Λάουρα Σταυρίδου, 28/7/2025 - 08:50 facebook twitter linkedin Άλλη μια Ασφαλιστική εταιρία δέχτηκε κυβερνοεπίθεση! Λάουρα Σταυρίδου, 28/7/2025 facebook twitter linkedin Η Allianz Life με έδρα την Αμερική, θυγατρική του γερμανικού κολοσσού Allianz, δέχτηκε κυβερνοεπίθεση στις 16 Ιουλίου του 2025. Σε αυτή την επίθεση, αποκτήθηκε πρόσβαση σε ένα σύστημα CRM (Customer Relationship Management), τρίτου παρόχου, που χρησιμοποιούσε η Allianz Life και διέρρευσαν στοιχεία ταυτοποίησης, της πλειοψηφίας των πελατών αλλά και συνεργατών της. Η Allianz Life δεν έδωσε τον ακριβή αριθμό των πελατών, των οποίων τα στοιχεία διέρρευσαν, το σύνολο όμως των πελατών της είναι 1,4 εκ. ενώ η μητρική εταιρία έχει 128 εκ πελάτες. Η εταιρία ενημέρωσε τον εισαγγελέα του Main και το FBI το οποίο διενεργεί έρευνα, τηρώντας τα βήματα της ορθής διαδικασίας αντιμετώπισης κρίσης. Οι επιτιθέμενοι χρησιμοποιήσαν χειριστικές τεχνικές τύπου Social engineering techniques με τις οποίες εξαπατούν τα τηλεφωνικά κέντρα των εταιριών ώστε να τους δώσουν πρόσβαση στο δίκτυο της εταιρίας. Αυτή ήταν η πιο πρόσφατη επίθεση σε Ασφαλιστική εταιρία, καθώς πολλές έχουν πέσει θύματα των συγκεκριμένων hackers (Scattered Spider Hackers – collective of hackers) οι οποίοι είναι γνωστοί για τις επιθέσεις τους σε αεροπλοΐα, μεταφορές, εμπορική βιομηχανία αλλά έχουν πιστωθεί και την ιστορική επίθεση στους τεχνολογικούς γίγαντες της Silicon Valley. Ωστόσο ορισμένοι αποδίδουν την επίθεση στους Shiny Hunters, οι οποίοι συνδέονται με διάσημες επιθέσεις σε πολύ ισχυρούς ομίλους αλλά και κρατικούς οργανισμούς. Αν και πολλά μέλη έχουν συλληφθεί, ορισμένοι εξ αυτών συνεχίζουν τις επιθέσεις. Κατά τη διάρκεια των επιθέσεων, υποδύονται ότι είναι το τμήμα ΙΤ της εταιρίας και ζητούν να συνδεθούν με τις βάσεις δεδομένων των πελατών. H Allianz Life διαβεβαίωσε ότι δεν θίχτηκαν άλλα τμήματα της εταιρίας, ενώ δεν έδωσε πληροφορίες για το αν της ζητήθηκαν λύτρα. Από την 1 Αυγούστου θα ξεκινήσει να ενημερώνει κάθε πελάτη τηρώντας τα δέοντα. Το παραπάνω γεγονός επιβεβαιώνει τη γνωστή ρήση που λέει πως όσο αφορά στις κυβερνοεπιθέσεις, υπάρχουν δυο τύποι εταιριών, αυτές που δέχτηκαν επίθεση και αυτές που θα δεχτούν σύντομα. Συμπερασματικά μπορούμε να πούμε ότι θα πρέπει να μιλήσουμε σε κάθε επιχείρηση που έχουμε στο πελατολόγιο μας γι’ αυτόν τον κίνδυνο. Μπορεί να Ασφαλιστικά προγράμματα να μην είναι τέλεια, ωστόσο το «κάτι» είναι καλύτερο από το τίποτα! Πηγές: Reuters, CBS News, Economic Times, bleeping Computer, Tech Crunch Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 10/12/2025 - 09:07 Τι είναι τα Προνόμια Υγείας που ωφελούν τόσο πολύ τους ασφαλισμένους;
Λάουρα Σταυρίδου, 09/12/2025 - 10:28 Τι περιλαμβάνει η κάλυψη «Απώλεια Ενοικίων»; Ας δούμε τις Interamerican, Eurolife και Μινέττα
Λάουρα Σταυρίδου, 05/12/2025 - 09:33 Κεραυνοθύελλες: Καλύψεις που συναντάμε στις Interlife, Ατλαντική και Υδρόγειο!
Επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα - Ιδιαίτερες καλύψεις από τις Syndea, Hellas Direct και Μινέττα Τα ακραία φαινόμενα είναι πλέον παγκόσμιο θέμα, με τη πλημμύρα να μετέχει στο μεγαλύτερο ποσοστό των ζημιών, προκαλώντας τεράστιες καταστροφές... Λάουρα Σταυρίδου, 04/12/2025 - 09:26
Πλημμύρησε το υπόγειο της επιχείρησης σας; Πως Αποζημιώνουν οι Ασφαλιστικές; Μεγάλος αριθμός, κυρίως εμπορικών επιχειρήσεων, διατηρεί υπόγειους ή ημιυπόγειους αποθηκευτικούς χώρους. Η πιθανότητα εισροής νερών, με την ένταση των βροχοπτώσεων είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 02/12/2025 - 09:45
Πως η Interasco βοήθησε κοπέλα με νευραλγία; Μια νεαρή πελάτισσα της Interasco, μου εξήγησε τον πανικό που έζησε την τελευταία εβδομάδα, όταν ξαφνικά την έπιασε ένας τρομερός,... Λάουρα Σταυρίδου, 01/12/2025 - 10:04
Ποιος όρος στα συμβόλαια πυρός σώζει περιουσίες; Για να είμαστε ακριβείς, ένα συμβόλαιο πυρός μπορεί να σώσει την περιουσία μιας οικογένειας σχεδόν σε κάθε περίπτωση αιφνίδιου κινδύνου. Σε... Λάουρα Σταυρίδου, 27/11/2025 - 09:08
Πλημμύρες και καταστροφές - Πόσους πελάτες πρέπει να ενημερώνουμε την ημέρα για να νιώθουμε καλά; Άλλη μια φορά, οι βροχές που τόσο περιμέναμε για να μειώσουν την λειψυδρία, έφεραν μαζί τους και καταστροφές. Είναι όμως κάτι... Λάουρα Σταυρίδου, 26/11/2025 - 09:26
Περισσότερη στοχευμένη εξυπηρέτηση και λιγότερο media - Η ισορροπία θα φέρει το αποτέλεσμα Η μέρα έχει λίγες ώρες για όλα αυτά που θέλει να κάνει ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής που κυνηγάει την επιτυχία. Όλα είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 24/11/2025 - 09:38