close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Πάνος Δημητρίου (Generali Hellas): Στην εποχή του ΑΙ, ο διαμεσολαβητής είναι «σύμβουλος εμπιστοσύνης»
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
27/5/2025 - 13:00
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πάνος Δημητρίου (Generali Hellas): Στην εποχή του ΑΙ, ο διαμεσολαβητής είναι «σύμβουλος εμπιστοσύνης»

Nextdeal newsroom, 27/5/2025
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Αναδημοσίευση από το ειδικό τεύχος της εφημεδίδας Nextdeal (Τεύχος 560)

Πάνος Δημητρίου, Διευθύνων Σύμβουλος, Generali Hellas


Η Τεχνητή Νοημοσύνη δεν αποτελεί απλώς ακόμη μία τεχνολογική εξέλιξη στον μακρύ κατάλογο της ψηφιακής καινοτομίας· είναι τομή. Μια τεχνολογική ρήξη που δεν προσθέτει απλώς δυνατότητες στα εργαλεία μας, αλλά αναθεωρεί εξ υπαρχής τον ίδιο τον τρόπο με τον οποίο κατανοούμε, αναλύουμε και διαχειριζόμαστε τον κίνδυνο. Και στον πυρήνα της ασφαλιστικής επιστήμης, αυτή η μετατόπιση δεν μπορεί παρά να είναι καταλυτική.

 

Ως οργανισμός, η Generali δεν αρκείται στο να παρακολουθεί τις εξελίξεις· επιδιώκει πάντοτε να βρίσκεται μπροστά από αυτές. Η θέση μας είναι ότι η αξιοποίηση της AI δεν συνίσταται σε μια απλή ψηφιακή ενσωμάτωση, αλλά σε μια συστηματική αλλαγή παραδείγματος.

 

Ο κ. Πάνος Δημητρίου

 

Οι επενδύσεις μας σε αυτήν τη μετάβαση δεν είναι αποσπασματικές. Εντάσσονται σε μια συνεκτική, ευρωπαϊκής εμβέλειας στρατηγική, με την Generali να δεσμεύει ήδη πάνω από 1 δισ. ευρώ σε υποδομές Τεχνητής Νοημοσύνης, big data και predictive analytics. Στην Ελλάδα, επικεντρωνόμαστε σε τρεις στρατηγικούς πυλώνες: στην ενίσχυση των ψηφιακών υποδομών, στη συνεχή εκπαίδευση των εργαζομένων μας μέσω AI academies και την ανάπτυξη έξυπνων, εξατομικευμένων πλατφορμών εξυπηρέτησης. Το Genius, η πλατφόρμα διαχείρισης αποζημιώσεων, αποτελεί πλέον ένα ζωντανό παράδειγμα του τρόπου με τον οποίο η τεχνολογία μπορεί να συντομεύει αποστάσεις, να απλοποιεί διαδικασίες και –το σημαντικότερο– να αποκαθιστά την εμπιστοσύνη στην ασφάλιση ως θεσμό.

 

Την ίδια στιγμή, η Τεχνητή Νοημοσύνη μετασχηματίζει ραγδαία την ασφαλιστική διαμεσολάβηση και την επαναπροσδιορίζει. Eιδικότερα τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα, όπως το ChatGPT, έχουν ήδη μεταμορφώσει τις προσδοκίες των πελατών και τις δυνατότητες των επιχειρήσεων. Η ταχύτητα, η ακρίβεια και η ευκολία με την οποία ανταποκρίνονται δημιουργούν μια νέα βάση σύγκρισης για την εμπειρία του πελάτη.

 

Αυτό σημαίνει ότι ο ασφαλιστής, όσο έμπειρος και ικανός και αν είναι, δεν μπορεί να ανταγωνιστεί αυτό το επίπεδο επεξεργαστικής ισχύος. Αν επιχειρήσει να λειτουργήσει ως «πηγή πληροφόρησης», θα ηττηθεί. Αν προσπαθήσει να λειτουργήσει μόνο ως «πωλητής», θα αντικατασταθεί. Η διαμεσολάβηση πρέπει να μετασχηματιστεί ριζικά. Όχι για να επιβιώσει, αλλά για να αναδειχθεί σε κάτι ανώτερο.

 

Ο νέος ρόλος του διαμεσολαβητή είναι αυτός του «συμβούλου εμπιστοσύνης» (trusted advisor), ενός επαγγελματία που δεν περιορίζεται στην προώθηση προϊόντων, αλλά προσφέρει μια ολιστική προσέγγιση ασφάλισης και διαχείρισης κινδύνων. Αυτός ο ρόλος δεν υποκαθίσταται από την τεχνολογία. Αντίθετα, ενισχύεται από αυτήν.

 

Η Generali επενδύει σε ειδικά σχεδιασμένα προγράμματα για την κατανόηση και ενσωμάτωση εργαλείων όπως predictive analytics, customer profiling και conversational AI, καθώς δεν αρκεί να έχουμε τα εργαλεία, πρέπει να ξέρουμε πώς να τα χρησιμοποιούμε στρατηγικά.

 

Επιπλέον, είναι σημαντική η πρόσβαση σε έξυπνους ψηφιακούς βοηθούς και πλατφόρμες υποστήριξης, ώστε κάθε διαμεσολαβητής να έχει στη διάθεσή του ένα «ψηφιακό γραφείο», ένα περιβάλλον όπου μπορεί να εντοπίζει σε πραγματικό χρόνο τις ανάγκες του πελάτη, να λαμβάνει αυτοματοποιημένες προτάσεις προϊόντων, να ενημερώνεται για καλύψεις, ρίσκα και κανονιστικές εξελίξεις. Η Generali εργάζεται ήδη για την ανάπτυξη τέτοιων πλατφορμών, συνδέοντας δεδομένα underwriting, claims και customer behavior σε ενιαίο dashboard, ώστε ο διαμεσολαβητής να έχει άμεση, στοχευμένη εικόνα του πελάτη.

 

Τέλος, η μετάβαση από το transactional στο advisory μοντέλο είναι απαραίτητη. Ο πελάτης σήμερα δεν χρειάζεται απλώς έναν «πωλητή ασφάλειας». Χρειάζεται κάποιον να του εξηγήσει πώς επηρεάζουν την κάλυψή του η αύξηση του πληθωρισμού, οι φυσικοί κίνδυνοι, τα νέα ψηφιακά ρίσκα (π.χ. cyber insurance) ή το νέο συνταξιοδοτικό πλαίσιο. Χρειάζεται κάποιον να του πει όχι μόνο τι να αγοράσει, αλλά αν αξίζει να το αγοράσει και γιατί.

 

Αυτός είναι ο ρόλος που δεν μπορεί να υποστηριχθεί από έναν υπολογιστή και εκεί είναι που ο ασφαλιστής μπορεί και πρέπει να ξανακερδίσει την εμπιστοσύνη του πελάτη.

 

Η Generali δεσμεύεται να στηρίξει ουσιαστικά αυτόν τον μετασχηματισμό, ουσιαστικά και με επένδυση: σε εκπαίδευση, σε τεχνολογία και σε ανθρώπινο κεφάλαιο. Γιατί δεν αρκεί να λέμε ότι αλλάζει η αγορά – πρέπει να είμαστε έτοιμοι να αλλάξουμε μαζί της.

 

Διαβάστε παρακάτω το άρθρο από το ειδικό τεύχος της εφημεδίδας Nextdeal (Τεύχος 560) και σε ηλεκτρονική μορφή σελ. 46-47 (πατήστε κάτω δεξιά για μεγέθυνση)

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Πάνος Δημητρίου
  • Generali Hellas

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Generali Hellas: Πλώρη για ακόμη υψηλότερες κορυφές το 2025
    Nextdeal newsroom, 1/4/2025

    Generali Hellas: Πλώρη για ακόμη υψηλότερες κορυφές το 2025

  • Πάνος Δημητρίου: Η Generali θα μεγαλώσει ακόμη περισσότερο!
    Λάμπρος Καραγεώργος, 3/7/2024

    Πάνος Δημητρίου: Η Generali θα μεγαλώσει ακόμη περισσότερο!

  • 100+ κορυφαία στελέχη του ασφαλιστικού κλάδου συμμετείχαν στην εκδήλωση για την παρουσίαση της 15ης Ετήσιας Έκθεσης για την Ιδιωτική Ασφαλιστική Αγορά που πραγματοποίησε η KPMG στην Ελλάδα με τίτλο “The Future of Insurance”

    100+ κορυφαία στελέχη του ασφαλιστικού κλάδου συμμετείχαν στην εκδήλωση για την παρουσίαση της 15ης Ετήσιας Έκθεσης για την Ιδιωτική Ασφαλιστική Αγορά που πραγματοποίησε η KPMG στην Ελλάδα με τίτλο “The Future of Insurance”

    Η Υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Άννα Ευθυμίου, τίμησε με την παρουσία την εκδήλωση, προσδίδοντας θεσμική βαρύτητα στις συζητήσεις Η φετινή...
    Nextdeal newsroom, 11/12/2025 - 10:35 11/12/2025
  • Ο Γιάννης Σηφάκης νέος διευθυντής marketing και εταιρικής επικοινωνίας της Τειρεσίας

    Ο Γιάννης Σηφάκης νέος διευθυντής marketing και εταιρικής επικοινωνίας της Τειρεσίας

    Νέος Διευθυντής Marketing & Εταιρικής Επικοινωνίας καθώς και Head of Product Management για την Tειρεσίας, αναλαμβάνει ο Γιάννης Σηφάκης προερχόμενος από την...
    Nextdeal newsroom, 10/12/2025 - 18:29 10/12/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πανευρωπαϊκή Πρωτιά του Ιατρικού Κέντρου Αθηνών σε Ερευνητική θεραπεία για τον Καρκίνο του Προστάτη
12:25 Πανευρωπαϊκή Πρωτιά του Ιατρικού Κέντρου Αθηνών σε Ερευνητική θεραπεία για τον Καρκίνο του Προστάτη
  • 11:42 Το πρόγραμμα €πιστροφή γίνεται International - Η Eurobank επιβραβεύει τους πελάτες της και στην Κύπρο
  • 11:41 Αρσάκεια-Τοσίτσεια Εκάλης: Στις 19 Δεκεμβρίου η Φιλανθρωπική Χριστουγεννιάτικη Εορταγορά
  • 11:37 Στη Γραμμή Τελικής Συναρμολόγησης τα δύο πρώτα ελικόπτερα Airbus Super Puma H215 για την Ελλάδα
  • 11:34 Σοβαρές ελλείψεις προσωπικού και μαζικές αποχωρήσεις από το ΕΣΥ καταγγέλλει η ΠΟΕΔΗΝ με αφορμή τον Προϋπολογισμό 2026 για την Υγεία
  • 11:16 Deloitte 2026 Commercial Real Estate Outlook: Επενδύσεις σε ψηφιακές υποδομές, logistics και επαγγελματικούς χώρους στις κορυφαίες τάσεις για τον κλάδο ακινήτων
  • 11:05 Αρχική συμφωνία για την απόκτηση της Innovis Pharma από την PharmaPath
  • 10:35 100+ κορυφαία στελέχη του ασφαλιστικού κλάδου συμμετείχαν στην εκδήλωση για την παρουσίαση της 15ης Ετήσιας Έκθεσης για την Ιδιωτική Ασφαλιστική Αγορά που πραγματοποίησε η KPMG στην Ελλάδα με τίτλο “The Future of Insurance”
  • 10:10 Το ΥΓΕΙΑ γιορτάζει 15 χρόνια λειτουργίας του Τμήματος Διαδερμικών Βαλβίδων: Η καρδιολογία πρωτοπορεί και εξελίσσεται στο ΥΓΕΙΑ
  • 09:40 Τα κρατικά «φέσια» πνίγουν…την αγορά, η Ελλάδα πρότυπο για την Γερμανία(!) «κληρώνει» σήμερα για τον Πιέρρ, ο «βασιλιάς του χαλκού» στην ΚΑΕ ΠΑΟΚ, υπερκάλυψη του ομολογιακού της Aktor
  • 09:34 Αδ. Γεωργιάδης για δίκη Novartis: «Ήταν σκάνδαλο γιατρών, όμως η ευκαιρία χάθηκε επί Τσίπρα, όταν έστρεψαν την έρευνα στους πολιτικούς»
  • 09:25 Μειώθηκαν σημαντικά οι λοιμώξεις σε 10 νοσοκομεία με το Πρόγραμμα GRIPP δωρεάς του ΙΣΝ!
  • 09:08 «Η Έξοδος 200 χρόνια μετά» - Το Μεσολόγγι παρουσιάζει το επετειακό του πρόγραμμα
  • 09:00 Με καρκίνο κινδυνεύουν 197 παιδιά στην Ευρώπη που γεννήθηκαν με σπέρμα Δανού δότη με γονίδιο καρκίνου!
  • 08:51 Mastercard: Αυξητικές τάσεις στις συναλλαγές με κάρτες στην Ελλάδα - Αύξηση 18% το 2025 - 2026
  • 08:45 Ο Γιώργος Παπαστεφάνου και η επιστροφή στο «δεύτερο σπίτι»
  • 08:40 Telematics και εξατομικευμένη τιμολόγηση: Η νέα “χρυσή εποχή” για τον ασφαλιστή που ξέρει να διαβάζει δεδομένα
  • 18:29 Ο Γιάννης Σηφάκης νέος διευθυντής marketing και εταιρικής επικοινωνίας της Τειρεσίας
  • 15:40 Κ.Πιερρακάκης: Στόχος μας είναι να αλλάξουμε το παραγωγικό μοντέλο με περισσότερες επενδύσεις και μεγαλύτερη εξωστρέφεια
  • 15:20 Άκης Σκέρτσος: Μια Ελλάδα με όλους, για όλους - Η τηλεματική κάρτα αναπηρίας γίνεται επιτέλους πράξη
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 5/12 Αποκλειστικό | Εθνική Ασφαλιστική: Νέα διοικητική ομάδα “νίκης” συγκροτεί ο Μαζαράκης - Αποχωρούν Δασκαλόπουλος, Καραγρηγορίου
  2. 9/12 Ηλεκτρονικά μέσω gov.gr η αναγγελία ζημιών αυτοκινήτων
  3. 10/12 Σύλλογος Υπαλλήλων Εθνικής Ασφαλιστικής: «Σε ευχαριστούμε Σταύρο για την προσφορά σου»
  4. 8/12 Πως αποζημιώνεται η φωτιά σε κατοικία που ξεκίνησε από τζάκι;
  5. 10/12 Ο Γιάννης Σηφάκης νέος διευθυντής marketing και εταιρικής επικοινωνίας της Τειρεσίας
  6. 9/12 Generali Hellas: Ολοκληρώθηκε η εξαγορά του Ομίλου της Ευρωκλινικής
  7. 9/12 Bancassurance, AI και πίεση στο αυτοκίνητο: Τα μηνύματα της νέας έκθεσης της KPMG για την ασφαλιστική αγορά

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube