Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 23/12/2013 - 16:08 facebook twitter linkedin Οι ασφαλιστικές εταιρίες επιλέγουν «συνεργεία», πραγματογνώμονες και αξιοπιστία Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 23/12/2013 facebook twitter linkedin Καθημερινά οι ασφαλιστές καλούνται να απαντήσουν στο ερώτημα πελατών «ποια εταιρία είναι σοβαρή και αξιόπιστη» για να ασφαλισθούν. Πίσω από το ερώτημα κρύβεται η αβεβαιότητα για το αν θα αποζημιωθούν στην ώρα της αλήθειας όταν συμβεί ζημιά. Το γεγονός αυτό αφορά περίπου 4,2 εκατ. αυτοκίνητα σύμφωνα με την Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος και 8 εκατ. σύμφωνα με την Εθνική Στατιστική Υπηρεσία. Δυστυχώς ούτε στο μέτρημα υπάρχει αξιοπιστία! Υπάρχει ένα κενό περίπου 4 εκατομμυρίων αυτοκινήτων! Οι διαφορές σημαίνουν αφορολόγητα κέρδη, μίζες, προμήθειες, ασφάλιστρα, απώλειες εσόδων του προϋπολογισμού κλπ! Μεγάλο, έμπειρο και αξιόπιστο στέλεχος αυτοκινητοεταιρίας μάς είπε σχετικά, ότι το πρόβλημα αξιοπιστίας των ασφαλιστικών εταιριών ξεκινά από την επιλογή συνεργείου επισκευής και τα πρόσωπα που σχετίζονται με αυτή. Υπάρχουν τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία των εταιριών αυτοκινήτων, υπάρχουν οι εξειδικευμένοι και εκπαιδευμένοι με σχετικές προδιαγραφές όπως υπάρχουν και τα συνεργεία «της γειτονίας»… Όλοι και όλα έχουν κάποιες προδιαγραφές και εξαρτάται από την κάθε ασφαλιστική εταιρία με ποιους συνεργάζεται και σε ποιους στέλνει τους πελάτες της, και γιατί το κάνει εδώ ή εκεί! Εν συνεχεία έρχονται οι πραγματογνώμονες να παίξουν το ρόλο τους με τις δικές τους προδιαγραφές και πιστοποιήσεις. Και εδώ βασικό ρόλο παίζουν οι ασφαλιστικές εταιρίες και οι αρμόδιοί τους με το ποιους επιλέγουν. Άλλη αξιοπιστία στις αποφάσεις τους έχουν οι πιστοποιημένοι και έμπειροι και άλλη τα…ξαδέρφια του στελέχους της ασφαλιστικής εταιρίας! Χαρακτηριστική είναι η δήλωση στο nextdeal.gr προϊσταμένου τμήματος συνεργείου μεγάλης εταιρίας που είπε ότι έρχονται πραγματογνώμονες εταιριών που εξευτελίζουν τους ασφαλιστές και εταιρίες τους με την τάση τους να «κόβουν» ζημιές και κάποιοι δεν ξέρουν ούτε «ποιο κατσαβίδι είναι σταυρωτό και ποιο ίσιο» και ούτε τι σημαίνει να επισκευάσεις σωστά ένα τρακαρισμένο όχημα. Από τέτοιες «περικοπές» κινδυνεύουν άνθρωποι εάν το όχημα δεν επισκευασθεί σωστά και με τα σωστά ανταλλακτικά… Πολλοί είναι οι αξιόλογοι αλλά αρκετοί είναι άσχετοι με τη δουλειά. Το www.nextdeal.gr που απευθύνεται σε χιλιάδες καταναλωτές καλεί τις καταναλωτικές οργανώσεις να ενημερώσουν τα μέλη τους σχετικά ώστε να απαιτούν ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ από πραγματογνώμονες και έλεγχο τιμολογίων ανταλλακτικών για διαπίστωση εάν είναι παλαιά ή καινούργια, όταν τους απορρίπτεται ζημιά αναιτιολογήτως. Ακούσαμε οι ίδιοι σε χώρο συνεργείου να παρατηρεί έμπειρος τεχνικός ότι «στήνουν» εταιρίες με τα «πατζούρια» των παραθύρων και το παλαιό οίκημα για περιουσία και κεφάλαια και όταν έρθει η ώρα να αποζημιώσουν στέλνουν τα φιλαράκια τους πραγματογνώμονες, να κόψουν ζημιές και αποζημιώσεις και να ταλαιπωρούν κόσμο στα δικαστήρια για να δώσουν αυτό που οφείλουν εξ αρχής. «Δυο - τρεις εταιρίες είναι σοβαρές, οι άλλες θα σου βγάλουν την ψυχή, θα σε πουν απατεώνα και μετά θα σε πληρώσουν!...» Το θέμα είναι ΕΠΕΙΓΟΝ και το nextdeal.gr προτείνει να προχωρήσει κατ’ αρχάς η ασφαλιστική αγορά σε ανανέωση του δυναμικού πραγματογνωμόνων κρατώντας όσους είναι έμπειροι και πιστοποιημένοι (υπάρχουν αρκετοί αξιόλογοι). Άλλωστε αυτό ήταν και το συμπέρασμα «Πανελληνίου Επιστημονικού Συνεδρίου Ασφαλιστικών Πραγματογνωμόνων Εκτιμητών Ζημιών Ασφαλίσεων» που πραγματοποιήθηκε τον Μάιο 2013 στο Coordinators Congress Centre στην Αθήνα με συμμετοχή σχετικών παραγόντων της ασφαλιστικής αγοράς. Η δεύτερη πρόταση του nextdeal.gr είναι οι Διευθύνοντες Σύμβουλοι και Γενικοί Διευθυντές των εταιριών να προχωρήσουν σε ανασχεδιασμό της λειτουργίας του όλου θέματος θέτοντας προδιαγραφές. Παράλληλα μια σχετική ημερίδα στην Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος με πρωτοβουλία του κ. Ξένου Αθ. Προέδρου υποεπιτροπής Ζημιών πολλά καλά θα κοινοποιούσε. Ας μπει λίγο φως και σ’ αυτή την περιοχή της αγοράς. Τα οφέλη σίγουρα θα είναι σημαντικά για τον κλάδο και πελάτες ασφαλισμένους. Ε.Σ. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 09/07/2025 - 11:20 Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «Το στοίχημα στις πωλήσεις - Δώρο Θεού;»
Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 07/07/2025 - 12:10 Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «ΠΑΤΡΟΚΟΣΜΑΣ ο ΑΙΤΩΛΟΣ - έργα και ημέρες»
Το δέκατο τρίτο γράμμα της αλφαβήτου, Ν, που ενισχύει τη «νόηση» όταν εκφέρεται… Αναδημοσίευση από το περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ (Τεύχος 214) Γράφει ο ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Γ. ΣΠΥΡΟΥ εκδότης του «Ασφαλιστικού ΝΑΙ» Το Ν, ν είναι ένα γράμμα... Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 04/07/2025 - 10:45
Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «Ιερά Μονή Παναγίας Κατερινούς - Το Γενέσιον της Θεοτόκου» Τον Μάϊο του 2023 εκδόθηκε το βιβλίο «Ιερά Μονή Παναγίας Κατερινούς - Το Γενέσιον της Θεοτόκου» της Ηγουμένης της Μονής, μοναχής Μαριάμ... Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 03/07/2025 - 10:10
Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «Συλλεκτικά Ασφαλιστήρια» - Με ιστορία και καλλιτεχνική αξία από το 19ο έως τον 20ό αιώνα Το Λεύκωμα «Συλλεκτικά Ασφαλιστήρια» - Με ιστορία και καλλιτεχνική αξία από το 19ο έως τον 20ό αιώνα αναδεικνύει την προσφορά της ελληνικής... Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 02/07/2025 - 09:46
Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «Βασική Εκπαίδευση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών στους κλάδους και τα προϊόντα Ζωής και Γενικών Ασφαλίσεων» Τον Ιούλιο του 2024 κυκλοφόρησε από τις Εκδόσεις Σπύρου το βιβλίο του Κώστα Β. Παπαϊωάννου, «Βασική Εκπαίδευση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών στους κλάδους και τα... Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 01/07/2025 - 10:15
Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «Ασφαλιστές, Έμποροι και Ιστορία Ελληνικού Έθνους» Ένα ιστορικό πολύ σημαντικό βιβλίο ΠΙΟ ΕΠΙΚΑΙΡΟ ΠΑΡΑ ΠΟΤΕ που πρέπει να διαβάσετε είναι το βιβλίο του Ευάγγελου Σπύρου «Ασφαλιστές, Έμποροι και Ιστορία Ελληνικού... Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 30/06/2025 - 11:50
Πωλήσεις: Συλλογή Ιδεών Marketing - Πλησιάζοντας μικροεπιχειρηματίες Αναδημοσίευση από το περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ που κυκλοφορεί (Τεύχος 213) - Στήλη 'Πωλήσεις' Επιμέλεια: Ευάγγελος Γ. Σπύρου ● Ποια η χρήση αυτού... Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 03/06/2025 - 13:18