Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 10/2/2022 - 08:51 facebook twitter linkedin Τι θεωρείται «παράπονο» και πότε λαμβάνει απάντηση ο ασφαλισμένος; Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 10/2/2022 facebook twitter linkedin Ως «παράπονο» νοείται η έγγραφη δήλωση δυσαρέσκειας που απευθύνεται στην ασφαλιστική επιχείρηση από πρόσωπο το οποίο σχετίζεται με το ασφαλιστήριο συμβόλαιο. Το πρόσωπο που υποβάλλει παράπονο μπορεί να είναι ο ασφαλισμένος, ο συμβαλλόμενος, ο δικαιούχος της αποζημίωσης ή ο τρίτος που ζημιώθηκε. Η έννοια του παραπόνου δεν περιλαμβάνει τις αναγγελίες απαιτήσεων ή τις αιτήσεις αποζημίωσης, ούτε τα απλά αιτήματα που σχετίζονται με την εκτέλεση του συμβολαίου και την παροχή πληροφοριών ή διευκρινίσεων. Σε περίπτωση που ένα πρόσωπο υποβάλλει έγγραφο παράπονο στην ασφαλιστική εταιρεία, θα πρέπει να λάβει έγγραφη απάντηση με αιτιολόγηση, μέσα σε 50 ημερολογιακές ημέρες, από την ημερομηνία υποβολής του παραπόνου. Σύμφωνα με την Πράξη Εκτελεστικής Επιτροπής (ΠΕΕ) 88/2016 της Τράπεζας της Ελλάδος, οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα οφείλουν να διαθέτουν λειτουργία διαχείρισης αιτιάσεων. Για το λόγο αυτό στον ιστότοπο τούς υπάρχουν δημοσιευμένες πληροφορίες για τον τρόπο υποβολής παραπόνων και τη διαδικασία διαχείρισής τους. ©Μέντωρ Διαμεσολαβητής Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 06/06/2025 - 09:36 Πόσο κοστίζει ένα triplex καρδιάς και τι καλύπτει η ιδιωτική ασφάλιση;
Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 06/06/2025 - 09:18 Ποια είναι η συμβολή της ιδιωτικής ασφάλισης στην κοινωνία και την οικονομία;
Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 05/06/2025 - 09:25 Ποιες περιπτώσεις ορίζουν ως «νοσηλεία» τα ασφαλιστήρια υγείας και ποιες όχι;
Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 05/06/2025 - 09:00 Πως να προστατευτούν οι επιχειρήσεις από την υπασφάλιση, εν όψει της υποχρεωτικής ασφάλισης έναντι φυσικών καταστροφών;
Σε ποιες περιπτώσεις τα ασφαλιστήρια παρέχουν στον οδηγό ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο; Εάν ένας οδηγός στερηθεί το όχημά του από απρόοπτο συμβάν, δημιουργούνται προβλήματα μετακίνησης. Τα ασφαλιστήρια, εκτός των άλλων, προσφέρουν λύση... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 12/05/2025 - 09:28
Πως προσδιορίζεται το ασφάλισμα Μόνιμης Μερικής Ανικανότητας για εργασία από ακρωτηριασμό δακτύλων; Ατύχημα ορίζεται κάθε τυχαίο γεγονός, που οφείλεται σε αιφνίδια και βίαιη εξωτερική αιτία, ανεξάρτητη από τη θέληση του Ασφαλισμένου και... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 25/04/2025 - 09:19
Πως αποζημιώνουν τα ασφαλιστήρια οχημάτων πυρκαγιά συνεπεία βίαιων ταραχών και ενεργειών; Με αφορμή τις πρόσφατες ταραχές στο κέντρο της Αθήνας. Όλα τα ασφαλιστήρια όλων των εταιρειών αποζημιώνουν τις υλικές ζημιές σε... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 14/04/2025 - 12:37
Τι είναι η ασφάλιση ζωής και πόσοι αγοράζουν στην Ελλάδα; Με απλά λόγια «Ασφάλιση Ζωής» είναι η ασφάλιση της ανθρώπινης ζωής. Πρακτικά καλύπτει τον κίνδυνο θανάτου του ασφαλισμένου και αποζημιώνει... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 07/04/2025 - 09:16
Πως μπορεί μια επιχείρηση που είναι κλειστή για επισκευές, να εισπράττει χρήματα από το ασφαλιστήριο; Σύμφωνα με την πρόσφατη επικαιρότητα, ισχυρή κακοκαιρία έπληξε Πάρο, Νάξο, Τήνο, Άνδρο, Μύκονο, Χίο, Σάμο, Ικαρία, Εύβοια, Ανατολική Στερεά, Μεσολόγγι,... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 03/04/2025 - 11:23
Πότε λήγει η κάλυψη Απαλλαγή Πληρωμής Ασφαλίστρων (ΑΠΑ) και γιατί είναι απαραίτητη στα ασφαλιστήρια ζωής; Οι Συμπληρωματικές Καλύψεις «Απαλλαγή Πληρωμής Ασφαλίστρων-ΑΠΑ» και «Απαλλαγή Πληρωμής Ασφαλίστρων Συμβαλλομένου-ΑΠΑΣ» προστίθενται σε ασφαλιστήρια ζωής και υγείας που έχουν Βασική... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 31/03/2025 - 09:09