close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Το Media Analysis στο μικροσκόπιο των brands και των επαγγελματιών
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
8/12/2021 - 14:55
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Το Media Analysis στο μικροσκόπιο των brands και των επαγγελματιών

Nextdeal newsroom, 8/12/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ένα webinar όπου ξεδιπλώθηκαν όλες οι βασικές πτυχές του Media Analysis πραγματοποιήθηκε στις 2 Δεκεμβρίου 2021 από την εταιρεία Media Analysis & Monitoring, Clip News Α.Ε., με χορηγό επικοινωνίας τον όμιλο Direction Business Network.
Το “Media Analysis:Monitor.Analyse.Predict” παρακολούθησαν επαγγελματίες από όλους τους κλάδους της οικονομίας, ενώ εισηγητές ήταν τόσο στελέχη της εταιρείας, όσο και άνθρωποι του Marketing και της Επικοινωνίας.

Μέσα σε 90 λεπτά έγινε μια παρουσίαση του τρόπου ανάλυσης δεδομένων, επισημάνθηκαν τα metrics που πρέπει να αποτυπώνονται σε ένα Media Analysis Report, ενώ τέθηκε στο επίκεντρο ο τρόπος με τον οποίο τα actionable insights που προκύπτουν, οδηγούν στη διαμόρφωση μιας επικοινωνιακής προβολής.

Ειδικότερα, η Mercedes Gleeson, Product Marketing Manager της Brandwatch, εστίασε στο ότι στόχος της εν λόγω Digital Listening & Consumer Intelligence πλατφόρμας είναι να δώσει νόημα και «φωνή» στις δισεκατομμύρια απόψεις των καταναλωτών, ώστε τα brands να διαμορφώσουν μια έξυπνη data-driven στρατηγική. Ακολούθως, έδωσε 5 tips που μπορούν να εφαρμόσουν τα brands την χρονιά που έρχεται και συγκεκριμένα: (α) Έμφαση στα όσα λέγονται για το ίδιο το brand, τον ανταγωνισμό του και ευρύτερα για τον κλάδο που δραστηριοποιείται, (β) ταχύτητα κατά την υλοποίηση του τριπτύχου “Listen, Analyse, Repeat”, (γ) εντοπισμός του προς στόχευση κοινού, (δ) εξερεύνηση περαιτέρω συζητήσεων καταναλωτών και (ε) παρακολούθηση της ανάπτυξης των παραπάνω συζητήσεων για εντοπισμό τάσεων.

Έπειτα, τη σκυτάλη πήρε ο Γιώργος Μπολάνης, Senior Analyst της Clip News, εμβάθυνε στην έννοια του Media Analysis, διευκρινίζοντας ποιους αφορά, γιατί είναι αναγκαίο, ποια τα είδη του και πώς συνδυάζονται δεδομένα από διαφορετικές πηγές για τη δημιουργία ενός τέτοιου Report. Έμφαση δόθηκε, μεταξύ άλλων, και στις τρεις προσεγγίσεις της ανάλυσης της δημοσιότητας στον χρόνο: Proactive, Reactive, Predictive, ενώ ο ομιλητής εξήγησε γιατί πλέον το Media Analysis εξελίχθηκε σε ανελαστική προϋπόθεση των επιχειρήσεων για τη διαμόρφωση εξωστρέφειας. 

Από την πλευρά της, η Κωνσταντίνα Σταυροπούλου, Media Analyst της Clip News, παρουσίασε τα πιο βασικά metrics ενός Media Analysis Report, που αποτυπώνουν οπτικά την πληροφορία, κάθε ένα από τα οποία έχει τη δική του χρηστικότητα. Διευκρινίστηκε, μεταξύ άλλων, ότι οι μετρήσεις μπορεί να είναι ποσοτικές, ποιοτικές ή και συνδυασμό των δύο, αφού ένα διάγραμμα μπορεί να δώσει τη δυνατότητα για διατύπωση περαιτέρω συμπερασμάτων και συγκρίσεων.

Τέλος, ένα πάνελ συζήτησης γύρω από την αξιοποίηση των actionable insights με την Κατερίνα Κεχαγιά, VP Media Intelligence & Marketing της Clip News και τη συμμετοχή αξιόλογων στελεχών από τους τομείς του Marketing και της Επικοινωνίας, αποτέλεσε τον ιδανικό επίλογο. Πιο συγκεκριμένα, φιλοξενήθηκαν οι κυρίες: Μελίνα Δημητρίου, Group Account Director, Out of the Box, Έλια Καλλία, Account Director, IKON Public Relations και Μαρία Μπούτσικα, Account Director, Communications & PR, Gravity The Newtons. Τονίστηκε ιδιαίτερα η σημαντικότητα για συνέπεια ως προς τη λήψη ενός Media Analysis Report.

Ταυτόχρονα, κατέστη σαφές ότι τα Media Analysis εργαλεία βοηθούν στην καλύτερη προσέγγιση των καταναλωτών, εξυπηρετώντας τους επαγγελματίες στο να αφουγκράζονται και να ανταποκρίνονται στις ανάγκες  της κοινωνίας. Κλείνοντας, έγινε ξεκάθαρο ότι μέσα από ένα Media Analysis Report δίνεται η μεγάλη εικόνα, χωρίς να χάνονται μικρές λεπτομέρειες, καθοριστικές για τον σχεδιασμό ενός επικοινωνιακού πλάνου.
Το webinar συντόνισε η Νίκη Αξιώτη, Communications & Content Manager της Clip News.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Media Analysis
  • Clip News Α.Ε
  • Direction Business Network

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Tα μηνύματα των δημοσκοπήσεων, οι υψηλές προσδοκίες των πολιτών και η επιτάχυνση του κυβερνητικού έργου
    Σπύρος Καπράλος, 4/10/2021

    Tα μηνύματα των δημοσκοπήσεων, οι υψηλές προσδοκίες των πολιτών και η επιτάχυνση του κυβερνητικού έργου

  • Ποιες είναι οι τεχνολογίες που θα αλλάξουν το ασφαλιστικό τοπίο;
    Γιώργος Μούζος, 9/11/2020

    Ποιες είναι οι τεχνολογίες που θα αλλάξουν το ασφαλιστικό τοπίο;

  • SAS Social Media Analytics: Πλουσιότερες αναλύσεις για τα κοινωνικά δίκτυα

    SAS Social Media Analytics: Πλουσιότερες αναλύσεις για τα κοινωνικά δίκτυα

    Πριν ενάμιση περίπου χρόνο, η SAS είχε παρουσιάσει τα SAS Social Media Analytics, την πρώτη επιχειρηματική λύση για την κάλυψη...
    Nextdeal newsroom, 11/10/2011 - 15:33 11/10/2011
  • Συμβουλές για να βελτιώσετε το προφίλ σας στα social media!

    Συμβουλές για να βελτιώσετε το προφίλ σας στα social media!

    Το Facebook έφερε περισσότερα από μια επανάσταση στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης. Δημιούργησε έναν κόσμο όπου η εικονική ζωή είναι εξίσου...
    Nextdeal newsroom, 20/10/2017 - 14:10 20/10/2017

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Υπασφαλισμένος: Ποιά τράπεζα εξαγοράζει ποιά ασφαλιστική - Μύθοι και πραγματικότητα
16:18 Υπασφαλισμένος: Ποιά τράπεζα εξαγοράζει ποιά ασφαλιστική - Μύθοι και πραγματικότητα
  • 16:05 Κυρ. Πιερρακάκης: Ο Προσωπικός Αριθμός «κάνει πράξη την αρχή ότι το κράτος είναι ένα και ως ένα πρέπει να λειτουργεί»
  • 15:49 Ιουλία Τσέτη: Καθοριστική η συμβολή της ΑΙ στις βιοεπιστήμες, υπό την καθοδήγηση του ανθρώπου!
  • 15:40 Howden Re: Αντασφάλιση και ακίνητη περιουσία παραμένουν βασικοί μοχλοί κερδοφορίας για τα συνδικάτα των Lloyd’s
  • 15:23 O Δημήτρης Παπαγεωργίου νέος Γενικός Διευθυντής της Takeda για την Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα
  • 15:14 Αδ.Γεωργιάδης: Η Ελλάδα θα είναι πρωταγωνίστρια στην τεχνητή νοημοσύνη και στον τομέα της υγείας
  • 15:06 Δωρεάν διαδικτυακά ψυχο-εκπαιδευτικά σεμινάρια για γονείς από το Μαζί για το Παιδί
  • 14:33 Αυξήθηκαν κατά 6,8% οι τιμές των διαμερισμάτων το α' τριμηνο του 2025
  • 14:20 Fitch: Αντ/ασφαλιστές καλύτερα προετοιμασμένοι για την έντονη σεζόν τυφώνων του 2025
  • 14:05 Η καινοτομία στην υγεία και τα Κέντρα Αντιμετώπισης Εγκεφαλικών στο νέο Health Next Generation που κυκλοφορεί!
  • 14:00 Στη φυλακή μετά την απολογία της για διακίνηση ναρκωτικών η ψυχίατρος δημόσιας κλινικής
  • 13:55 Ο ΘΗΣΕΑΣ συνεργάζεται με το MDA Ελλάς
  • 13:45 ΙΑΣΩ Παίδων: Check Up ΠΑΝΤΑ, για τους μικρούς μας πρωταγωνιστές!
  • 13:35 Πανελλήνιος Ιατρικός Σύλλογος: Εξευτελιστικές οι συντάξεις, πολλά τα προβλήματα του κλάδου
  • 13:29 Σπύρος Καπράλος: H ρωσο-ουκρανική σύγκρουση κρύβει εκπλήξεις - Μακρύς ο δρόμος για την ειρήνη
  • 13:00 Την μελωδία της επιτυχίας «παίζει» αυτη την ώρα η «ορχήστρα» της ΝΝ Hellas
  • 12:53 Κυβέρνηση: Αναβάλλεται ο τελικός ΠΑΟ-Ολυμπιακός της Τετάρτης - Ακόμα και οριστική διακοπή του πρωταθλήματος αν δεν βρεθεί λύση
  • 12:43 Forscope: Το τέλος υποστήριξης των Windows 10 αλλάζει τα δεδομένα στην ασφάλεια - Η εναλλακτική λύση
  • 11:55 Elina Papaspyropoulou: Bringing Insurance Closer to Everyone
  • 11:50 Ελίνα Παπασπυροπούλου (ΕΑΕΕ): Φέρνοντας την ασφάλιση πιο κοντά σε όλους
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 30/5 Το πάρτι των αλλαγών ξεκίνησε με την Generali πρωταγωνίστρια!
  2. 28/5 Ασφαλιστικό Συνέδριο Ύδρας: Τρεις CEO της ασφαλιστικής αγοράς αποκαλύπτουν τις θέσεις τους για την ασφάλιση υγείας, αυτοκινήτων και περιουσίας (video)
  3. 29/5 Υποχρεωτική ασφάλιση για φυσικές καταστροφές από 1η Ιουνίου σε επιχειρήσεις - αυτοκίνητα: Τι ισχύει, πού προβλέπονται πρόστιμα
  4. 2/6 Υπασφαλισμένος: Ποιά τράπεζα εξαγοράζει ποιά ασφαλιστική - Μύθοι και πραγματικότητα
  5. 30/5 Ιδιωτική ασφάλιση υγείας: Τελικά, αξίζει ή όχι;
  6. 2/6 «Ψήνεται» deal Εθνικής με ασφαλιστική, η πτώση ρεκόρ της ανεργίας και το «κενό» θέσεων εργασίας, το επτάμηνο ράλι στο Χ.Α και το πρόβλημα της ασφάλισης των επιχειρήσεων
  7. 29/5 ΕΑΕΕ: Στο -11,3% η παραγωγή ασφαλίστρων ζωής στο α' τρίμηνο

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube