Nextdeal newsroom, 23/3/2011 - 11:37 facebook twitter linkedin Υπ’ όψιν Διευθύνοντος συμβούλου και Γενικού Διευθυντού: Διευθύνετε εταιρεία που βάζει τους ανθρώπους και τα προϊόντα πάνω από τα κέρδη; Nextdeal newsroom, 23/3/2011 facebook twitter linkedin Γράφει ο Ευάγ. Γ. Σπύρου(*), Ο Don Petersen, πρώην Δ/νων Σύμβουλος της FORD έγραψε το 1994 ότι ένα από τα μαγευτικά γνωρίσματα της Ford ήταν ότι έβαζε τους ανθρώπους και τα προϊόντα πάνω από τα κέρδη. Το έγραψε σε σημειώσεις του για το βιβλίο «ΦΤΙΑΓΜΕΝΕΣ ΝΑ ΔΙΑΡΚΕΣΟΥΝ»-Επιτυχημένες συνήθειες των εταιρειών με όραμα που ξεπέρασε σε πωλήσεις το ένα εκατομμύριο αντίτυπα (εκδόσεις Κλειδάριθμος).Ο John Young, πρώην Δ/νων Σύμβουλος της Hewlett-Packard το 1992 έγραψε ότι «οι βασικές μας αρχές έχουν διατηρηθεί αναλλοίωτες από τότε που τις συνέλαβαν οι ιδρυτές μας. Κάνουμε διάκριση ανάμεσα σε θεμελιώδεις αξίες και πρακτικές . Οι θεμελιώδεις αξίες δεν αλλάζουν, μπορεί όμως να αλλάξουν οι πρακτικές. Επίσης ήμασταν πάντοτε βέβαιοι ότι το κέρδος –όσο σημαντικό κι αν είναι- ΔΕΝ αποτελεί το λόγο ύπαρξης της Hewlett-Packard Company. Οι λόγοι ύπαρξής της είναι πιο ουσιαστικοί.Όταν η MERCK and Company συμπλήρωσε τα εκατοστά της γενέθλια, δημοσίευσε ένα βιβλίο με τίτλο: «Αξίες και οράματα: Ο αιώνας της MERCK». Δεν αναφερότανε στο αντικείμενό της. Έδωσε έμφαση στα ιδανικά… Το 1935 ο G. MERCK ο 2ος έγραψε ότι «είμαστε φιλόπονοι εργαζόμενοι οι οποίοι εμπνέονται από τα ιδανικά της προαγωγής της ιατρικής επιστήμης και της εξυπηρέτησης του ανθρώπου». Το 1991 (56 χρόνια μετά) ο τότε διευθύνων σύμβουλος P. Roy. Vagelos είπε: «… η επιχειρηματική μας επιτυχία ισοδυναμεί με νίκη ενάντια στις ασθένειες και αρωγή στην ανθρωπότητα…».Όταν ετέθη θέμα στη Ford για τη σειρά που θα έμπαιναν οι τρεις λέξεις με τα τρία Ρ (άνθρωποι, προϊόντα, κέρδη, People, Products, Profits) αποφασίστηκε να μπουν πρώτα οι άνθρωποι, μετά τα προϊόντα και τέλος τα κέρδη!Διάλεξα να γράψω αυτές τις σκέψεις που βρήκα στο βιβλίο, έτσι για ένα γενικό προβληματισμό γύρω από δύσκολες αποφάσεις που καλούνται να πάρουν οι επικεφαλής ηγεσίας κάθε ασφαλιστικής εταιρείας στην Ελλάδα σε εποχές δύσκολες. Ίσως να είναι χρήσιμες στους επικεφαλής εταιρικών ομάδων τους, στον κ. Παπανικολάου της Allianz, στον κ. Κώτσαλο της INTERAMERICAN, στον κ. Δημητρίου της Generali, στον κ. Κατσουρίδη της Εθνικής, στον κ. Βασιλείου της MetLife, στον κ. Boon του ING, στον κ. Θ. Κοκκάλα, στον κ. Λαπατά , στον κ. Αλ. Σαρρηγεωργίου , στον κ. Μπράβο, στον κ. Παπαμιχαλόπουλο, στον κ. Ζορμπά, στον κ. Κασκαρέλη, στον κ. Μπερτσιά, στον κ. KLEIJNEN , στον κ. Μελά , στον κ. Μινέτα, στον κ. Χατζηισωσήφ, κ. Μακρόπουλο. Γύρω από αξίες και ιδανικά οι εταιρίες που άντεξαν στον χρόνο διάλεξαν ένα ιδεολογικό ανθεκτικό περιεχόμενο σαν βάση για ανάπτυξη. Να μερικές ιδέες: Καινοτομία , πλήρης ακεραιότητα, σεβασμός στην ατομική πρωτοβουλία , ανοχή στα καλοπροαίρετα λάθη, ποιότητα προϊόντος, δουλειά ή επίλυση προβλημάτων , ηρωική εξυπηρέτηση πελατών , ενθάρρυνση ατομικής πρωτοβουλίας, ακεραιότητα επέκταση στις υπηρεσίες, αξιοκρατία οι άνθρωποι πηγή δύναμης , εντιμότητα βελτίωση ποιότητα ζωής ατομική ευθύνη υπάρχουμε για να συνεισφέρουμε , προσιτή ποιότητα , απόλυτο ενδιαφέρον για κάθε υπάλληλο , αφιέρωση αρκετού χρόνου για εξυπηρέτηση του πελάτη, να γίνουν όλα σωστά, ευκαιρίες για ανταμοιβή με βάση την αξία, συνεχής αυτοβελτίωση, εταιρική κοινωνική ευθύνη, ξεκάθαρη υπεροχή, όχι μίμηση, καινοτομία με επιστήμη, κέρδη προερχόμενα από ό,τι ωφελεί τους ανθρώπους, συνεχής ανανέωση, αντιμετώπιση με αξιοπρέπεια για κάθε υπάλληλο, σκληρή δουλειά και παραγωγικότητα, εξαιρετική φήμη, συμμετοχή σε κάθε διαφορετικό, νίκη με καλυτέρευση, άριστα προϊόντα, αμεροληψία, βίωση απόλυτης χαράς μέσω της προόδου, ανάδειξη κουλτούρας, πρωτοπορία, προσφέρουμε αξία στους πελάτες ενάντια στο ρεύμα, οι υπάλληλοι είναι συνέταιροι, λειτουργούμε με λιτότητα, θέλουμε υψηλότερους στόχους, πρόοδος με όνειρο και φαντασία κ.ά.Ναι, όλα ταιριάζουν στις φιλοπρόοδες εταιρείες και τους δημιουργικούς ανθρώπους. Πάνω απ’ όλα οι άνθρωποι είναι το κοινό μυστικό! *Ο Ευάγγελος Γ. Σπύρου είναι πτυχιούχος της Νομικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών και του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Από το 1989 έως σήμερα εκδίδει το περιοδικό "Ασφαλιστικό ΝΑΙ" και από το 2000 έως σήμερα την εφημερίδα NEXTDEAL. Από το 2007 προΐσταται του www.nextdeal.gr. Παράλληλα δραστηριοποιείται στο χώρο του παιδιού ως ιδιοκτήτης του Νηπιακού Κέντρου "ΜΑΝΤΑΡΙΝΙ" και της εφημερίδας "Παιδικός Σταθμός για Γονείς". Σήμερα είναι μέλος του ΔΣ της Ένωσης Δημοσιογράφων Ιδιοκτητών Περιοδικού Τύπου -ΕΔΙΠΤ (Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων) και μέλος του ΔΣ του Ενιαίου Ταμείου Ασφαλίσεως Προσωπικού-Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης-ΕΤΑΠ-ΜΜΕ. Είναι βασικός πρωτεργάτης στην τηλεοπτική εκπομπή «Ώρα Ασφάλισης» στο Κανάλι 9. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λαμία: Κάηκε ολοσχερώς το εργοστάσιο που εμπλέκεται στην πρόσφατη μαζική δηλητηρίαση μαθητών! Ολοκληρωτική ήταν η καταστροφή των εγκαταστάσεων της εταιρείας που φέρεται να εμπλέκεται στην πρόσφατη μαζική δηλητηρίαση μαθητών στη Λαμία, μετά... Nextdeal newsroom, 21/05/2024 - 10:18 21/5/2024
Το 6 ο OCEANMAN Greece | Chania - Crete 2024 προ των πυλών των Χανίων! Σ’ ένα μήνα η ιστορία του OCEANMAN Greece ξαναξεκινά! Μια καινούρια σελίδα στην παγκόσμια ιστορία της, ανοίγει η OCEANMAN Swim, με τον ιδιαίτερα προκλητικό και δυναμικό αγώνα της στα... Nextdeal newsroom, 20/05/2024 - 16:31 20/5/2024