close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Κοινωνία

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Έρχονται αλλαγές στα ΚΕΠ!
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
12/9/2020 - 14:57
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Έρχονται αλλαγές στα ΚΕΠ!

Nextdeal newsroom, 12/9/2020
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Τα ΚΕΠ εκσυγχρονίζονται, ανακαινίζονται, αλλάζουν λογότυπό τους, ενώ θα δίνουν την δυνατότητα στους πολίτες που δεν έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο να αυτοεξυπηρετούνται. Αυτό προβλέπεται με βάση το έργο ««Αναβάθμιση Ψηφιακής, Οργανωτικής, Λειτουργικής και Αισθητικής Ταυτότητας των ΚΕΠ (ΚΕΠ Re-branding)».

Όπως δηλώνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Αρμόδιος για Θέματα Απλούστευσης Διαδικασιών, Γιώργος Γεωργαντάς «τα ΚΕΠ είναι ένας από τους πιο καταξιωμένους στη συνείδηση του πολίτη, θεσμούς της ελληνικής δημόσιας διοίκησης. Ωστόσο, προκειμένου αυτός ο θεσμός να ανταποκρίνεται ακόμη καλύτερα τις ανάγκες της ψηφιακής εποχής και τη νέα καθημερινότητα που διαμορφώνεται για τους πολίτες, οφείλει να εξελιχθεί. Ως υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, έχουμε προχωρήσει ήδη σε αρκετές μεταρρυθμίσεις προς αυτή την κατεύθυνση, με τελευταία την έναρξη λειτουργίας της υπηρεσίας εξ' αποστάσεως εξυπηρέτησης myKEPlive. Τώρα, δρομολογούμε πια τη συνολική αναβάθμιση της ψηφιακής, οργανωτικής, λειτουργικής και αισθητικής ταυτότητας των ΚΕΠ. Έπειτα από συσκέψεις, υπογράψαμε με την Κοινωνία της Πληροφορίας, προγραμματική συμφωνία για τον εκσυγχρονισμό της λειτουργίας και της αισθητικής των ΚΕΠ, προκειμένου να βελτιωθούν οι παρεχόμενες προς τους πολίτες υπηρεσίες και να ανταποκρίνεται καλύτερα ο θεσμός στις μεταβαλλόμενες ανάγκες της εποχής μας. Η διευκόλυνση του πολίτη και της επιχείρησης είναι στον πυρήνα της πολιτικής μας και το αποδεικνύουμε στην πράξη». Να αναφέρουμε ότι το έργο δρομολογείται έπειτα από την προγραμματική συμφωνία που υπογράφηκε μεταξύ της ηγεσίας του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης - του υπουργού, Κυριάκου Πιερρακάκη και του υφυπουργού Γιώργου Γεωργαντά- και της Κοινωνία της Πληροφορίας ΑΕ.

Από την πλευρά του, ο γενικός γραμματέας Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών στο υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Λεωνίδας Χριστόπουλος τονίζει ότι «η είσοδος της δημόσιας διοίκησης στην ψηφιακή εποχή είναι ένα μεγάλο στοίχημα για εμάς στο Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Στο πλαίσιο αυτό, η αλλαγή του φυσικού και θεσμικού υπόβαθρου, θα καθορίσουν σημαντικά την επιτυχία μας για τη μεταστροφή της αντίληψης των πολιτών και των επιχειρήσεων για το κράτος. Τα νέα ΚΕΠ είναι το «κλείδι» για αυτή τη μεταστροφή. Με την αναβάθμιση της ψηφιακής, οργανωτικής, λειτουργικής, αλλά και της αισθητικής ταυτότητας των ΚΕΠ, επιχειρούμε ένα συνολικό re- branding του θεσμού, ώστε να συμβαδίζει πλέον με τις σύγχρονες ανάγκες. Στόχος μας είναι να διευκολύνουμε την καθημερινότητα των πολιτών, αλλά και των επιχειρήσεων, παρέχοντας υπηρεσίες υψηλού επιπέδου μέσω των νέων ΚΕΠ».

Οι σημαντικότεροι στόχοι του έργου είναι:

  • Νέο φιλικό περιβάλλον εργασίας και εξυπηρέτησης
  • Παροχή νέων και προηγμένων υπηρεσιών
  • Εξυπηρέτηση πολιτών που σήμερα δεν εξυπηρετούνται επαρκώς όπως: ΑμΕΑ, ηλικιωμένοι, υπήκοοι άλλων χωρών, άτομα με περιορισμένες ψηφιακές δεξιότητες κ.α.
  • Καθιέρωση της αυτοεξυπηρέτησης εντός του ΚΕΠ
  • Στήριξη της επιχειρηματικότητας
  • Μετασχηματισμό τους σε one-stop shop για πολίτες και επιχειρήσεις (ως ένα βαθμό)

Οι βασικοί λόγοι που οδηγήσαν στην απόφαση για υλοποίηση του συγκεκριμένου λόγου είναι ότι α) το δίκτυο των Κ.Ε.Π. ιδρύθηκε και οργανώθηκε χωροταξικά το 2002 και έκτοτε δεν έχει υποστεί ουσιαστικές αλλαγές με αποτέλεσμα η αισθητική και λειτουργική του ταυτότητα να απόσχει από την εποχή του. Σήμερα είκοσι (20) χρόνια μετά από την έναρξη λειτουργία τους κρίνεται απαραίτητη η παρέμβαση για την ουσιαστική «Αναβάθμιση Ψηφιακής, Οργανωτικής, Λειτουργικής και Αισθητικής Ταυτότητας των ΚΕΠ (ΚΕΠ Re-branding)», ώστε να συνεχίσουν να εκτελούν τη βασική αποστολή τους που είναι η εξυπηρέτηση των πολιτών. β) Τα ΚΕΠ υποδέχονται μεταξύ άλλων ομάδες εξυπηρετούμενων που έχουν μικρότερη δυνατότητα χρήσης εφαρμογών πληροφορικής από το σπίτι, τη προσωπική τους συσκευή ή από το χώρο της εργασίας. Για ένα μέρος των εξυπηρετούμενων αυτών, τα ΚΕΠ θα πρέπει να προσφέρουν τις δυνατότητες και την υποστήριξη που έχουν ανάγκη ώστε να αυτό-εξυπηρετηθούν, παρέχοντάς τους πρόσβαση στην ψηφιακή υπηρεσία από το χώρο του ΚΕΠ (σύνδεση στο διαδίκτυο, διαθέσιμες συσκευές εξυπηρέτησης, καθοδήγηση και υποστήριξη). Τα ΚΕΠ, στο πλαίσιο του νέου ρόλου τους, μπορούν να παρέχουν εξειδικευμένη πληροφόρηση ή καθοδήγηση προς συγκεκριμένες κατηγορίες επαγγελματιών / επιχειρηματιών, με στόχο τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και καινοτομίας. Η υποστήριξη μπορεί να παρέχεται επιτόπου ή και μέσω τηλεδιάσκεψης.

Ειδικότερα το έργο περιλαμβάνει τις ακόλουθες δράσεις:

  • Αναβάθμιση Υποδομών

1. Ανακαίνιση Χώρων: Περιλαμβάνει προσαρμογή της εσωτερικής διαρρύθμισης στο νέο τρόπο λειτουργίας με νέες ειδικά σχεδιασμένες Μονάδες Εργασίας - Εξυπηρέτησης ("Modules"), τη διασφάλιση πρόσβασης ΑμΕΑ, τη συνολική αναβάθμιση της εμφάνισης των ΚΕΠ και την εφαρμογή ενιαίας σύγχρονης ταυτότητας.

2. Αναβάθμιση Εξοπλισμού ΤΠΕ: Περιλαμβάνει την παροχή σύγχρονου εξοπλισμού ΤΠΕ για την εξυπηρέτηση, αυτοεξυπηρέτηση και πληροφόρηση των εξυπηρετούμενων πολιτών.

  • Υποστήριξη της Λειτουργίας

1. Υπηρεσίες Υποστήριξης Λειτουργίας: Περιλαμβάνουν την παροχή υπηρεσιών για την υποστήριξη της καθημερινής λειτουργίας των ΚΕΠ, Υπηρεσίες συντήρησης των χώρων, εξοπλισμού πληροφορικής, κλπ.

  • Διαχείριση Έργου

1. Υπηρεσίες Διαχείρισης: Περιλαμβάνουν την παροχή υπηρεσιών διοίκησης του έργου, τόσο κατά τη φάση υλοποίησης (PMO Team), όσο και κατά τη φάση της λειτουργίας των ΚΕΠ για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα (SLA Team).

 

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • αλλαγές
  • εκσυγχρονισμός
  • rebranding
  • ΚΕΠ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Διεύρυνση της υπηρεσίας εξ αποστάσεως εξυπηρέτησης από τα ΚΕΠ myKEPlive - Ποιοι Δήμοι εντάσσονται;
    Nextdeal newsroom, 9/9/2020

    Διεύρυνση της υπηρεσίας εξ αποστάσεως εξυπηρέτησης από τα ΚΕΠ myKEPlive - Ποιοι Δήμοι εντάσσονται;

  • Σε λειτουργία το ηλεκτρονικό ΚΕΠ - Όλα όσα πρέπει να ξέρετε!
    Nextdeal newsroom, 28/7/2020

    Σε λειτουργία το ηλεκτρονικό ΚΕΠ - Όλα όσα πρέπει να ξέρετε!

  • Έκδοση της Ευρωπαϊκής Κάρτας Ασφάλισης Ασθενείας από τα ΚΕΠ!

    Έκδοση της Ευρωπαϊκής Κάρτας Ασφάλισης Ασθενείας από τα ΚΕΠ!

