close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κώστας Ακριβόπουλος: Γνωρίζετε το Open Policy, τα Incoterms, το FOB, το FOT, το C&F ή CFR, το CIF, το FAS, τo BL, τη Ρήτρα A all risk, το General Average…;
Κώστας Ακριβόπουλος
Κώστας Ακριβόπουλος,
30/5/2024 - 11:14
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Κώστας Ακριβόπουλος: Γνωρίζετε το Open Policy, τα Incoterms, το FOB, το FOT, το C&F ή CFR, το CIF, το FAS, τo BL, τη Ρήτρα A all risk, το General Average…;

Κώστας Ακριβόπουλος, 30/5/2024
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

*Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος, Σύμβουλος Εκπαίδευσης , Training, Mentoring, Coaching (ILU, FA, MNGM, SOCIOL, PSYCHOL, NLP, MRKTG, AML, Feng Shui, GESTALT, SILVA, MDRT, IKMG, LIMRA, LOMA, GAMA, INNOV, ΛΑΕΚ/ΟΑΕΔ)

“ …Εμπόδια είναι όλα όσα βλέπουμε, όταν πάρουμε τα μάτια μας από τον στόχο μας! ”

Μηνύματα προς τους Υποψήφιους των εξετάσεων για να υπάρξει Επιτυχία στις εξετάσεις!

(ας βοηθήσουμε ακόμη μια φορά τους υποψηφίους μας, που έχουν κάποιες ερωτήσεις!)

-τα σημερινά θέματα πηγάζουν από τις ερωτήσεις 50, 406, 407, 408, 409, 410, 416, 417, 418, 422: της Ύλης ΤτΕ Πιστοποίησης Ασφαλιστικών Πρακτόρων.

Α. Ας αρχίσουμε με το “OPEN POLICY”

Ανοικτή Ασφάλιση (Open Policy) έχουμε σε επαναλαμβανόμενες φορτώσεις εμπορευμάτων μιας αρχικής σύμβασης. Σε περίπτωση κάποιας μεγάλης σύμβασης μεταφοράς εμπορευμάτων πχ. 500.000 τόνων τσιμέντου, επειδή δεν υπάρχει μεταφορικό μέσον των 500.000 τόνων, ή υπάρχει συμφωνία για τμηματικές φορτώσεις, η μεταφορά γίνεται τμηματικά και ο ασφαλισμένος Πελάτης είναι υποχρεωμένος να ενημερώνει αμέσως τον Ασφαλιστή, για το ακριβές τελικό φορτωθέν εμπόρευμα, ώστε ο Ασφαλιστής να γνωρίζει αφενός το ασφαλιζόμενο μεταφερόμενο φορτίο (πχ. 15.535 τόνους), αλλά και το υπόλοιπο προς φόρτωση και μεταφορά (484.465 τόνους).

Β. Και ας προχωρήσουμε με τα “INCOTERMS” (International Commercial Terms- Διεθνείς Εμπορικοί Όροι)

Για να βοηθήσει στην εισαγωγή και εξαγωγή εμπορικών αγαθών, το Διεθνές Εμπορικό Επιμελητήριο (ICC) υιοθέτησε τους Διεθνείς Εμπορικούς Όρους (Incoterms), που αποτελούν τους βασικούς εμπορικούς όρους για την πώληση αγαθών παγκοσμίως και έχουν καταστεί μέρος της καθημερινής γλώσσας του εμπορίου. Ας δούμε τις Ορολογίες φόρτωσης :

- EXW (Ex Ware house)– Εδώ έχουμε παραλαβή εκ του εργοστασίου (κατονομαζόμενος τόπος παράδοσης) Χρησιμοποιείται συχνά κατά την πραγματοποίηση μιας αρχικής προσφοράς για την πώληση αγαθών, χωρίς να περιλαμβάνονται οποιαδήποτε έξοδα. EXW σημαίνει ότι ο πωλητής διαθέτει τα αγαθά στις εγκαταστάσεις του ή σε άλλον κατονομαζόμενο τόπο (βιομηχανικές εγκαταστάσεις, εργοστάσιο, αποθήκη, κ.λπ.). Ο πωλητής δεν χρειάζεται να φορτώσει τα αγαθά σε οποιοδήποτε όχημα συλλογής ούτε χρειάζεται να εκτελωνίσει τα αγαθά για εξαγωγή. Όλα είναι ευθύνη του αγοραστή.

- FAS (Free Along side Ship) – Ελεύθερο παράπλευρα στο πλοίο (κατονομαζόμενος λιμένας αποστολής)

Ο πωλητής θεωρείται ότι έχει ολοκληρώσει την παράδοση όταν τα αγαθά τοποθετούνται παράπλευρα στο πλοίο (π.χ., σε αποβάθρα ή φορτηγίδα) που ορίζεται από τον αγοραστή στον κατονομαζόμενο λιμένα φόρτωσης. Ο κίνδυνος απώλειας ή ζημίας των αγαθών μεταβιβάζεται στον αγοραστή, όταν τα αγαθά βρίσκονται παράπλευρα στο πλοίο και ο αγοραστής αναλαμβάνει την ευθύνη για όλα τα έξοδα, από εκείνη τη στιγμή και έπειτα. (φόρτωση στο πλοίο, μεταφορά, ασφάλιση και εκφόρτωση στον προορισμό)

- FOB (Free on Board) – Ελεύθερο επί του πλοίου ή FOT (Free on Truck) – Ελεύθερο επί του φορτηγού.

Ο πωλητής παραδίδει τα αγαθά επί του πλοίου (ή φορτηγό) που ορίζεται από τον αγοραστή στον κατονομαζόμενο λιμένα ή σημείο φόρτωσης. Ο κίνδυνος απώλειας ή ζημίας των αγαθών μεταβιβάζεται στον αγοραστή, όταν τα αγαθά βρίσκονται επί του πλοίου (μόλις περάσουν το κικγκλίδωμα/”τα ρέλια” του πλοίου) και ο αγοραστής αναλαμβάνει την ευθύνη για όλα τα έξοδα από εκείνη τη στιγμή και έπειτα. (μεταφορά, ασφάλιση και εκφόρτωση στον προορισμό)

- C&F ή CFR (Cost and Freight) – Αξία και ναύλος

Η υποχρέωση του πωλητή είναι η παράδοση του εμπορεύματος στον αγοραστή στο λιμάνι προορισμού, χωρίς την ευθύνη της ασφάλισης του εμπορεύματος μέχρι εκεί. Από την στιγμή της φόρτωσης του εμπορεύματος πάνω στο πλοίο, μέχρι τον τελικό τους προορισμό τα εμπορεύματα ασφαλίζονται με ευθύνη του αγοραστή.

- CIF – (Cost, Insurance, Freight) - Αξία, ασφάλιση και ναύλος.

Ο πωλητής, με τον όρο αυτό, έχει την ευθύνη της ασφάλισης των εμπορευμάτων μέχρι να τα παραλάβει ο αγοραστής στον προσυμφωνημένο τόπο παράδοσης. Βεβαίως, ο αγοραστής επιβαρύνεται με το πλήρες κόστος της ασφάλισης, το οποίο ο πωλητής εισπράττει μαζί με το κόστος των εμπορευμάτων και το ναύλο. Στον τόπο άφιξης του φορτίου γίνεται έλεγχος της κατάστασης του φορτίου, χωρίς καθυστέρηση. Ο έλεγχος δεν πρέπει να γίνεται μετά από μέρες, διότι η ασφάλιση Μεταφοράς έχει λήξει.

ΣΗΜ.: Oι ασφαλίσεις Μεταφερομένων Εμπορευμάτων διαφέρουν από τις ασφαλίσεις των Μέσων Μεταφοράς, τα οποία ασφαλίζονται σε άλλους κλάδους, σε περίπτωση Αστικής των Ευθύνης ή μείωσης της αξίας των λόγω βλάβης.

- BL . Το Bill of Lading ή ΑWB (Air Way Bill-με αεροπλάνο) ή Φορτωτική είναι το έντυπο που συνοδεύει το φορτίο, όπου αναγράφεται το σημείο φόρτωσης, το σημείο εκφόρτωσης, το όνομα του πωλητή, το όνομα του αγοραστή, ο τρόπος συσκευασίας και το βάρος, η πραγματική κατάσταση του φορτίου (τουλάχιστον η εξωτερική) κατά τη στιγμή της φόρτωσης. Σε περίπτωση προβλήματος του φορτίου, ή της συσκευασίας, πριν την φόρτωση, πρέπει να αναφερθεί στην Φορτωτική. Προϋπάρχουσα της μεταφοράς αλλοίωση των ασφαλισμένων αντικειμένων δεν καλύπτεται ασφαλιστικά. Καλύπτονται οι ζημιές που θα συμβούν κατά την μεταφορά.

Γ. …και ας πούμε και δυο λόγια για τις “Ρήτρες” φόρτωσης/μεταφοράς:

Με τις Ρήτρες εξασφαλίζονται τα διακινούμενα εμπορεύματα, με κάθε αναγνωρισμένο μεταφορικό μέσο, κατά οποιασδήποτε φυσικής ζημιάς ή απώλειας, διαλέγοντας κάποια από τις παρακάτω :

Institute Cargo Clause (Α) Θεωρείται ασφάλιση κατά παντός κινδύνου διότι καλύπτονται όλοι οι κίνδυνοι των ρητρών “B” & “C” και επιπλέον οποιαδήποτε ζημία ή απώλεια στα μεταφερόμενα εμπορεύματα που δεν εξαιρείται ονομαστικά.

Institute Cargo Clause (B) Όλοι οι κίνδυνοι της ρήτρας “C” και επιπλέον: ηφαιστειακή έκρηξη, σεισμός ή κεραυνός, αρπαγή εμπορεύματος στη θάλασσα από κύμα, εισροή θαλάσσιου ή γλυκού νερού στο μεταφορικό μέσο, ολική απώλεια δέματος κατά τη φορτοεκφόρτωση

Institute Cargo Clause (C) Θεωρείται βασική. Καλύπτεται μερική ή ολική ζημία από έκρηξη ή πυρκαγιά, προσάραξη, βύθιση ή ανατροπή, εκτροχιασμό, πρόσκρουση ή σύγκρουση χερσαίου μεταφορικού μέσου

Δ. …και να κλείσουμε με την …”Αβαρία”:

Ο Νόμος των Ροδίων το 916 π.Χ καθιέρωσε τον Νόμο της Γενικής Αβαρίας .

Η Γενική Αβαρία (General average): Κάθε ηθελημένη θυσία μεταφερομένων εμπορευμάτων, ή ηθελημένη δαπάνη που πραγματοποιείται χάριν του πλοίου ή του φορτίου, συνιστά γενική αβαρία και επιβαρύνει αναλογικά όλα τα διασωθέντα συμφέροντα (F.P.A. -Free Particular Average) δηλαδή μία ηθελημένη, Εύλογη, και οπωσδήποτε έκτακτη δαπάνη που πραγματοποιείται για την κοινή σωτηρία Πλοίου - Φορτίου – Ναύλου.

Με αυτό τον όρο χαρακτηρίζονται όλες οι θυσίες και έκτακτες δαπάνες που γίνονται ηθελημένα και αιτιολογημένα κατά τη στιγμή γενικού κινδύνου για την κοινή σωτηρία της όλης ναυτικής επιχείρησης (πλοίου και φορτίου) και όχι μόνο για τη σωτηρία μέρους της περιουσίας (πλοίου ή μόνο φορτίου). Παράδειγμα: Προκειμένου να σωθούν πλοίο και εμπορεύματα, ο Πλοίαρχος αποφασίζει να «ρίξει» στη θάλασσα ένα φορτίο. Όταν οι ενέργειες αυτές έχουν θετικό αποτέλεσμα, καλούνται όλα τα μέρη των οποίων τα συμφέροντα διασώθηκαν, να συνεισφέρουν (αναλογικά με τις αξίες που διασώθηκαν) για την αποκατάσταση των θυσιών και των δαπανών που πραγματοποιήθηκαν.

Υπάρχει και η Μερική Αβαρία (P.A.- Particular Average) η οποία αναφέρεται σε απρόοπτα και τυχαία περιστατικά που πλήττουν τα συγκεκριμένα ασφαλισμένα αντικείμενα και όχι το σύνολο (πλοίο και φορτίο) και δεν πρέπει να συγχέεται με τη Γενική Αβαρία

Θα συνεχίσουμε με άλλα θέματα των εξετάσεων!

Εσείς πάντως συνεχίστε την μελέτη!

Στόχος σας η Επιτυχία!

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • 5 τρόποι με τους οποίους η συμμετοχή σας στα Συνέδρια αποδεικνύει την αξία σας ως 5 STARs Aσφαλιστικός και Xρηματοοικονομικός Σύμβουλος
    Κώστας Ακριβόπουλος, 25/04/2025 - 11:58

    5 τρόποι με τους οποίους η συμμετοχή σας στα Συνέδρια αποδεικνύει την αξία σας ως 5 STARs Aσφαλιστικός και Xρηματοοικονομικός Σύμβουλος

  • Η Έρευνα Αναγκών και η…κουρτίνα!
    Κώστας Ακριβόπουλος, 24/04/2025 - 10:08

    Η Έρευνα Αναγκών και η…κουρτίνα!

  • Το στάδιο της Αυτό-αξιολόγησης
    Κώστας Ακριβόπουλος, 23/04/2025 - 09:19

    Το στάδιο της Αυτό-αξιολόγησης

  • H διαχείριση επιχειρηματικών επικοινωνιών και η διαπολιτισμική επικοινωνία
    Κώστας Ακριβόπουλος, 22/04/2025 - 12:01

    H διαχείριση επιχειρηματικών επικοινωνιών και η διαπολιτισμική επικοινωνία

  • …και η ιστορία συνεχίζεται…! Πότε και πώς θα σταματήσει να διασύρεται το επάγγελμα του Διαμεσολαβητή;

    …και η ιστορία συνεχίζεται…! Πότε και πώς θα σταματήσει να διασύρεται το επάγγελμα του Διαμεσολαβητή;

    Παρατηρώντας  τα νέα αποτελέσματα εξετάσεων πιστοποίησης των Διαμεσολαβητών, που πραγματοποιήθηκαν στη Θεσσαλονίκη, το Σάββατο και την Κυριακή (12 και 13/04),...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 16/04/2025 - 14:45
  • Εξεταστικές Υποχρεώσεις Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Τραπεζικών Υπαλλήλων - Ποιοι έχουν περισσότερες;

    Εξεταστικές Υποχρεώσεις Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Τραπεζικών Υπαλλήλων - Ποιοι έχουν περισσότερες;

    Αν η πολλή γνώση δημιουργεί προβλήματα, η άγνοια σίγουρα δεν μπορεί να τα λύσει! Ας μάθουμε λοιπόν: Παρατηρούμε να γίνεται πολλές...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 16/04/2025 - 10:46
  • Έτοιμοι για τις νέες επαναπιστοποιήσεις του 2025; Εσείς πού θα παρακολουθήσετε το 15ωρο; Η Εταιρεία σας διαθέτει τις 15 ώρες;

    Έτοιμοι για τις νέες επαναπιστοποιήσεις του 2025; Εσείς πού θα παρακολουθήσετε το 15ωρο; Η Εταιρεία σας διαθέτει τις 15 ώρες;

    Ετοιμαστείτε! Άνοιξαν  οι Επαναπιστοποιήσεις του 2025, ετοιμαστείτε να παρακολουθήσετε το 15ωρο, διαδικτυακά ή δια ζώσης ! Όπως έχουμε αναφέρει, σε προηγούμενο...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 14/04/2025 - 09:17
  • Αλήθεια, πόσο επαγγελματίας διαμεσολαβητής είστε;

    Αλήθεια, πόσο επαγγελματίας διαμεσολαβητής είστε;

    Παρατηρούμε ότι ένα ποσοστό Διαμεσολαβητών, ευτυχώς όχι πολύ μεγάλο, αλλά αρκετό για να μας προβληματίσει, “ξεχνά” την ετήσια υποχρέωση της...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 10/04/2025 - 10:55
  • Που βαδίζει ο Κλάδος Εγγυήσεων και ο Κλάδος Πιστώσεων;

    Που βαδίζει ο Κλάδος Εγγυήσεων και ο Κλάδος Πιστώσεων;

    Που βαδίζουν  σήμερα οι δύο πολύ σημαντικοί Κλάδοι; Γιατί σήμερα έχουν πτώση και όχι άνοδο;     Όταν υπάρχουν Ασφαλιστικά γραφεία στην αγορά, πολύ...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 07/04/2025 - 10:02
  • Μα έχω…“Φροντίδα…βοήθειας” για το αυτοκίνητό μου, δεν χρειάζομαι και “Οδική βοήθεια”!

    Μα έχω…“Φροντίδα…βοήθειας” για το αυτοκίνητό μου, δεν χρειάζομαι και “Οδική βοήθεια”!

    Έχουμε εξηγήσει στους Πελάτες μας τη διαφορά της Φροντίδας Ατυχήματος με την  Οδική Βοήθεια; Αν του το αναφέραμε και αρνήθηκε, σημειώσαμε...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 30/01/2025 - 10:04

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ομαδική ασφάλιση μαθητών: Δεν είναι απλή αστική ευθύνη…είναι η εξασφάλιση του μέλλοντος μας
15:30 Ομαδική ασφάλιση μαθητών: Δεν είναι απλή αστική ευθύνη…είναι η εξασφάλιση του μέλλοντος μας
  • 15:10 Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Καλή η πρίζα αλλά μήπως ο ήλιος είναι…καλύτερος;
  • 13:55 Στο TEDxAthens η Φιλίππα Μιχάλη, CEO της NN Hellas
  • 11:55 VITAEL: Προχωρά στην πλήρη ανακαίνιση του ιστορικού κτιρίου της Εθνικής Ασφαλιστικής στην Καραγεώργη Σερβίας
  • 11:15 Η Εθνική Ασφαλιστική αποκτά πλειοψηφικό πακέτο μετοχών των εταιριών Elysee
  • 09:57 Ο Όμιλος Eurohold αυξάνει σημαντικά τα έσοδα και την κερδοφορία στο πρώτο εξάμηνο του 2025
  • 09:50 ΕΙΑΣ: Εκπαιδευτικό σεμινάριο αμοιβαίων κεφαλαίων και επενδυτικών προϊόντων, Unit Linked
  • 09:45 Στεγαστική πίστη - Νέες επιλογές για δανειολήπτες στεγαστικών step up
  • 09:28 Κερδοφόρα εκκίνηση με ενίσχυση αποτελεσμάτων για τις ασφαλιστικές δραστηριότητες στο A’ εξάμηνο του 2025 για την Ευρώπη Holdings
  • 09:10 Η Carglass® συμμετείχε στις Ημέρες Καριέρας του kariera.gr
  • 09:04 Τα οφέλη από την πρόωρη αποπληρωμή δανείων, στα ευρωπαϊκά «σαλόνια» η Alpha Bank, φήμες για deal Εθνικής με NN, ο…συστημικός στόχος της Credia, και τα ιστορικά ρεκόρ της Lamda
  • 09:00 Ελληνική ιθαγένεια απέκτησε τιμητικά ο άνδρας που ανέσυρε τα δύο παιδιά από τον Άραχθο
  • 08:55 Λογοτεχνικός Διαγωνισμός για τη Διακοσιοστή Επέτειο της Εξόδου των Ελεύθερων Πολιορκημένων
  • 15:15 Η Karavias Art Insurance αποκλειστικός χορηγός ασφάλισης στην Art Athina 2025
  • 14:50 Οι τρεις μεγάλες προκλήσεις των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών
  • 14:40 Εφιάλτης στο δρόμο με τα…ανασφάλιστα οχήματα: Παμπάλαια οχήματα χωρίς τέλη, ΚΤΕΟ ανάμεσα μας
  • 14:30 Προστάτιδες των Ελλήνων ασφαλιστικών συμβούλων η Μεγαλομάρτυς Σοφία και οι τρεις θυγατέρες της, Πίστις, Ελπίς και Αγάπη
  • 13:53 Γιάννης Στουρνάρας: Η Ελλάδα ως στρατηγική πύλη επενδύσεων - Σταθερότητα, βιωσιμότητα και μετασχηματισμός
  • 13:40 Το Ερέχθειο και το Μουσείο Ακρόπολης - Ευρωπαϊκές Ημέρες Πολιτιστικής Κληρονομιάς (Κυριακή 28/09)
  • 13:37 ΕΟΠΥΥ: Ενημέρωση πολιτών για ψηφιακή απάτη
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 16/9 Η Εθνική Ασφαλιστική ενδυναμώνει τη διοικητική της ομάδα
  2. 12/9 Αποχωρεί από την Δύναμις Ασφαλιστική ο Κίμων Ρεϊνίερ Ευσταθόπουλος - Ο Θεόδωρος Πανταλάκης στο Δ.Σ
  3. 12/9 Η Δύναμη Ασφαλιστική αλλάζει σελίδα - Νέο Διοικητικό Συμβούλιο με στρατηγικές κινήσεις ανάπτυξης
  4. 17/9 Οι τρεις μεγάλες προκλήσεις των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών
  5. 18/9 Η Εθνική Ασφαλιστική αποκτά πλειοψηφικό πακέτο μετοχών των εταιριών Elysee
  6. 12/9 Σε ιστορικά υψηλά η Wall Street, «αυτοδύναμος» ο Μητσοτάκης, και σενάρια για «κυβέρνηση μειοψηφίας», τα « 70άρια» της Metlen και «ψήφος» στην Τράπεζα Κύπρου
  7. 16/9 Νικόλαoς Κόκκινος («Λάμπρος Κόκκινος Insurance Brokers»): Προχωράμε σε νέα στρατηγική συνεργασία

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • user

    4 ιδιωτικά πανεπιστήμια. το οποία ούτε πρόγραμμα σπουδών δεν έχουν καταθέσει..

    Κυρ. Μητσοτάκης στο Υπουργικό Συμβούλιο: Στο επίκεντρο η οικονομία - 4 μη κερδοσκοπικά Πανεπιστήμια θα λειτουργήσουν φέτος στην Ελλάδα  · 2 weeks ago

  • user

    το ΕΣΥ έχει ανάγκη πρώτα από προσωπικό και μετά συντήρηση των εγκαταστάσεων αλλιώς θα φύγουν και αυτοί που έχουν μείνει.

    Γεωργιάδης σε Καραγεωργοπούλου: Σήμερα επιτελείται στο ΕΣΥ το μεγαλύτερο πρόγραμμα κτιριολογικής ανακαίνισης όλων των εποχών  · 2 weeks ago

  • user

    μεσαία τάξη αυτός που παίρνει από 800€ /μήνα .. με το ζόρι μπορεί να ζήσει

    ΕΒΕΠ: Με «κατώφλι» τα 10.000 ευρώ …ετήσιο εισόδημα ορίζεται η μεσαία τάξη στην Ελλάδα  · 2 weeks ago

  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΣΤΕΦΑΝΑΚΗ

    έχετε απόλυτο δίκιο, αλλά ζούμε στη χώρα που η κοινή λογική είναι ανύπαρκτη όπως και οι σωστές παρεμβάσεις των επιμελητηρίων, τα οποία θα έπρεπε να έχουν αντιδράσει εντονότατα στην παραβίαση των...

    Η έδρα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή και η παραβίαση της κοινής λογικής!  · 3 weeks ago

  • Lakis Poures

    τι 20 ...4 νοματαίοι είναι στο ισόγειο της Συγγρού και κοιτάνε τους τοίχους περιμένοντας απόλυση και αποζημίωση. Οι λεγάμενοι κυκλοφορούν με πολυτελή αυτοκίνητα και έχον φεσώσει όποιον φοράει...

    Ανακοίνωση της ΟΑΣΕ για τη NOS Insurance Services  · 1 month ago

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: info@nextdeal.gr

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube

loading