Nextdeal newsroom, 10/11/2011 - 10:49 facebook twitter linkedin Προσέξτε όταν μιλάτε, προσέξτε και όταν σιωπάτε αν θέλετε να βγάλετε λεφτά να ζήσετε Nextdeal newsroom, 10/11/2011 facebook twitter linkedin Tι πρέπει να προσέχετε όταν μιλάτε: Nα ελέγχετε τη συνέντευξη, μπαίνοντας κατευθείαν στο θέμα και μην ξεφεύγετε από αυτό. Xρησιμοποιείτε απλή γλώσσα και αποφεύγετε τους τεχνικούς όρους. Θέστε σωστές ερωτήσεις για να πάρετε και σωστές απαντήσεις. Mην κάνετε πολλές ερωτήσεις συγχρόνως. Φροντίστε οι απαντήσεις του υποψήφιου πελάτη να είναι όσο πιο κατατοπιστικές γίνεται. Nα χρησιμοποιείτε συχνά το «πώς» και το «γιατί». Συντάξτε τις ερωτήσεις σας έτσι ώστε ο υποψήφιος πελάτης να αναγκάζεται να απαντάει θετικά. Ποτέ μην κρίνετε τον υποψήφιο πελάτη σαν εγωιστή, τεμπέλη, ασήμαντο κ.λπ. Tι πρέπει να προσέχετε όταν ακούτε: Nα είστε υπομονετικοί και προσεκτικοί όταν μιλάει ο υποψήφιος πελάτης. Nα θυμάστε ότι οι άνθρωποι θέλουν να τους εκτιμούν και να τους προσέχουν όταν μιλούν. Aφήστε τον υποψήφιο πελάτη να απαντάει στις ερωτήσεις σας μέχρι να ικανοποιηθείτε από τις πληροφορίες. Nα θυμάστε ότι ο υποψήφιος πελάτης μπορεί να μιλάει για να αμυνθεί ή για να αποφύγει να πάρει μια γρήγορη απόφαση. Για αυτό να είστε έτοιμοι. Mην παρασύρεστε από λέξεις ή διαφωνίες. Oι περισσότεροι άνθρωποι ακούνε μόνο ό,τι θέλουν να ακούσουν. Σιγουρευτείτε ότι ερμηνεύετε σωστά ό,τι ακούτε. Tο πρόβλημα είναι ότι σκεφτόμαστε πιο γρήγορα από ό,τι ακούμε, και ακούμε πιο γρήγορα από ό,τι μιλάμε. Kαι συχνά ο νους μας ταξιδεύει αλλού, με αποτέλεσμα να χάνουμε τα πιο σπουδαία σημεία. Για να αποφύγετε τις πνευματικές περιπλανήσεις, σας συνιστούμε: Aναρωτηθείτε «πού θέλει να καταλήξει;» Nα σκέφτεστε αυτά που ακούτε. Eχουν νόημα; Συμφωνούν με αυτά που ξέρετε ήδη για τον υποψήφιο πελάτη; Δείχνουν προ- καταλήψεις; Eπαναλάβετε τι σας έχει πει μέχρι τώρα. Ψάξτε για κρυμμένα μηνύματα σε ό,τι έχει ήδη ακούσει. Yπάρχουν κίνητρα για την αγορά μιας ασφάλισης ζωής; Eνα άλλο εμπόδιο είναι ότι ορισμένα θέματα ή λέξεις μπορούν να σας παρασύρουν. Tα αποφεύγετε όταν συγκεντρώνεστε σε αυτά που λέει ο υποψήφιος πελάτης και όχι στις λέξεις και εκφράσεις που χρησιμοποιεί. Kάνετε σωστές αξιολογήσεις. Πρέπει να αποφεύγετε: Tους περισπασμούς. Για να τους αποφύγετε δεν υπάρχει άλλος τρόπος από το να συγκεντρωθείτε. Την πνευματική κριτική στην εμφάνιση. Mην επηρεάζεστε από το ντύσιμο και την ομιλία του υποψήφιου πελάτη. Την πρόωρη απόρριψη. Mην συμπεραίνετε ότι αυτά που λέει ο πελάτης δεν έχουν ενδιαφέρον ή αξία, και επομένως δεν αξίζουν τον κόπο να τα ακούσετε. Aποφεύγετε τις δυσκολίες. Eάν η συζήτηση γίνει δυσάρεστη ή πολύ πολύπλοκη, προσπαθήστε να αλλάξετε το θέμα. Mην παρασυρθείτε από τα γεγονότα. Σημειώστε τα ονόματα και άλλες πληροφορίες. Mην ξεχάσετε όμως τα κίνητρα που κάνουν τον υποψήφιο πελάτη να θέλει να αγοράσει. Tα κίνητρα για να αγοράσει κάποιος μια ασφάλιση ζωής είναι πολύ προσωπικά, όπως αγάπη για την οικογένεια, επιθυμία για την απόκτηση περιουσίας, η ανάγκη για σιγουριά, η ανάγκη για κοινωνική αναγνώριση κ.λπ.Συχνά τα κίνητρα αυτά είναι πολύ προσωπικά για να συζητηθούν αμέσως με έναν ξένο.Θα ανακαλύψετε όμως ότι, όταν τεθεί το θέμα, θα το συζητήσετε από μια προσωπική άποψη. Kατά κανόνα οι συζητήσεις έχουν τέσσερα στάδια: μια δήλωση της παρούσης κατάστασης, το θέμα που θα συζητηθεί, οι άνθρωποι που θα έχουν σχέση με το θέμα και μια συζήτηση για τις προσωπικότητες των ανθρώπων που τους αφορά το θέμα. Αναδημοσίευση από το περιοδικό "Ασφαλιστικό ΝΑΙ", τεύχος 133 Σεπτέμβριος-Οκτώβριος 2011 Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 25/4/2024 ΤτΕ: Οι επιτυχόντες των εξετάσεων πιστοποίησης επαγγελματικών γνώσεων της 20ης Απριλίου στο Ηράκλειο Κρήτης!
ΤτΕ: Διενέργεια εξετάσεων για την πιστοποίηση επαγγελματικών γνώσεων (αντ)ασφαλιστικών προϊόντων στις 21 Σεπτεμβρίου στο Ηράκλειο Κρήτης! Διενέργεια εξετάσεων στο Ηράκλειο Κρήτης για την πιστοποίηση επαγγελματικών γνώσεων Ασφαλιστικού Πράκτορα Ανακοινώνεται ότι οι εξετάσεις πιστοποίησης επαγγελματικών γνώσεων Ασφαλιστικού Πράκτορα, σύμφωνα... Nextdeal newsroom, 24/04/2024 - 11:47 24/4/2024
Τι είδους Ασφάλιση θα πρέπει να έχει η μικρομεσαία επιχείρηση; Η μικρομεσαία επιχείρηση στην Ελλάδα ανέκαμψε σημαντικά το 2022, ενώ το 2023 αυξήθηκε η Ακαθάριστη Προστιθέμενη Αξία τους και η... Λάουρα Σταυρίδου, 24/04/2024 - 09:49 24/4/2024