Γιώργος Μούζος, 21/7/2022 - 14:31 facebook twitter linkedin Νέο Kia XCeed: Με αναβαθμισμένες τεχνολογίες ασφαλείας! Γιώργος Μούζος, 21/7/2022 facebook twitter linkedin Το Kia XCeed ανανεώθηκε σε πολλά σημεία, ενσωμαντώνοντας μια σειρά αλλαγών μαζί με μια ανταγωνιστική γκάμα κινητήρων και το σημαντικότερο, προσφέροντας κορυφαίες τεχνολογίες ασφαλείας κι άνεσης. Το compact SUV της μάρκας διαγράφει μια επιτυχημένη πορεία στην Ευρώπη, με τις πωλήσεις του να ξεπερνούν τις 120.000 μονάδες. Πλέον προσφέρεται σημαντικά ανανεωμένο, φιλοδοξώντας να κερδίσει ακόμα μεγαλύτερη μερίδα αγοραστικού κοινού. Ένα μοντέρνο και πρακτικό crossover Κομψό, εκφραστικό και μοντέρνο από πλευράς εμφάνισης, το νέο Kia XCeed βασίζεται στην εμβληματική σχεδίαση του προκατόχου του, που είναι δημιουργία του Ευρωπαϊκού Κέντρου Σχεδίασης της μάρκας στη Φρανκφούρτη της Γερμανίας. Η ανανεωμένη σχεδίαση του XCeed έχει δημιουργηθεί υπό τη διεύθυνση του Gregory Guillaume, Αντιπροέδρου Σχεδίασης για την Kia Europe. Το νέο Kia XCeed διαθέτει νέους προβολείς LED, επανασχεδιασμένη μάσκα, εμπρός προφυλακτήρα και πρωτοποριακή σχεδίαση αεραγωγών. Στο πίσω μέρος, οι στοχευμένες βελτιώσεις περιλαμβάνουν ένα νέο διαχύτη με μια γυαλιστερή ποδιά και μια διακριτική σχεδίαση «εξάτμισης» που εξασφαλίζουν μια ανανεωμένη σπορ εμφάνιση σε όλη τη γκάμα του XCeed. Στο προφίλ, το σχετικά μακρύ καπό του XCeed ρέει στις εμπρός κολώνες μετά τους εμπρός τροχούς προσδίδοντας στο αυτοκίνητο μια σπορ σιλουέτα με έντονη κλίση προς τα πίσω. Τέλος, η έντονα κεκλιμένη γραμμή της οροφής ενισχύει τη δυναμική εμφάνιση του XCeed που μοιάζει με κουπέ. Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος ενισχύει τη στιβαρή εικόνα του XCeed, αγγίζοντας τα 172 χλστ. από το έδαφος με τροχούς 16 ιντσών και τα 184 χλστ. με τροχούς 18 ιντσών. Τα προστατευτικά των φτερών και αυτά των μαρσπιέ μαζί με τις ράγες οροφής από σατέν χρώμιο, προσδίδουν στο αυτοκίνητο μια σκληροτράχηλη εμφάνιση. Κορυφαία εργονομία και υψηλής ποιότητας υλικά στο εσωτερικό Στο εσωτερικό, η κεντρική κονσόλα του νέου Kia XCeed είναι ελαφρώς προσανατολισμένη προς τον οδηγό. Η «αιωρούμενη» οθόνη αφής του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας ξεχωρίζει από το ταμπλό, ενώ στο κάτω μέρος του πίνακα οργάνων υπάρχουν μπουτόν, επιλογείς και διακόπτες αφής για τον έλεγχο της έντασης του ήχου και του κλιματισμού. Εξαιρετικά εργονομικά από πλευράς διάταξης και λειτουργικότητας τα χειριστήρια αυτά έχουν επανασχεδιαστεί για να βελτιώσουν την αλληλεπίδραση και να επιτρέπουν στους οδηγούς να κάνουν γρήγορες αλλαγές στο περιβάλλον του εσωτερικού χωρίς να παίρνουν τα μάτια τους από το δρόμο. Το νέο Kia XCeed διαθέτει ελκυστικά νέα γραφικά για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων Supervision των 12,3 ιντσών, που μπορούν να συνδεθούν με τα προγράμματα οδήγησης (Drive Modes) του αυτοκινήτου. Το νέο Kia XCeed διαθέτει άνετους χώρους για τους εμπρός και τους πίσω επιβάτες, με το πορτ μπαγκάζ να αγγίζει τα 426 λτ. Ισχυρά κι αποδοτικά μηχανικά σύνολα Κάτω από το καπό του εντυπωσιακού XCeed συναντάμε υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες βενζίνης, diesel, αλλά και το plug-in υβριδικό σύστημα που ήδη γνωρίζουμε. Ο τρικύλινδρος 1.0 T-GDi των 120 ίππων και 172 Nm βρίσκεται στη βάση της γκάμας, ακολουθεί ο 4κύλινδρος 1.5 T-GDi των 160 ίππων και 253 Nm, ενώ ο 1.6 T-GDi των 204 ίππων και 265 Nm είναι στην κορυφή. Ο ισχυρότερος βενζινοκινητήρας επιταχύνει το XCeed στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός 7,5 δλ., όταν συνδυάζεται με το 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη (στάνταρ το 6άρι χειροκίνητο iMT). Σε ότι αφορά την diesel επιλογή, υπάρχει ο 1.6 CRDi, με τα 136 άλογα και τα 280/320 Nm (χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο αντίστοιχα). Βέβαια το νέο Kia SUV είναι πιστό στην τάση της εποχής και προσφέρεται κι ως PHEV. Αυτό απαρτίζεται από τον ατμοσφαιρικό 1.600άρη κινητήρα ισχύος 104 ίππων, που συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 60 ίππων και μπαταρία 8,9 kWh, στέλνοντας στους εμπρός τροχούς συνδυαστικά 141 ίππους και 265 Nm μέσω 6τάχυτου αυτόματου διπλού συμπλέκτη. Η μικρή μπαταρία προσφέρει δυνατότητα κίνησης μόνο με το ρεύμα για έως 48 χλμ. σε μικτό κύκλο, που γίνονται 60 στον αστικό. Με ασφάλεια και άνεση Το νέο Kia XCeed περιλαμβάνει μια ευρεία γκάμα τεχνολογιών και ενεργητικών συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού. Το Smart Cruise Control (SCC) αναβαθμίζεται με την προσθήκη της λειτουργίας που σχετίζεται με την πλοήγηση. Το SCC με τη βοήθεια πλοήγησης (NSCC) επωφελείται από τη λειτουργία Auto-set που προσαρμόζει αυτόματα την ταχύτητα του XCeed κατά το «ρολάρισμα» σύμφωνα με τα όρια που έχουν οριστεί και σύμφωνα με τα δεδομένα του συστήματος πλοήγησης. Μια πρόσθετη εξέλιξη του NSCC που υπάρχει στο νέο XCeed είναι η λειτουργία Curve (NSCC-C), η οποία χρησιμοποιεί τα δεδομένα πλοήγησης για να προβλέψει μια επερχόμενη στροφή. Στη συνέχεια και εφόσον χρειαστεί το σύστημα μειώνει την ταχύτητα για ασφαλή πέρασμα και κατόπιν επιστρέφει στο προκαθορισμένη ταχύτητα. Το σύστημα υποβοήθησης αποφυγής σύγκρουσης (BCA) συνεργάζεται με το σύστημα προειδοποίησης σύγκρουσης σε τυφλό σημείο (BCW). Σχεδιασμένο για να διατηρεί ασφαλείς όλους τους επιβάτες, το σύστημα Driver Attention Warning Plus (DAW+) παρακολουθεί τις συνήθεις οδηγικές συνήθειες και συμπεριφορά του οδηγού. Το Rear Cross-Traffic Collision-Avoidance Assist (RCCA) έχει σχεδιαστεί για να διευκολύνει τις καθημερινές μετακινήσεις. Στα υπόλοιπα χαρακτηριστικά ασφάλειας του νέου XCeed περιλαμβάνονται αυτό της Προειδοποίησης Εμπρόσθιας Σύγκρουσης με ανίχνευση αυτοκινήτου και πεζών, της Έξυπνη προειδοποίησης ορίου ταχύτητας, της υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, της υποβοήθηση μεγάλης σκάλας κ.α. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 03/09/2025 - 08:50 Ο «κανόνας των 3 δευτερολέπτων»: Το μυστικό όπλο των ασφαλιστών για την μείωση των τροχαίων
Γιώργος Μούζος, 01/09/2025 - 09:02 Η κλιματική αλλαγή ανεβάζει τα ασφάλιστρα αυτοκινήτου: Πώς επηρεάζονται οι ασφαλιστές;
Γιώργος Μούζος, 29/08/2025 - 08:51 Μπορεί ένας αλγόριθμος να αποφασίζει ποιος είναι υπεύθυνος για ένα ατύχημα;
Γιατί οι σταθμοί φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων κρατούν σε εγρήγορση τον ασφαλιστικό κλάδο; Η ηλεκτροκίνηση τρέχει, αλλά μαζί της μεγαλώνουν οι κίνδυνοι: πυρκαγιές σε κλειστούς χώρους, ηλεκτροπληξίες, κυβερνοεπιθέσεις, διακοπές λειτουργίας και νέες ρυθμιστικές... Γιώργος Μούζος, 25/08/2025 - 08:50
Τελικά μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να μειώσει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις; Συσκευές παρακολούθησης και έξυπνα προγράμματα υπόσχονται λιγότερα ατυχήματα. Αλλά το κλειδί είναι πώς θα τα χρησιμοποιήσουν οι ασφαλιστικές. Είναι γεγονός πως... Γιώργος Μούζος, 20/08/2025 - 08:55
Ο πιο επικίνδυνος «συνεπιβάτης» του καλοκαιριού δεν είναι η κούραση. Είναι το μυαλό. Η ύπνωση του αυτοκινητόδρομου σκοτώνει χωρίς να το καταλάβεις – κυριολεκτικά. Και ναι, έχεις πελάτες που κινδυνεύουν αυτό το Δεκαπενταύγουστο. Η... Γιώργος Μούζος, 14/08/2025 - 08:49
Ξέρετε τι είναι το «φαινόμενο του ελέφαντα»; Οι πελάτες σας το αγνοούν και κινδυνεύουν και στις διακοπές τους! Πίσω καθίσματα χωρίς ζώνη, βαλίτσες χωρίς στήριξη και επιβάτες που μετατρέπονται σε απρόβλεπτο κίνδυνο. Πράγματα που δεν ξέρουν οι πελάτες... Γιώργος Μούζος, 11/08/2025 - 10:58
Οι πελάτες σας οδηγούν με μαγιό και σαγιονάρες; Εσείς τι κάνατε ως ασφαλιστές; Από την οδήγηση με σαγιονάρες μέχρι την αφυδάτωση, το καλοκαίρι κρύβει παγίδες που οι πελάτες σας αγνοούν. Πώς θα τους... Γιώργος Μούζος, 07/08/2025 - 08:53
Ο «ασφαλιστικός» κίνδυνος της ανακύκλωσης αέρα στα οχήματα! Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές; Η παρατεταμένη χρήση του συστήματος ανακύκλωσης αέρα μπορεί να δημιουργήσει συνθήκες επικίνδυνες για τη ζωή των επιβατών, επηρεάζοντας σοβαρά την... Γιώργος Μούζος, 04/08/2025 - 08:55