Γιώργος Μούζος, 24/10/2022 - 08:14 facebook twitter linkedin Ποιος κατασκευαστικός κολοσσός θέλει να βάλει τέλος στις αποζημιώσεις; Γιώργος Μούζος, 24/10/2022 facebook twitter linkedin Μπορεί τα αυτοκίνητα να είναι κλάσεις ανώτερα από αυτά του πρόσφατου παρελθόντος, ωστόσο η μάστιγα των τροχαίων ατυχημάτων δεν λέει να σταματήσει. Στοιχείο που πέρα από το κοινωνικό αντίκτυπο, έχει και σημαντικές οικονομικές συνέπειες στην ασφαλιστική αγορά! Υπάρχει όμως ένας κατασκευαστής που θέλει να μηδενίσει τα ατυχήματα! Οι περισσότεροι οδηγοί κάποια στιγμή της ζωής τους έχουν εμπλακεί σε τροχαίο ατύχημα. Το ευτύχημα είναι πως τα σύγχρονα αυτοκίνητα εξοπλίζονται με μια πλειάδα συστημάτων, που φροντίζουν είτε για την αποφυγή, είτε για την ελάττωση της δύναμης μιας σύγκρουσης. Όμως ατυχήματα και δυστυχήματα συνεχίζουν να συμβαίνουν και η Mercedes θέλει να βάλει ένα τέλος σε αυτό. Ο τρόπος για να το καταφέρει αυτό, είναι το πρόγραμμα Vision Zero, που περιλαμβάνει έναν συνδυασμό προηγμένων επικουρικών συστημάτων με αλλαγές στην υποδομή και καλύτερη ενημέρωση των οδηγών, για δυνητικά επικίνδυνες συνθήκες. Μείωση κατά 50% των ατυχημάτων Ο βραχυπρόθεσμος στόχος της γερμανικής μάρκας μέσω του Vision Zero είναι έως το 2030 να έχουν μειωθεί στο μισό τα ατυχήματα με θανάτους ή σοβαρούς τραυματισμούς στα οχήματά της, συγκριτικά με το 2020. Ο μακροπρόθεσμος στόχος που έχουν θέσει τα στελέχη της Mercedes, αναφέρει πως έως το 2050 πρέπει να έχουν μηδενιστεί τα τροχαία στα οποία εμπλέκονται οχήματα της. Για την επίτευξη αυτού του δύσκολου στόχου θα βοηθήσουν τα προηγμένα συστήματα ασφαλείας της Mercedes, που στα σύγχρονα αυτοκίνητά της αγγίζουν τα 40. Τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού βοηθούν στην πρόληψη ατυχημάτων ή στην ελαχιστοποίηση του τραυματισμού σε περίπτωση που μια σύγκρουση είναι αναπόφευκτη. Το αυτόματο φρενάρισμα και η διατήρηση λωρίδας είναι αναμφισβήτητα τα πιο γνωστά, αλλά υπάρχουν και πολύ πιο εξειδικευμένα, όπως το Pre-Safe Sound που εκπέμπουν συγκεκριμένους ήχους τόνους χιλιοστά του δευτερολέπτου πριν από μια πρόσκρουση, μειώνοντας την πιθανότητα απώλειας ακοής από το έντονο ήχο τόσο της σύγκρουσης, όσο και της πυροδότησης των αερόσακων. Η τηλεματική και η ανάλυση των δεδομένων δίνει λύσεις Για να καταφέρει η Mercedes να βρει λύσεις σε όλα αυτά τα προβλήματα, πέρα από τις αλλαγές στην υποδομή, αναλύει περισσότερα από 5.000 ατυχήματα σε βάθος 50ετίας, προκειμένου να εντοπίσει τα πιο επικίνδυνα σημεία και να ενημερώνει αντίστοιχα τον οδηγό ώστε να προσέχει ιδιαίτερα. Υπάρχουν ελπίδες για το μέλλον κι αυτό είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικό. Συνδυαστικά με τις τεχνολογίες της Mercedes και η ανάπτυξη της τηλεματικής βάζει το δικό της λιθαράκι. Είναι γεγονός πως ο ασφαλιστικός κλάδος έχει επενδύσει τα περισσότερα χρήματα μέχρι σήμερα για τη βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς των οδηγών. Καθώς αυτή η τάση συνεχίζεται και οι ασφαλιστικές εταιρείες επενδύουν περισσότερο στα προγράμματα τηλεματικής, εφαρμόζοντας πολλαπλές στρατηγικές για τη μείωση του κινδύνου, έχουν τη δυνατότητα να προσφέρουν ασφαλέστερους δρόμους. Συνδυαστικά μάλιστα με τις αντίστοιχες τεχνολογίες ασφαλείας των κατασκευαστών το μέλλον προμηνύεται καλύτερο. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 22/12/2025 - 14:24 EV & PHEV: Το πραγματικό ρίσκο δεν είναι η μπαταρία! Είναι να το ασφαλίσεις «σαν απλό Ι.Χ.»
Γιώργος Μούζος, 17/12/2025 - 09:00 Τα real-time δεδομένα οδήγησης αλλάζουν την τιμολόγηση: Ο ασφαλιστής ως data analyst!
Γιώργος Μούζος, 15/12/2025 - 08:45 Συνδεδεμένα αυτοκίνητα: Ποιος ελέγχει πραγματικά τα δεδομένα του αυτοκινήτου;
Γιώργος Μούζος, 11/12/2025 - 08:40 Telematics και εξατομικευμένη τιμολόγηση: Η νέα “χρυσή εποχή” για τον ασφαλιστή που ξέρει να διαβάζει δεδομένα
Over-the-air ενημερώσεις: Η νέα πρόκληση για ασφαλιστικές και συνεργεία Οι ενημερώσεις λογισμικού μέσω διαδικτύου φέρνουν άνεση, λειτουργικότητα και φυσικά ασφάλεια. Ελλοχεύουν όμως και νέους κινδύνους, συχνά αθέατους, για την... Γιώργος Μούζος, 09/12/2025 - 08:55
Κάμερες στο ταμπλό: Αλλάζει τους κανόνες για τον ασφαλιστή Οι κάμερες στο ταμπλό γίνονται το νέο «μαύρο κουτί» των οχημάτων. Για τον ασφαλιστή φέρνουν ευκαιρίες, όπως επίσης νομικές και... Γιώργος Μούζος, 03/12/2025 - 08:50
Cyber attacks σε στόλους οχημάτων: Ο αόρατος κίνδυνος που μπορεί να “ρίξει” μια εταιρεία μέσα σε μία ημέρα Οι στόλοι οχημάτων γίνονται στόχος οργανωμένων κυβερνοεπιθέσεων. Για τις ασφαλιστικές εταιρείες, αυτό δεν είναι τεχνολογικό ζήτημα. Είναι κίνδυνος επιχειρησιακής κατάρρευσης. Μέχρι... Γιώργος Μούζος, 01/12/2025 - 09:38
Κόλλησε το γκάζι: Ατύχημα ή κάτι άλλο; Ο εφιάλτης κάθε οδηγού και ασφαλιστικών εταιρειών Το να κολλήσει το γκάζι είναι ο χειρότερος εφιάλτης κάθε οδηγού. Και ναι, μπορεί να συμβεί τόσο σε εσάς, όσο... Γιώργος Μούζος, 28/11/2025 - 12:27
Η νέα πραγματικότητα της ζημιάς για τον ασφαλιστικό κλάδο - Το συνεργείο του '25 ένας ψηφιακός κόμβος Το συνεργείο του 2025 δεν είναι πλέον μόνο μια αίθουσα με εργαλεία. Είναι ένας ψηφιακός κόμβος δεδομένων και αυτό αλλάζει... Γιώργος Μούζος, 26/11/2025 - 08:54
Ηλεκτρικά οχήματα και ασφάλεια μπαταριών: Οι νέοι τεχνικοί κίνδυνοι των ασφαλιστών! Η ηλεκτροκίνηση ανοίγει μια τεράστια αγορά. Ταυτόχρονα, όμως, δημιουργεί σύνθετους κινδύνους που ο ασφαλιστικός κλάδος δεν μπορεί πλέον να αγνοεί. Η... Γιώργος Μούζος, 24/11/2025 - 10:41