Λάουρα Σταυρίδου, 30/9/2024 - 08:54 facebook twitter linkedin Γιατί τόσο μεγάλη η διαφορά, στην ικανοποίηση ασφαλισμένων, μεταξύ Αμερικής και Ευρώπης; Λάουρα Σταυρίδου, 30/9/2024 facebook twitter linkedin Καθώς το 2024 βαίνει προς το τέλος του, δημοσιεύονται πολλές έρευνες για την ικανοποίηση των ασφαλισμένων πελατών. Διαβάζοντας ένα άρθρο για την Αμερικανική αγορά, διαπίστωσα πως γενικά αυτά τα νούμερα είναι πολύ υψηλά. Συγκεκριμένα : Το 80% των πελατών του κλάδου αυτοκινήτου δήλωσαν ότι ήταν κάπως ή πλήρως ικανοποιημένοι με την εξυπηρέτηση πελατών της εταιρείας τους. Το 76% των πελατών ασφάλισης κατοικίας ήταν πλήρως ή κάπως ικανοποιημένοι με την εξυπηρέτηση πελατών της εταιρείας τους. Το 71% των πελατών ασφάλισης υγείας ήταν απόλυτα ικανοποιημένοι ή κάπως ικανοποιημένοι με την εξυπηρέτηση πελατών. Το 67% των πελατών ασφάλισης ζωής είπε ότι η εξυπηρέτηση πελατών τους ικανοποιεί πλήρως ή κάπως. Αυτή η έρευνα έγινε από ανεξάρτητη εταιρεία ερευνών σε 5.600 πελάτες ασφαλιστικών εταιριών. Η έρευνα ζήτησε από τους πελάτες να βαθμολογήσουν τις εταιρείες τους σχετικά με την εξυπηρέτηση, την ικανοποίηση των αξιώσεων και την σχέση αξίας με το κόστος. Επίσης ερωτήθηκαν κατά πόσο σκέφτονται να ανανεώσουν το συμβόλαιο τους στην ίδια εταιρία καθώς και αν είναι πρόθυμοι να συστήσουν την εταιρεία σε φίλους ή συγγενείς. Μάλιστα συγκεκριμένες εταιρίες βαθμολογήθηκαν αρκετά ψηλότερα από το μέσο όρο, όπως : Για την ασφάλιση κατοικίας η USAA συγκέντρωσε υψηλό βαθμό ικανοποίησης από το 96% των πελατών. Αντίστοιχα από τις ασφαλιστικές εταιρείες ζωής η American General προηγείται με 83,2% ικανοποιημένους πελάτες. Στην ασφάλιση υγείας, η Kaiser Permanente έχει 83,6% πολύ κοντά με την Blue Cross & Blue Shield που έλαβε 83,3%. Αναρωτιέστε τι γίνεται στην Ευρώπη; Σύμφωνα με τη έρευνα που έκανε η Guidewire το 2024, ενώ 4 στους 10 πελάτες (40%) είναι ικανοποιημένοι, αυτό το δείγμα αφορά μόνο εκείνους που έκαναν κάποιο είδους αξίωση. Οι ικανοποιημένοι πελάτες χαρακτήρισαν ότι οι ενέργειες των ασφαλιστών το περασμένο έτος τους έκαναν να αισθάνονται πιο θετικά για τον κλάδο. Ωστόσο μεταξύ εκείνων που δεν έχουν υποβάλει αξίωση, το ποσοστό ικανοποίησης είναι μόλις 8%. Μάλιστα στη Μ. Βρετανία το 38% λέει ότι δεν έχουν μιλήσει ποτέ με τον Ασφαλιστή τους. Τα παραπάνω νούμερα, δείχνουν προφανώς ότι δεν υπάρχει συχνή επικοινωνία, μεταξύ Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και πελατών, ειδικά στον κλάδο του αυτοκινήτου. Όμως η κλιματική αλλαγή έχει αυξήσει τον κίνδυνο στα νοικοκυριά και ο Covid 19 έχει αλλάξει το τοπίο της υγείας. Υπάρχουν πολλά θέματα που μπορεί να συζητήσει μαζί μας ένας υφιστάμενος πελάτης, που έχει μόνο ένα συμβόλαιο. Ας το σκεφτούμε σοβαρά. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 05/12/2025 - 09:33 Κεραυνοθύελλες: Καλύψεις που συναντάμε στις Interlife, Ατλαντική και Υδρόγειο!
Λάουρα Σταυρίδου, 04/12/2025 - 09:26 Επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα - Ιδιαίτερες καλύψεις από τις Syndea, Hellas Direct και Μινέττα
Λάουρα Σταυρίδου, 02/12/2025 - 09:45 Πλημμύρησε το υπόγειο της επιχείρησης σας; Πως Αποζημιώνουν οι Ασφαλιστικές;
Ποιος όρος στα συμβόλαια πυρός σώζει περιουσίες; Για να είμαστε ακριβείς, ένα συμβόλαιο πυρός μπορεί να σώσει την περιουσία μιας οικογένειας σχεδόν σε κάθε περίπτωση αιφνίδιου κινδύνου. Σε... Λάουρα Σταυρίδου, 27/11/2025 - 09:08
Πλημμύρες και καταστροφές - Πόσους πελάτες πρέπει να ενημερώνουμε την ημέρα για να νιώθουμε καλά; Άλλη μια φορά, οι βροχές που τόσο περιμέναμε για να μειώσουν την λειψυδρία, έφεραν μαζί τους και καταστροφές. Είναι όμως κάτι... Λάουρα Σταυρίδου, 26/11/2025 - 09:26
Περισσότερη στοχευμένη εξυπηρέτηση και λιγότερο media - Η ισορροπία θα φέρει το αποτέλεσμα Η μέρα έχει λίγες ώρες για όλα αυτά που θέλει να κάνει ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής που κυνηγάει την επιτυχία. Όλα είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 24/11/2025 - 09:38
Καταιγίδες, πλημμύρες και παθητική ανάληψη κινδύνου - Ενημερώστε τους! Τα πρόσφατα γεγονότα με τις πλημμύρες σε Ηγουμενίτσα και Γιάννενα, φέρνουν στο προσκήνιο για άλλη μια φορά το Ασφαλιστικό Κενό... Λάουρα Σταυρίδου, 21/11/2025 - 09:21
Ανασφάλιστο όχημα που ενεπλάκη σε ατύχημα; Τώρα τι γίνεται; Σύμφωνα με τις πρόσφατες εκτιμήσεις, υπάρχουν περίπου 730.000 ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στην Ελλάδα. Επειδή ο αριθμός είναι μεγάλος, κάθε ασφαλιστήριο... Λάουρα Σταυρίδου, 19/11/2025 - 09:16
4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση! Ανασφάλιστες έναντι φυσικών καταστροφών παραμένουν περισσότερες από 60.000 επιχειρήσεις παρά τις διοικητικές κυρώσεις και τα πρόστιμα σε περίπτωση μη συμμόρφωσης. Δεδομένου... Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2025 - 09:44