close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστική Αγορά
  • Διαμεσολάβηση

ΔΙΑΜΕΣΟΛAΒΗΣΗ

Η αποζημίωση είναι έτοιμη! Ας περάσει ο πελάτης να πάρει 7 ευρώ επιταγή!
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
29/2/2016 - 11:04
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η αποζημίωση είναι έτοιμη! Ας περάσει ο πελάτης να πάρει 7 ευρώ επιταγή!

Nextdeal newsroom, 29/2/2016
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η αποζημίωση του πελάτη σου ασφαλιστή μου είναι η έμπρακτη απόδειξη της σπουδαιότητας της δουλειάς σου. Μια ανάλογη περίπτωση αντιμετώπισα και εγώ στην πορεία μου!

Σε έναν πελάτη με απλή ασφάλιση οχήματος και θραύση κρυστάλλων προέκυψε μια ζημιά στο έμπροσθεν παρμπρίζ και στον καθρέπτη του οδηγού. Ο πελάτης αγχωμένος και πάνω στο τρέξιμο της καθημερινότητας, ξέχασε να τηλεφωνήσει στην φροντίδα ατυχήματος της εταιρείας, ξέχασε όμως να τηλεφωνήσει και σε εμένα!

Επισκέφτηκε ένα συνεργείο της αρεσκείας του, έφτιαξε αυθημερόν την ζημιά, πλήρωσε περίπου 150 ευρώ και τότε θυμήθηκε να μου τηλεφωνήσει! «Έσπασε το τζάμι μου και το έφτιαξα, πότε να έρθω να σου φέρω την απόδειξη, να μου δώσει τα λεφτά η εταιρεία;»!

Αφού τον συνάντησα και τα είπαμε, κατά το τέλος Σεπτεμβρίου, έστειλα στην εταιρεία δήλωση ατυχήματος, άδεια, δίπλωμα, μια συνοδευτική επιστολή και το τιμολόγιο προς αποζημίωση… Σε μια εβδομάδα περίπου στις Αρχές Οκτωβρίου, τηλεφωνώ στην εταιρεία μου να μάθω αριθμό φακέλου και το όνομα του διακανονιστή ενώ ο αρμόδιος υπάλληλος με ενημέρωνε πως ουδέποτε είχε παραλάβει την δήλωση! «Μα τι λέτε κύριε, έχω αποδεικτικό email πως σας έστειλα την δήλωση». «Να την ξαναστείλετε μου λέει αγριεμένα, και να τηλεφωνήσετε σε μια εβδομάδα, να σας πούμε τον διακανονιστή!!» Και μου κλείνει το τηλέφωνο…

Πράγματι σε μια εβδομάδα τηλεφώνησα, έμαθα τον αριθμό φακέλου αλλά ο αρμόδιος διακανονιστής έλειπε σε άδεια. «Πάρτε σε μια εβδομάδα να τον βρείτε, μόνο εκείνος γνωρίζει να σας ενημερώσει!»… Και μου κλείνει το τηλέφωνο… Κατά το τέλος Οκτωβρίου, πετυχαίνω τον αρμόδιο διακανονιστή και τον ρωτώ τι έχει γίνει με αυτόν τον φάκελο και πότε θα αποζημιωθεί ο πελάτης μου. «Έχετε στείλει δήλωση; Δεν την βλέπω στο σύστημα… Πότε την στείλατε; Ξαναστείλτε την δήλωση και πάρτε με σε μια εβδομάδα να σας απαντήσω…!» και μου κλείνει το τηλέφωνο.

Αρχές Νοεμβρίου τηλεφωνώ με αισιοδοξία και μου λέει ο ευγενέστατος κατά τα αλλά υπάλληλος. «Ααα, δεν μπορώ να αποζημιώσω... πρέπει να γράψετε “παρακαλώ να ενεργοποιηθεί η θραύση”... Τηλεφωνήστε μου σε μια εβδομάδα να σας απαντήσω..!» και μου κλείνει το τηλέφωνο.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Τα μέσα Νοεμβρίου επικοινωνώ, πιστεύοντας πως έχει τελειώσει η υπόθεση. «Δεν έχω φωτογραφίες κύριε ασφαλιστή! Πώς θέλετε να αποζημιώσει η εταιρεία; Τι μας περάσατε εδώ μέσα; Εμείς κρατάμε αρχεία και πρωτόκολλα!»

Για μια στιγμή σκέφτηκα να ξεσπάσω σε φωνές και την άλλη στιγμή σκέφτηκα πως η εκκρεμότητα αυτή πρέπει να κλείσει… Έτσι άρχισα το κόλπο «Νίκος Ξανθόπουλος».

«Σας παρακαλώ κύριε διακανονιστή. Είναι δυο μήνες τώρα που ο πελάτης περιμένει την εταιρεία. Η αποζημίωση που θα πάρει είναι πενιχρή αλλά θα ήθελα να αποκαταστήσω την εκκρεμότητα. Σας παρακαλώ… προσπαθώ να κάνω την δουλειά μου και να κρατήσω μια καλή εικόνα για την εταιρεία μας. Εφόσον ελέγξατε τα έγγραφα από την προηγούμενη εβδομάδα γιατί δεν μου το αναφέρατε τότε;» «Πάρτε σε μια εβδομάδα να το τελειώσουμε…!» και μου κλείνει το τηλέφωνο.

Αρχές Δεκεμβρίου τηλεφωνώ και ακούω τον υπάλληλο να μου μιλάει με το σεις και με το σας. Στο τέλος των Βυζαντινών χαιρετισμών… με ενημερώνει πως «κάποιος άγνωστος Χ, δεν ενδιαφέρθηκε για τον φάκελο και θα μου ετοιμάσει ο ίδιος την αποζημίωση σε δυο ημέρες!»

Ξεχνάω την κατά μέτωπο επίθεση και συνεχίζω με το κόλπο «Νίκος Ξανθόπουλος». «Σας παρακαλώ κύριε διακανονιστή, έχω εκτεθεί και εγώ και η εταιρεία μου στα μάτια του πελάτη... Δεν είναι το ποσό που μας απασχολεί… 150 ευρώ τιμολόγιο, εάν αφαιρέστε την απαλλαγή και τον καθρέπτη δεν μένει τίποτα για τον πελάτη και τον έχω ενημερώσει. Το μόνο που σας ζητώ είναι να κλείσει η εκκρεμότητα της αποζημίωσης!!! Ο πελάτης με αντιμετωπίζει καχύποπτα. Εάν καθυστερούμε για τα μικρά γεγονότα, στις μεγάλες αποζημιώσεις τι θα γίνει!!»

Σε μια ώρα χτυπά το τηλέφωνο του γραφείου και ακούω το εξής: «Το τιμολόγιο είναι 153 ευρώ και κάτι… 55 το κρύσταλλο, 35 ο καθρέπτης, 35 η εργασία, βάλε και τον ΦΠΑ, αφαίρεσε την απαλλαγή γιατί δεν πήγε σε συνεργαζόμενο, αφαίρεσε και τον καθρέπτη γιατί δεν καλύπτεται. Η αποζημίωση είναι έτοιμη! Ας περάσει ο πελάτης σας να πάρει 7 ευρώ επιταγή την επόμενη εβδομάδα, με το πρωτότυπο τιμολόγιο! Πώς κάνατε έτσι! Ορίστε τελειώσαμε!»

 

Μέντωρ Διαμεσολαβητής

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Πότε θεωρείται ένα όχημα σε στάση και τι προβλέπει ο Φιλικός Διακανονισμός για το διπλοπαρκάρισμα;
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 16/7/2025

    Πότε θεωρείται ένα όχημα σε στάση και τι προβλέπει ο Φιλικός Διακανονισμός για το διπλοπαρκάρισμα;

  • Ποιες παροχές περιλαμβάνει η ασφάλιση Κυνηγών και πότε πρέπει να ασφαλιστούν;
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 14/7/2025

    Ποιες παροχές περιλαμβάνει η ασφάλιση Κυνηγών και πότε πρέπει να ασφαλιστούν;

  • Τι προβλέπουν τα ασφαλιστήρια για ωτίτιδα και διάτρηση τυμπάνου από καταδύσεις;

    Τι προβλέπουν τα ασφαλιστήρια για ωτίτιδα και διάτρηση τυμπάνου από καταδύσεις;

    Οι θαλάσσιες δραστηριότητες αυξάνουν τις πιθανότητες πρόκλησης Ωτίτιδας και Διάτρησης Τυμπάνου. Τα ασφαλιστήρια υγείας προβλέπουν, εκτός των άλλων, και τη...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 11/07/2025 - 13:20 11/7/2025
  • Τι προβλέπει ο Φιλικός Διακανονισμός για την αποζημίωση υλικών ζημιών με Συνυπαιτιότητα;

    Τι προβλέπει ο Φιλικός Διακανονισμός για την αποζημίωση υλικών ζημιών με Συνυπαιτιότητα;

    Ο Φιλικός Διακανονισμός είναι ένα Σύστημα Αποζημίωσης, που μετά από ένα τροχαίο ατύχημα επιτρέπει στον αναίτιο ασφαλισμένο, να αποζημιωθεί από...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 10/07/2025 - 14:45 10/7/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ασφάλεια και χρηματοδότηση από τη Hellas Direct: Νέα εργαλεία για τον σύγχρονο οδηγό
16:01 Ασφάλεια και χρηματοδότηση από τη Hellas Direct: Νέα εργαλεία για τον σύγχρονο οδηγό
  • 16:00 Νέο Audi Q3 SUV e-hybrid - Το μέλλον της υβριδικής οδήγησης, με υπογραφή Audi
  • 15:35 Αλέξανδρος Λιανός (ERGO): Καινοτομία στην Ιατρική – Ασφάλιση που συμβαδίζει με την εξέλιξη!
  • 14:54 Η Swiss Re στηρίζει μελέτη του SDSN για τον ρόλο της ασφάλισης στην προώθηση της βιώσιμης ανάπτυξης
  • 14:05 H DEMO συστήνει την πρώτη Βιο-Ακαδημία στην Ελλάδα
  • 13:00 Διπλή βράβευση για την Εθνική Τράπεζα στα Euromoney Awards of Excellence
  • 12:40 Πειραιώς: Η επενδυτική Στρατηγική Γ' Τριμήνου 2025
  • 11:48 Η Υφυπουργός Εργασίας Άννα Ευθυμίου για τον επανυπολογισμό των συντάξεων του πρώην ταμείου των συνταξιούχων της Εθνικής Τράπεζας ΤΣΠ-ΕΤΕ
  • 11:40 Συναυλία στον Αρχαιολογικό Χώρο του Ιερού της Αρτέμιδος Βραυρωνίας
  • 11:38 Euroxx: H Καλύτερη Χρηματιστηριακή στην Ελλάδα στα Euromoney Best Securities Houses Awards 2025
  • 11:33 Πεζοπορία στο εξωκλήσι του Προφήτη Ηλία στον Άγιο Βλάσιο Παρακαμπυλίων
  • 11:00 Αποκλειστικό: Στον όμιλο Ardonagh Group μέσω του Agora Insurance Brokers η ΜΑΡΤΕΝ Insurance Risk Consultants
  • 10:55 Το Μεσολόγγι τιμά τον Κάλαμο
  • 10:33 O Λόφος Σκουζέ γιορτάζει τον άγιο Αιμιλιανό
  • 10:15 Ακίνητα: Υποχωρούν οι νέες κατασκευές, ανεβαίνουν οι τιμές - Τι σημαίνει για την ασφαλιστική αγορά
  • 09:55 Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «Πανόραμα της Φαρμακευτικής Ιστορίας: Μια ιστορική αναδρομή από την Aρχαιότητα έως σήμερα»
  • 09:23 ΤτΕ: Λιγότερο προσιτή η στέγη για τα ελληνικά νοικοκυριά μεταξύ 2018-2021
  • 09:15 Κ. Κυρανάκης: Θα κάνουμε αυτό που χρειάζεται ο ελληνικός σιδηρόδρομος «τώρα, όχι αύριο»
  • 09:05 Κ.Πιερρακάκης: «Θέλουμε μία αγορά ενέργειας με χαμηλότερες τιμές για τους καταναλωτές»
  • 08:55 Γερμανικοί ύμνοι, «καίει» το στεγαστικό, ο Τσίπρας, η Κεντροαριστερά και το «δώρο» στον Μητσοτάκη, «φουντώνει» η bull market, ο Giannis επενδύει στην Premia
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 17/7 Υπασφαλισμενος: Τι απαντά ο Πάνος Δημητρίου (Generali) στα περί εξαγορών
  2. 14/7 Ασφαλιστικό...σταυρόλεξο: Παρκαδόρος προκάλεσε σοβαρό ατύχημα χωρίς να οδηγεί το...όχημα - Ποιος φταίει;
  3. 16/7 Ασφάλιση υγείας: Οι εταιρείες εκπέμπουν SOS
  4. 18/7 Αποκλειστικό: Στον όμιλο Ardonagh Group μέσω του Agora Insurance Brokers η ΜΑΡΤΕΝ Insurance Risk Consultants
  5. 15/7 Πρόταση της Τράπεζας Πειραιώς και Ergo Ασφαλιστικής για ασφάλιση των φαρμακείων έναντι φυσικών καταστροφών
  6. 17/7 Η Τράπεζα της Ελλάδος, ο Αποστολόπουλος και οι ασφαλιστικές
  7. 16/7 Η Εθνική Ασφαλιστική, ως ηγέτιδα, αναδιαμορφώνει και πάλι την αγορά

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube