close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες αισθάνονται πίεση να υιοθετήσουν άμεσα τον ψηφιακό μετασχηματισμό
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
21/5/2019 - 08:26
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες αισθάνονται πίεση να υιοθετήσουν άμεσα τον ψηφιακό μετασχηματισμό

Nextdeal newsroom, 21/5/2019
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η ευαισθητοποίηση της αυτοκινητοβιομηχανίας ως προς την ψηφιοποίηση είναι υψηλή και τα κίνητρα για αλλαγή που παρέχονται πολυάριθμα. Παρόλα αυτά, σε επίπεδο στρατηγικής και κουλτούρας, οι αλλαγές συντελούνται με δυσκολία, σύμφωνα με την έρευνα “Digital Gravity” που εκπόνησαν από κοινού οι εταιρείες KPMG και Egon Zehnder για την αυτοκινητοβιομηχανία.

Όπως προκύπτει από την εν λόγω έρευνα, στην οποία συμμετείχαν 527 στελέχη του παγκόσμιου κλάδου, οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες δεν είναι προετοιμασμένες για τη στροφή στην ψηφιακή εποχή που ανατρέπει τα δεδομένα στον κλάδο. Η καθυστέρηση που παρατηρείται σε διοικητικό επίπεδο λειτουργεί ανασταλτικά στο ταξίδι για ένα εις βάθος ψηφιακό μετασχηματισμό ο οποίος περιλαμβάνει και ευθυγράμμιση της οργανωτικής δομής. Δεν μπορεί να συντελεστεί αλλαγή ευρείας κλίμακας εάν δεν περάσει στην κουλτούρα του κλάδου ότι η τεχνολογία αποτελεί προτεραιότητα.

Στα κύρια συμπεράσματα της έρευνας περιλαμβάνονται τα εξής:

  • Παρότι το 92% των ερωτηθέντων έχουν πειστεί ότι είναι επιτακτική η ανάγκη υιοθέτησης μιας νέας κουλτούρας, μόλις το 29% θεωρεί την οικοδόμηση ενός περιβάλλοντος που στηρίζεται στην αρχή «όποιος αποτυχαίνει πρώτος, αποτυχαίνει γρήγορα» ως οδηγό για αυτή τη νέα κουλτούρα, ενώ μόλις το 34% θεωρεί σκόπιμη τη μείωση των ιεραρχικών δομών. Οι περισσότεροι συμμετέχοντες (55%) παραδέχθηκαν ανοιχτά ότι η εταιρεία τους δεν έχει προσδιορίσει την υιοθέτηση μιας νέας κουλτούρας.
  • Στην πλειονότητά τους (57%) δήλωσαν ότι προϋπόθεση για την ψηφιοποίηση είναι οι «αλλαγές των διαδικασιών». Χαμηλότερα στην ευαισθητοποίηση κατατάσσονται οι αλλαγές κουλτούρας και η ηγεσία. Επίσης, όταν ερωτήθηκαν σχετικά με τη χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ) και άλλων τεχνολογιών ψηφιοποίησης, το 50% περίπου αποκάλυψε ότι στρατηγική του είναι να ακολουθούν στενά τον πρωτοπόρο της αγοράς. Μόνο το 40% απάντησε ότι θέλουν να είναι πρωτοπόροι.
  • Η πλειοψηφία υποστηρίζει ότι κινητήριος δύναμη της ψηφιοποίησης είναι τα μοντέλα συνεργασίας με παίκτες του κλάδου. Επίσης, το 66% των συμμετεχόντων υποστήριξαν ότι τα παραδοσιακά και νέα επιχειρησιακά μοντέλα πρέπει να προχωρούν «χέρι-χέρι», ενώ μόλις το 34% πιστεύει στον «πλήρη μετασχηματισμό των επιχειρησιακών μοντέλων και προϊόντων με πλήρη επίγνωση ότι οι αποδόσεις των νέων επιχειρήσεων μπορεί να είναι αρνητικές σήμερα».

Οι KPMG και Egon Zehnder παρομοιάζουν τα αποτελέσματα της έρευνας με την ανακάλυψη των επιστημόνων ότι ο ήλιος βρίσκεται στο κέντρο του ηλιακού μας συστήματος. Η κατανόηση της δύναμης που κρύβει η ψηφιοποίηση για την αυτοκινητοβιομηχανία αλλάζει τα δεδομένα του κλάδου όπως τον γνωρίζουμε σήμερα. Και οι δύο εταιρείες επικρότησαν τον υψηλό βαθμό ευαισθητοποίησης και «επιφυλακής» των στελεχών του κλάδου, όπως προκύπτει συνολικά από την έρευνα. Επισημαίνουν, επίσης, ότι την ώρα που οι νέοι παίκτες έχουν το πλεονέκτημα να παίζουν μόνο με «καινούργια χαρτιά», οι εδραιωμένοι παίκτες του κλάδου καλούνται να «αλλάζουν τροχούς ενώ οδηγούν». 

Διαβάστε εδώ ολόκληρη την έρευνα.
 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • αυτοκινητοβιομηχανία
  • ψηφιακός μετασχηματισμός
  • KPMG
  • Egon Zehnder
  • έρευνα

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Η κανονιστική συμμόρφωση και η κουλτούρα ethics στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον
    Nextdeal newsroom, 16/5/2019

    Η κανονιστική συμμόρφωση και η κουλτούρα ethics στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον

  • KPMG: Υποχώρησαν οι επενδύσεις των κεφαλαίων επιχειρηματικών συμμετοχών
    Nextdeal newsroom, 7/5/2019

    KPMG: Υποχώρησαν οι επενδύσεις των κεφαλαίων επιχειρηματικών συμμετοχών

  • Οι τεχνολογίες έξυπνης αυτοματοποίησης βελτιώνουν τις οικονομικές επιδόσεις των επιχειρήσεων!

    Οι τεχνολογίες έξυπνης αυτοματοποίησης βελτιώνουν τις οικονομικές επιδόσεις των επιχειρήσεων!

    Σύμφωνα με τη νέα παγκόσμια έρευνα “Easing the pressure points: The State of Intelligent Automation” της KPMG International, οι επιχειρήσεις...
    Nextdeal newsroom, 10/04/2019 - 09:24 10/4/2019
  • KPMG: Το 60% των εταιριών παρέχει ιδιωτικό πρόγραμμα συνταξιοδότησης

    KPMG: Το 60% των εταιριών παρέχει ιδιωτικό πρόγραμμα συνταξιοδότησης

    Ολοκληρώθηκε, για εικοστή πέμπτη συνεχή χρονιά, η Γενική Έρευνα Αποδοχών και Παροχών για το 2018. H ετήσια αυτή έρευνα διεξάγεται...
    Nextdeal newsroom, 13/03/2019 - 14:32 13/3/2019
Τιμές Καυσίμων σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ERB Ασφαλιστική: Εβδομάδα Οδικής Ασφάλειας 2025 - Δημοσιογραφική Διάσκεψη
16:20 ERB Ασφαλιστική: Εβδομάδα Οδικής Ασφάλειας 2025 - Δημοσιογραφική Διάσκεψη
  • 16:09 ARAG DAY 2025
  • 15:00 Λωρίδα της Γάζας: Η διάρκεια της ειρήνης και ο απρόβλεπτος παράγοντας που λέγεται «Χαμάς»
  • 13:18 Skroutz Plus Mastercard: Η νέα ψηφιακή πιστωτική κάρτα από την Εθνική Τράπεζα και την Skroutz
  • 11:01 Π. Μυλωνάς στον Economist: Χρειάζεται πιο ευέλικτη προσέγγιση στην πράσινη μετάβαση
  • 10:38 Νωρίτερα οι Συντάξεις Νοεμβρίου λόγω 28ης Οκτωβρίου - Πότε θα φανούν τα χρήματα στα ATM
  • 10:35 Που πρέπει να δείξουν οι Πράκτορες προσοχή;
  • 10:32 Η Euroins Ελλάδος ανακοινώνει Στρατηγική Συνεργασία με τη Carglass® για την Επισκευή και Αντικατάσταση Κρυστάλλων Οχημάτων
  • 10:29 Carglass® | Μεγάλη Συμμετοχή στη Δράση Δεντροφύτευσης στην Πεντέλη σε Συνεργασία με την We4all
  • 10:20 Roche Hellas: Αναδυόμενες ευκαιρίες για τα συστήματα υγείας στην Ελλάδα και την Ευρώπη
  • 10:05 ΟΑΣΕ: Συλλαλητήριο διαμαρτηρίας & 24ωρη απεργία σήμερα 14 Οκτωβρίου
  • 10:00 UBS: Στρατηγική κίνηση (επιθετική αλλά υπολογισμένη) με σημαντική οικονομική επίδραση η εξαγορά της Eurolife από Eurobank
  • 09:55 Νέο Υβριδικό Σεμινάριο Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Επαναπιστοποίησης) για τη δραστηριότητα Διανομής Ασφαλιστικών και Αντασφαλιστικών Προϊόντων από την ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ
  • 09:44 Έρευνα ΕΑΕΕ: Εξέλιξη ποσοστού πλήθους ασφαλιστηρίων συμβολαίων οχημάτων με κάλυψη φυσικών καταστροφών
  • 09:30 City Portal: Το νέο εργαλείο της Airbnb στα χέρια του Δήμου Χανίων
  • 09:20 «Rebuilding Tomorrow»: Η νέα στρατηγική πρωτοβουλία της Interamerican για την ανθεκτικότητα απέναντι στις φυσικές καταστροφές
  • 09:14 Στη Γάζα επετεύχθη κατάπαυση πυρός - Τί γίνεται στην Ουκρανία;
  • 09:10 Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού)
  • 09:00 Μια ελιά που φύτρωσε στον κόρφο ενός πλατάνου
  • 10:41 Η ασφάλιση ως πράξη αυτοσεβασμού
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 8/10 Το νέο βιβλίο του Ευριπίδη Στυλιανίδη και η παρουσίαση με υψηλούς προσκεκλημένους
  2. 8/10 Groupama Ασφαλιστική: «Μένουμε Ελλάδα» – Η νέα εποχή με επένδυση σε ανθρώπους, καινοτομία και βιώσιμη ανάπτυξη
  3. 9/10 Η αξιοπρέπεια του Αλέξανδρου Σαρρηγεωργίου
  4. 13/10 Η Eurobank προχώρησε στην υπογραφή Σχεδίου Συμφωνίας (Term Sheet) με τη Fairfax για την απόκτηση της Eurolife FFH Life Insurance
  5. 10/10 Ύστατο Χαίρε στον Τάκη Δρακάτο!
  6. 9/10 Ολοκληρώθηκε η συμφωνία PureHealth-CVC για το 60% της Hellenic Healthcare Group
  7. 10/10 Προειδοποιητική…βολή της ΑΑΔΕ σε ιδιοκτήτες ανασφάλιστων οχημάτων - Πόσοι είναι

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube