Nextdeal newsroom, 30/7/2010 - 21:30 facebook twitter linkedin Με βυτιοφόρα του στρατού τα καύσιμα Nextdeal newsroom, 30/7/2010 facebook twitter linkedin Βυτιοφόρα του στρατού εντάσσονται στο σχέδιο κάλυψης των αναγκών σε καύσιμα και αναλαμβάνουν την τροφοδοσία κατ αρχήν σε κρίσιμους τομείς όπως είναι τα αεροδρόμια ,νοσοκομεία και οι μονάδες της ΔΕΗ,όπως αποφάσισε η διυπουργική Επιτροπή,μετά την απόφαση για συνέχιση της απεργίας.εντάσσονται στο σχέδιο κάλυψης των αναγκών σε καύσιμα και αναλαμβάνουν την τροφοδοσία κατ αρχήν σε κρίσιμους τομείς όπως είναι τα αεροδρόμια ,νοσοκομεία και οι μονάδες της ΔΕΗ,όπως αποφάσισε η διυπουργική Επιτροπή,μετά την απόφαση για συνέχιση της απεργίας. Ειδικοτερα, μετά τη συνεδρίαση της αρμόδιας διυπουργικής Επιτροπής ανακοινώθηκαν τα εξής: "Η άρνηση των ιδιοκτητών Φορτηγών Δημόσιας Χρήσης να συμμορφωθούν στις αποφάσεις της Πολιτείας για την επίταξη των οχημάτων και των προσωπικών τους υπηρεσιών συνιστά βαριά προσβολή της έννομης τάξης, πλήττει το κοινωνικό σύνολο και αντιμετωπίζεται άμεσα με τα ακόλουθα μέτρα: 1.- Τα βυτιοφόρα Ιδιωτικής Χρήσης εντάσσονται στο σχέδιο κάλυψης των δημοσίων αναγκών σε συνεργασία με τις εταιρείες πετρελαιοειδών. 2.- Οι Ένοπλες Δυνάμεις με τα δικά τους μέσα διασφαλίζουν ήδη -σύμφωνα με το υπάρχον σχέδιο- την τροφοδοσία σε καύσιμα κρίσιμων τομέων (αεροδρόμια, μονάδες της ΔΕΗ, Νοσοκομεία, κ.ο.κ). Αρματαγωγά του Πολεμικού Ναυτικού θα συμβάλλουν, εφ' όσον χρειαστεί, στην κάλυψη των αναγκών των νησιών μεταφέροντας βυτιοφόρα. 3.- Τα στοιχεία όλων των παραβατών διαβιβάζονται στους αρμόδιους εισαγγελείς για την άσκηση ποινικής δίωξης. 4.- Οι προβλεπόμενες στη νομοθεσία διοικητικές κυρώσεις που φθάνουν μέχρι την αφαίρεση αδειών, θα εφαρμοσθούν αμέσως σε βάρος των παραβατών". Νωρίτερα το nextdeal.gr έγραφε Στις 12 το μεσημέρι θα πραγματοποιηθεί η κρίσιμη συνάντηση των προέδρων των ομοσπονδιών των ιδιοκτητών φορτηγών Δ.Χ. για το μέλλον της απεργίας, ενώ η κατάσταση στην αγορά καυσίμων είναι και από σήμερα αρχίζει το μεγάλο κύμα φυγής των αδειούχων του Αυγούστου. Οι απεργοί καλούνται να αξιολογήσουν τα δεδομένα της μαραθώνιας σύσκεψης με τον υπουργό Μεταφορών Δημήτρη Ρέππα, που έγινε το μεσημέρι της Πέμπτης, και ενώ η διαδικασία αποστολής των εγγράφων κλήτευσης βρισκόταν σε εξέλιξη. Η συνάντηση του κ. Ρέππα με τους Ιδιοκτήτες άρχισε χτες λίγο μετά τις 13:30 το μεσημέρι, στο κτίριο που στεγάζεται το πρώην υπουργείο Δημοσίων Έργων, στη Χαριλάου Τρικούπη και όχι στο υπουργείο Μεταφορών στο Χολαργό, εξαιτίας της έντασης που σημειώθηκε το πρωί με τις συμπλοκές απεργών και της αστυνομίας. Η συνάντηση, στην οποία ήταν παρόντες ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Νίκος Σηφουνάκης και ο ΓΓ του υπουργείου κ. Χάρης Τσιόκας ολοκληρώθηκε λίγο μετά τις έξι το απόγευμα. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Ο κ. Ρέππας, ο οποίος κατά τη διάρκεια της συνάντησης βγήκε τουλάχιστον τρεις φορές για να ενημερώσει την κυβέρνηση, δεν έκανε δηλώσεις, αλλά αρκέστηκε να πει πως «Οι άνθρωποι αυτοί έχουν συνέπεια και ήθος και θα ανταποκριθούν και ότι καμιά από τις δύο πλευρές δεν θέλει την ταλαιπωρία του κοινού». Μετά τη συνάντηση οι εκπρόσωποι των Ιδιοκτητών, μετέβησαν στο υπουργείο Μεταφορών, στο Χολαργό, προκειμένου να κάνουν τη "μίνι" Γενική Συνέλευση, που κράτησε σχεδόν τρεις ώρες, με τη συμμετοχή των εννέα συνολικά προέδρων και των αντίστοιχων Γενικών γραμματέων των Ομοσπονδιών τους και να ανακοινώσουν τις αποφάσεις τους. Οι απεργοί προσήλθαν στη συνάντηση με τον υπουργό με διαφορετικό πνεύμα, έχοντας υπόψη τους δύο βασικά στοιχεία. Το πρώτον ήταν η πολιτική επιστράτευση που είχε ήδη ανακοινωθεί και άρχισε να εκτελείται και το δεύτερο ήταν η απόφαση της κυβέρνησης να προχωρήσει στο άνοιγμα των λεγόμενων κλειστών επαγγελμάτων και να μην αλλάξει ουσιαστικά τη φιλοσοφία του νομοσχεδίου, καθώς υπήρχαν οι σχετικές δεσμεύσεις από τον Μηχανισμό στήριξης. Σύμφωνα με πληροφορίες, τέσσερα ήταν τα βασικά σημεία στα οποία επικεντρώθηκε η συζήτηση από την πλευρά των Ιδιοκτητών. Το πρώτο ήταν το Ασφαλιστικό για το οποίο οι συνδικαλιστές ζήτησαν οι συντάξεις των Ιδιοκτητών να εξομοιωθεί με τις ανάλογες που έπαιρναν μέχρι τώρα οι συνάδελφοί τους που ήταν ασφαλισμένοι στο ΤΕΒΕ. Το δεύτερο αφορούσε τις άδειες και συγκεκριμένα ζήτησαν: - Να ισχύσει από την ψήφιση του νόμου και όχι από τον περασμένο Ιούνιο, η τριετής περίοδος προσαρμογής, στη διάρκεια της οποίας η τιμή της αδείας θα έχει φθίνουσα πορεία μέχρι να μηδενιστεί. - Να γίνει πενταετής η διάρκεια προσαρμογής, για περίπου 5,5 χιλιάδες ιδιοκτήτες που έχουν αγοράσει πρόσφατα άδειες και δεν πρόλαβαν να κάνουν απόσβεση. - Να αφαιρεθεί η τελευταία μείωση του 35% στις άδειές τους, η να αυξηθεί κατά 20% το ύψος της αδείας που προσδιόρισε η κυβέρνηση. - Τόνισαν ότι δεν τους ενδιαφέρει η πρόταση της κυβέρνησης για χορήγηση μιας επιπλέον δωρεάν άδειας για κάθε άδεια που κατέχουν. - Να αποζημιωθούν για τις άδειες, ώστε να μη χάσουν τα χρήματά τους. Το τρίτο ήταν να υπάρξουν φοροαπαλλαγές για κάποιο χρονικό διάστημα, ώστε να μετριαστούν οι απώλειες από την απομείωση της άδειας. Και τέταρτο να τους δοθούν κίνητρα στο πλαίσιο του Αναπτυξιακού νόμου. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 6/8/2025 Χρηματοδότηση μέσω ΕΣΠΑ για 39 μικρά νησιά στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας GRecoIslands
Nextdeal newsroom, 6/8/2025 Με ποσοστό 4,53%, από 5,09% προηγουμένως, το ποσοστό του αμοιβαίου κεφαλαίου της Capital στην ΕΧΑΕ
Κένταυρος...«Made in Greece», αμερικανική «ψήφος» στην Εθνική, δυναμικά στην Ελλάδα η Κύπρου, η στρατηγική κίνηση της Alpha με την FlexFin, και οι νέες απειλές Τραμπ κατά της ΕΕ Άμυνα: Κάποιοι στο εσωτερικό επιθυμούν να υποβιβάσουν την είδηση για να μην πάρει πόντους η κυβέρνηση. Αλλά το πρακτορείο Reuters δίνει... Εποπτεύων Χ., 06/08/2025 - 09:00 6/8/2025
Μητσοτάκης στο Κυβερνητικό Συμβούλιο Οικονομικής Πολιτικής: 12 παρεμβάσεις για την μείωση της γραφειοκρατίας «Το αντικείμενό μας σήμερα είναι τα ζητήματα τα οποία έχουν να κάνουν με τη μείωση της γραφειοκρατίας. Νομίζω ότι είναι... Nextdeal newsroom, 05/08/2025 - 14:34 5/8/2025