    Την ένταξη της διαδικασίας υποβολής αιτήσεων για έκδοση Ευρωπαϊκής Κάρτας Ασφάλισης Ασθενείας (Ε.Κ.Α.Α.) στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) ορίζει απόφαση...
    Nextdeal newsroom, 05/06/2020 - 10:32 5/6/2020
  • ΚΕΠPlus: Το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης ενισχύει την νεοφυή επιχειρηματικότητα

    ΚΕΠPlus: Το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης ενισχύει την νεοφυή επιχειρηματικότητα

    Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενδυνάμωσης των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών και του εκσυγχρονισμού των υπηρεσιών τους, το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης σε...
    Nextdeal newsroom, 01/06/2020 - 17:57 1/6/2020

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Επανεκλογή Κρίστιαν Χατζημηνά στην Ε.ΕΝ.Ε - Επίτιμος Πρόεδρος & Μέλος Δ.Σ. o Βασίλης Αποστολόπουλος
14:31 Επανεκλογή Κρίστιαν Χατζημηνά στην Ε.ΕΝ.Ε - Επίτιμος Πρόεδρος & Μέλος Δ.Σ. o Βασίλης Αποστολόπουλος
  • 14:24 Υδρόγειος Ασφαλιστική: Ανακοίνωση για την απώλεια του Γιώργου Παπαδόπουλου
  • 14:19 Ριζικές αλλαγές στις τραπεζικές χρεώσεις με παρέμβαση Πιερρακάκη: Τι θα ισχύει
  • 14:14 Attica Bank: Δωρεάν συναλλαγές από 1η Αυγούστου σε περισσότερα από 2.400 ΑΤΜ σε όλη την Ελλάδα
  • 13:20 Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «Προς Φιλιππησίους Επιστολή Αποστόλου Παύλου»
  • 12:25 Η Allianz πιστοποιείται ως Great Place Τo Work® - Certified
  • 12:09 Δυναμική είσοδος της Anytime στην αγορά της Ρουμανίας
  • 11:20 Δύο διακρίσεις απέσπασε η KPMG στην Ελλάδα στα Diversity, Equity & Inclusion Awards 2025 για την πρωτοβουλία Κοινωνικής Υπευθυνότητας AdvantAge
  • 10:30 Ασφάλεια οχημάτων: Δεδομένα από την πραγματική κυκλοφορία θα χρησιμοποιεί η Mercedes-Benz
  • 10:23 Πόσο κοστίζει πραγματικά ένα περιστατικό ransomware σε μια μικρομεσαία εταιρεία;
  • 10:06 Βασίλης Καρύδας-Υφαντής στο Εuropanext: Η Γερμανία έχει ήδη βηματοποιήσει τη νέα της πορεία
  • 10:00 Ποια οχήματα εξυπηρετεί μια Οδική Βοήθεια Επιβατικού και με ποιες παροχές;
  • 09:09 Αστική ευθύνη πλοίων και σκαφών αναψυχής (κλάδος 12)!
  • 09:06 «Αργυρό» μετάλλιο για το Χ.Α, το πακέτο της ΔΕΘ, η έλευση της Γκίλφοϊλ, ρεκόρ 18 ετών στα δάνεια επιχειρήσεων και ο «αναρχοκαπιταλιστής»
  • 08:58 Καύσωνας: Έκτακτα μέτρα για την αντιμετώπιση της θερμικής καταπόνησης των εργαζομένων
  • 08:54 Μήπως ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής έχει συμπεριφορά Sludge, χωρίς να το συνειδητοποιεί;
  • 08:50 Ηλεκτρικά αυτοκίνητα στις διακοπές: Τι πρέπει να γνωρίζει ο ασφαλιστής για τη σωστή κάλυψη του πελάτη του;
  • 08:45 Ιερόθεος: 30χρόνια Ποιμαντορίας στον Επισκοπικό θρόνο της Ναυπάκτου
  • 16:01 Ασφάλεια και χρηματοδότηση από τη Hellas Direct: Νέα εργαλεία για τον σύγχρονο οδηγό
  • 16:00 Νέο Audi Q3 SUV e-hybrid - Το μέλλον της υβριδικής οδήγησης, με υπογραφή Audi
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 17/7 Υπασφαλισμενος: Τι απαντά ο Πάνος Δημητρίου (Generali) στα περί εξαγορών
  2. 16/7 Ασφάλιση υγείας: Οι εταιρείες εκπέμπουν SOS
  3. 18/7 Αποκλειστικό: Στον όμιλο Ardonagh Group μέσω του Agora Insurance Brokers η ΜΑΡΤΕΝ Insurance Risk Consultants
  4. 15/7 Πρόταση της Τράπεζας Πειραιώς και Ergo Ασφαλιστικής για ασφάλιση των φαρμακείων έναντι φυσικών καταστροφών
  5. 18/7 Ασφάλεια και χρηματοδότηση από τη Hellas Direct: Νέα εργαλεία για τον σύγχρονο οδηγό
  6. 17/7 Η Τράπεζα της Ελλάδος, ο Αποστολόπουλος και οι ασφαλιστικές
  7. 16/7 Η Εθνική Ασφαλιστική, ως ηγέτιδα, αναδιαμορφώνει και πάλι την αγορά

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube