close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Τι πρέπει να γνωρίζουν οι πελάτες μας για το Solvency II
Κώστας Παπαϊωάννου
Κώστας Παπαϊωάννου,
16/9/2014 - 11:08
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Τι πρέπει να γνωρίζουν οι πελάτες μας για το Solvency II

Κώστας Παπαϊωάννου, 16/9/2014
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Τον τελευταίο καιρό (ξανά) γίνεται πολύ κουβέντα σχετικά με την εφαρμογή, μέσα στο 2015, της οδηγίας Solvency II σε πανευρωπαϊκό, φυσικά και σε Ελληνικό, επίπεδο. Στην παρούσα σύντομη προσέγγιση, δεν έχω σκοπό να ασχοληθώ με το εάν, πώς και πότε θα εφαρμοστεί, ούτε με τα προβλήματα και τις αντιδράσεις που αντιμετωπίζει, τόσο σε πανευρωπαϊκό, όσο και σε Ελληνικό επίπεδο. Ο στόχος μου είναι να απλοποιήσω, όσο μπορώ περισσότερο, την οδηγία αυτή και να φωτίσω κάποια σημεία της, που θεωρώ ότι είναι χρήσιμα για τον ασφαλιστή, κατά την επικοινωνία του με τον πελάτη, χωρίς να επικεντρωθώ καθόλου στο τεχνικό μέρος αυτής της οδηγίας.

Αρκετά έχουν γραφεί και ειπωθεί σχετικά με αυτό το ζήτημα, όμως φοβάμαι ότι ο μέσος ασφαλιστής, δεν θα μπορέσει να δώσει μια σαφή, ξεκάθαρη και προπάντων σωστή απάντηση, αν του τεθεί μια αντίστοιχη ερώτηση, παραδείγματος χάριν, από κάποιον πελάτη του.

Ξέρει, ο μέσος ασφαλιστής, πώς να χρησιμοποιήσει το Solvency II, προκειμένου να βοηθηθεί στην επικοινωνία του με το πελάτη και τελικά στην πώληση;

Ξέρει, ποιες είναι οι προϋποθέσεις λειτουργίας των ασφαλιστικών επιχειρήσεων που θέτει αυτή η οδηγία και πως αυτές διασφαλίζουν τα συμφέροντα του πελάτη;

Στο κάτω – κάτω, αυτή η οδηγία δημιουργήθηκε (μεταξύ των άλλων) βασικά, για να προστατευθούν στο μέγιστο βαθμό, οι πελάτες των ασφαλιστικών επιχειρήσεων, οι οποίοι στο σύγχρονο παγκοσμιοποιημένο πανευρωπαϊκό περιβάλλον, εναποθέτουν όλο και περισσότερο τις ελπίδες τους για επαρκή εξασφάλιση και συνταξιοδότηση, στις ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρίες και όχι σε ένα συνεχώς συρρικνούμενο, δημόσιο κοινωνικοασφαλιστικό τομέα.

Ας δούμε, λοιπόν, τα πράγματα από την αρχή.

Η επί λέξει μετάφραση του Solvency στα Ελληνικά, σημαίνει Φερεγγυότητα και φερέγγυα θεωρείται μια ασφαλιστική επιχείρηση, όπου τα λογιστικά στοιχεία του ενεργητικού της, υπερκαλύπτουν τα λογιστικά στοιχεία του παθητικού της. Κατά συνέπεια αυτό δεν σημαίνει, ότι μια φερέγγυα ασφαλιστική επιχείρηση, έχει κατ’ ανάγκη, και την απαιτούμενη ρευστότητα, προκειμένου να λειτουργεί εύρυθμα.

Πρακτικά τώρα, με τον όρο «φερέγγυα» για μια ασφαλιστική επιχείρηση, εννοούμε τα εξής τρία πράγματα:

  • Ότι η επιχείρηση έχει τη δυνατότητα να πληρώνει τις βραχυχρόνιες και μακροχρόνιες υποχρεώσεις της.
  • Ότι έχει τη δυνατότητα να διασφαλίσει τη συνέχιση των εργασιών της στο μέλλον, έτσι ώστε να υπάρχει «συνέχεια» και 
  • Ότι, εξ αιτίας αυτών, υπάρχουν προοπτικές υγιούς ανάπτυξης της επιχείρησης στο μέλλον.

Αντίστοιχα τώρα, με το όρο «ρευστότητα» σε μια ασφαλιστική επιχείρηση, εννοούμε ότι αυτή η επιχείρηση έχει τη δυνατότητα να αποπληρώσει έγκαιρα και στο ακέραιο, τις υποχρεώσεις που έχει αναλάβει, εντός του οικονομικού έτους.

Παρατηρούμε λοιπόν ότι υπάρχει μια ελαφρώς διαφορετική, αλλά πολύ σημαντική, προσέγγιση, σε αυτούς τους δύο όρους. Έτσι λοιπόν το Solvency έρχεται και οριοθετεί δύο επιπλέον έννοιες που είναι κρίσιμης σημασίας. Το «Περιθώριο Φερεγγυότητας» και τον «Δείκτη Φερεγγυότητας», μια ασφαλιστικής επιχείρησης.

Όπου, ως Περιθώριο Φερεγγυότητας, ορίζεται η ελάχιστη υπέρβαση των στοιχείων του ενεργητικού, που πρέπει να υπάρχει έναντι αυτών του παθητικού, όπως αυτά καθορίζονται από την εποπτική αρχή, αναλόγως του είδους και των κλάδων που ασκεί μια ασφαλιστική εταιρία. Ως Δείκτης Φερεγγυότητας ορίζεται, η σχέση του κεφαλαίου της ασφαλιστικής επιχείρησης, ως προς τα εγγεγραμμένα ασφάλιστρα, προκειμένου να είναι δυνατόν να υπολογιστεί η δυνατότητα της επιχείρησης να απορροφήσει και να πληρώσει, κατά συνέπεια, τις όποιες αξιώσεις αποζημιώσεων εγείρουν οι πελάτες της.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Η ασφαλιστική νομοθεσία, όπως αυτή ισχύει σήμερα, είναι αποτέλεσμα μιας σειράς οδηγιών της τότε ΕΟΚ, που άρχισαν να τίθενται σε ισχύ από το 1973.

Το 1992 εξεδόθησαν οι οδηγίες «τρίτης γενιάς», ώσπου με τη δημιουργία της Ενιαίας Αγοράς, οδηγηθήκαμε το 2002 στο Solvency I, το οποίο ισχύει μέχρι σήμερα και έχει ήδη εφαρμοστεί. Έχει επηρεάσει και καθορίσει τη δημιουργία των τεχνικών αποθεμάτων, του περιθωρίου φερεγγυότητας, των ασφαλιστικών τοποθετήσεων και του ελαχίστου εγγυητικού κεφαλαίου, όπως αυτά ισχύουν σήμερα.

Με το Solvency II οι επερχόμενες διαφοροποιήσεις αφορούν (μεταξύ άλλων) στην αλλαγή στον τρόπο υπολογισμού (και κατά συνέπεια στο ύψος των κεφαλαίων) των ασφαλιστικών τοποθετήσεων και το διαχωρισμό τους σε τοποθετήσεις Ζωής και τοποθετήσεις Γενικών Ασφαλίσεων, στην αλλαγή του τρόπου υπολογισμού του ελαχίστου περιθωρίου φερεγγυότητας και στη ριζική αλλαγή και αντικατάσταση του τρόπου υπολογισμού του εγγυητικού κεφαλαίου.

Οι τέσσερις (4) βασικοί στόχοι του Solvency II είναι:

1. Η προστασία των ασφαλισμένων, στην οποία δίνεται ιδιαίτερη βαρύτητα τα τελευταία χρόνια,
2. Η συμβολή στην επίτευξη χρηματοοικονομικής σταθερότητας, στα πλαίσια της παρούσας κατάστασης της παγκόσμιας οικονομίας,
3. Η παγίωση δίκαιων και σταθερών αγορών, με τη δημιουργία ισότητας στις απαιτήσεις λειτουργίας των επιχειρήσεων και
4. Η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των ευρωπαϊκών ασφαλιστικών επιχειρήσεων, σε διεθνές επίπεδο.

Η προσπάθεια που καταβάλλεται από την ΕΕ είναι να διασφαλιστούν οι πελάτες του συνόλου των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο σύνολο του χρηματοοικονομικού και χρηματοπιστωτικού τομέα (ασφαλιστικών επιχειρήσεων, τραπεζών, χρηματιστηριακών κ.λπ.).

Στο πλαίσιο αυτό θέτει τους κανόνες λειτουργίας αυτών των επιχειρήσεων, βάζοντας σε ισχύ οδηγίες όπως η Basil (Βασιλεία) ΙΙΙ, που αφορά τον τραπεζικό κλάδο ή η Solvency II, που αφορά των ασφαλιστικό κλάδο. Και η δύο αυτές οδηγίες, στηρίζονται στη βασική λογική των «τριών πυλώνων».

Επικεντρωμένοι στις ασφαλιστικές λειτουργίες, να ξεκαθαρίσουμε ότι ο «πρώτος πυλώνας», σύμφωνα με το Solvency II, αφορά τις ποσοτικές απαιτήσεις (κεφάλαιο φερεγγυότητας, επενδύσεις, τεχνικές προβλέψεις, διαχείριση περιουσιακών στοιχείων), ο «δεύτερος πυλώνας» αφορά τις ποιοτικές απαιτήσεις (εταιρική διακυβέρνηση, εποπτική διαδικασία κ.λπ.) και «τρίτος πυλώνας» αφορά τις απαιτήσεις προσαρμογής (απαιτήσεις διαφάνειας στη λειτουργία των επιχειρήσεων, δημοσιεύσεων, ομαλής προσαρμογής της αγοράς κ.λπ.).

Αυτό το μοντέλο εμπλέκει όλους τους συμμετέχοντες στη λειτουργία της ασφαλιστικής αγοράς, τους πελάτες, την εποπτεία, την επιχείρηση και τα στελέχη της και με αυτό τον τρόπο διασφαλίζει την εύρυθμη λειτουργία της αγοράς, προωθώντας τις απαιτούμενες μεταρρυθμίσεις, όποτε υπάρχει λόγος.

Πέραν αυτών, τα υπόλοιπα (πολύ σημαντικά, αλλά καθόλου πωλησιακά) σημεία που αφορούν το Solvency II, έχουν να κάνουν με τα ύψη των κεφαλαίων που σε κάθε περίπτωση απαιτούνται, τον τρόπο και τις προϋποθέσεις υπολογισμού τους, το φορολογικό καθεστώς και άλλα καθαρά τεχνικά ζητήματα, που δεν είναι αντικείμενο του παρόντος άρθρου.

Προκειμένου να βοηθηθείτε περισσότερο, θα πρότεινα να κάνετε μια περίληψη αυτού του κειμένου, επικεντρωμένοι σε αυτά που θεωρείτε σημαντικότερα σημεία του, με στόχο να κάνετε μια σύντομη ενημέρωση των πελατών σας επί του Solvency II. Ακόμα, να κάνετε μια σύντομη έρευνα στους ισολογισμούς της εταιρίας ή των εταιριών που εκπροσωπείτε, προκειμένου αφενός μεν να βεβαιωθείτε σχετικά με τα κεφάλαια που οι εταιρίες σας διαχειρίζονται και αφετέρου να ενημερώσετε τους πελάτες σας.

Ελπίζω με την συνοπτική αυτή προσέγγιση στις λειτουργίες και τους τομείς που αφορά το Solvency II, να φώτισα κάπως το αντικείμενο, δίνοντας κάποια «πωλησιακά» επιχειρήματα στα δίκτυα πωλήσεων.


*Ποιος είναι ο Κώστας Παπαϊωάννου

Ο κ. Κώστας Παπαϊωάννου έχει κάνει σπουδές οικονομικής κατεύθυνσης στο Center of Mgt. and Admin. του Ν.W. London Polytechnic και κατέχει τίτλους σπουδών στα ασφαλιστικά από το ΕΙΑΣ και το CII. 
Εργάζεται στον ευρύτερο ασφαλιστικό και χρηματοοικονομικό χώρο από τη δεκαετία του ΄80 και από τη δεκαετία του ΄90 ασχολείται με την εκπαίδευση. 
Έχει εργαστεί σε διευθυντικές θέσεις εκπαίδευσης, σε μερικές από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρίες και τράπεζες που δραστηριοποιούνται στην Ελληνική αγορά (Interamerican, ING, Allianz και Τράπεζα Πειραιώς), καλύπτοντας και τα θέματα εκπαίδευσης του Bancassurance. Έχει συνεργαστεί με το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών και το Ελληνικό Τραπεζικό Ινστιτούτο και συμμετείχε στη συγγραφή βιβλίων πιστοποίησης διαμεσολαβούντων.
Αυτή τη στιγμή συνεργάζεται με την KPMG και είναι υπεύθυνος για την πιστοποίηση του EFICERT στο Financial Planning.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Ασφάλιση ενοικίων, μια ασφάλιση και για τους ιδιοκτήτες και για τους ενοικιαστές!
    Κώστας Παπαϊωάννου, 22/09/2025 - 09:00

    Ασφάλιση ενοικίων, μια ασφάλιση και για τους ιδιοκτήτες και για τους ενοικιαστές!

  • Άμεσες ζημιές ύψους 43 δις.€ στην ΕΕ από τα ακραία καιρικά φαινόμενα του φετινού καλοκαιριού!
    Κώστας Παπαϊωάννου, 19/09/2025 - 09:20

    Άμεσες ζημιές ύψους 43 δις.€ στην ΕΕ από τα ακραία καιρικά φαινόμενα του φετινού καλοκαιριού!

  • Μακροζωία και Ευζωία - Δύο μεγάλοι ανθρώπινοι στόχοι που οι ασφαλιστές μπορούν να βοηθήσουν στην επίτευξή τους!
    Κώστας Παπαϊωάννου, 17/09/2025 - 09:09

    Μακροζωία και Ευζωία - Δύο μεγάλοι ανθρώπινοι στόχοι που οι ασφαλιστές μπορούν να βοηθήσουν στην επίτευξή τους!

  • Η ασφάλιση της υγείας των Ελλήνων χρειάζεται πιο σύγχρονη προσέγγιση από τους ασφαλιστές!
    Κώστας Παπαϊωάννου, 15/09/2025 - 09:03

    Η ασφάλιση της υγείας των Ελλήνων χρειάζεται πιο σύγχρονη προσέγγιση από τους ασφαλιστές!

  • Τι καλύπτει ο κλάδος Πιστώσεων και τι ο κλάδος Εγγυήσεων;

    Τι καλύπτει ο κλάδος Πιστώσεων και τι ο κλάδος Εγγυήσεων;

    Δύο πολύ ενδιαφέροντες ασφαλιστικοί κλάδοι, που μπορούν να βοηθήσουν τους ασφαλιστικούς πράκτορες να βελτιώσουν σημαντικά το ετήσιο εισόδημά τους και...
    Κώστας Παπαϊωάννου, 12/09/2025 - 09:12
  • Ποια είναι η διαφορά μεταξύ Ακαθάριστου Εθνικού και Ακαθαρίστου Εγχώριου Προϊόντος (GNP και GDP);

    Ποια είναι η διαφορά μεταξύ Ακαθάριστου Εθνικού και Ακαθαρίστου Εγχώριου Προϊόντος (GNP και GDP);

    Προσοχή! Στην Ελλάδα και τα δύο ονομάζονται ΑΕΠ λόγω των αρχικών τους! Στα Αγγλικά (και γενικότερα στο εξωτερικό) έχουν διαφορετικές ονομασίες. Το...
    Κώστας Παπαϊωάννου, 11/09/2025 - 09:43
  • Γνωρίζετε τι είναι οι ράντες (annuities);

    Γνωρίζετε τι είναι οι ράντες (annuities);

    Όσοι ασφαλιστικοί πράκτορες έχουν ασχοληθεί με πωλήσεις ασφαλιστικών αποταμιευτικών (συνταξιοδοτικών) και επενδυτικών (Unit Linked) προϊόντων του κλάδου Ζωής, σίγουρα κάπου...
    Κώστας Παπαϊωάννου, 08/09/2025 - 09:00
  • Ο κλάδος Μεταφερομένων Εμπορευμάτων σε πτώση!

    Ο κλάδος Μεταφερομένων Εμπορευμάτων σε πτώση!

    Ένας ασφαλιστικός κλάδος με μεγάλη σημασία για τις ασφαλιστικές εταιρίες, τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές και του πελάτες τους, που παρόλα αυτά...
    Κώστας Παπαϊωάννου, 05/09/2025 - 09:09
  • Τι είναι η αυτοαξιολόγηση του ιδιαίτερου προφίλ κινδύνου μιας ασφαλιστικής εταιρίας;

    Τι είναι η αυτοαξιολόγηση του ιδιαίτερου προφίλ κινδύνου μιας ασφαλιστικής εταιρίας;

    Σύμφωνα με το ν.4364/2016 (Solvency II), οι ασφαλιστικές εταιρίες είναι υποχρεωμένες να προβαίνουν σε αυτοαξιολόγηση του ιδιαίτερου προφίλ κινδύνων που...
    Κώστας Παπαϊωάννου, 03/09/2025 - 09:00
  • Tα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα, οι ασφαλιστικοί πράκτορες και οι πελάτες των ασφαλιστικών εταιριών!

    Tα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα, οι ασφαλιστικοί πράκτορες και οι πελάτες των ασφαλιστικών εταιριών!

    Γιατί πρέπει να ενδιαφέρουν έναν ασφαλιστικό πράκτορα τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα (ΔΛΠ) και τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Αναφοράς (ΔΠΧΑ) που...
    Κώστας Παπαϊωάννου, 01/09/2025 - 09:10

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δημιούργησε 5 επιθεωρήσεις, 33 γραφεία πωλήσεων, 105 ομάδες πωλήσεων - Ο ιδρυτής του πρακτορειακού Agency protect, Παν. Γλεντής!
15:22 Δημιούργησε 5 επιθεωρήσεις, 33 γραφεία πωλήσεων, 105 ομάδες πωλήσεων - Ο ιδρυτής του πρακτορειακού Agency protect, Παν. Γλεντής!
  • 13:48 Ασφάλεια ζωής: Μια απόφαση αγάπης, μια πράξη ευθύνης
  • 13:10 ΤΕΑΥΦΕ: Εγκρίθηκε η Αναλογιστική Μελέτη του 2023
  • 12:55 Σεμινάρια Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Τομέα Β΄ 2025 από την NP Ασφαλιστική
  • 12:51 Cyber Insurance στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης: Αντιμετωπίζοντας νέες απειλές
  • 12:40 Άδωνις Γεωργιάδης για το 1566: Από 1η Οκτωβρίου, όλα τα ραντεβού με όλα τα Νοσοκομεία του ΕΣΥ συνδεδεμένα εδώ
  • 12:25 Στο σημείο μηδέν το παλαιστινιακό ζήτημα: Ακραίες λύσεις ή βιωσιμότητα με μετριοπάθεια;
  • 12:15 Η Affidea στηρίζει το πρόγραμμα «Προλαμβάνω τα Καρδιαγγειακά» με ειδικό όφελος για τους εξεταζόμενους
  • 12:05 Από 3,20% έως 3,50% το εύρος επιτοκίου για το ομόλογο των 500 εκατ. ευρώ της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
  • 12:00 60.000 ανασφάλιστες επιχειρήσεις περιμένουν τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές
  • 11:03 Πώς μια «αθώα» βόλτα μπορεί να τινάξει στον αέρα αποζημιώσεις και πελατειακές σχέσεις!
  • 11:00 Ασφάλιση ακινήτου που μισθώνεται ως (τύπου) Airbnb: Ένα σταυρόλεξο για δυνατούς…λύτες
  • 10:10 Νέα εποχή για τη ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική με ανανεωμένο Διοικητικό Συμβούλιο
  • 10:05 Στ. Καφούνης για την Ημέρα Ελληνικού Εμπορίου και τα 20 χρόνια από τη θεσμοθέτησή της: «Έμπορος, η ζωντανή δύναμη της Ελλάδας»
  • 09:00 Ασφάλιση ενοικίων, μια ασφάλιση και για τους ιδιοκτήτες και για τους ενοικιαστές!
  • 08:57 Οι εκπληκτικές καλύψεις που περιλαμβάνει ένα συμβόλαιο Cyber Risk!
  • 08:53 Εκδήλωση τιμής στον Χαράλαμπο Θεοδωρίδη
  • 08:50 «Προσκλητήριο» επενδυτών, το μήνυμα Μπέργκαμ, η...πρόσκληση Στουρνάρα, «ταράζει τα νερά» η Credia
  • 08:44 Ημέρα Μνήμης στο Αγρίνιο για τα θύματα του ξεριζωμού και της Μικρασιατικής καταστροφής
  • 08:40 Tου Αγίου Φωκά Ιερομάρτυρα του Θαυματουργού
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 16/9 Η Εθνική Ασφαλιστική ενδυναμώνει τη διοικητική της ομάδα
  2. 19/9 «Μένουμε Ελλάδα» το μήνυμα του Χασέν Φεκί της Groupama - Στόχος η κορυφή στην ελληνική ασφαλιστική αγορά
  3. 19/9 Ο Αναστάσιος Παπαδόπουλος CEO στην Brokers Union
  4. 22/9 Ασφάλιση ενοικίων, μια ασφάλιση και για τους ιδιοκτήτες και για τους ενοικιαστές!
  5. 18/9 Η Εθνική Ασφαλιστική αποκτά πλειοψηφικό πακέτο μετοχών των εταιριών Elysee
  6. 22/9 Δημιούργησε 5 επιθεωρήσεις, 33 γραφεία πωλήσεων, 105 ομάδες πωλήσεων - Ο ιδρυτής του πρακτορειακού Agency protect, Παν. Γλεντής!
  7. 19/9 Ευπάλιο Φωκίδας: «Οι εισβολείς θα πυροβολούνται και θα θάβονται επιτόπου», προειδοποιεί πινακίδα!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube