος της επαφής και της οικογένειας και ταυτίζεται με τις ανάγκες του πελάτη.

Θεωρεί τους πελάτες του φίλους και προσπαθεί το καλύτερο για αυτούς .Είναι περισσότερο συμβουλευτικός και λιγότερο πωλησιακός ,δεν προτείνει κάτι αν ο ίδιος δεν το έχει αγοράσει η δεν το πιστεύει

Είναι φυσικά  ο ίδιος που εύκολα απογοητεύεται όταν τελικά μια πώληση δεν τελεσφορήσει, εκλαμβάνει την όλη διαδικασία σαν απόρριψη  ακόμα περισσότερο αν αντιληφθεί ότι ο πελάτης τον έκανε σκαλοπάτι για να πάρει την πληροφορία και να ασφαλιστεί αλλού.

Είναι ο ασφαλιστής που όταν κάποιος συνεργαστεί μαζί του, από πελάτης, θα γίνει οπαδός και σίγουρα θα τον προτείνει με μεγάλη άνεση σε τρίτους.

Ο αναλυτικός

Έχει συγκρατημένη συμπεριφορά, όχι ιδιαίτερη διάθεση επικοινωνίας, ευγένεια αλλά και εσωστρέφεια είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του

Αρέσκεται στο  να προβάλει τα χρόνια εμπειρίας του, αποφύγει τις πολλές-πολλές διαχύσεις.

Συχνά παρασύρεται σε λεπτομέρειες πλατειάζει και δεν αντιλαμβάνεται αν ο συνομιλητής του τον προσέχει.

Έχει μάθει παπαγαλία από διάφορους «οδηγούς» τη διαχείριση των αντιρρήσεων και περιμένει την ερώτηση για να κάνει επιδεικτικά χρήση των γνώσεων που έχει παπαγαλίσει.

Εστιάζει κυρίως στα τεχνικά χαρακτηριστικά ενός προγράμματος υπεραναλύοντας τα .

Αυτό που πολλές φορές τον σώζει είναι η πολλή δουλειά και τα πολλά ραντεβού καθώς ακολουθεί κατά γράμμα το ασφαλιστικό manual.

Ο πιεστικός

Είναι αυτός ο άνθρωπος που θα σου γίνει «τσιμπούρι-στενός κορσές», μέχρι να σε πείσει να γίνεις πελάτης του, αγνοεί συνήθως αν είναι ακατάλληλη η ώρα που θα σε καλέσει και δεν παραιτείται εύκολα ακόμα και αν έχει επανειλημμένα λάβει άρνηση αγγίζοντας τα όρια της αγένειας - αγανάκτησης.

Είναι ο τύπος του ασφαλιστή που όλοι αποφεύγουν γιατί γίνεται ενοχλητικός και χάνει την αίσθηση του μέτρου, που θα πάει ακόμα και σε κηδεία και σε γάμο με απώτερο σκοπό να εξασφαλίσει πελάτες και θα μοιράζει άκομψα τις κάρτες του την ίδια ευαίσθητη στιγμή  .

Ο τυπικός

Είναι αυτός ο οποίος τα έχει όλα προγραμματισμένα και έχει αυτοματοποιήσει για να στείλει ευχές σε γενέθλια και γιορτές,  είναι λίγο απόμακρος και μιλάει πάντα στον πληθυντικό ακόμα και σε οικεία του πρόσωπα ,πάντα ετοιμάζει με ευλάβεια τις προσφορές στους πελάτες του όμως πολλές φορές παρασύρεται πέραν του δέοντος και είναι υπερβολικά τυπικός ακόμα και σε φιλικά η συγγενικά πρόσωπά του. Έχει γνώμονα κυρίως τις διαδικασίες που έχει να ακολουθήσει και λογιότερο το συναίσθημα παρ.΄ όλα αυτά είναι παραγωγικός γιατί έχει μάθει να ακολουθεί διαδικασίες…

Ο  «ξύλινος»

Θα φτάσει στο ραντεβού ντυμένος όπως ο Φιλέας Φογκ ακόμα κι αν πρόκειται η συνάντηση να είναι ανεπίσημη ή να γίνει σε βουνό ή θάλασσα. Έχει το κεφάλι και το πηγούνι ψηλά,  σα να «έχει καταπιεί στέκα από μπιλιάρδο» ή σαν να έχει πάθει αυχενικό και κινείται σαν ρομπότ.Δίνει μεγαλύτερη προσοχή στην εικόνα του παρά στην ουσία και στον πελάτη. Έχει έπαρση και θεωρεί τον εαυτό του πάντα ανώτερο από τους άλλους. Χρησιμοποιεί καθαρά τεχνικούς όρους προσεγγίζει κυρίως με τη λογική και χωρίς συναίσθημα.

Ο « Χύμα- αναβλητικός »

Αναβάλει διαρκώς τα ραντεβού του ακόμα και αυτά τα πιο σημαντικά. Φτάνει συχνά καθυστερημένος και ατημέλητος και με την άφιξή του ψάχνει με αγωνία την τσάντα του η οποία είναι ανακατεμένη. Αποτελεί συχνό το φαινόμενο να πάει στο ραντεβού, χωρίς να πάρει μαζί του τις προσφορές, παρόλα αυτά συνεχίζει τη συνάντηση με γνώμονα το  ρητό «βλέποντας και κάνοντας».

Αναφέρει συχνά ως επιχείρημα για τη μικρή παραγωγικότητα του ότι φταίνε οι εξελίξεις στη χώρα, στη παγκόσμια οικονομία και έχει την απάντηση σε κάθε προβληματισμό. Είναι συνήθως ο τύπος που όταν δεν παράγει, έχει πάντοτε ένα πρόβλημα σε κάθε λύση.

Ο part time

Είναι αυτός που λανσάρει την εικόνα του επαγγελματία. Ντύνεται άψογα όμως είναι ανεπαρκής και χωρίς οργάνωση με αποτέλεσμα, επειδή δεν βγάζει «τα προς το ζην», να κάνει παράλληλα και άλλες δουλειές ως πάρεργο. Είναι αυτός που λειτουργεί λίγο ως μεσίτης, λίγο ως ασφαλιστής, λίγο ως ταχυμεταφορέας και λίγο ως σύμβουλος ενέργειας. Είναι ο κλασικός «πολυτεχνίτης».

Τέλος φθάνουμε  στον :

 Ιδανικό , επαγγελματία - ενεργό ασφαλιστή

Είναι ο επιτυχημένος    ασφαλιστής που κινείται απόλυτα επαγγελματικά, με συναίσθημα ,εμπειρία και αγάπη για τη δουλειά του, έχει την ισορροπία ανάμεσα στα επαγγελματικά και τα οικογενειακά του. Συνδυάζει τόσο την τεχνολογία όσο και τις παραδοσιακές μεθόδους πώλησης.

Όταν κάτι δεν το γνωρίζει αποφεύγει να πάρει θέση αλλά δεσμεύεται να επανέλθει με τη σωστή πληροφορία.

Η πορεία και δράση του φέρει κάτι από το ρητό:

« Γηράσκω αεί διδασκόμενος». Αποδέχεται την καλοπροαίρετη κριτική, τις προτάσεις ,παρατηρήσεις των συναδέλφων του, παλαιότερων αλλά και νέων. Είναι ο έμπιστος σύμβουλος του πελάτη, κινείται με καλή διάθεση και αγαθή προαίρεση, με σκοπό να φέρει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, για το συμφέρον του τελευταίου.

Προσπαθεί πάντα να είναι ενημερωμένος για όλες τις εξελίξεις, καθημερινά μελετά  και ενημερώνεται για τα τεκταινόμενα στο χώρο.  Είναι δίκαιος και πάντα αναλαμβάνει το μερίδιο ευθύνης που του αναλογεί, σε περίπτωση λάθους.

Είναι ο καλοσυνάτος ασφαλιστής που   έχει ως γνώμονα το ρητό  : Χάρις χάριν γαρ εστίν η τίκτουσ’ αεί. Δηλαδή Η καλοσύνη γεννάει πάντα καλοσύνη (Σοφοκλής, 496-406 π.Χ., Αρχαίος τραγικός)  Είναι ο ασφαλιστής που όλοι θα θέλαμε ιδανικά να είμαστε, ή θα ευχόμασταν να συναντήσουμε και να  έχουμε για σύμβουλό μας.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Αντώνιος Δουνδουλάκης
  • τύποι ασφαλιστών

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Απλές vs Επεμβατικές Εξετάσεις: Όσα Πρέπει να ξέρετε για την Ορθή Χρήση του ασφαλιστηρίου υγείας σας
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 28/08/2025 - 11:09

    Απλές vs Επεμβατικές Εξετάσεις: Όσα Πρέπει να ξέρετε για την Ορθή Χρήση του ασφαλιστηρίου υγείας σας

  • Η Προσωπική Αξία και η Δύναμη του "Γνώθι σαυτόν"
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 21/08/2025 - 09:13

    Η Προσωπική Αξία και η Δύναμη του "Γνώθι σαυτόν"

  • Η αξία των διακοπών για τον ασφαλιστή - εκείνον που φροντίζει για όλους τους άλλους
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 01/08/2025 - 09:48

    Η αξία των διακοπών για τον ασφαλιστή - εκείνον που φροντίζει για όλους τους άλλους

  • Η τέχνη της + ομιλίας στην ασφάλιση
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 23/07/2025 - 15:48

    Η τέχνη της + ομιλίας στην ασφάλιση

  • Ο ρόλος του ηγέτη στην εποχή  της Τεχνητής Νοημοσύνης

    Ο ρόλος του ηγέτη στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης

    Ζούμε σε μια εποχή που χαρακτηρίζεται από διαρκή τεχνολογική πρόοδο, ραγδαίες κοινωνικές μεταβολές και μετασχηματισμό των εργασιακών σχέσεων. Η τεχνητή...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 15/07/2025 - 08:58
  • Ο κίνδυνος της αδράνειας: Πώς να μην εγκλωβιστείς σε ένα χαρτοφυλάκιο «ρουτίνας»

    Ο κίνδυνος της αδράνειας: Πώς να μην εγκλωβιστείς σε ένα χαρτοφυλάκιο «ρουτίνας»

    Στον κόσμο της ασφάλισης, όπου η εμπειρία και η συνέπεια θεωρούνται θεμέλια της επιτυχίας, παραμονεύει ένας ύπουλος και συχνά αόρατος...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 09/07/2025 - 14:08
  • Η πρόκληση των αυξήσεων στα συμβόλαια υγείας ως ευκαιρία για στρατηγική ανάπτυξη του διαμεσολαβητή

    Η πρόκληση των αυξήσεων στα συμβόλαια υγείας ως ευκαιρία για στρατηγική ανάπτυξη του διαμεσολαβητή

    Η ασφαλιστική αγορά βιώνει έντονες αλλαγές με συνεχείς αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας. Το αποτέλεσμα είναι ένα περιβάλλον πίεσης και αβεβαιότητας...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 01/07/2025 - 15:14
  • Συμβόλαιο vs Πραγματικότητα: Η Εσωτερική Μάχη του Επαγγελματία

    Συμβόλαιο vs Πραγματικότητα: Η Εσωτερική Μάχη του Επαγγελματία

    Υπάρχουν στιγμές που βαραίνουν περισσότερο από άλλες. Στιγμές που η σιωπή έχει ήχο και το συναίσθημα δεν χωράει σε λέξεις. Για...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 27/06/2025 - 10:00
  • Αντώνης Δουνδουλάκης: Η δύναμη της άρνησης στην πώληση - Από το «όχι» στο «ναι»

    Αντώνης Δουνδουλάκης: Η δύναμη της άρνησης στην πώληση - Από το «όχι» στο «ναι»

    Στον κόσμο των πωλήσεων – και ιδιαίτερα στον ασφαλιστικό χώρο – η άρνηση δεν θα πρέπει να πιστώνεται ως  χαμένος...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 18/06/2025 - 14:00
  • Γιορτή του Πατέρα: Ο φάρος της ζωής μας - 15 Ιουνίου 2025

    Γιορτή του Πατέρα: Ο φάρος της ζωής μας - 15 Ιουνίου 2025

    Μια ημέρα αφιερωμένη στον πατέρα – στον άνθρωπο που συχνά στέκεται στη σκιά, αλλά στηρίζει με όλο του το είναι....
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 13/06/2025 - 16:30

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δόμνα Μιχαηλίδου: «Ισοβιότητα αποκτούν οι τρίτεκνοι γονείς - Σταδιακή σύγκλιση τριτέκνων - πολυτέκνων»
16:08 Δόμνα Μιχαηλίδου: «Ισοβιότητα αποκτούν οι τρίτεκνοι γονείς - Σταδιακή σύγκλιση τριτέκνων - πολυτέκνων»
  • 15:00 Με αποκλειστική συνέντευξη του Θ. Κοκκάλα - ERGO και 2 σημαντικών στελεχών Εθνικής και Allianz διαβάστε το «ΝΑΙ» που κυκλοφορεί σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή
  • 14:41 Verisk: Η ασφαλιστική βιομηχανία αντιμετωπίζει αυξανόμενες μέσες ετήσιες ζημίες 152 δισ. δολαριών από φυσικές καταστροφές
  • 13:50 Ανησυχία της Ασφαλιστικής Αγοράς για τις πυρκαγιές από μπαταρίες λιθίου σε εγκαταστάσεις διαχείρισης αποβλήτων
  • 12:00 Εσύ ξέρεις τι πουλάει ένας ασφαλιστής; (ΙΙ)
  • 11:29 «ΕΡΓΑΝΗ»: Πάνω από 3,5 εκατομμύρια καταγεγραμμένες υπερωρίες στο 7μηνο του 2025
  • 11:05 Νέες εξαγορές - Δεν θα πλήξουμε στον ασφαλιστικό κλάδο
  • 10:55 INTERAMERICAN και Ελληνική Ομάδα Διάσωσης: Μαζί για την αντιμετώπιση των φυσικών καταστροφών
  • 10:45 Οι τεχνο-ολιγάρχες του πλανήτη, μια φωτιά στο Πέραμα Δίστρατου Άρτας και οι ασφαλιστές του 2025
  • 10:40 Ο ΣΕΜΑ στη Θεσσαλονίκη - Παρουσία στη ΔΕΘ και θεματική εκδήλωση με το Ε.Ε.Θ.
  • 09:58 Ευρωβαρόμετρο 2025: Περισσότερη ασφάλεια και ενότητα ζητούν οι πολίτες από την ΕΕ
  • 09:40 Η Ελλάδα η πιο «οικονομικά στρεσαρισμένη» χώρα στον κόσμο, σύμφωνα με νέα έρευνα
  • 09:14 Φυσικές καταστροφές: Τι λένε οι ηγέτες της Ασφαλιστικής αγοράς;
  • 09:10 Παγκόσμιο sell off στην αγορά ομολόγων, «επίθεση» στη Βρετανία, η «φούσκα» και ο «δείκτης Μπάφετ», το νέο «χρυσό» ιστορικό ρεκόρ, στα top picks της UBS η Alpha
  • 09:00 Τι είναι η αυτοαξιολόγηση του ιδιαίτερου προφίλ κινδύνου μιας ασφαλιστικής εταιρίας;
  • 08:50 Ο «κανόνας των 3 δευτερολέπτων»: Το μυστικό όπλο των ασφαλιστών για την μείωση των τροχαίων
  • 15:15 Επετειακή Εκδήλωση για τα 120 χρόνια Ορθοπαιδικής Χειρουργικής στο Πανεπιστήμιο Αθηνών - 15 Σεπτεμβρίου
  • 14:30 Ανάλυση Εθνικής Τράπεζας: Που οφείλεται ο επίμονος πληθωρισμός
  • 13:29 Μόνη λύση η Ευρώπη
  • 12:43 Προσωπικός αριθμός: Τέλος τα ταξίδια με την παλιά ταυτότητα από το επόμενο καλοκαίρι
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 3/9 Ο «κανόνας των 3 δευτερολέπτων»: Το μυστικό όπλο των ασφαλιστών για την μείωση των τροχαίων
  2. 29/8 Τι είδους Ασφαλιστικά προϊόντα ζητούν οι νεότεροι άνθρωποι από τις Ασφαλιστικές εταιρίες;
  3. 28/8 Με ποιους τρόπους λύνεται μια ασφαλιστική σύμβαση;
  4. 2/9 Με αποκλειστική συνέντευξη του Θ. Κοκκάλα - ERGO και 2 σημαντικών στελεχών Εθνικής και Allianz κυκλοφορεί το «ΝΑΙ»
  5. 1/9 1η Σεπτεμβρίου: Η αρχή της Ινδίκτου και του εκκλησιαστικού έτους
  6. 1/9 Πώς η Επιτροπή Ανταγωνισμού βάζει φρένο στον δείκτη υγείας στο Nextdeal που κυκλοφορεί
  7. 28/8 Η Liberty Mutual Reinsurance και η Safehub παρουσιάζουν μια πρωτοποριακή λύση ασφάλισης σεισμού: το ShakeNet Parametric

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube