close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Φωτιά σε πλοίο: Τί γίνεται με τα θύματα, τα οχήματα και τα εμπορεύματα; Πώς η ARAG HELLAS δικαίωσε τους ασφαλισμένους της;
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
12/5/2021 - 16:19
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Φωτιά σε πλοίο: Τί γίνεται με τα θύματα, τα οχήματα και τα εμπορεύματα; Πώς η ARAG HELLAS δικαίωσε τους ασφαλισμένους της;

Nextdeal newsroom, 12/5/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η δικαίωση των ζημιωθέντων από το ναυάγιο του "NORMAN ATLANTIC" που διέθεταν Ασφαλιστήριο Νομικής Προστασίας διεθνών μεταφορών στην ARAG HELLAS

Πρόκειται για μία υπόθεση που ανήμερα την πρωτοχρονιά του 2015 προβλήθηκε σε όλα τα εθνικά και διεθνή μέσα και συγκέντρωσε το ενδιαφέρον όχι μόνο της Ελλάδας και της Ιταλίας αλλά και ευρύτερα. Δεν είναι άλλη από το γνωστό ναυάγιο της "MS Norman Atlantic" ενός οχηματαγωγού πλοίου, ιδιοκτησίας ιταλικής ναυτιλιακής εταιρίας, το οποίο το χρονικό εκείνο σημείο το μίσθωνε η ANEK LINES.

Την 28.12.2014 εκδηλώθηκε φωτιά στο εν λόγω πλοίο ενώ έπλεε στο στενό του Οτράντο στην Αδριατική θάλασσα. Εννέα θύματα (τρεις Έλληνες επιβάτες, δύο Ιταλοί, δύο Γερμανοί, ένας Τούρκος και ένας Γεωργιανός) έχουν περισυλλεγεί και αναγνωριστεί ενώ 19 άλλοι επιβάτες (συμπεριλαμβανομένων 9 Ελλήνων) αγνοούνται. Οι συγγενείς των Ελλήνων θυμάτων ή/και ζημιωθέντων έχουν κυριολεκτικά σπάσει τα τηλέφωνα της ARAG HELLAS και οι αρμόδιοι διακανονιστές διεθνών υποθέσεων, οι δικηγόροι της νομικής υπηρεσίας και ο διευθύνων σύμβουλος της ARAG HELLAS οικειοθελώς επιστρέφουν εσπευσμένα στην Αθήνα από την άδεια της Πρωτοχρονιάς.

ΑΜΕΣΩΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΤΑΙ ΤΟ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ, ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ "ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΖΙΑΚΑΣ- ΙΩΑΝΝΑΣ ΜΠΕΛΚΑ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ" ΚΑΙ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΔΡΑΣΗ ΠΡΟΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΚΑΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΩΝ ΕΝΝΟΜΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΟΣΩΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΤΥΧΙΑ ΑΥΤΗ, ΕΙΧΑΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΟ ΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ARAG HELLAS.

Ο λόγος στον δικηγόρο Αθηνών, κύριο Απόστολο Ζιάκα που εκπροσωπεί ένα εκ των πλέον εξειδικευμένων δικηγορικών γραφείων στον τομέα των διεθνών και εθνικών μεταφορών στην Αθήνα:

"Είναι γνωστή η πυρκαγιά που έλαβε χώρα στο υπό ιταλικής σημαίας επιβατηγό-οχηματαγωγό πλοίο "NORMAN ATLANTIC". Το πλοίο αυτό νηολογίου Bari, υπ’ αριθ. 56, ολικής χωρητικότητας 26.904 G.T., με Δ.Δ.Σ. IBUM και αριθ. ΙΜΟ 9435466, ήταν κυριότητας της εταιρείας με την επωνυμία VISEMAR TRANSPORTI S.R.L., ναυλώσεως της εταιρίας με την επωνυμία «VISEMAR DI NAVIGAZIONE S.R.L.» είχε εισφερθεί κατά χρήση και εκμετάλλευση στην Κοινοπραξία, η οποία το εκμεταλλευόταν προκειμένου να εκτελεί θαλάσσιες μεταφορές, ως θαλάσσιος μεταφορέας.

Την 27.12.2014 και περί ώρα 17.30 το πλοίο απέπλευσε από το λιμάνι της Πάτρας για το λιμάνι της Αγκόνα Ιταλίας. Ως προβλεπόμενος χρόνος της μεταφοράς ήταν οι 24 ώρες περίπου. Συγκεκριμένα κατά τη συνήθη πορεία των πραγμάτων, το πλοίο προβλεπόταν να καταπλεύσει στο ενδιάμεσο λιμάνι της Ηγουμενίτσας περί ώρα 12.00 τα μεσάνυχτα μεταξύ 27 και 28.12.2014 και στο λιμάνι προορισμού της Αγκόνα περί ώρα Ελλάδας 17.00 και τοπική ώρα Ιταλίας 16.00 την 28.12.2014.

Το πλοίο κατέπλευσε στο ενδιάμεσο λιμάνι της Ηγουμενίτσας περί ώρα 12.00 τα μεσάνυχτα μεταξύ 27 και 28.12.2014. Από το λιμάνι της Ηγουμενίτσας απέπλευσε με καθυστέρηση, περί ώρα 2.00 το πρωί της 28.1.2014 με κατεύθυνση το λιμάνι προορισμού της Αγκόνα.

Την 28.12.2014 και περί ώρα 4.00 το πρωί και ενώ το πλοίο βρισκόταν εν πλω, σε απόσταση 4,8 ναυτικά μίλια βορειοανατολικά της Κέρκυρας, πλησίον των αλβανικών ακτών και εντός ελληνικών χωρικών υδάτων, εκδηλώθηκε πυρκαγιά στο γκαράζ του πλοίου. Αποτέλεσμα της πυρκαγιάς, ήταν να χαθούν τουλάχιστον 23 ανθρώπινες ζωές επίσημα (ανεπίσημα πολύ περισσότερες, διότι στο πλοίο επέβαιναν λαθραία και δίχως την έκδοση εισιτηρίου πρόσφυγες και μετανάστες), να κινδυνεύσουν πολύ περισσότερες, ενώ καταστράφηκαν οχήματα, φορτία και διαφόρων ειδών αποσκευές από τη συνεχιζόμενη επί ολόκληρες ημέρες ανεξέλεγκτη πυρκαγιά, τις πολύ υψηλές θερμοκρασίες που αναπτύχθηκαν, τα νερά που χρησιμοποιήθηκαν για την κατάσβεση κτλ.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Λόγω της απασχόλησής μου στον ειδικό τομέα των διεθνών οδικών μεταφορών απευθύνθηκαν στο γραφείο μου πολλές μεταφορικές επιχειρήσεις ασφαλισμένες στην ARAG HELLAS για αποζημιώσεις σε σχέση με καταστροφές φορτηγών αυτοκινήτων Δ.Χ. και μεταφερομένων φορτίων.

Στις υποθέσεις που χειρίστηκα υπήρχαν πολλά νομικά ζητήματα. Καταρχάς όσον αφορά τα μεταφερόμενα με το πλοίο φορτηγά, όπου εφαρμόζονταν διάφορες νομοθετικές διατάξεις, όπως η Διεθνής Σύμβαση των Αθηνών, η Διεθνής Σύμβαση των Βρυξελλών και οι Κανόνες Χάγης – Βίσμπι και ο Κώδικας Ιδιωτικού Ναυτικού Δικαίου (ΚΙΝΔ), δεδομένου ότι για τα ναύλα των φορτηγών εκδίδονταν Απόδειξη Μεταφοράς Οχημάτων και όχι Θαλάσσια Φορτωτική, ποια θα εφαρμόζονταν στην κάθε περίπτωση ξεχωριστά.

Το ζήτημα είχε καταρχάς άμεση σχέση με την ευθύνη του θαλάσσιου μεταφορέα. Σύμφωνα με τις διατάξεις της Σύμβασης των Αθηνών, η ευθύνη του θαλάσσιου μεταφορέα είναι νόθος αντικειμενική, δηλαδή ευθύνη πταισματική με ανεστραμμένο το βάρος της απόδειξης, ενώ σύμφωνα με τις διατάξεις του ΚΙΝΔ στην περίπτωση πυρκαγιάς ο θαλάσσιος μεταφορέας απαλλάσσεται της ευθύνης, εκτός και αν αποδειχθεί πταισματική ευθύνη του τελευταίου, οπότε η ευθύνη του αναβιώνει. Στην πρώτη δηλαδή περίπτωση ο θαλάσσιος μεταφορέας ευθύνεται, ενώ στη δεύτερη δεν ευθύνεται, σύμφωνα πάντα με τα τεκμήρια των εν λόγω διατάξεων.

Το ποιες διατάξεις θα εφαρμόζονταν ήταν γεγονός πολύ σημαντικό και για έναν ακόμη λόγο, αφού με τη Σύμβαση των Αθηνών η αποζημίωση για το κάθε όχημα περιορίζονταν στις 12.700 μονάδες Ειδικών Τραβηκτικών Δικαιωμάτων ή 15.000 € περίπου, ενώ με τον ΚΙΝΔ η αποζημίωση είναι ίση με τη ζημία του οχήματος. Έτσι μια μεγάλη μεταφορική εταιρία που κάηκαν 4 καινούργια φορτηγά της διεκδικούσε αποζημίωση ίση με την αξία τους που ήταν 600.000 €, σύμφωνα με τις διατάξεις του ΚΙΝΔ, ενώ σύμφωνα με τις διατάξεις της Σύμβασης των Αθηνών η αποζημίωση περιορίζονταν σε (4 Χ 15.000 €=) 60.000 €.

Ένα άλλο νομικό θέμα που τέθηκε ήταν αν ένα φορτηγό που αποτελείται από ρυμουλκό/ελκυστήρας μετά ρυμουλκούμενου/ ψυκτικού θαλάμου, συνίσταται σε ένα όχημα ή σε δύο, ζήτημα με το οποίο συνέχεται με το τι συνίσταται μια ανεξάρτητη κυκλοφοριακή μονάδα. Και εδώ το ζήτημα ήταν σημαντικό, αφού στα προαναφερόμενα φορτηγά η αποζημίωση στην πρώτη περίπτωση θα περιορίζονταν σε (4 Χ 15.000 €=) 60.000 €, ενώ στη δεύτερη σε (8 Χ 15.000 €=) 120.000 €.

Ένα επίσης νομικό θέμα που τέθηκε σχετικά με τα μεταφερόμενα φορτία των φορτηγών που καταστράφηκαν ήταν το ποιος ήταν δικαιούχος της αποζημίωσης, ο πωλητής ή ο αγοραστής. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι στις περιπτώσεις μεταφοράς των φορτίων με τα φορτηγά, υπήρχε μόνο η Απόδειξη Μεταφοράς Οχημάτων, όπου αναφέρονταν ο αριθμός του φορτηγού, ενώ δεν υπήρχε καμία απολύτως αναφορά και κανένα άλλο έγγραφο σε σχέση με το φορτίο. Στις διεθνείς μάλιστα αγοραπωλησίες τα συμβαλλόμενα μέρη πολλές φορές επιλέγουν κάποιον Διεθνή Εμπορικό Όρο των INCOTERMS. Tο ζήτημα μεγεθύνεται όταν μερίδα της νομολογίας δεν λαμβάνει καθόλου υπόψη τους Διεθνείς Εμπορικούς Όρους, αλλά επικεντρώνεται αποκλειστικά και μόνο στην άσκηση της νομής των εμπορευμάτων.

Στις υποθέσεις των εντολέων μου που χειρίστηκα μέσω ARAG HELLAS σχετικά με τις αποζημιώσεις από την πυρκαγιά στο πλοίο NORMAN ATLANTIC είναι βασικό το πώς υποστηρίζεις, αποδεικνύεις και θεμελιώνεις νομικά τις απαιτήσεις των εντολέων σου. Οι υποθέσεις που χειρίστηκα εξελίχθηκαν θετικά.

Δεν είχαν όμως όλες οι υποθέσεις το ίδιο αποτέλεσμα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι κάποιος οδηγός φορτηγού, ο οποίος μάλιστα είχε υποστεί και εγκαύματα από την πυρκαγιά και ο οποίος είχε απευθυνθεί αρχικά στο γραφείο μου. Στη συνέχεια όμως προτίμησε να χειριστεί μόνος του την υπόθεση, ερχόμενος ο ίδιος προσωπικά σε διακανονισμό της αποζημίωσής του. Όπως έμαθα τυχαία αργότερα, η αποζημίωση την οποία συμφώνησε να λάβει ήταν κατά πολύ μικρότερη με ανάλογες αποζημιώσεις που δόθηκαν σε υποθέσεις που χειρίστηκε το γραφείο μου.

Ως εκ τούτου ο χειρισμός της υπόθεσης από ειδικευμένο δικηγόρο της ασφαλιστικής εταιρίας ARAG HELLAS είναι απαραίτητος για την καλύτερη δυνατή έκβαση μιας υπόθεσης.

Είναι, τέλος, αυτονόητο πως με την ασφάλιση Νομικής Προστασίας ARAG ο κάθε ζημιωθείς από οποιαδήποτε αιτία, εκτός του ότι λαμβάνει τις εξειδικευμένες, υψηλού επιπέδου υπηρεσίες των δικηγόρων που συνεργάζονται μαζί της, απαλλάσσεται μέχρι του ασφαλίσματος της κάλυψης από όλα εκείνα τα έξοδα που συνεπάγονται οι νόμιμες διεκδικήσεις του, τα οποία είναι αμφίβολο, εάν χωρίς την κάλυψη της ARAG HELLAS, θα μπορούσε να αναλάβει ιδιωτικώς και να προχωρήσει ο ίδιος, βαρυνόμενος με τα έξοδα σε νομικές διαδικασίες, δύσκολες αμφίβολες και χρονοβόρες.

ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΠΟΣΤ. ΖΙΑΚΑ - ΙΩΑΝ. ΜΠΕΛΚΑ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ
ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ 23-25 & ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ - 106 78 ΑΘΗΝΑ
ΤΗΛ. 2103248787 - 2103248797
AX : 2103248797
e-mail : [email protected]"


 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • ARAG
  • ARAG HELLAS
  • νομική προστασία
  • Απόστολος Ζιάκας
  • δικηγόρος
  • φωτιά
  • πλοίο
  •  θύματα
  • οχήματα
  • εμπορεύματα
  • Ασφαλισμένοι
  • Norman Atlantic

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Βασίλης Μπάλλας (ARAG): Έλεος πια με τις ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ και ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΕΣ πρακτικές των "εισπρακτικών εταιριών" αυτού του είδους!
    Nextdeal newsroom, 28/4/2021

    Βασίλης Μπάλλας (ARAG): Έλεος πια με τις ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ και ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΕΣ πρακτικές των "εισπρακτικών εταιριών" αυτού του είδους!

  • ARAG: Webinars για ασφαλιστικά προγράμματα Νομικής Προστασίας
    Nextdeal newsroom, 22/4/2021

    ARAG: Webinars για ασφαλιστικά προγράμματα Νομικής Προστασίας

  • Πιστεύετε πως έχετε νόμιμα κοτσαδόρο; Είστε σίγουροι; Η ARAG ξεκαθαρίζει

    Πιστεύετε πως έχετε νόμιμα κοτσαδόρο; Είστε σίγουροι; Η ARAG ξεκαθαρίζει

    Το Τμήμα Ζημιών της ARAG στην Αθήνα ξεκαθαρίζει τι ισχύει σήμερα στην Ελλάδα με τους κοτσαδόρους των οχημάτων Γράφει ο Πάνος Τσεκούρας από...
    Nextdeal newsroom, 20/04/2021 - 08:15 20/4/2021
  • ARAG: Δωρεάν νομικές συμβουλές σε οικογένειες που αντιμετωπίζουν περιστατικά ασέλγειας και κακοποίησης ανηλίκων

    ARAG: Δωρεάν νομικές συμβουλές σε οικογένειες που αντιμετωπίζουν περιστατικά ασέλγειας και κακοποίησης ανηλίκων

    Η ARAG Hellas, στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής της ευθύνης, ανακοινώνει ότι προσφέρει μέσω του δικτύου των συνεργατών της δικηγόρων ΔΩΡΕΑΝ...
    Nextdeal newsroom, 30/03/2021 - 15:19 30/3/2021

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Νέα γονίδια που σχετίζονται με μικρότερη διάρκεια αποτελεσματικού ύπνου
16:11 Νέα γονίδια που σχετίζονται με μικρότερη διάρκεια αποτελεσματικού ύπνου
  • 16:00 KPMG έκθεση Private Equity Pulse: Η παγκόσμια δραστηριότητα στις επενδύσεις των Κεφαλαίων Επιχειρηματικών Συμμετοχών υποχωρεί το Α’ τρίμηνο του 2025 λόγω της εντεινόμενης αβεβαιότητας σχετικά με τους δασμούς
  • 15:54 Σήμερα η πρώτη πανελλαδική απεργία για εργαζόμενους σε delivery και υπηρεσίες κούριερ
  • 15:46 ΙΑΣΩ: «Μαμά είναι ο κόσμος όλος» – Διαγωνισμός στο Instagram με 5 δωρεάν τοκετούς για την Παγκόσμια Ημέρα Μητέρας
  • 15:44 Τάσος Χατζηθεοδοσίου (CΕΟ Mega Brokers): Σε μία ταραγμένη εποχή πρέπει να επενδύσουμε στους ανθρώπους, την εμπιστοσύνη και τη συνεργασία (video)
  • 15:37 Η εξέλιξη του προσδόκιμου ζωής στην Ελλάδα: Σε ποια περίοδο μειώθηκε
  • 15:34 Μανώλης Τσαλδάρης (CΕΟ Minoa Water): Επενδύουμε στην πρόσβαση σε καθαρό νερό κοιτάζοντας το αύριο (video)
  • 15:15 UNESCO Πειραιώς και Νήσων: 1ο Χορωδιακό Φεστιβάλ «Αλέξανδρος Αινιάν» στο Κερατσίνι 10-11 Μαΐου
  • 15:08 Πρώτη σύσκεψη για την συγχώνευση του Νοσοκομείου «Αγία Βάρβαρα» στο «Αττικόν»
  • 15:03 Χρ. Μαυροκέφαλος (Fathom WMA): Θα υπάρξει μεγάλο volatility λόγω του εμπορικού πολέμου - Χρειάζεται ψυχραιμία
  • 14:37 Γράμματα σε ασφαλιστές και εταιρίες: «Όταν είσαι Νο 2 και κάτω προσπαθείς περισσότερο. Διαφορετικά»
  • 13:48 ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Πιστοποίηση κατά το πρότυπο ISO 14001:2015 για το Σύστημα Διαχείρισης Περιβάλλοντος
  • 13:37 Ασφαλιστικό Underwriting: Ασφαλιστικές ιστορίες από το 1860 και 1908
  • 13:14 Τα χρώματα της Άνοιξης, της Αναστάσεως και το μαύρο του Άδη και της σκλαβιάς
  • 13:00 Οι Θεόδωρος Κοκκάλας και Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου είναι δύο άνθρωποι που ξεχώρισαν στην ελληνική και τη διεθνή ασφαλιστική αγορά
  • 12:05 Διονύσης Νοδάρος (ΝΝ Hellas): Η ασφαλιστική αγορά να συμμετέχει στις εξελίξεις και να αφουγκράζεται την αγορά (video)
  • 11:50 Connect all in one: Η καινοτόμος λύση αποδοχής πληρωμών από την NBG Pay, την EDPS και τον Όμιλο Epsilon Net διατίθεται μέσω του δικτύου της Εθνικής Τράπεζας
  • 11:40 Έγκριση από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς Κύπρου αιτήματος για εξάσκηση του δικαιώματος εξαγοράς (squeeze out) για απόκτηση των εναπομεινασών μετοχών της Hellenic Bank Public Company Limited
  • 11:35 CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ: Αγώνας Triathlon Πάφος - Μαζί με τους Πρωταθλητές!
  • 11:20 Ανθή Ξηρού (Εθνική Ασφαλιστική): Με σκληρή δουλειά, συνεργασία και όραμα ξεπερνάμε κάθε προσδοκία - 2η θέση πανελλαδικά!
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 7/5 Από σήμερα (7/5) οι αιτήσεις για τα 300.000 vouchers του Κοινωνικού Τουρισμού: Οι δικαιούχοι
  2. 2/5 Το 80% των υποθέσεων ιατρικής ευθύνης που φθάνουν στα δικαστήρια αφορούν σε περιστατικά που συμβαίνουν στα ΤΕΠ
  3. 6/5 Τι περιουσία έχουν οι Έλληνες: Σκάφη, αυτοκίνητα, πισίνες, σπίτια, ενοίκια και καταθέσεις στο εξωτερικό
  4. 5/5 Αλλαγή σελίδας για τον Νίκο Αντιμησάρη
  5. 7/5 Κυρανάκης: «Αυτά είναι τα μέτρα που εξετάζουμε για να μειωθούν τα θανατηφόρα ατυχήματα»
  6. 5/5 Από την 1η Ιουνίου η υποχρεωτική ασφάλιση οχημάτων από φυσικές καταστροφές
  7. 2/5 Άδωνις Γεωργιάδης: «Η απόφαση της Pure Health να αγοράσει τα νοσοκομεία Metropolitan, Υγεία και Μητέρα από την CVC αποτελεί για την χώρα μας μία μεγάλη επιτυχία»

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube