close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Διεθνή

ΔΙΕΘΝΗ

Η Accenture συμβουλεύει: To πέρασμα στις πελατοκεντρικές υπηρεσίες
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
11/4/2014 - 08:42
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η Accenture συμβουλεύει: To πέρασμα στις πελατοκεντρικές υπηρεσίες

Nextdeal newsroom, 11/4/2014
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ένας οργανισμός που επικεντρώνεται στο προϊόν είναι πολύ πιθανόν να προσφέρει μια φτωχή πελατειακή εμπειρία, προειδοποιεί σε άρθρο του ο Erik J. Sandquist, senior executive της Accenture. Αντίθετα, σημειώνει ο ίδιος, όσον αφορά το marketing και τις δραστηριότητες, το να μπαίνουν στο κέντρο του ενδιαφέροντος οι ανάγκες και οι επιθυμίες του πελάτη είναι μια στάση που αυξάνει το κέρδος για τους ασφαλιστές. Οι πάροχοι που δεν καταφέρνουν να ανταποκριθούν στις ανάγκες των πελατών διακινδυνεύουν περισσότερα από το απλώς να τους χάσουν. Μπορεί να επιβαρυνθούν με υψηλότερο κόστος εξυπηρέτησης, να χάσουν και μελλοντικούς συστημένους πελάτες ή να βλάψουν το brand και τη φήμη της εταιρείας.

Από τις κύριες αιτίες απογοήτευσης των πελατών είναι η γενικότερη ασυνέπεια στην εμπειρία ή στην αντιμετώπιση που έχουν όταν χρησιμοποιούν διαφορετικά κανάλια διανομής. Οι πάροχοι συχνά αποτυγχάνουν να αξιοποιήσουν πληροφορίες που ήδη έχουν για τους πελάτες και ως αποτέλεσμα δεν είναι σε θέση να προσφέρουν κατάλληλα προϊόντα και υπηρεσίες. Σε μια εποχή ραγδαίων τεχνολογικών εξελίξεων, οι πελάτες περιμένουν γρήγορη, αποτελεσματική και προσωπική εξυπηρέτηση. Οι ασφαλιστές πρέπει να εκμεταλλευτούν τη σημερινή τεχνολογία για να δημιουργήσουν μια διακριτή πελατειακή εμπειρία χρησιμοποιώντας data για να εξατομικεύσουν την αλληλεπίδραση με τον πελάτη και να έρθουν σε επαφή μαζί του όταν και όπως εκείνος θέλει.

Ο E.J. Sandquist προτείνει την εξής τριπλή προσέγγιση:

1. Καθιερώστε ένα πελατοκεντρικό λειτουργικό μοντέλο, αφήνοντας πίσω εκείνο που έχει ως άξονα το προϊόν.

2. Δημιουργείστε έναν κόμβο διαχείρισης της πελατειακής εμπειρίας (customer experience management hub) και μέσω της ανάλυσης δεδομένων εντοπίστε το επόμενο καλύτερο πακέτο δράσεων και μηνυμάτων για αλληλεπίδραση με τον πελάτη.

3. Θεσπίστε ως ειδική λειτουργία την παράδοση πελατειακής εμπειρίας (customer experience delivery), ώστε να παρέχετε πελατειακή εμπειρία με συνοχή και αποτελεσματικότητα σε πολλαπλά κανάλια.

Μπροστά στις αυξανόμενες απαιτήσεις των πελατών και στην υπόσχεση καλύτερης παροχής υπηρεσιών, οι ασφαλιστές δεν έχουν την επιλογή να παραμείνουν στάσιμοι, σημειώνει κλείνοντας o ειδικός της Accenture.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Η Compre προσλαμβάνει τη Rachel Bardon στη νεοσύστατη θέση Chief Underwriting Officer (CUO)
    Nextdeal newsroom, 12/6/2025

    Η Compre προσλαμβάνει τη Rachel Bardon στη νεοσύστατη θέση Chief Underwriting Officer (CUO)

  • Νέα συνεργασία της MGAA με την Insurance DataLab προσφέρει ισχυρές πληροφορίες δεδομένων στα μέλη
    Nextdeal newsroom, 12/6/2025

    Νέα συνεργασία της MGAA με την Insurance DataLab προσφέρει ισχυρές πληροφορίες δεδομένων στα μέλη

  • ΗΠΑ και Κίνα ανακοίνωσαν πως συμφώνησαν σε «γενικό πλαίσιο» για το εμπόριο

    ΗΠΑ και Κίνα ανακοίνωσαν πως συμφώνησαν σε «γενικό πλαίσιο» για το εμπόριο

    Αμερικανοί και κινέζοι διαπραγματευτές που διεξήγαγαν συνομιλίες για δυο ημέρες στο Λονδίνο προκειμένου να επιλυθούν διαφορές των δύο πλευρών όσον...
    Nextdeal newsroom, 11/06/2025 - 10:10 11/6/2025
  • Insurance Europe: Η νεότερη γενιά δηλώνει ότι η ασφάλιση πρέπει να γίνει πιο απλή

    Insurance Europe: Η νεότερη γενιά δηλώνει ότι η ασφάλιση πρέπει να γίνει πιο απλή

    Οι νέοι πιστεύουν ότι η πρόσβαση στην ασφάλιση πρέπει να γίνει πιο απλή, ψηφιακή και φιλική προς τον χρήστη, ώστε...
    Nextdeal newsroom, 05/06/2025 - 15:00 5/6/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Μεγάλη έρευνα του Nextdeal - Πώς οι ασφαλιστικές εταιρείες εφαρμόζουν την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτων
16:50 Μεγάλη έρευνα του Nextdeal - Πώς οι ασφαλιστικές εταιρείες εφαρμόζουν την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτων
  • 16:35 Στη Βουλή το σχέδιο νόμου για την «Ενίσχυση της δημοσιότητας και της διαφάνειας στον έντυπο και ηλεκτρονικό Τύπο» (Δείτε live την συνεδρίαση)
  • 15:53 ΤτΕ: Στα 2.543 εκατ. ευρώ η συνολική αξία του ενεργητικού των Ταμείων Επαγγελματικής Ασφάλισης το α΄ τρίμηνο 2025
  • 15:28 Η Eurolife FFH επιβράβευσε τα στελέχη του Career Sales Force
  • 15:23 Περιπέτεια στο Κάιρο για 41 Έλληνες ακτιβιστές από το καραβάνι για τη Γάζα - Συνελήφθησαν αυθαίρετα από τις αιγυπτιακές αρχές
  • 15:03 ΕΑΕΕ: Κατά 15,1% αυξήθηκε η συνολική παραγωγή ατομικών ασφαλίσεων ζωής και υγείας το 2024
  • 14:42 Σπίτι μου ΙΙ: Επέκταση του έτους κατασκευής των επιλέξιμων ακινήτων και παράταση της ισχύος της απόφασης υπαγωγής για ΑμεΑ
  • 14:32 Η Compre προσλαμβάνει τη Rachel Bardon στη νεοσύστατη θέση Chief Underwriting Officer (CUO)
  • 14:20 Νέα συνεργασία της MGAA με την Insurance DataLab προσφέρει ισχυρές πληροφορίες δεδομένων στα μέλη
  • 13:50 Τεχνολογική Υπεροχή στην Affidea Ν. Ερυθραίας: Νέα εποχή στη διαγνωστική απεικόνιση με καινοτομία και επίκεντρο τον άνθρωπο
  • 13:30 Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ αναβαθμίζει την εξυπηρέτηση πελατών με τη Νέα Ψηφιακή Πύλη «Σύνδεση Πελάτη»
  • 12:32 Αντώνης Δουνδουλάκης: Έκδοση τριών νέων λογοτεχνικών βιβλίων
  • 12:17 Επιστημονική Ημερίδα στην Τήνο για την Γονιμότητα και την Υπογεννητικότητα με χορηγό το Health Next Generation
  • 11:37 Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas
  • 11:30 ΙΕΛΚΑ: Χαμηλότερες οι τιμές του τυπικού καλαθιού του νοικοκυριού στα ελληνικά σούπερ μάρκετ σε σχέση με επτά άλλες χώρες της ΕΕ
  • 11:20 Η πανσέληνος στην κορυφή της Τριανταφυλλιάς
  • 11:06 Κυριάκος Πιερρακάκης: Διπλασιάζεται το ημερήσιο όριο συναλλαγών IRIS μέχρι τέλος του έτους
  • 11:00 ΙΑΣΩ Γενική Κλινική: Διεθνές Κέντρο Εκπαίδευσης και Επίδειξης για την πλέον προηγμένη τεχνική αντιμετώπισης της Καλοήθους Υπερπλασίας του Προστάτη
  • 10:35 Κ.Κυρανάκης: «Πιλοτική 24ωρη λειτουργία των ΜΜΜ το Σάββατο 5 Ιουλίου»
  • 10:30 «Ένα Ψέμα που λέει πάντα την Αλήθεια!»: Μια βραδιά με αναγνώσματα και αφηγήσεις
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 6/6 Η Be Βrokers βραβεύει τους συνεργάτες της - Τι λένε στελέχη της αγοράς (βίντεο)
  2. 6/6 Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»
  3. 12/6 Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas
  4. 11/6 Το «προσκλητήριο» του Αλέξη, η…αμνησία και τα «μαχαίρια» της Ζωής, η νέα «ψήφος» στις ελληνικές τράπεζες, η Λάτση στην…Αττική Οδό και ο Παπαστράτος ο καλύτερος εργοδότης
  5. 12/6 Μεγάλη έρευνα του Nextdeal - Πώς οι ασφαλιστικές εταιρείες εφαρμόζουν την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτων
  6. 6/6 Επανεκλογή του Σπύρου Μπαρκούζου, Διευθυντή Διαχείρισης Κινδύνων της Syndea στο Διοικητικό Συμβούλιο της AMICE
  7. 10/6 Κ. Μητσοτάκης για νέο ΚΟΚ: Το 40% των νεκρών στα τροχαία είναι με μηχανή και το 25% δεν φορούσε ζώνη - Δεν θα συνθηκολογήσουμε με το χάος

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • nextdeal

    Προχθές, εντελώς τυχαία πηγαίνοντας να πάρω ένα ασφαλιστήριο από τους εξαιρετικούς συνεργάτες Χαράλαμπος και Ιωάννα Ιλβανίδη στην Ηγουμενίτσα,έπεσα πάνω στο περιοδικό σας. Ζήτησα αν μπορούσα να το...

    Πως θα φτάσετε στην «κορυφή»; Διαβάστε το Ασφαλιστικό ΝΑΙ που κυκλοφορεί!  · 4 months ago

  • nextdeal

    Ποιοι διαμεσολαβητές ακουμπάνε εκεί την παραγωγή; Είναι ελεύθεροι πράκτορες ή και αποκλειστικοί;
    Μήπως οι προμήθειες παίζουν βασικό ρόλο και όχι τα ασφάλιστρα;
    Α.Κ., Μεσίτης - ΑΘήνα

    Πάνω από 1 δισ. ευρώ η παραγωγή των «ΕΠΥ»!  · 6 months ago

  • nextdeal

    Για ποιες αυξήσεις γράφετε;
    Οι πλατφόρμες καθημερινά υπασφαλίζουν σε συνεργασία με τις ασφαλιστικές εταιρείες, όπως πάνε θα ξανακλείσουν αν δε προλάβουν να απολυθούν.
    Κώστας Δημοπ., Ηράκλειο

    Προς αυξήσεις στα ασφάλιστρα αυτοκινήτου  · 6 months ago

  • nextdeal

    Ο Giuseppe Zorgno ανέβασε τον μέσο όρο των ασφαλιστικών στελεχών στην ελληνική αγορά! Θέλουμε κι άλλους μιμητές του. - Γ. Νικοπ., Χαλάνδρι

    Ο αποχαιρετισμός του Giuseppe Zorgno προς το δίκτυο συνεργατών της AIG  · 6 months ago

  • nextdeal

    Ο Κώστας Μπερτσιάς είναι ένας καλός πρεσβευτής του ασφαλιστικού κλάδου εδώ και πολλά χρόνια! Συγχαρητήρια!!! - Χρ. Κωστ., Αθήνα

    Ο Κωνσταντίνος Μπερτσιάς στην ΕΡΤ για την ασφάλιση στα ηλεκτρικά πατίνια  · 6 months ago

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: info@nextdeal.gr

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube

loading