Nextdeal newsroom, 4/7/2014 - 09:19 facebook twitter linkedin Legal & General: Συναισθηματική εκπαίδευση για τo τμήμα εξυπηρέτησης πελατών Nextdeal newsroom, 4/7/2014 facebook twitter linkedin H Legal & General θα εκπαιδεύσει 1.300 υπαλλήλους της στην κατανόηση του πελάτη και στη σύνδεση μαζί του όταν εκείνος περνά συναισθηματικές δοκιμασίες. Το πρόγραμμα έχει τον τίτλο «Customer Experience Matters», αποτελείται από τρεις ενότητες και καταρτίστηκε σε συνεργασία με τον εκπαιδευτικό όμιλο Hemsley Fraser. Λόγω του μεγέθους της L&G, πιλοτικά θα εκπαιδευτεί το προσωπικό εξυπηρέτησης πελατών του κλάδου ζωής και, αν επιτευχθούν οι στόχοι του προγράμματος, στη συνέχεια θα εκπαιδευτούν και οι υπάλληλοι των υπόλοιπων κλάδων. Όπως τόνισε η Joanne Hardy, διευθύντρια του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών, οι ασφάλειες μπορούν να αποτελούν συναισθηματικά φορτισμένη εργασία όταν κανείς ασχολείται με ανθρώπους που προγραμματίζουν το μέλλον τους, αγοράζουν σπίτι, αποκτούν παιδιά, πενθούν ή έπεσαν θύματα πλημμύρας, πυρκαγιάς ή διάρρηξης. Η ίδια τόνισε τη σημασία της κατανόησης του πελάτη και του να επενδύσει κανείς χρόνο στην αποτελεσματική διαχείριση μιας κατάστασης που απαιτεί προσοχή. Οι πελάτες, καταλήγει η ίδια, είναι συχνά συναισθηματικά φορτισμένοι όταν επικοινωνούν με μια ασφαλιστική εταιρεία μπορεί να είναι εξαιρετικά ενοχλητικό γι’ αυτούς αν το πρόσωπο με το οποίο μιλούν συμπεριφέρεται σαν ρομπότ και δεν κατανοεί ή δεν συναισθάνεται πώς νιώθουν. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 30/4/2025 Howden "Into the Cyberverse": Το 62% της αγοράς ελέγχεται από τους 5 κορυφαίους αντασφαλιστές
Nextdeal newsroom, 29/4/2025 Swiss Re: Ο τομέας της αντασφάλισης είναι κρίσιμος εν μέσω κινδύνου ζημιών ύψους $300 δισ.
Η Aon διορίζει νέα ηγετικά στελέχη για την ενίσχυση της λειτουργίας Εξυπηρέτησης Πελατών στον τομέα της Αντασφάλισης Η Aon ανακοίνωσε τον διορισμό τεσσάρων νέων ηγετικών στελεχών στον τομέα Εξυπηρέτησης Πελατών του Reinsurance Solutions, με σκοπό την ενίσχυση... Nextdeal newsroom, 29/04/2025 - 09:35 29/4/2025
Greg Case (CEO Aon): Αυξάνεται η ανάγκη για (αντ)ασφάλιση σε μακροοικονομικό επίπεδο Ο Greg Case, Διευθύνων Σύμβουλος της Aon, υπογράμμισε ότι, παρά το ασταθές μακροοικονομικό περιβάλλον, οι μακροπρόθεσμες τάσεις δείχνουν αύξηση των... Nextdeal newsroom, 28/04/2025 - 12:45 28/4/2025