Κώστας Παπαϊωάννου, 31/5/2024 - 08:44 facebook twitter linkedin Οι συμβουλές στους πελάτες χωρίς τεκμηρίωση, αποτελούν απλά απόψεις! - Αφορά ασφαλιστικούς πράκτορες και μεσίτες! Κώστας Παπαϊωάννου, 31/5/2024 facebook twitter linkedin Οι απόψεις είναι ισχυρές, αλλά η τεκμηρίωση και τα δεδομένα είναι ισχυρότερα και χωρίς δεδομένα (data) είστε απλώς άλλος ένας που έχει άποψη (opinion)! Έχετε αναρωτηθεί για πιο λόγο σχεδόν το σύνολο των άρθρων μου το συνοδεύω με στοιχεία και δεδομένα που προέρχονται από, κατά τεκμήριο, αξιόπιστους και κοινά αποδεκτούς φορείς (όπως ΤτΕ, ECB, ΕΑΕΕ, EIOPA, ΕΛΣΤΑΤ, ΕΜΥ κ.λπ.); Είναι απλό! Για να στηρίζω τις απόψεις μου και να θεμελιώνω συνεχώς το δικαίωμά μου να υποστηρίζω αυτά που γράφω! Ταυτοχρόνως όμως, για να σας δώσω τα δεδομένα (data), που είναι αναγκαία για να μπορέσετε και εσείς ως ασφαλιστικοί πράκτορες (διαμεσολαβητές), να στηρίξετε τις απόψεις σας και τις προτάσεις σας στους πελάτες σας! Όταν ένας ασφαλιστικός πράκτορας δίνει την εκ του νόμου 4583/2018 (IDD) υποχρεωτική συμβουλή στον πελάτη του, οφείλει αυτή τη συμβουλή να την στηρίζει σε δεδομένα (data)! Και μάλιστα σε επίσημα δεδομένα, που να μην σηκώνουν αμφισβήτηση! Όταν προτείνετε σε κάποιον πελάτη σας να αγοράσει ένα προϊόν συνταξιοδοτικό, υγείας, unit linked, πυρός, φυσικών καταστροφών ή ακόμα και αυτοκινήτου, έναντι κάποιου άλλου συμβατού με τις ανάγκες του προϊόντος, αυτή την άποψή σας οφείλετε (βάσει της νομοθεσίας) να την στηρίζετε σε δεδομένα (data), προκειμένου να θεμελιώνετε συνεχώς το δικαίωμά σας (υποχρέωσή σας) να συμβουλεύετε σωστά και πλήρως τους πελάτες σας! Μεταξύ της διερεύνησης των αναγκών του πελάτη σας και της πρότασής σας για την αγορά κάποιου ασφαλιστικού προϊόντος που να καλύπτει το ασφαλιστικό κενό του, πρέπει οπωσδήποτε να μεσολαβεί η τεκμηρίωση με δεδομένα (data), για την επιλογή του συγκεκριμένου προϊόντος! Έτσι θα έχετε περισσότερο πιστούς πελάτες, μεγάλη διατηρησιμότητα, σταθερά εισοδήματα και διαρκή επιτυχία στο επάγγελμα τους ασφαλιστικού πράκτορα! Όλα τα άλλα (δώρα σε γιορτές και επετείους, τηλέφωνα για χρόνια πολλά κ.λπ.) είναι αναγκαία και χρήσιμα υποστηρικτικά εργαλεία της δουλειάς του ασφαλιστικού πράκτορα, αλλά όχι η πεμπτουσία της δουλειάς του! Η πεμπτουσία της δουλειάς του κρύβεται στα δεδομένα (data) και στα follow-ups για τη διαπίστωση της συνέχισης της κάλυψης των αναγκών του πελάτη σας! Οι απόψεις είναι ισχυρές, αλλά η τεκμηρίωση και τα δεδομένα (data) είναι ισχυρότερα! Όπως είχε πει και ο μεγάλος θεωρητικός του management και της διοίκησης ολικής ποιότητας William Edwards Deming, “Without data you’re just another person with an opinion”! Δηλαδή: «Χωρίς δεδομένα (data) είστε απλώς άλλος ένας που έχει άποψη»! Ποιος είναι ο Κώστας Παπαϊωάννου Είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής ασφαλιστικών γνωστικών αντικειμένων, με πολυετή εκπαιδευτική εμπειρία. Έχει γράψει τα βιβλία «Επενδύσεις και Ασφάλιση», εκδόσεις Σπύρου 2021, που αφορά τις πιστοποιήσεις της ΤτΕ στα προϊόντα Unit Linked και «Ασφαλιστικοί Πράκτορες», Εκδόσεις Σπύρου 2022, που αφορά τις υποχρεωτικές γνώσεις και τις πιστοποιήσεις γνώσεων των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών, από την Τράπεζα της Ελλάδος. Έχει επιπλέον συμμετάσχει στη συγγραφή βιβλίων του ΕΙΑΣ και του ΕΤΙ. Είναι αρθρογράφος του Next Deal. Συνεργάζεται ως ειδικός επιστήμονας, για ερευνητικούς και διδακτικούς σκοπούς με το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) και διδάσκει το μάθημα της Ασφάλισης στο ΜΒΑ Τραπεζικής και Ασφαλιστικής Διοίκησης, καθώς και σε άλλα μεταπτυχιακά προγράμματα του ΕΚΠΑ. Επιπλέον συνεργάζεται και διδάσκει στο ΕΙΑΣ και στο ΕΤΙ (Ελληνικό Τραπεζικό Ινστιτούτο - ΕΕΤ), καθώς και σε άλλους εκπαιδευτικούς φορείς. Έχει κάνει σπουδές οικονομικής κατεύθυνσης και μεταπτυχιακές σπουδές στα ασφαλιστικά. Έχει εργαστεί σε διευθυντικές θέσεις εκπαίδευσης, σε μερικές από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρίες και τράπεζες που δραστηριοποιούνται στην Ελληνική αγορά. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κώστας Παπαϊωάννου, 06/06/2025 - 09:12 Φυσικές καταστροφές. Οι μεγαλύτερες ζημιές των τελευταίων 30 ετών στην Ελλάδα ήταν από υπασφαλισμένες, μέχρι ανασφάλιστες!
Κώστας Παπαϊωάννου, 05/06/2025 - 11:55 The uninsured Greeks, their money available and the penetration of insurers in the market!
Κώστας Παπαϊωάννου, 05/06/2025 - 11:35 Οι ανασφάλιστοι Έλληνες, τα διαθέσιμα χρήματά τους και η διείσδυση των ασφαλιστών στην αγορά!
Κώστας Παπαϊωάννου, 03/06/2025 - 10:00 Στο α’ τρίμηνο του 2025 οι πωλήσεις ασφαλειών ζωής μειώθηκαν κατά -11,3%, ενώ οι καταθέσεις των νοικοκυριών αυξήθηκαν +4,2%!
Ποιες είναι οι παροχές/εγγυήσεις του Εγγυητικού Κεφαλαίου Ιδιωτικής Ασφάλισης Ζωής; Οι αποζημιώσεις έναντι εκκρεμών ζημιών και πληρωτέων παροχών από ασφαλιστήριο ζωής, σε περίπτωση ανάκλησης άδειας ελληνικής ασφαλιστικής επιχείρησης ζωής δίνονται... Κώστας Παπαϊωάννου, 30/05/2025 - 09:16
Οι επιπτώσεις της κακής ή ελλιπούς περιγραφής του κινδύνου στις γενικές ασφαλίσεις, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία! Η σωστή και πλήρης περιγραφή του προς ασφάλιση κινδύνου και η σημασία της για τον ασφαλιστή και για τον πελάτη! Η... Κώστας Παπαϊωάννου, 28/05/2025 - 09:35
Πολλοί είναι οι παράγοντες που επηρεάζουν τις συμβουλές του ασφαλιστικού πράκτορα στον πελάτη του! Το σημαντικότερο πρόβλημα για την παροχή ανώτατου επιπέδου προτάσεων και πλήρους κάλυψης των ασφαλιστικών αναγκών των πελατών, κρύβεται στην έλλειψη... Κώστας Παπαϊωάννου, 26/05/2025 - 09:53
Ποια είναι τα επενδυτικά εργαλεία που προωθούν οι ασφαλιστικοί πράκτορες στους πελάτες τους; Ποια είναι τα κύρια χαρακτηριστικά αυτών των προϊόντων/εργαλείων επένδυσης! Πως λειτουργούν αυτά τα προϊόντα και τι κινδύνους αναλαμβάνει ο πελάτης... Κώστας Παπαϊωάννου, 23/05/2025 - 09:40
Ο ενδιαφέρον Κλάδος Εγγυήσεων (15) και η σημαντική μείωση της παραγωγής του το 2024! Ο κλάδος Εγγυήσεων (15) είναι ένας πολύ σημαντικός κλάδος για τους πελάτες των ασφαλιστικών εταιριών, που πολλές φορές εξαρτούν τις... Κώστας Παπαϊωάννου, 21/05/2025 - 09:24
Ποια είναι η ολική αξία εξαγοράς ενός ασφαλιστηρίου συμβολαίου ζωής και ποιες είναι οι επιπτώσεις της στον πελάτη! Η εξαγορά ενός ασφαλιστηρίου συμβολαίου ζωής, μόνο σε σπάνιες περιπτώσεις μπορεί να θεωρηθεί ότι είναι προς την ωφέλεια του πελάτη!... Κώστας Παπαϊωάννου, 19/05/2025 - 09:30