Λάουρα Σταυρίδου, 27/3/2023 - 08:50 facebook twitter linkedin Διαπιστώνετε Ύφεση των Πωλήσεων σας; Κι όμως μπορεί να διορθωθεί! Λάουρα Σταυρίδου, 27/3/2023 facebook twitter linkedin Συμβαίνει και στους καλύτερους. Κάθε Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μπορεί να μπει σε μια ύφεση των πωλήσεων, χωρίς να το καταλάβει. Υπάρχουν συμπτώματα, τα οποία όταν αρχίσουν και συσσωρεύονται, είναι ένας σχεδόν σίγουρος δείκτης ότι οδηγούμαστε σε ύφεση. Ο πρώτος δείκτης είναι το «ενδιαφέρον». Αν αρχίσετε να νιώθετε πως το ενδιαφέρον που είχατε πριν από μερικές εβδομάδες δεν υπάρχει πια, θα είναι καλό να αναρωτηθείτε γιατί. Μήπως είχατε ένα «σερί» απογοητεύσεων; Μήπως νιώθετε ότι κουράζεστε πολύ και δεν αμείβεστε αναλόγως; Μήπως τελείωσαν οι δυνητικοί πελάτες και έχετε αναστολή να ξεκινήσετε μια διαδικασία εξεύρεσης πελατών; Μήπως κάποιος σας μίλησε άσχημα; Μήπως περνάτε κάποια μεγάλη αλλαγή στη ζωή σας, όπως έναν χωρισμό, μια σημαντική για εσάς αλλαγή ηλικίας; Μήπως έχετε κάποιο πρόβλημα με την εταιρεία σας, με τον διευθυντή σας , η με τα προϊόντα; Είναι πολύ σημαντικό να εντοπίσετε την ριζική αιτία (root cause) και όχι απλώς την αφορμή. Να είστε ειλικρινής με τον εαυτό σας, άλλωστε διακυβεύεται η καριέρα σας και το οικονομικό σας επίπεδο. Αν υποθέσουμε ότι η αιτία δεν είναι αποτρεπτική για να συνεχίσετε αυτό το επάγγελμα, τότε θα πρέπει να κάνετε κάποιες κινήσεις προκειμένου να σταματήσετε την ύφεση. Οι παλιοί ασφαλιστές δίναν την εξής συμβουλή: «Ξαναπιάστε μια παλιά ιδέα πωλήσεων, που είχατε χρησιμοποιήσει παλιά και είχε επιτύχει. Στη συνέχεια ρίξτε μια ματιά στο χαρτοφυλάκιο σας. Βρείτε 3-4 πελάτες που θα τους ταίριαζε. Προσθέστε ένα δυο καινούργια στοιχεία και δοκιμάστε την». Μια άλλη ιδέα είναι να δοκιμάστε να ασχοληθείτε με κάτι που δεν έχετε ξανακάνει. Δεν είναι αναγκαίο να χρησιμοποιήσετε ένα νέο σχετικά προϊόν όπως είναι η κάλυψη κυβερνο-κινδύνων. Μπορεί να είναι ένα παραδοσιακό προϊόν όπως η ασφάλεια εισοδήματος, η νομική προστασία οικογένειας, το συνταξιοδοτικό ομαδικό ή η απλή ασφάλεια. Ότι και να είναι θα πρέπει να σας ενθουσιάζει η ιδέα να ασχοληθείτε με κάτι που δεν έχετε ξανακάνει. Ένας δεύτερος δείκτης είναι η μειωμένη εξεύρεση πελατών για μακρό χρονικό διάστημα. Αν δεν υπάρχει συνεχόμενη ροή, το πιο πιθανό είναι νωρίτερα ή αργότερα να μπείτε σε αυτό που λέγανε οι παλαιότεροι ασφαλιστές «προγραμματισμένη ύφεση». Η έλλειψη δυνητικών πελατών, δεν έχει να κάνει μόνο τον τρόπο που κάνετε την εξεύρεση πελατών, αλλά και την ποιότητα της λίστας. Μήπως η λίστα σας περιλαμβάνει αρκετούς «ακατάλληλους» για ασφάλιση πελάτες; Ίσως είναι αρκετά μεγάλης ηλικίας, ίσως έχουν μικρά εισοδήματα, ίσως δεν είναι εύκολα προσβάσιμοι, ή ακόμα δεν έχετε όλα τα στοιχεία επικοινωνίας. Ξεκαθαρίστε τη λίστα σας ώστε να γνωρίζετε ακριβώς τα επόμενα σας βήματα. Ωστόσο μη κάνετε ένα κλασσικό λάθος. Μην χαρακτηρίσετε ακατάλληλους ορισμένους δυνητικούς πελάτες, πριν να είστε σίγουροι γι’ αυτό. Μπορεί να πιστεύετε εσείς ότι δεν έχουν εισοδήματα, ή να είναι μεγάλης ηλικίας αλλά να είναι διατεθειμένοι να ασφαλίσουν νεότερα μέλη της οικογένειας ή ακόμα να είναι πολύ προσιτοί όταν η προσέγγιση είναι η σωστή. Ο τρίτος δείκτης είναι η «Ύφεση της μεγάλης δουλειάς». Ένας αρκετά συνηθισμένος τύπος ύφεσης, ωστόσο αποτελεί ένα «τυφλό σημείο», είναι η ύφεση της μεγάλης δουλειάς. Είναι μια ύφεση που προκαλείται λόγω του ενθουσιασμού για τη «μεγάλη δουλειά». Για κάποια χρονική περίοδο όλη η δραστηριότητα είναι στοχευμένη στη προσέγγιση και στο κλείσιμο της. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, δεν γίνεται καμία προσπάθεια εξεύρεσης νέων πελατών. Το μεγάλο συμβόλαιο, είναι σημαντικό αλλά δεν πρέπει να γίνει εις βάρος των καθημερινών εργασιών. Η μαγική λέξη σε αυτή τη περίπτωση είναι η «ισορροπία». Σε κάθε μια από τις παραπάνω περιπτώσεις φτιάξτε μια λίστα «τερματισμού της ύφεσης». Πρέπει να περιέχει ενέργειες όπως : «Να δω καλούς μου πελάτες για να πάρω συστάσεις», «Να μιλήσω με τους δυο ανθρώπους που είχα σκοπό να κάνω κέντρα επιρροής και τελικά δεν το έκανα», «Να τηλεφωνήσω σε πελάτες μου για να αυξήσω καλύψεις, ή να προσθέσω καλύψεις» κ.ο.κ Προσοχή, μη βάλετε στη λίστα δράσεις που δεν θα κάνετε, γιατί μετά θα νιώσετε ανεπαρκής και θα τροφοδοτήσετε τον κύκλο της ύφεσης! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45 Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;
Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52 Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52
Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής; Με τις αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο, ίσως γεννηθεί σε κάποιους το ερώτημα αν θα αλλάξει κάτι στον τρόπο που μεταβιβάζονται... Λάουρα Σταυρίδου, 27/10/2025 - 08:50
Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς; Υψηλό οικονομικό άγχος φαίνεται να έχουν οι νεαρότεροι εργαζόμενοι, οι οποίοι νιώθουν πως τα χρήματα που βγάζουν δεν επαρκούν για... Λάουρα Σταυρίδου, 22/10/2025 - 09:18