Λάουρα Σταυρίδου, 19/8/2024 - 08:46 facebook twitter linkedin Τι είναι η «Τεκμηριωμένη Απόφαση» και πως εντάσσεται στην διαδικασία αγοράς ενός Ασφαλιστηρίου Συμβολαίου; Λάουρα Σταυρίδου, 19/8/2024 facebook twitter linkedin Informative Decision είναι ένας πολύ- χρηστικός όρος και σημαίνει την αιτιολογημένη ή τεκμηριωμένη απόφαση. Στο εξωτερικό συνηθίζεται πολύ αυτός ο όρος, δηλαδή τη διαδικασία κατά τη λήψη αποφάσεων που βασίζεται στη συγκέντρωση όσο το δυνατόν περισσότερων σχετικών πληροφοριών. Ακολουθεί η εξέταση και η σύγκριση των επιλογών, με στόχο να υπάρχει ο μεγαλύτερος κατά το δυνατόν έλεγχος των αποτελεσμάτων. Η διαδικασία της «τεκμηριωμένης απόφασης» περιλαμβάνει την ανάλυση κάθε πιθανού αποτελέσματος, του οφέλους αλλά και του κινδύνου που σχετίζονται με κάθε επιλογή. Αυτή η διαδικασία πρέπει να ακολουθεί την παρουσίαση ενός ασφαλιστικού προγράμματος και να προηγείται του κλεισίματος. Το βάρος φυσικά πέφτει στον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή που θα πρέπει να παρουσιάσει με εύσχημο τρόπο όχι μόνο τα οφέλη αλλά και τους κινδύνους που προκύπτουν από την απόφαση του πελάτη να ασφαλιστεί και ταυτόχρονα τα οφέλη αλλά και τους κινδύνους από την απόφαση να μην ασφαλιστεί. Γιατί φυσικά κάθε απόφαση έχει και οφέλη και κινδύνους και ο αποφασίζων θα πρέπει να τα σταθμίσει πριν πάρει την απόφαση. Ας δούμε ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα: «Κύριε πελάτη αντιλαμβάνομαι ότι για μια τόσο σοβαρή απόφαση όσο για το αν θα ασφαλιστείτε χρειάζεται να σκεφτείτε. Το καταλαβαίνω, διότι σίγουρα ανησυχείτε μήπως πείτε «Ναι, θα ασφαλιστώ» και κάνετε λάθος ή μήπως πείτε «Όχι, δεν θα ασφαλιστώ» και πάρετε λάθος απόφαση. Ας δούμε μαζί τι αποτέλεσμα έχει κάθε ένα από αυτά τα ενδεχόμενα. Αν πείτε «Ναι» και τελικά αποδειχτεί ότι έχετε πάρει λάθος απόφαση, αυτό σημαίνει ότι θα έχετε χάσει τα ασφάλιστρα ενός εξαμήνου, διότι πριν ακόμα από τη δεύτερη πληρωμή, θα έχετε συνειδητοποιήσει τους λόγους για τους οποίους, χαρακτηρίζετε αυτή την απόφαση ως λάθος. Αν πείτε «Όχι» και τελικά αποδειχτεί ότι έχετε πάρει τη λάθος απόφαση, αυτό πρακτικά σημαίνει ότι χρειαστήκατε το συμβόλαιο και δεν το είχατε. Σκεφτείτε λοιπόν πως αν κάνετε λάθος και πείτε «Ναι» θα έχετε χάσει τα ασφάλιστρα ενός εξαμήνου, ενώ αν κάνετε λάθος και πείτε «Όχι» θα έχετε χάσει τα χρήματα μιας αποζημίωσης». Φυσικά η τεχνική της «Τεκμηριωμένης Απόφασης» δεν μπορεί να σταθεί μόνη της, αλλά πρέπει να ενταχτεί μέσα σε μια καλά δομημένη πωλησιακή διαδικασία. Επίσης έχει πολλές διαφοροποιήσεις. Δοκιμάστε να φτιάξετε την δική σας και να την εντάξετε στον δικό σας πωλησιακό σχεδιασμό! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 26/11/2025 - 09:26 Πλημμύρες και καταστροφές - Πόσους πελάτες πρέπει να ενημερώνουμε την ημέρα για να νιώθουμε καλά;
Λάουρα Σταυρίδου, 24/11/2025 - 09:38 Περισσότερη στοχευμένη εξυπηρέτηση και λιγότερο media - Η ισορροπία θα φέρει το αποτέλεσμα
Λάουρα Σταυρίδου, 21/11/2025 - 09:21 Καταιγίδες, πλημμύρες και παθητική ανάληψη κινδύνου - Ενημερώστε τους!
4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση! Ανασφάλιστες έναντι φυσικών καταστροφών παραμένουν περισσότερες από 60.000 επιχειρήσεις παρά τις διοικητικές κυρώσεις και τα πρόστιμα σε περίπτωση μη συμμόρφωσης. Δεδομένου... Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2025 - 09:44
Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε; Σε ισχύ είναι μια κάλυψη η οποία προβλέπεται από συμβόλαιο που έχει πληρωθεί. Ωστόσο στους Γενικούς Όρους ορισμένων Ασφαλιστικών εταιριών οι... Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35
Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α; Θυμίζουμε πως η έκπτωση στον ΕΝΦΙΑ, για ασφαλισμένες κατοικίες έναντι φυσικών φαινομένων, ανέρχεται σε 20% όταν η φορολογητέα αξία είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45
Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής; Ναι η απόσταση από την επιτυχία μπορεί να μετρηθεί και είναι…τρείς απαντήσεις μακριά. Συγκεκριμένα είναι οι απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις: Επικοινώνησα σήμερα... Λάουρα Σταυρίδου, 10/11/2025 - 09:18
Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα; Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο, ένας συνάδελφος να περιμένει με αγωνία να κλείσει μια «μεγάλη» δουλειά ή να κλείσει μια... Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50