close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
    • Europanext
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Έρευνα: Όσο περισσότερο ζει ένας πελάτης με ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο ζωής, τόσο περισσότερο μετανιώνει για την αγορά του
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
14/10/2022 - 13:59
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Έρευνα: Όσο περισσότερο ζει ένας πελάτης με ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο ζωής, τόσο περισσότερο μετανιώνει για την αγορά του

Nextdeal newsroom, 14/10/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Σύμφωνα με έκθεση της J.D. Power, που κυκλοφόρησε πρόσφατα, η ικανοποίηση των πελατών από τα προϊόντα ατομικής ασφάλισης ζωής και τα επενδυτικά προϊόντα εγγυημένων αποδόσεων (annuities) αρχίζει να μειώνεται σχετικά σύντομα μετά την αγορά τους, με αποτέλεσμα όχι μόνο να υπάρχει μικρή πιθανότητα αγοράς άλλων προϊόντων ασφάλισης και χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, αλλά και γενική έλλειψη κατανόησης των προϊόντων που ήδη κατέχουν αυτοί οι πελάτες.

Η έκθεση αποκάλυψε ότι η μείωση της συνολικής ικανοποίησης των πελατών από την ατομική ασφάλιση ζωής οφείλεται στη μικρότερη αλληλεπίδραση με πράκτορες και συμβούλους, τηλεφωνικά κέντρα και ιστότοπους. Ομοίως, η μείωση της ικανοποίησης των πελατών από τα annuities αποδίδεται στις τιμές, στις προσφορές προϊόντων και στην επικοινωνία.

Η έκθεση έδειξε επίσης, ότι όσο περισσότερο ζει ένας πελάτης με ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο ζωής, τόσο περισσότερο μετανιώνει για την αγορά του. Για παράδειγμα, η συνολική βαθμολογία ικανοποίησης των πελατών που έχουν συμβόλαιο πέντε ετών ή λιγότερο είναι 821 (στα 1000). Μετά από έξι χρόνια η βαθμολογία πέφτει στο 785, στο 759 μετά από 11 χρόνια και στο 756 μετά από 20 χρόνια. Οι μακροχρόνιοι πελάτες είναι επίσης πολύ λιγότερο πιθανό να πιστέψουν ότι ο σύμβουλός τους εργάζεται προς το συμφέρον τους.

Περισσότεροι από τους μισούς (51%) πελάτες έχουν χρησιμοποιήσει τουλάχιστον ένα ψηφιακό κανάλι τα τελευταία τρία χρόνια για να αλληλεπιδράσουν με τον ασφαλιστή τους. Αυτοί οι πελάτες έχουν υψηλότερα επίπεδα ικανοποίησης από εκείνους τους πελάτες που δεν έχουν χρησιμοποιήσει ψηφιακό κανάλι.

Επιπλέον, το 55% των πελατών ασφάλισης ζωής αξιολογούν τη φήμη της επωνυμίας της ασφαλιστικής το ίδιο με τις υπόλοιπες ασφαλιστικές στην αγορά. Ωστόσο, όταν πρόκειται για επωνυμίες insurtech, οι πελάτες είναι πιο πιθανό να βλέπουν αυτές τις εταιρείες ως μοναδικές, καινοτόμες και προσιτές.

«Μετά από μια μικρή αύξηση κατά την κορύφωση της πανδημίας, η συνολική ικανοποίηση των πελατών από τα ατομικά προγράμματα ασφάλισης ζωής και τα annuities έχει πλέον επανέλθει στις προηγούμενες μακροπρόθεσμες τάσεις, στις οποίες η ικανοποίηση των πελατών μειώνεται καθώς περνούν τα χρόνια», δήλωσε ο Robert M. Lajdziak, στέλεχος της J.D. Power. «Είναι σαφές από τα δεδομένα μας ότι οι ασφαλιστικές αγωνίζονται να διατηρήσουν τακτική επαφή με τους πελάτες και να ενισχύσουν μια μοναδική πρόταση αξίας κατά τη διάρκεια της σχέσης. Αυτό όχι μόνο περιορίζει πιθανές μελλοντικές ευκαιρίες πωλήσεων, αλλά έχει ως αποτέλεσμα οι ασφαλιστικές να απειλούνται από τις νεοφυείς εταιρείες insurtech που αξιοποιούν την ψηφιακή τεχνολογία για να προσφέρουν μια πιο πολυκαναλική προσέγγιση στην επαφή με τον πελάτη που έχει απήχηση στους καταναλωτές».

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • έρευνα
  • ασφάλιση ζωής
  • annuities
  • ασφαλιστήρια συμβόλαια
  • ικανοποίηση πελατών
  • πελάτες

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Αποκλειστικό: Πώς αγοράζουν ασφάλιση πέντε διαφορετικές γενιές;
    Nextdeal newsroom, 30/9/2022

    Αποκλειστικό: Πώς αγοράζουν ασφάλιση πέντε διαφορετικές γενιές;

  • Εντυπωσιακή έρευνα: Και στις μεγάλες ασφαλιστικές αγορές τα παράπονα περισσεύουν!
    Nextdeal newsroom, 29/9/2022

    Εντυπωσιακή έρευνα: Και στις μεγάλες ασφαλιστικές αγορές τα παράπονα περισσεύουν!

  • Έρευνα: Η ασφάλιση βάσει χρήσης ενισχύει την οδική ασφάλεια!

    Έρευνα: Η ασφάλιση βάσει χρήσης ενισχύει την οδική ασφάλεια!

    Μια νέα έρευνα αποδεικνύει πως οι νέοι οδηγοί που έχουν ασφάλιση βάσει χρήσης είναι αρκετά πιο προσεκτικοί στο δρόμο κι...
    Γιώργος Μούζος, 21/09/2022 - 09:11 21/9/2022
  • Αμφιβολίες για την αποτελεσματικότητα της τεχνολογίας blockchain στην ασφάλιση!

    Αμφιβολίες για την αποτελεσματικότητα της τεχνολογίας blockchain στην ασφάλιση!

    Πάνω από το 20% των στελεχών παγκοσμίως θεωρούν ότι η τεχνολογία blockchain είναι υπερτιμημένη, καθώς οι αμφιβολίες για την εφαρμογή...
    Nextdeal newsroom, 17/08/2022 - 12:04 17/8/2022

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η Ατλαντική Ένωση επεκτείνει δυναμικά τις δραστηριότητές της  στην Ασφάλιση Εγγυήσεων (Surety Bonds)
16:33 Η Ατλαντική Ένωση επεκτείνει δυναμικά τις δραστηριότητές της στην Ασφάλιση Εγγυήσεων (Surety Bonds)
  • 15:49 Visa: 20% περισσότεροι Έλληνες ταξίδεψαν στο εξωτερικό το εννεάμηνο Ιανουάριος-Σεπτέμβριος 2025 - Κορυφαίοι προορισμοί και άλλες τάσεις
  • 15:04 Στη νέα ψηφιακή εποχή εισέρχεται ο κόσμος της εργασίας με το νέο ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ - Σε παραγωγική λειτουργία στις 16 Φεβρουαρίου 2026
  • 14:40 ΕΑΕΕ: Στο +3% οι ασφαλίσεις περιουσίας το 2024
  • 14:25 Brokers Union: Ισχυρή ανάπτυξη και νέα στρατηγική για την περίοδο 2026-2030
  • 13:09 Ψηφιακά εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης για την πληροφόρηση ασθενών με σπάνια νοσήματα
  • 12:08 Στριμωγμένες πολυκατοικίες, ξεθωριασμένα νεοκλασικά - Η Αθήνα μέσα από τις προσόψεις της
  • 11:16 Με τον πρόεδρο του ΕΟΦ Σπύρο Σαπουνά συναντήθηκαν τα στελέχη της Ένωσης Ασθενών Ελλάδας
  • 10:41 Μάριος Θεμιστοκλέους από το υπό ανέγερση Παιδιατρικό Νοσοκομείο στη Θεσσαλονίκη: «Το ΕΣΥ ενισχύεται, εκσυγχρονίζεται, αλλάζει»
  • 09:51 Ασφάλεια Απώλειας Εισοδήματος - Μια κάλυψη βασική για το 72,5% των εργαζομένων!
  • 09:48 Σημαντική δράση στον Πειραιά για την πρόληψη, τον αυτοέλεγχο και την ασφαλή οδήγησημε την υποστήριξη του ΠΕΙ.ΦΑ.ΣΥΝ.
  • 09:44 Ασφάλιση βιομηχανικών μονάδων εκτροφής αγροτικών ζώων στην Ελλάδα
  • 09:36 Το βαρύ πλήγμα των μπλόκων, τα «κέρδη» των 1,6 δισ. ευρώ, το σενάριο που «κάηκε»(;) και η BofA «ψηφίζει» το Χ.Α
  • 09:25 Νίκος Γεωργόπουλος: «Ο σοφός του διαδικτύου» - Νο.1 Influencer στο Insurance & Insurtech στην Ελλάδα σύμφωνα με την Τεχνητή Νοημοσύνη (Favikon)
  • 09:15 Αναζητώντας τη χρυσή τομή για το μέλλον της Ουκρανίας - Το κρίσιμο έτος 2026
  • 09:10 Χρήστος Μεγάλου: Τον Μάρτιο τα σπουδαία για την Εθνική Ασφαλιστική - Συνεχίζει και το 2026 με NN και Ergo η Τράπεζα Πειραιώς
  • 09:05 Η Audi Revolut Formula 1 Team αποκαλύπτει το επίσημο όνομα της ομάδας και την ημερομηνία παρουσίασης στο Βερολίνο
  • 08:55 Ο ΠΑΝΟΡΜΟΣ πραγματοποιεί τη 13η Εθελοντική Αιμοδοσία του
  • 08:45 Η Ατλαντική Ένωση αναβαθμίζεται από τη συνεργασία της με τον Όμιλο Helvetia Baloise
  • 16:34 Η Deloitte χαρτογραφεί την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη στην Ελλάδα - Τι δείχνει η πανελλαδική έρευνα για ωριμότητα, προκλήσεις και κοινωνική επίδραση
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 10/12 Σύλλογος Υπαλλήλων Εθνικής Ασφαλιστικής: «Σε ευχαριστούμε Σταύρο για την προσφορά σου»
  2. 11/12 Η Insurance Beat επενδύει στην Τεχνητή Νοημοσύνη
  3. 10/12 Ο Γιάννης Σηφάκης νέος διευθυντής marketing και εταιρικής επικοινωνίας της Τειρεσίας
  4. 16/12 Χρήστος Μεγάλου: Τον Μάρτιο τα σπουδαία για την Εθνική Ασφαλιστική - Συνεχίζει και το 2026 με NN και Ergo η Τράπεζα Πειραιώς
  5. 15/12 Spitogatos: Συνεργασία με την Allianz για άμεση πρόσβαση σε λύσεις ασφάλισης κατοικίας
  6. 11/12 Πανευρωπαϊκή Πρωτιά του Ιατρικού Κέντρου Αθηνών σε Ερευνητική θεραπεία για τον Καρκίνο του Προστάτη
  7. 11/12 Telematics και εξατομικευμένη τιμολόγηση: Η νέα “χρυσή εποχή” για τον ασφαλιστή που ξέρει να διαβάζει δεδομένα

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube