close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Οικονομία

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Νέα συνεργασία της KPMG με Salesforce με στόχο τη βελτιστοποίηση της πελατοκεντρικής προσέγγισης των πελατών της
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
21/10/2019 - 10:37
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Νέα συνεργασία της KPMG με Salesforce με στόχο τη βελτιστοποίηση της πελατοκεντρικής προσέγγισης των πελατών της

Nextdeal newsroom, 21/10/2019
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η KPMG σε συνεργασία με την Salesforce προσφέρει ένα συνδεδεμένο cross-cloud περιβάλλον με στόχο την ευθυγράμμιση των εργασιών των πελατών της

Η KPMG ανακοίνωσε τις νέες εξελίξεις στον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζει τον ψηφιακό μετασχηματισμό, με στόχο να βοηθήσει τους πελάτες της να γίνουν «Συνδεδεμένοι - Ισχυροί - Αξιόπιστοι», παρέχοντας τη δυνατότητα ενός ολιστικού «ταξιδιού του πελάτη(customer journey)». Για να ενισχύσει περαιτέρω την πελατοκεντρική τους προσέγγιση με γνώμονα τον εκάστοτε κλάδο, η KPMG συνεργάζεται με την Salesforce, παγκόσμιο ηγέτη της αγοράς CRM (Customer Relationship Management).

Πρόκληση αποτελεί για τους οργανισμούς ο συντονισμός των λειτουργιών σε όλους τους τομείς τής επιχείρησης, καθώς επίσης και η δημιουργία μιας αποτελεσματικής και μοναδικής Εμπειρίας Πελάτη. Η προσέγγιση της KPMG εστιάζει στην ενοποίηση του πλήρους εύρους των λειτουργιών μιας επιχείρησης, από τις συναλλαγές με το κοινό ως τις εσωτερικές διαδικασίες (front - middle και back office), συνδυάζοντας τη σε βάθος εμπειρία της σε κάθε κλάδο και στις αντίστοιχες λειτουργίες με την πλατφόρμα της Salesforce και με λύσεις cross-cloud. Η ενοποίηση επιτρέπει επίσης τη συνοχή στη διαχείριση του μάρκετινγκ, των πωλήσεων, της εξυπηρέτησης πελατών και της εμπορικής λειτουργίας, ενώ ενισχύει τα συνδεδεμένα συμπεράσματα-ευρήματα, την αυτοματοποίηση των εργασιών και τη βελτίωση της συμμετοχής των εργαζομένων.

Η Lisa Edwards, Strategic Engagement and Operations της Salesforce EVP, αναφέρει «Είμαστε ενθουσιασμένοι με τη συνεργασία της KPMG με την Salesforce σε αυτήν την καινοτόμα πρωτοβουλία της ψηφιακής προσέγγισης «Συνδεδεμένοι - Ισχυροί - Αξιόπιστοι». Ταυτόχρονα βλέπουμε να αυξάνεται η ζήτηση από τους πελάτες για ταχεία μετάβαση στο περιβάλλον multi-cloud. Έχουμε ένα κοινό όραμα με την KPMG για μια συνδεδεμένη επιχείρηση όπου οι πελάτες επωφελούνται από την εξειδίκευση στον κλάδο και την επιτάχυνση των επιχειρηματικών αποτελεσμάτων. Η πλατφόρμα της Salesforce θα βοηθήσει επιπλέον τους επαγγελματίες της KPMG να παρέχουν εξειδικευμένες λύσεις στους πελάτες τους, εστιασμένες στον εκάστοτε κλάδο έτσι ώστε να βελτιώσουν την Εμπειρία Πελάτη σε όλα τα σημεία επαφής».

Επιπλέον, η KPMG θα αξιοποιήσει την πλατφόρμα MuleSoft Anypoint για την εφαρμογή του ψηφιακού μετασχηματισμού για τους πελάτες, χρησιμοποιώντας την API-led (Application Programming Interface) προσέγγιση  για την ενσωμάτωση της εκάστοτε πηγής δεδομένων, συσκευής ή εφαρμογής. Πάντοτε με μοναδικό μέλημα τον πελάτη, στόχος των επαγγελματιών της KPMG είναι να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να προσφέρουν ένα ορθά σχεδιασμένο και συνδεδεμένο «ταξίδι του πελάτη».
  
Ο Διονύσης Διαμαντόπουλος, Γενικός Διευθυντής της KPMG δήλωσε «Η συνεργασία μας με την Salesforce και η προσέγγισή μας στοχεύουν στη δημιουργία αξίας για τους πελάτες μας. Δημιουργούμε αξία και ταυτόχρονα κέρδος δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες μας να υλοποιήσουν την υπόσχεσή τους σε κάθε σημείο επαφής του Ταξιδιού του Πελάτη.» Συμπλήρωσε επίσης «Είμαι πολύ ικανοποιημένος καθώς με την Salesforce συνεργαζόμαστε όχι μόνο με τον κορυφαίο πάροχο CRM πλατφόρμας, αλλά με μια εταιρεία που μοιράζεται τις αξίες και το όραμά μας να βοηθήσουμε τους κοινούς μας πελάτες να χτίσουν σχέσεις διαρκείας και εμπιστοσύνης με τους δικούς τους πελάτες».

Σχετικά με την προσέγγιση «Συνδεδεμένοι - Ισχυροί  Αξιόπιστοι» της KPMG

Η πελατοκεντρική προσέγγιση “Connected Enterprise” της KPMG λαμβάνει υπόψη της όλο το εύρος της επιχείρησης σε σχέση με τον ψηφιακό μετασχηματισμό. Το πλαίσιο αυτό βοηθά τους πελάτες της KPMG να διασυνδέουν τις λειτουργίες της επιχείρησής τους με στόχο τη βελτίωση της Εμπειρίας Πελάτη, την επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων τους καθώς και την επιτάχυνση της απόδοσης των επενδύσεών τους.

Το “Powered Enterprise” της KPMG αποτελεί τη λύση λειτουργικού μετασχηματισμού, που συνδυάζει την εις βάθος γνώση των λειτουργιών, την αποδεδειγμένη δυνατότητα επίτευξης αποτελεσμάτων και τις τεχνολογίες cloud για την εφαρμογή βιώσιμων αλλαγών, αυξημένης απόδοσης και διαρκούς αξίας. Οι λύσεις της KPMG σχετικά με το ρίσκο -σε οποιαδήποτε λειτουργία τής επιχείρησης- υλοποιούν προς όφελος των πελατών της την υπόσχεση για ασφαλείς και απρόσκοπτες αλληλεπιδράσεις που τους επιτρέπουν να εμπνέουν εμπιστοσύνη στα ενδιαφερόμενη μέρη τους.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • KPMG
  • Salesforce

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Διαπρέπει στον επιχειρηματικό μετασχηματισμό η KPMG!
    Nextdeal newsroom, 16/9/2019

    Διαπρέπει στον επιχειρηματικό μετασχηματισμό η KPMG!

  • Στην 1η θέση η KPMG για τη συνολική ποιότητα των παγκόσμιων χρηματοοικονομικών συμβουλευτικών υπηρεσιών της
    Nextdeal newsroom, 10/9/2019

    Στην 1η θέση η KPMG για τη συνολική ποιότητα των παγκόσμιων χρηματοοικονομικών συμβουλευτικών υπηρεσιών της

  • KPMG: Υποτονικές οι επενδύσεις Fintech κατά το α’ εξάμηνο του 2019

    KPMG: Υποτονικές οι επενδύσεις Fintech κατά το α’ εξάμηνο του 2019

    Η παγκόσμια χρηματοδότηση του Fintech ξεκίνησε σε χαμηλούς ρυθμούς το α’ εξάμηνο του 2019, με επενδύσεις US$ 37,9 δισ. παγκοσμίως...
    Nextdeal newsroom, 20/08/2019 - 10:30 20/8/2019
  •  Έρευνα της KPMG: Το μέλλον του Ανθρώπινου Δυναμικού στον τομέα της τεχνολογίας

    Έρευνα της KPMG: Το μέλλον του Ανθρώπινου Δυναμικού στον τομέα της τεχνολογίας

    Παρά τις προσδοκίες για τον τρόπο με τον οποίο η Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) θα επηρεάσει την εργασία, μόλις 42% των...
    Nextdeal newsroom, 18/07/2019 - 14:13 18/7/2019

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η πρώτη Mercedes γεννήθηκε πριν από 125 χρόνια: Στις 22 Νοεμβρίου του 1900 παρουσιάστηκε το πρώτο σύγχρονο αυτοκίνητο
16:00 Η πρώτη Mercedes γεννήθηκε πριν από 125 χρόνια: Στις 22 Νοεμβρίου του 1900 παρουσιάστηκε το πρώτο σύγχρονο αυτοκίνητο
  • 14:54 ΠΟΕΣΥ: Όχι άλλες περιπέτειες για τον έντυπο Τύπο
  • 14:46 Η Audi αποκαλύπτει το design της για τη Formula 1
  • 13:40 Τι είπε ο Γιάννης Στουρνάρας (ΤτΕ) στο 1ο Ελληνογερμανικό Sustainability Forum “NEW World - NEW Sustainable Policy” (βίντεο)
  • 13:00 Η Affidea στο Πανελλήνιο Καρδιολογικό Συνέδριο 2025 - Δέσμευση στην πρόληψη και τη βιώσιμη υγεία!
  • 12:47 1ο Ελληνογερμανικό Sustainability Forum NEW World - NEW Sustainable Policy
  • 12:40 Περισσότεροι από 1000 δρομείς της Novo Nordisk Hellas έτρεξαν στον 42ο Αυθεντικό Μαραθώνιο Αθήνας
  • 12:25 KPMG: Οι ηγέτες των επιχειρήσεων δηλώνουν ότι η τεχνητή νοημοσύνη είναι η λύση στην πρόκληση του κλίματος
  • 12:15 Τριπλή διάκριση για την AstraZeneca στα HR Awards 2025 με Gold, Silver και Bronze βραβεία
  • 12:00 Τουρκία: Μια περίπτωση που απέχει από το ευρωπαϊκό κεκτημένο
  • 11:25 Πλαγίως: Είναι η Ελλάδα κυβερνήσιμη χώρα;
  • 11:17 Το Ιατρικό Κέντρο Αθηνών ανοίγει νέους δρόμους στην Ογκολογία - Γίνεται το πρώτο Μέλος του Παγκόσμιου Δικτύου Κλινικών Μελετών EDOS στην Ελλάδα
  • 10:35 Ηλεκτρικά Πατίνια: Εσύ ξέρεις τι ισχύει στην Ελλάδα και πώς αντιμετωπίζεται ένα ατύχημα;
  • 10:26 Του Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου
  • 10:20 Η ΕΑΕΕ στηρίζει την ακαδημαϊκή αριστεία!
  • 10:10 Τι αλλάζει στην καθημερινότητα των οδηγών από τη διάθεση του Gemini στην Πλοήγηση στο Google Maps που ξεκινά σήμερα
  • 09:50 ΕΑΕΕ: Σημαντικές οι προοπτικές απασχόλησης στον ασφαλιστικό κλάδο
  • 09:40 Η Interamerican στο πλευρό των ανθρώπων της «σχεδίας» (βίντεο)
  • 09:25 Επιστρέφει φόρους ακινήτων από το 2014 η ΑΑΔΕ - Ποιοι ιδιοκτήτες θα λάβουν αναδρομικά
  • 09:10 Υποχρεωτική ασφάλιση αστικής ευθύνης: Κρίσιμες Αλήθειες & Πρακτικά Tips για Ασφαλιστές
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 11/11 Αποκλειστικό: Καταδίκες για την υπόθεση Ασπίς Πρόνοια
  2. 13/11 Ηλεκτρικά Πατίνια: Εσύ ξέρεις τι ισχύει στην Ελλάδα και πώς αντιμετωπίζεται ένα ατύχημα;
  3. 10/11 Υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων για φυσικές καταστροφές - Ναι μεν αλλά...
  4. 7/11 Τι σημαίνει Ασφαλιστική αξία, Ασφαλιστικό ποσό και Ασφαλιστική υποκατάσταση;
  5. 12/11 Κύπρος: «Βραχυκυκλώνει» την αγορά η ρύθμιση για την ασφάλιση οδηγών άνω των 70
  6. 11/11 11/11/25 Χρόνια Πολλά φίλοι ασφαλιστές και με…παιδεία!
  7. 12/11 Οι Ομαδικές Ασφαλίσεις προσφέρουν πολλά στους ασφαλιστικούς πράκτορες, στους εργαζόμενους και στους εργοδότες!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube