close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστική Αγορά
  • Διαμεσολάβηση

ΔΙΑΜΕΣΟΛAΒΗΣΗ

Η αποζημίωση είναι έτοιμη! Ας περάσει ο πελάτης να πάρει 7 ευρώ επιταγή!
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
29/2/2016 - 11:04
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η αποζημίωση είναι έτοιμη! Ας περάσει ο πελάτης να πάρει 7 ευρώ επιταγή!

Nextdeal newsroom, 29/2/2016
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η αποζημίωση του πελάτη σου ασφαλιστή μου είναι η έμπρακτη απόδειξη της σπουδαιότητας της δουλειάς σου. Μια ανάλογη περίπτωση αντιμετώπισα και εγώ στην πορεία μου!

Σε έναν πελάτη με απλή ασφάλιση οχήματος και θραύση κρυστάλλων προέκυψε μια ζημιά στο έμπροσθεν παρμπρίζ και στον καθρέπτη του οδηγού. Ο πελάτης αγχωμένος και πάνω στο τρέξιμο της καθημερινότητας, ξέχασε να τηλεφωνήσει στην φροντίδα ατυχήματος της εταιρείας, ξέχασε όμως να τηλεφωνήσει και σε εμένα!

Επισκέφτηκε ένα συνεργείο της αρεσκείας του, έφτιαξε αυθημερόν την ζημιά, πλήρωσε περίπου 150 ευρώ και τότε θυμήθηκε να μου τηλεφωνήσει! «Έσπασε το τζάμι μου και το έφτιαξα, πότε να έρθω να σου φέρω την απόδειξη, να μου δώσει τα λεφτά η εταιρεία;»!

Αφού τον συνάντησα και τα είπαμε, κατά το τέλος Σεπτεμβρίου, έστειλα στην εταιρεία δήλωση ατυχήματος, άδεια, δίπλωμα, μια συνοδευτική επιστολή και το τιμολόγιο προς αποζημίωση… Σε μια εβδομάδα περίπου στις Αρχές Οκτωβρίου, τηλεφωνώ στην εταιρεία μου να μάθω αριθμό φακέλου και το όνομα του διακανονιστή ενώ ο αρμόδιος υπάλληλος με ενημέρωνε πως ουδέποτε είχε παραλάβει την δήλωση! «Μα τι λέτε κύριε, έχω αποδεικτικό email πως σας έστειλα την δήλωση». «Να την ξαναστείλετε μου λέει αγριεμένα, και να τηλεφωνήσετε σε μια εβδομάδα, να σας πούμε τον διακανονιστή!!» Και μου κλείνει το τηλέφωνο…

Πράγματι σε μια εβδομάδα τηλεφώνησα, έμαθα τον αριθμό φακέλου αλλά ο αρμόδιος διακανονιστής έλειπε σε άδεια. «Πάρτε σε μια εβδομάδα να τον βρείτε, μόνο εκείνος γνωρίζει να σας ενημερώσει!»… Και μου κλείνει το τηλέφωνο… Κατά το τέλος Οκτωβρίου, πετυχαίνω τον αρμόδιο διακανονιστή και τον ρωτώ τι έχει γίνει με αυτόν τον φάκελο και πότε θα αποζημιωθεί ο πελάτης μου. «Έχετε στείλει δήλωση; Δεν την βλέπω στο σύστημα… Πότε την στείλατε; Ξαναστείλτε την δήλωση και πάρτε με σε μια εβδομάδα να σας απαντήσω…!» και μου κλείνει το τηλέφωνο.

Αρχές Νοεμβρίου τηλεφωνώ με αισιοδοξία και μου λέει ο ευγενέστατος κατά τα αλλά υπάλληλος. «Ααα, δεν μπορώ να αποζημιώσω... πρέπει να γράψετε “παρακαλώ να ενεργοποιηθεί η θραύση”... Τηλεφωνήστε μου σε μια εβδομάδα να σας απαντήσω..!» και μου κλείνει το τηλέφωνο.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Τα μέσα Νοεμβρίου επικοινωνώ, πιστεύοντας πως έχει τελειώσει η υπόθεση. «Δεν έχω φωτογραφίες κύριε ασφαλιστή! Πώς θέλετε να αποζημιώσει η εταιρεία; Τι μας περάσατε εδώ μέσα; Εμείς κρατάμε αρχεία και πρωτόκολλα!»

Για μια στιγμή σκέφτηκα να ξεσπάσω σε φωνές και την άλλη στιγμή σκέφτηκα πως η εκκρεμότητα αυτή πρέπει να κλείσει… Έτσι άρχισα το κόλπο «Νίκος Ξανθόπουλος».

«Σας παρακαλώ κύριε διακανονιστή. Είναι δυο μήνες τώρα που ο πελάτης περιμένει την εταιρεία. Η αποζημίωση που θα πάρει είναι πενιχρή αλλά θα ήθελα να αποκαταστήσω την εκκρεμότητα. Σας παρακαλώ… προσπαθώ να κάνω την δουλειά μου και να κρατήσω μια καλή εικόνα για την εταιρεία μας. Εφόσον ελέγξατε τα έγγραφα από την προηγούμενη εβδομάδα γιατί δεν μου το αναφέρατε τότε;» «Πάρτε σε μια εβδομάδα να το τελειώσουμε…!» και μου κλείνει το τηλέφωνο.

Αρχές Δεκεμβρίου τηλεφωνώ και ακούω τον υπάλληλο να μου μιλάει με το σεις και με το σας. Στο τέλος των Βυζαντινών χαιρετισμών… με ενημερώνει πως «κάποιος άγνωστος Χ, δεν ενδιαφέρθηκε για τον φάκελο και θα μου ετοιμάσει ο ίδιος την αποζημίωση σε δυο ημέρες!»

Ξεχνάω την κατά μέτωπο επίθεση και συνεχίζω με το κόλπο «Νίκος Ξανθόπουλος». «Σας παρακαλώ κύριε διακανονιστή, έχω εκτεθεί και εγώ και η εταιρεία μου στα μάτια του πελάτη... Δεν είναι το ποσό που μας απασχολεί… 150 ευρώ τιμολόγιο, εάν αφαιρέστε την απαλλαγή και τον καθρέπτη δεν μένει τίποτα για τον πελάτη και τον έχω ενημερώσει. Το μόνο που σας ζητώ είναι να κλείσει η εκκρεμότητα της αποζημίωσης!!! Ο πελάτης με αντιμετωπίζει καχύποπτα. Εάν καθυστερούμε για τα μικρά γεγονότα, στις μεγάλες αποζημιώσεις τι θα γίνει!!»

Σε μια ώρα χτυπά το τηλέφωνο του γραφείου και ακούω το εξής: «Το τιμολόγιο είναι 153 ευρώ και κάτι… 55 το κρύσταλλο, 35 ο καθρέπτης, 35 η εργασία, βάλε και τον ΦΠΑ, αφαίρεσε την απαλλαγή γιατί δεν πήγε σε συνεργαζόμενο, αφαίρεσε και τον καθρέπτη γιατί δεν καλύπτεται. Η αποζημίωση είναι έτοιμη! Ας περάσει ο πελάτης σας να πάρει 7 ευρώ επιταγή την επόμενη εβδομάδα, με το πρωτότυπο τιμολόγιο! Πώς κάνατε έτσι! Ορίστε τελειώσαμε!»

 

Μέντωρ Διαμεσολαβητής

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Με ποιους τρόπους λύνεται μια ασφαλιστική σύμβαση;
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 28/8/2025

    Με ποιους τρόπους λύνεται μια ασφαλιστική σύμβαση;

  • Πόσες δασικές πυρκαγιές συνέβησαν και πόσα στρέμματα γης κάηκαν το 2024;
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 26/8/2025

    Πόσες δασικές πυρκαγιές συνέβησαν και πόσα στρέμματα γης κάηκαν το 2024;

  • Ποιες παροχές περιλαμβάνει ένα ασφαλιστήριο κυβερνοεπίθεσης;

    Ποιες παροχές περιλαμβάνει ένα ασφαλιστήριο κυβερνοεπίθεσης;

    Με αφορμή την πρόσφατη κυβερνοεπίθεση στην ασφαλιστική εταιρεία Allianz Life, θυγατρική της γερμανικής Allianz. Τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερες επιχειρήσεις...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 30/07/2025 - 12:40 30/7/2025
  • Καλύπτουν τα ασφαλιστήρια τσίμπημα μωβ μέδουσας;

    Καλύπτουν τα ασφαλιστήρια τσίμπημα μωβ μέδουσας;

    Σύμφωνα με πρόσφατα δημοσιεύματα, αρκετοί ενήλικες και παιδιά έχουν έρθει σε επαφή με τις μωβ μέδουσες, με αποτέλεσμα να χρειαστούν...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 25/07/2025 - 08:53 25/7/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Μπορώ να δείξω στην Τροχαία το δίπλωμα από το κινητό; - Τι ισχύει με τον νέο ΚΟΚ
14:02 Μπορώ να δείξω στην Τροχαία το δίπλωμα από το κινητό; - Τι ισχύει με τον νέο ΚΟΚ
  • 13:53 Aegean: Νέα Corporate Affairs & Communications Director η Μαρίνα Βάλβη
  • 13:25 Που το πάει η Ρωσία; Ερμηνείες και προβλέψεις για την επόμενη μέρα
  • 12:44 Επιτελικές συζητήσεις των Μετόχων της ΑΤΛΑΝΤΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ για περεταίρω δυναμική ανάπτυξη
  • 12:09 Η ΥΠΕΚΑ Ν. Κεραμέως εκκινεί τον διάλογο με τα κόμματα της αντιπολίτευσης για το εργασιακό νομοσχέδιο
  • 12:06 ΑΑΔΕ: Καθορισμός των κρατών που έχουν προνομιακό φορολογικό καθεστώς για το 2023
  • 11:17 ERGO Grow Together: Επιβραβεύοντας την Επιτυχία, τη Συναδελφικότητα, την Ανάπτυξη και τη Διαφορετικότητα
  • 10:42 Πλαγίως: Η Ιστορία επαναλαμβάνεται (γιατί η γεωγραφία δεν αλλάζει)
  • 10:22 Μειώνεται ο ρυθμός διείσδυσης ηλεκτρικών αυτοκινήτων - Ενδιαφέρει και τους ασφαλιστές
  • 09:51 Η Δύναμη Ασφαλιστική αλλάζει σελίδα - Νέο Διοικητικό Συμβούλιο με στρατηγικές κινήσεις ανάπτυξης
  • 09:43 LeadinPharma: Oλοκληρωμένες υπηρεσίες στον φαρμακευτικό κλάδο
  • 09:38 Εσύ ξέρεις ποια είναι η νέα γενιά πελατών και ποιες είναι οι ανάγκες της;
  • 09:30 «Τα πανηγύρια για τα χωριά μας, που δίνουν μάχη με τη χρόνια εγκατάλειψη» - Τι ζητούν οι Οργανώσεις
  • 09:12 Τι καλύπτει ο κλάδος Πιστώσεων και τι ο κλάδος Εγγυήσεων;
  • 09:07 «ΌΡΑΜΑ ΕΛΠΊΔΑΣ» από τους δότες μυελού των οστών στο Φεστιβάλ Βιβλίου
  • 09:05 Άγχος στην πώληση; Ένας Βατραχάνθρωπος προτείνει:
  • 09:02 Δημοτικό ανοίγει σε χωριό μόνο για ένα μαθητή στο Κεφαλοχώρι Κόνιτσας
  • 08:58 Ο Λόρδος Βύρωνας και το Μεσολόγγι στο 53ο Φεστιβάλ Βιβλίου
  • 08:56 Σε ιστορικά υψηλά η Wall Street, «αυτοδύναμος» ο Μητσοτάκης, και σενάρια για «κυβέρνηση μειοψηφίας», τα « 70άρια» της Metlen και «ψήφος» στην Τράπεζα Κύπρου
  • 08:49 Αγιασμοί για τη νέα σχολική χρονιά από την Ι. Μ. Αιτωλίας και Ακαρνανίας
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 8/9 ΕΥΡΩΚΛΙΝΙΚΗ ΑΘΗΝΩΝ: Ανακοίνωση της Κλινικής για θέμα ασφάλειας ασθενούς
  2. 6/9 Η ομιλία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην ΔΕΘ (LIVE)
  3. 11/9 Συντάξεις Οκτωβρίου 2025: Πότε οι πρώτες πληρωμές - Ημερομηνίες για όλα τα Ταμεία
  4. 9/9 Παρέμβαση εισαγγελέα για τη λανθασμένη μετάγγιση στην ΕΥΡΩΚΛΙΝΙΚΗ!
  5. 10/9 The SPARK, η μεγάλη πρωτοβουλία των AON, Generali, QBE Ventures για την πρόληψη των ζημιών - Τι αλλάζει στον ασφαλιστικό κλάδο
  6. 12/9 Η Δύναμη Ασφαλιστική αλλάζει σελίδα - Νέο Διοικητικό Συμβούλιο με στρατηγικές κινήσεις ανάπτυξης
  7. 10/9 «Ριζικές τομές στην Αιτωλοακαρνανία, για να αποφύγουμε την ερημοποίηση»

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube