close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Είναι αποτυχία του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή όταν δεν μπορεί να «περάσει το μήνυμα» της ασφάλισης σε ορισμένους;
Λάουρα Σταυρίδου
Λάουρα Σταυρίδου,
25/4/2025 - 09:10
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Είναι αποτυχία του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή όταν δεν μπορεί να «περάσει το μήνυμα» της ασφάλισης σε ορισμένους;

Λάουρα Σταυρίδου, 25/4/2025
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Το επάγγελμα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή βασίζεται κατά ένα μεγάλο μέρος, στη μεταφορά πληροφορίας. Από την πρώτη προσέγγιση του δυνητικού πελάτη μέσω τηλεφώνου ή και email μέχρι και το κλείσιμο, όλο το βάρος της επικοινωνίας το φέρει ο Διαμεσολαβητής.

Υπήρχε ένα ρητό στην αρχαιότητα που έλεγε πως «Μέτρο του λόγου ο ακούων» που σημαίνει ότι αυτός που ακούει, καθορίζει το κατά πόσο ο λόγος ήταν ικανοποιητικός.

Με λίγα λόγια το αν μπορούμε να «περάσουμε» στον συνομιλητή μας, αυτό που πραγματικά έχουμε κατά νου, είναι δική μας ευθύνη.

Είναι όμως αλήθεια αυτό; Τι συμβαίνει όταν με έναν δυνητικό πελάτη δεν έχουμε επικοινωνία; Είναι δικό μας λάθος;

Ε λοιπόν όχι. Νέες έρευνες έχουν φέρει στο φως πληροφορίες για το πώς αντιλαμβάνεται κάθε άτομο την εισερχόμενη πληροφορία.

Συγκεκριμένα ένας άνθρωπος που έχει περισσότερο ανεπτυγμένο το δεξί ημισφαίριο μαθαίνει καλύτερα από το γενικό προς το ειδικό δηλαδή από το σύνολο προς τη λεπτομέρεια.

Έτσι ξεκινώντας από μια περιγραφή του θεσμού της ασφάλισης και καταλήγοντας στη δική του περίπτωση μπορεί να τον βοηθήσει να αντιληφθεί καλύτερα τη σημαντικότητα της ασφάλισης.

Αντιθέτως, για τους ανθρώπους που έχουν περισσότερο ανεπτυγμένο το αριστερό ημισφαίριο, η μεγάλη εικόνα πιο πολύ θα τους μπερδέψει παρά θα τους βοηθήσει. Αντιλαμβάνονται καλύτερα την πληροφορία από το ειδικό προς το γενικό.

Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι αν ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής είναι άνθρωπος που έχει ανεπτυγμένο το δεξί ημισφαίριο, όταν μιλάει, πηγαίνει από το γενικό στο ειδικό. Αν όμως βρεθεί με έναν πελάτη που έχει περισσότερο ανεπτυγμένο το αριστερό ημισφαίριο, μάλλον δεν θα γίνει απόλυτα κατανοητός.

Τι μπορεί να κάνει; Μια καλή προετοιμασία. Δηλαδή θα πρέπει να έχει προετοιμασμένο sales talk το οποίο θα περιέχει και τα δυο είδη ανάπτυξης του θέματος.

Φυσικά θα πρέπει να είναι μια παρουσίαση σύντομη και σαφής, χωρίς περιττά λόγια.

Με αυτόν το τρόπο θα αυξήσετε την πιθανότητα να γίνετε κατανοητοί και συνεπώς να καταλήξετε σε κλείσιμο!

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Λάουρα Σταυρίδου
  • ασφαλιστική εκπαίδευση
  • ασφαλιστικός διαμεσολαβητής
  • αποτυχία
  • μήνυμα
  • επικοινωνία
  • ασφάλιση
  • πελάτης

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Πως η Interasco βοήθησε κοπέλα με νευραλγία;
    Λάουρα Σταυρίδου, 01/12/2025 - 10:04

    Πως η Interasco βοήθησε κοπέλα με νευραλγία;

  • Ποιος όρος στα συμβόλαια πυρός σώζει περιουσίες;
    Λάουρα Σταυρίδου, 27/11/2025 - 09:08

    Ποιος όρος στα συμβόλαια πυρός σώζει περιουσίες;

  • Πλημμύρες και καταστροφές - Πόσους πελάτες πρέπει να ενημερώνουμε την ημέρα για να νιώθουμε καλά;
    Λάουρα Σταυρίδου, 26/11/2025 - 09:26

    Πλημμύρες και καταστροφές - Πόσους πελάτες πρέπει να ενημερώνουμε την ημέρα για να νιώθουμε καλά;

  • Περισσότερη στοχευμένη εξυπηρέτηση και λιγότερο media - Η ισορροπία θα φέρει το αποτέλεσμα
    Λάουρα Σταυρίδου, 24/11/2025 - 09:38

    Περισσότερη στοχευμένη εξυπηρέτηση και λιγότερο media - Η ισορροπία θα φέρει το αποτέλεσμα

  • Καταιγίδες, πλημμύρες και παθητική ανάληψη κινδύνου - Ενημερώστε τους!

    Καταιγίδες, πλημμύρες και παθητική ανάληψη κινδύνου - Ενημερώστε τους!

    Τα πρόσφατα γεγονότα με τις πλημμύρες σε Ηγουμενίτσα και Γιάννενα, φέρνουν στο προσκήνιο για άλλη μια φορά το Ασφαλιστικό Κενό...
    Λάουρα Σταυρίδου, 21/11/2025 - 09:21
  • Ανασφάλιστο όχημα που ενεπλάκη σε ατύχημα; Τώρα τι γίνεται;

    Ανασφάλιστο όχημα που ενεπλάκη σε ατύχημα; Τώρα τι γίνεται;

    Σύμφωνα με τις πρόσφατες εκτιμήσεις, υπάρχουν περίπου 730.000 ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στην Ελλάδα. Επειδή ο αριθμός είναι μεγάλος, κάθε ασφαλιστήριο...
    Λάουρα Σταυρίδου, 19/11/2025 - 09:16
  • 4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση!

    4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση!

    Ανασφάλιστες έναντι φυσικών καταστροφών παραμένουν περισσότερες από 60.000 επιχειρήσεις παρά τις διοικητικές κυρώσεις και τα πρόστιμα σε περίπτωση μη συμμόρφωσης. Δεδομένου...
    Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2025 - 09:44
  • Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;

    Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;

    Σε ισχύ είναι μια κάλυψη η οποία προβλέπεται από συμβόλαιο που έχει πληρωθεί. Ωστόσο στους Γενικούς Όρους ορισμένων Ασφαλιστικών εταιριών οι...
    Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35
  • Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;

    Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;

    Θυμίζουμε πως η έκπτωση στον ΕΝΦΙΑ, για ασφαλισμένες κατοικίες έναντι φυσικών φαινομένων, ανέρχεται σε 20% όταν η φορολογητέα αξία είναι...
    Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45
  • Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής;

    Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής;

    Ναι η απόσταση από την επιτυχία μπορεί να μετρηθεί και είναι…τρείς απαντήσεις μακριά. Συγκεκριμένα είναι οι απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις: Επικοινώνησα σήμερα...
    Λάουρα Σταυρίδου, 10/11/2025 - 09:18

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Tα αποκαλυπτήρια του ανδριάντα του Δημογέροντα Χρήστου Καψάλη στο Μεσολόγγι
09:41 Tα αποκαλυπτήρια του ανδριάντα του Δημογέροντα Χρήστου Καψάλη στο Μεσολόγγι
  • 09:39 Ξεκίνησε το πρώτο Πρόγραμμα στην Ελλάδα για την αντιμετώπιση του αυτοτραυματισμού στους νέους
  • 09:28 Η έκδοση Οινιάδες: “Ιστορία - Λαογραφία - Πολιτισμός” ένωσε παρελθόν και παρόν
  • 09:25 Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το συνέδριο της Μονάδας ΥΓΕΙΑ IVF Εμβρυογένεσις με τίτλο “Let’s talk about IVF: Conversations in a New Era”
  • 09:14 Διενοριακά τουρνουά ποδοσφαίρου και βόλεϊ της Μητρόπολης Αιτωλίας και Ακαρνανίας
  • 09:11 Ο ΠΟΥ ενέκρινε τα φάρμακα GLP-1 για την αντιμετώπιση της παχυσαρκίας σε ενήλικες, σε συνδυασμό με σωστή διατροφή και άσκηση
  • 09:00 Οι απαντήσεις του ΚΜ στο Λονδίνο, το πολιτικό μήνυμα του Μυτιληναίου, το «καθαρό» εισόδημα, σχέδια εξαγορών από την Alpha, ο Ant1 «βλέπει» Ιταλία και το deal Cosmote-Lamda
  • 08:57 Ημέρα κατά της Δουλείας: Το παρελθόν είναι πιο κοντά απ’ όσο νομίζουμε
  • 08:50 Άδ. Γεωργιάδης: Στο 4,07 με άριστα το 5 η αξιολόγηση πολιτών που νοσηλεύτηκαν στο ΕΣΥ
  • 08:45 Ο παππάς που έκανε τη δημιουργία δρόμο επιστροφής
  • 08:40 Το 2026 η Mercedes-Benz γιορτάζει 140 χρόνια από τη γέννηση του πρώτου αυτοκινήτου και τιμά την ιστορία της με μία μοναδική προσφορά!
  • 16:10 Ευρωπαϊκή Επιτροπή προς Ν. Κεραμέως: Η Ελλάδα, έμπνευση για την υπόλοιπη Ευρώπη - Διθυραμβική η υποδοχή της ιστορικής Κοινωνικής Συμφωνίας για τις Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας
  • 15:08 Επιστροφή ενοικίου: Από σήμερα τροποποιητικές δηλώσεις χωρίς πρόστιμο
  • 13:16 Υδρόγειος Ασφαλιστική: Νέο τεύχος του περιοδικού VOICE - Ydrogios Digital Academy: Γίνε μέρος του αύριο της ασφάλισης
  • 13:05 Anytime Business - Για κάθε στιγμή που η επιχείρησή σας χρειάζεται σιγουριά
  • 13:01 Το μεγάλο δίλημμα των Ουκρανών: Ρεαλισμός ή υπεράσπιση της εδαφικής ακεραιότητας με κάθε τίμημα;
  • 12:02 Audi Q5: Η premium εμπειρία γίνεται ακόμη πιο προσιτή με όφελος €3.000 έως τις 31 Δεκεμβρίου
  • 11:43 Η καινοτομία κινητήριος μοχλός στην αειφόρο ανάπτυξη - Συμμετοχή της Boehringer Ingelheim Ελλάς στο 1ο Ελληνογερμανικό Sustainability Forum
  • 11:11 Μιλώντας για τη λειτουργία της κανονιστικής συμμόρφωσης σε Ασφαλιστική Επιχείρηση κατά τον μετριασμό του Conduct Risk
  • 11:01 Συνάντηση της Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης με τον πρόεδρο του Τ.Ε.Α.Υ.Φ.Ε
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 29/11 Ο Χρήστος Μεγάλου στέλνει μήνυμα εμπιστοσύνης: «Το δίκτυο της Εθνικής Ασφαλιστικής είναι η καρδιά της νέας εποχής»
  2. 26/11 Ο Νίκος Χαλκιόπουλος νέος Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΥΝΑΜΙΣ ΑΕΓΑ
  3. 27/11 Η Τράπεζα Πειραιώς ολοκλήρωσε την εξαγορά της Εθνικής Ασφαλιστικής
  4. 28/11 Εάν δεν έχετε καλύψει το Στόχο σας, τι μπορείτε να κάνετε έως το τέλος της χρονιάς για να πετύχετε!
  5. 25/11 Ο Πωλητής φίλος ή φιλικός με τον πελάτη;
  6. 26/11 ΤτΕ: Στατιστικά στοιχεία Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων - γ΄ τρίμηνο 2025
  7. 28/11 Χρήστος Μεγάλου: Οι εργαζόμενοι της Εθνικής Ασφαλιστικής θα απολαμβάνουν όλα τα προνόμια των υπαλλήλων του Ομίλου Πειραιώς

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube