close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Πώς η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να σας αποκαλύψει τις ανάγκες των πελατών σας;
Γιώργος Μούζος
Γιώργος Μούζος,
17/11/2020 - 16:28
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πώς η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να σας αποκαλύψει τις ανάγκες των πελατών σας;

Γιώργος Μούζος, 17/11/2020
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η τεχνητή νοημοσύνη είναι μια ραγδαία αναπτυσσόμενη τεχνολογία, η οποία χάρη στη χρήση και στην ανάλυση των δεδομένων, προσφέρει τρομερές ευκαιρίες εξέλιξης στις ασφαλιστικές εταιρείες και στους ασφαλιστές.

Συνδυαστικά με την μηχανική μάθηση (Machine Learning) για παράδειγμα, δίνει τη δυνατότητα στις ασφαλιστικές να ανακαλύψουν συγκεκριμένες κι άκρως χρήσιμες πληροφορίες εντός των συνόλων δεδομένων τους και να δουν με σαφήνεια μοτίβα που θα τους βοηθήσουν να κατανοήσουν τις συνήθειες και τις ανάγκες των πελατών τους. Έτσι θα μπορούν να βελτιώσουν τις προσπάθειές στόχευσης και να παραδώσουν πιο εξατομικευμένα μηνύματα, ενισχύοντας ταυτόχρονα τη συνολική εμπειρία των πελατών. Τεχνολογία που αλλάζει την αγορά με πολλούς τρόπους. Κάτι που φαίνεται το έχουν αφουγκραστεί πέρα από τις ασφαλιστικές κι αρκετές οι επιχειρήσεις, επενδύοντας πολλά στις τεχνολογίες. Κάτι που επιβεβαιώνει κι η μελέτη που διενήργησε η International Data Corporation, που ανέφερε πως οι δαπάνες για την τεχνολογία της τεχνητής νοημοσύνης θα αυξηθούν κατά 50%, έως και τα τέλη του 2021. Και από τις επιχειρήσεις που έχουν ήδη υιοθετήσει την εν λόγω τεχνολογία στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού τους, το 83% αυτών κερδίζει αξία.

Το μεγάλο όφελος της τεχνητής νοημοσύνης στον ασφαλιστικό κλάδο, είναι η ανάλυση ποιοτικών δεδομένων, συνδυαστικά με την αξιολόγηση των συνηθειών των πελατών. Ουσιαστικά δεδομένα τα οποία δεν μπορούν να αποτυπωθούν ως απόλυτα νούμερα, γίνονται break down για περαιτέρω ανάλυση με τη βοήθεια της προηγμένης τεχνολογίας. Σε αυτό συνδράμουν δυο ακόμα προηγμένες τεχνολογίες, η μηχανική μάθηση (Machine Learning) και η Natural Language Processing (NLP), που είναι οι πλέον διαδεδομένες τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης. Η μηχανική μάθηση μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την πραγματοποίηση προβλέψεων βάσει παρελθοντικών δεδομένων που υπάρχουν στο database, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στους ασφαλιστές να δουν με τον πλέον ξεκάθαρο τρόπο τι ανάγκες έχουν οι πελάτες τους και να προτείνουν ότι ακριβώς χρειάζονται.

Το ασφαλιστικό μέλλον αν μη τι άλλο έχει τρομερό ενδιαφέρον!

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • τεχνητή νοημοσύνη
  • machine learning
  • τεχνολογία
  • ασφαλιστικός κλάδος
  • ασφαλιστικές εταιρίες
  • πελάτες
  • Ασφαλισμένοι

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται
    Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45

    Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται

  • Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού)
    Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10

    Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού)

  • Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»;
    Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00

    Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»;

  • Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα;
    Γιώργος Μούζος, 08/10/2025 - 08:25

    Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα;

  • Φθινοπωρινός έλεγχος: Θα πληρώσετε ζημιές ή θα τις προλάβετε;

    Φθινοπωρινός έλεγχος: Θα πληρώσετε ζημιές ή θα τις προλάβετε;

    Ο φθινοπωρινός έλεγχος αυτοκινήτου είναι και υπόθεση ασφαλιστική, αλλά και του πελάτη σας. Πώς πρέπει να τον συμβουλέψετε για να...
    Γιώργος Μούζος, 06/10/2025 - 08:50
  • Oδήγηση με παιδιά: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι πελάτες σας!

    Oδήγηση με παιδιά: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι πελάτες σας!

    Ένας σημαντικός οδηγός για ασφαλιστές, που συνδέει οδική ασφάλεια, προστασία παιδιών και ασφαλιστικές πρακτικές. Η οδήγηση με τα παιδιά στο πίσω...
    Γιώργος Μούζος, 01/10/2025 - 08:45
  • Αυτόνομα & συνδεδεμένα οχήματα: Νέα ρίσκα κυβερνοασφάλειας για τις ασφαλιστικές εταιρείες

    Αυτόνομα & συνδεδεμένα οχήματα: Νέα ρίσκα κυβερνοασφάλειας για τις ασφαλιστικές εταιρείες

    Η τεχνολογική επανάσταση στον τομέα της αυτοκίνησης αλλάζει συθέμελα το τοπίο της ασφάλισης. Η είσοδος αυτόνομων και συνδεδεμένων οχημάτων επιφέρει...
    Γιώργος Μούζος, 29/09/2025 - 08:44
  • Το κουμπί που κοστίζει σε ατυχήματα

    Το κουμπί που κοστίζει σε ατυχήματα

    Η μόνιμη ενεργοποίηση της ανακύκλωσης του αέρα μπορεί να ρίχνει την κατανάλωση, αλλά ανεβάζει το ρίσκο στον δρόμο. Όλο και περισσότεροι...
    Γιώργος Μούζος, 26/09/2025 - 08:47
  • Πώς μια «αθώα» βόλτα μπορεί να τινάξει στον αέρα αποζημιώσεις και πελατειακές σχέσεις!

    Πώς μια «αθώα» βόλτα μπορεί να τινάξει στον αέρα αποζημιώσεις και πελατειακές σχέσεις!

    Δίνει ο πελάτης σας στο ανήλικο παιδί του το αυτοκίνητο, έστω και για έναν γύρο στο τετράγωνο; Ενημερώστε τον πως...
    Γιώργος Μούζος, 22/09/2025 - 11:03
  • Ψώνια στο κάθισμα των πελατών σας; Βαριές αποζημιώσεις & πρόστιμο ΚΟΚ

    Ψώνια στο κάθισμα των πελατών σας; Βαριές αποζημιώσεις & πρόστιμο ΚΟΚ

    Μια «αθώα» συνήθεια που αυξάνει τον κίνδυνο τραυματισμού, περιπλέκει τις αποζημιώσεις και φουσκώνει τον δείκτη ζημιών. Πώς πρέπει να συμβουλέψετε...
    Γιώργος Μούζος, 19/09/2025 - 08:55

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η Universal Life σε μια νέα εποχή: Με ανανεωμένη εταιρική ταυτότητα και υπόσχεση στους πελάτες της
12:55 Η Universal Life σε μια νέα εποχή: Με ανανεωμένη εταιρική ταυτότητα και υπόσχεση στους πελάτες της
  • 12:45 H «Ευρωπαϊκή Ασπίδα Δημοκρατίας» και οι στοχευμένες κινήσεις της Ελλάδας
  • 10:15 Οι τράπεζες προκαλούν ντόμινο εξελίξεων στην ασφαλιστική αγορά
  • 09:45 2.400 μόνιμες θέσεις στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας - Ειδικότητες, κατανομή
  • 09:10 Πρόληψη αντί Θεραπείας: Πώς η Ασφάλιση Υγείας μπορεί να σας προστατεύσει πριν καν χρειαστεί
  • 08:50 Η Eurolife FFH συμμετείχε για 9η χρονιά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών
  • 08:47 Χρυσή και Ασημένια διάκριση για την πρωτοβουλία Κοινωνικής Υπευθυνότητας “AdvantAge” έλαβε η KPMG στα Hellenic Responsible Business Awards 2025
  • 08:45 Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται
  • 08:40 Η μέρα που ο πόνος σώπασε, ένα θαυμαστό γεγονός που άλλαξε για πάντα την ιστορία της ιατρικής
  • 17:30 Η Cyprus Airways ενώνει Κύπρο και Κρήτη με νέα απευθείας γραμμή
  • 16:11 “Company of the Year” o ΟΦΕΤ στα Best In Pharmacy - Διακρίθηκε με 13 βραβεία
  • 16:00 Τι σηματοδοτεί η εξαγορά της Eurolife Ζωής από την Eurobank, στο NextDeal που κυκλοφορεί σε ηλεκτρονική μορφή
  • 13:43 Αντίστροφη μέτρηση για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας στις ασφαλιστικές: κυρώσεις από τον Νοέμβριο
  • 12:36 NN Care App: Ιατρικές υπηρεσίες που είναι πάντα δίπλα σου
  • 12:32 Ανασφάλιστα Οχήματα: Η δικαίωση του Δημήτρη Ζορμπά
  • 11:30 Η Αθηναϊκή Γενική Κλινική τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Όρασης
  • 10:45 Ξεκινάει ο 4ος κύκλος Start4Health από το Κέντρο Ψηφιακής Καινοτομίας της Pfizer
  • 10:25 Ασφαλιστική εταιρεία για την ασφάλιση αστικής ευθύνης και της αξίας των συνταγών των 3500 φαρμακείων του αναζητά ο ΦΣΑ
  • 10:15 Νέα συμφωνία MSD - Ομίλου ΒΙΑΝΕΞ για τη συν-προώθηση του εμβολίου Gardasil 9® για την προστασία του πληθυσμού από τον ιό HPV
  • 09:44 Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 13/10 Η Eurobank προχώρησε στην υπογραφή Σχεδίου Συμφωνίας (Term Sheet) με τη Fairfax για την απόκτηση της Eurolife FFH Life Insurance
  2. 10/10 Ύστατο Χαίρε στον Τάκη Δρακάτο!
  3. 10/10 Προειδοποιητική…βολή της ΑΑΔΕ σε ιδιοκτήτες ανασφάλιστων οχημάτων - Πόσοι είναι
  4. 10/10 ΕΑΕΕ προς ξενοδόχους: Έρχεται σχέδιο για τις επιχειρήσεις που δεν βρίσκουν κάλυψη - Η εμπειρία του Ομίλου Μήτση από τις φωτιές στη Ρόδο
  5. 9/10 Έφυγε από την ζωή ο Τάκης Δρακάτος
  6. 15/10 Τι σηματοδοτεί η εξαγορά της Eurolife Ζωής από την Eurobank, στο NextDeal που κυκλοφορεί σε ηλεκτρονική μορφή
  7. 16/10 Η μέρα που ο πόνος σώπασε, ένα θαυμαστό γεγονός που άλλαξε για πάντα την ιστορία της ιατρικής

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube