close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

SAS Social Media Analytics: Πλουσιότερες αναλύσεις για τα κοινωνικά δίκτυα
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
11/10/2011 - 15:33
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

SAS Social Media Analytics: Πλουσιότερες αναλύσεις για τα κοινωνικά δίκτυα

Nextdeal newsroom, 11/10/2011
  • facebook
  • twitter
  • linkedin
Πριν ενάμιση περίπου χρόνο, η SAS είχε παρουσιάσει τα SAS Social Media Analytics, την πρώτη επιχειρηματική λύση για την κάλυψη των αναγκών ανάλυσης και αξιολόγησης του τεράστιου όγκου των δεδομένων που δημιουργεί η τρομακτική εξάπλωση των κοινωνικών δικτύων σε μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις. Η συγκεκριμένη λύση σχεδιάστηκε για να βοηθά τα στελέχη που ασχολούνται κυρίως με το marketing, να κατανοούν, να προβλέπουν και να ενεργούν με βάση τα δεδομένα που κυκλοφορούν στα κοινωνικά δίκτυα, απεικονίζοντας πώς οι άνθρωποι αισθάνονται σχετικά με τα προϊόντα ή τις ίδιες τις εταιρείες, ποιός τους επηρεάζει και πώς οι συνομιλίες στα κοινωνικά δίκτυα επηρεάζουν τα επιχειρηματικά αποτελέσματα.

Επειδή οι εξελίξεις στο συγκεκριμένο χώρο τρέχουν με πολύ έντονους ρυθμούς, η SAS έρχεται να εμπλουτίσει τη λύση SAS Social Media Analytics με μια σειρά νέων χαρακτηριστικών που αναβαθμίζουν σημαντικά την αναλυτική δυνατότητά της. Οι νέες λειτουργίες περιλαμβάνουν: κοινωνικές κάρτες αξιολόγησης (scorecards), ένα κομβικό σημείο για τους συγγραφείς των σχολίων, καθώς και σε βάθος γνώση όσον αφορά στην εικόνα των ανταγωνιστών στα κοινωνικά δίκτυα.


Πιο συγκεκριμένα:

  • Οι κοινωνικές κάρτες αξιολόγησης παρέχουν στα επιχειρηματικά στελέχη τη δυνατότητα να παρακολουθούν τη δραστηριότητα και την απόδοση της επιχείρησης σε πολλαπλά κοινωνικά δίκτυα, όπως το Facebook, το Twitter, το YouTube και το Flickr, έτσι ώστε να αξιολογούν την αποτελεσματικότητα των online και των κοινωνικών προγραμμάτων.
  • Ο “κόμβος των συγγραφέων”, από την πλευρά του, προσφέρει σε βάθος γνώση για τις διάφορες πτυχές των online συγγραφέων των σχολίων των κοινωνικών δικτύων, παρέχοντας πλούσιες πληροφορίες στα τμήματα εξυπηρέτησης πελατών σχετικά με τους υποστηρικτές, αλλά και τους κατήγορους της επιχείρησης.
  • Επίσης, ιδιαίτερα σημαντική είναι και η νέα λειτουργία “ανταγωνιστικής ευφυΐας” η οποία προσφέρει στα τμήματα δημοσίων σχέσεων, έρευνας & ανάπτυξης και έρευνας αγοράς, πλούσιες πληροφορίες σχετικά με την εικόνα των ανταγωνιστών στα κοινωνικά δίκτυα, κάτι που βοηθά στη διαμόρφωση μελλοντικών στρατηγικών.

Βελτιώσεις έχουν γίνει και στο back end της λύσης, με σημαντικότερη την προσθήκη “συναισθηματικών μηχανών” για έξι νέους κλάδους – την online λιανική, τη φιλοξενία και τα τυχερά παιχνίδια, τη λιανική με πολλαπλά κανάλια, τις τηλεπικοινωνίες, τη λιανική τραπεζική και την αυτοκινητοβιομηχανία. Οι μηχανές αυτές δίνουν τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να υλοποιήσουν άμεσα τη λύση SAS Social Media Analytics, έτσι ώστε να καταλαβαίνει τη γλώσσα που “μιλάει” o κάθε κλάδος.

“Η λύση SAS Social Media Analytics εφοδιάζει τα επιχειρησιακά τμήματα με την ικανότητα να κατανοούν, να προβλέπουν και να ενεργούν με βάση τα δεδομένα που κυκλοφορούν στα κοινωνικά δίκτυα”, δήλωσε ο Jonathan Moran, Global Product Marketing Manager της SAS. “H απλή παρακολούθηση των online συνομιλιών δεν είναι αρκετή - αυτό που έχει σημασία είναι να μπορούν οι επιχειρήσεις να κατανοήσουν το συναίσθημα του πελάτη, εμπλέκοντάς τον με έναν ανοικτό και αυθεντικό τρόπο και, στη συνέχεια, να αξιοποιήσουν τις πληροφορίες αυτές με σκοπό να προσφέρουν περισσότερη αξία στους καταναλωτές - είτε βελτιώνοντας την παροχή υπηρεσιών ή δημιουργώντας πιο στοχευμένες προωθητικές ενέργειες. Με την ικανότητα κατηγοριοποίησης των δεδομένων, αλλά και “εφαρμογής συναισθημάτων” σε τόσο λεπτομερή επίπεδο, η SAS παρέχει στις επιχειρήσεις την πλέον ολοκληρωμένη εικόνα σχετικά με το πώς νιώθουν οι πελάτες για όλες τις πτυχές της επιχειρηματικής δραστηριότητας, καθώς και τη δυνατότητα να αναγνωρίζουν με ποιο τρόπο οι online συνομιλίες επηρεάζουν τα επιχειρηματικά αποτελέσματα.”

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Πλημμύρες και καταστροφές - Πόσους πελάτες πρέπει να ενημερώνουμε την ημέρα για να νιώθουμε καλά;
    Λάουρα Σταυρίδου, 26/11/2025

    Πλημμύρες και καταστροφές - Πόσους πελάτες πρέπει να ενημερώνουμε την ημέρα για να νιώθουμε καλά;

  • Τι σημαίνουν οι όροι κακόβουλη βλάβη και στάση, απεργία, οχλαγωγία, διαδηλώσεις και πολιτικές ταραχές;
    Κώστας Παπαϊωάννου, 25/11/2025

    Τι σημαίνουν οι όροι κακόβουλη βλάβη και στάση, απεργία, οχλαγωγία, διαδηλώσεις και πολιτικές ταραχές;

  • Περισσότερη στοχευμένη εξυπηρέτηση και λιγότερο media - Η ισορροπία θα φέρει το αποτέλεσμα

    Περισσότερη στοχευμένη εξυπηρέτηση και λιγότερο media - Η ισορροπία θα φέρει το αποτέλεσμα

    Η μέρα έχει λίγες ώρες για όλα αυτά που θέλει να κάνει ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής που κυνηγάει την επιτυχία. Όλα είναι...
    Λάουρα Σταυρίδου, 24/11/2025 - 09:38 24/11/2025
  • Πιθανές εξαιρέσεις στην Αστική Ευθύνη Αυτοκινήτων, που συνήθως μπορούν  να καλυφθούν με το ανάλογο επασφάλιστρο!

    Πιθανές εξαιρέσεις στην Αστική Ευθύνη Αυτοκινήτων, που συνήθως μπορούν να καλυφθούν με το ανάλογο επασφάλιστρο!

    Σε κάποιες περιπτώσεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Αστικής Ευθύνης του κλάδου Αυτοκινήτων (που είναι υποχρεωτική από το νόμο ασφάλιση για τους κατόχους...
    Κώστας Παπαϊωάννου, 21/11/2025 - 09:35 21/11/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Εθελοντική Αιμοδοσία ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική - Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2025
15:18 Εθελοντική Αιμοδοσία ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική - Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2025
  • 14:46 KPMG: Οι CEO παγκοσμίως εντείνουν τις επενδύσεις στην τεχνητή νοημοσύνη και το ταλέντο, παρά τις οικονομικές προκλήσεις
  • 14:40 Δηλώσεις των εκπροσώπων των Εθνικών Κοινωνικών Εταίρων για την υπογραφή της Κοινωνικής Συμφωνίας
  • 14:07 ΕΑΕΕ: Στατιστικά Στοιχεία Ασφάλισης Νομικής Προστασίας έτους 2024
  • 13:52 Η Ελλάδα αποκτά Εθνικές Κατευθυντήριες Οδηγίες Κλινικής Πρακτικής για τη Διαχείριση της Παχυσαρκίας
  • 13:35 ΤτΕ: Στατιστικά στοιχεία Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων - γ΄ τρίμηνο 2025
  • 13:28 Εκπαιδευτική Ημερίδα ERB ASFALISTIKI - «Γνώση, Εμπειρία, Τεχνολογία: Δυνάμεις Πυρασφάλειας»
  • 13:21 Τράπεζα Κύπρου: Η Eurolife παρουσίασε την υπηρεσία “Let’s Talk” - Μια νέα εποχή ψυχολογικής υποστήριξης για τα μέλη του προγράμματος Medica
  • 13:00 Έκτακτη στάση εργασίας σε Μετρό, ΗΣΑΠ και Τραμ - Ποιες ώρες δεν θα λειτουργήσουν
  • 12:50 Eurolife FFH: Μέγας Χορηγός στην εκδήλωση εορτασμού των 100 χρόνων του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών
  • 12:24 Φωκίων Καραβίας (Eurobank) στο Συνέδριο του Ελεύθερου Τύπου: «ΤΟ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟ ΚΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ 2040: ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ»
  • 11:38 Ο CEO της Generali Hellas κ. Πάνος Δημητρίου στο CEO Initiative: Η ιδιωτική ασφάλιση ως πυλώνας προστασίας και βιωσιμότητας στον τομέα της υγείας
  • 11:25 Όμιλος ΗΜΙΤΗΕΑ: Η μεγάλη συνάντηση των νοσηλευτών στη Θεσσαλονίκη - 1ο Επιστημονικό Νοσηλευτικό Συνέδριο Ιδιωτικής Υγείας
  • 11:17 Απευθείας πτήση Θεσσαλονίκη-Ντίσελντορφ με την SKY express
  • 11:02 Προστασία για εργαζόμενους, σταθερότητα για επιχειρήσεις: Το νέο πλαίσιο των ΣΣΕ
  • 10:46 Ο Νίκος Χαλκιόπουλος νέος Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΥΝΑΜΙΣ ΑΕΓΑ
  • 10:43 Η κατάλληλη διατροφή που υποστηρίζει τη θεραπεία της παχυσαρκίας με φάρμακα GLP-1
  • 09:36 Πάνος Δημητρίου: Ποιοι «πλανήτες» πρέπει να ευθυγραμμιστούν για να μειωθούν τα ασφάλιστρα υγείας (βίντεο)
  • 09:26 Πλημμύρες και καταστροφές - Πόσους πελάτες πρέπει να ενημερώνουμε την ημέρα για να νιώθουμε καλά;
  • 09:17 Δωρεά υπολογιστών από τη Βουλή των Ελλήνων στο Νοσοκομείο Παίδων “Αγία Σοφία”
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 21/11 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ - Νέο γνωστό στέλεχος ενισχύει την διοικητική πυραμίδα της "Δυναμις Ασφαλιστική"
  2. 20/11 Σε ποιους νομούς γίνονται οι περισσότερες ζημιές στον κλάδο αυτοκινήτου
  3. 26/11 Ο Νίκος Χαλκιόπουλος νέος Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΥΝΑΜΙΣ ΑΕΓΑ
  4. 24/11 Ο Πέτρος Τασιός στη Howden
  5. 24/11 Εν ολίγοις…ασφαλιστοποδοσφαιρικά!
  6. 25/11 Ο Πωλητής φίλος ή φιλικός με τον πελάτη;
  7. 26/11 ΤτΕ: Στατιστικά στοιχεία Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων - γ΄ τρίμηνο 2025

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube