close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Η INTERAMERICAN Βοήθειας πάει παντού: ανταπόκριση σε 237.901 περιπτώσεις κατά το πρώτο εξάμηνο
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
25/7/2019 - 15:33
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η INTERAMERICAN Βοήθειας πάει παντού: ανταπόκριση σε 237.901 περιπτώσεις κατά το πρώτο εξάμηνο

Nextdeal newsroom, 25/7/2019
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η δημιουργία μιας νέας, ευρύτερης εμπειρίας που επιζητεί στρατηγικά να παρέχει η INTERAMERICAN στους πελάτες της, αποτελώντας μέρος της καθημερινότητάς τους, υποστηρίζεται ουσιαστικά από τις υπηρεσίες της στον τομέα Βοήθειας.

Η εταιρεία διαχειρίστηκε 237.901 περιστατικά, συνολικά, κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους και παρατηρήθηκε σημαντική αύξηση κατά 5,6% σε σχέση με την αντίστοιχη χρονική περίοδο του 2018, όταν είχαν καταγραφεί 225.289 περιστατικά. Τα στοιχεία καταδεικνύουν τις συνεχώς αυξανόμενες ανάγκες άμεσης βοήθειας για αυτοκίνητα και υγεία. Εξάλλου, στο πλαίσιο των διεθνών συνεργασιών της η INTERAMERICAN εξυπηρέτησε 1.997 αλλοδαπούς που βρέθηκαν στην Ελλάδα: σε 1.923 περιπτώσεις με οδική και σε 74 περιπτώσεις με άμεση ιατρική βοήθεια. Η εταιρεία στον κλάδο Βοήθειας κατέχει ηγετική θέση σε μερίδιο αγοράς, με βάση τα στοιχεία εγγεγραμμένων ασφαλίστρων που συγκεντρώνει και δημοσιοποιεί η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος.

Η οδική βοήθεια της INTERAMERICAN διαχειρίστηκε, από τον Ιανουάριο έως και τον Ιούνιο, 222.721 περιπτώσεις. Στις περισσότερες από αυτές -σε 82.800- πραγματοποιήθηκε μεταφορά του οχήματος, ενώ παρασχέθηκαν σε 63.450 περιπτώσεις επιτόπου τεχνικές υπηρεσίες και σε 71.581 περιπτώσεις, υπηρεσίες διαχείρισης συμβάντος (autohelp). Ακόμη, η INTERAMERICAN επανέφερε στην έδρα τους 4.890 οχήματα. Επισημαίνεται ότι η εταιρεία έχει συνάψει συμφωνίες παροχής υπηρεσιών οδικής βοήθειας, κατ’ αποκλειστικότητα, με έξι εθνικούς αυτοκινητοδρόμους της χώρας για την απομάκρυνση οχημάτων εκτός οδού μετά από βλάβη ή ατύχημα, ώστε να αποκαθίσταται γρήγορα η ομαλότητα της κυκλοφορίας.

Η άμεση ιατρική (προσωπική) βοήθεια της INTERAMERICAN, κατά το πρώτο εξάμηνο, ανταποκρίθηκε σε 15.180 κλήσεις. Ειδικότερα, η εταιρεία πραγματοποίησε 46 διακομιδές από αέρος -με ελικόπτερο και υγειονομικό αεροπλάνο- και 2.980 με ασθενοφόρο του ιδιόκτητου στόλου της. Τα περιστατικά που αφορούσαν σε υπηρεσίες συμβουλευτικής για θέματα υγείας ανήλθαν σε 12.105, ενώ άμεση ιατρική βοήθεια παρασχέθηκε και σε 49 περιστατικά εκτός Ελλάδος. Συνολικά, οι κλήσεις στις οποίες ανταποκρίθηκε η INTERAMERICAN με διακομιδές και συμβουλές από τηλεφώνου, παρουσίασαν φέτος αύξηση κατά 10,7% συγκριτικά με το περυσινό πρώτο εξάμηνο. Η Γραμμή Υγείας 1010 παραμένει κομβική και για τη διαχείριση υποδοχής όλων των περιστατικών του νέου, πρωτοποριακού συστήματος υγείας «bewell». Κατά το 2019, είναι σε ισχύ και οι ομαδικές καλύψεις των κατοίκων, μέσω χορηγιών, για τα νησιά Λήμνος, Σίφνος, Ύδρα και Αστυπάλαια, με δεδομένες τις ιδιαίτερες ανάγκες διαχείρισης και διακομιδής ασθενών ή τραυματιών από τη νησιωτική Ελλάδα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο ειδικός δείκτης NPS, που παρακολουθεί συστηματικά η INTERAMERICAN εδώ και πέντε χρόνια και για τον τομέα Βοήθειας, είναι ιδιαίτερα υψηλός. Κατά το πρώτο εξάμηνο, το NPS για την οδική βοήθεια ανήλθε σε 77 μονάδες και για την άμεση ιατρική βοήθεια σε 58 μονάδες. Ο δείκτης NPS προκύπτει από τις απαντήσεις πελατών που έχουν εξυπηρετηθεί και παρέχει, κατ’ ακολουθία, εικόνα ικανοποίησης, σταθερής προτίμησης και διάθεσης των πελατών για σύσταση της εταιρείας σε τρίτους. «Η αξία που αποδίδεται στην κοινωνία από τις υπηρεσίες μας στον τομέα της βοήθειας, μας κάνει υπερήφανους. Τόσο η οδική όσο και η άμεση ιατρική βοήθεια αποτελούν ένα ποιοτικό στοιχείο ασφαλιστικής διαφοράς της εταιρείας στην αγορά μας» τονίζει ο Γιώργος Βαλαής, γενικός διευθυντής της INTERAMERICAN Βοήθειας. Ενδεικτική ήταν η κινητοποίηση των ανθρώπων και των οχημάτων του στόλου της εταιρείας κατά τις πρόσφατες καταστροφές από τα ακραία καιρικά φαινόμενα στη Χαλκιδική, όπου βρέθηκαν από την πρώτη ώρα πέντε οχήματα οδικής και ένα ασθενοφόρο, με άμεση επέμβαση σε 86 περιστατικά για βοήθεια σε αυτοκίνητα, καθώς και διακομιδή με το ασθενοφόρο 2 ατόμων που αντιμετώπιζαν προβλήματα. 

Οι υπηρεσίες της INTERAMERICAN Βοήθειας κατά το πρώτο εξάμηνο 2019


 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • INTERAMERICAN Βοήθειας
  • οδική βοήθεια
  • άμεση ιατρική βοήθεια
  • προσωπική βοήθεια
  • υπηρεσίες βοήθειας

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Άμεση παροχή Βοήθειας σε 479.856 περιστατικά από την INTERAMERICAN, κατά το 2018!
    Nextdeal newsroom, 16/1/2019

    Άμεση παροχή Βοήθειας σε 479.856 περιστατικά από την INTERAMERICAN, κατά το 2018!

  • Υπηρεσίες Βοήθειας σε 225.289 περιστατικά από την INTERAMERICAN, κατά το πρώτο εξάμηνο
    Nextdeal newsroom, 16/7/2018

    Υπηρεσίες Βοήθειας σε 225.289 περιστατικά από την INTERAMERICAN, κατά το πρώτο εξάμηνο

  • Διαχείριση 439.844 περιστατικών  από την INTERAMERICAN Βοήθειας κατά το 2017

    Διαχείριση 439.844 περιστατικών από την INTERAMERICAN Βοήθειας κατά το 2017

    Αυξημένη κατά 2,1% έναντι του 2016 ήταν η ζήτηση υπηρεσιών οδικής και άμεσης ιατρικής βοήθειας από την INTERAMERICAN, κατά το...
    Nextdeal newsroom, 31/01/2018 - 15:43 31/1/2018
  • Σε 150.324 περιστατικά άμεση βοήθεια από την INTERAMERICAN, κατά το πρώτο πεντάμηνο

    Σε 150.324 περιστατικά άμεση βοήθεια από την INTERAMERICAN, κατά το πρώτο πεντάμηνο

    Η συμπληρωματικότητα της οδικής και της άμεσης ιατρικής βοήθειας στην ασφάλιση αυτοκινήτου και υγείας αντιστοίχως, παρουσιάζει αυξανόμενη αξία για τους...
    Nextdeal newsroom, 29/06/2017 - 14:15 29/6/2017

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η Generali ξεκινά δυναμικά το Στρατηγικό Σχέδιο “Lifetime Partner 27: Driving Excellence” με ισχυρή ανάπτυξη στους κλάδους Γενικών Ασφαλίσεων, Ζωής και Διαχείρισης Κεφαλαίων
15:52 Η Generali ξεκινά δυναμικά το Στρατηγικό Σχέδιο “Lifetime Partner 27: Driving Excellence” με ισχυρή ανάπτυξη στους κλάδους Γενικών Ασφαλίσεων, Ζωής και Διαχείρισης Κεφαλαίων
  • 14:32 ΕΑΕΕ: +2,5% το σύνολο παραγωγής ασφαλίσεων Ιανουαρίου - Μαΐου 2025
  • 13:32 Χρηματιστήριο: Ξεπέρασε ενδοσυνεδριακά το «φράγμα» των 2.000 μονάδων ο Γενικός Δείκτης Τιμών - Στις 2.060,94  με +1,06%
  • 13:16 ΟΑΣΕ: Καταγγελία για την εταιρεία NOS Insurance Services
  • 12:22 Δυτική Ελλάδα: 420 παρεμβάσεις στο πλαίσιο τοπικών σχεδίων ανάπτυξης από το φθινόπωρο
  • 12:05 Allianz: Λειτουργικά κέρδη €4,4 δισ. για το Β’ τρίμηνο 2025 με ισχυρή επίδοση στον κλάδο Περιουσίας & Ατυχημάτων (P&C)
  • 10:38 Από τη Δευτέρα 11 Αυγούστου δωρεάν αναλήψεις από τα ΑΤΜ των ελληνικών τραπεζών - Θέσπιση εθνικού πλαφόν για τρίτους παρόχους
  • 10:26 Η ασφάλιση υποχρέωση απέναντι στους ίδιους, όχι την Πολιτεία
  • 10:15 Η νέα εποχή του «ΥΓΕΙΑ»-«ΜΗΤΕΡΑ» - Μετεξέλιξη σε ενιαίο, υπερσύγχρονο υγειονομικό συγκρότημα!
  • 09:43 Αδιαφάνεια και διακριτική τιμολόγηση πελατών στις υπηρεσίες Υγείας επισημαίνει η Επιτροπή Ανταγωνισμού
  • 09:30 Ασφαλίσεις τον Αύγουστο - Ποιοι είναι οι ιδανικοί πελάτες;
  • 09:26 Ξηρασία ρεκόρ για τα μέσα Ιουλίου στην Ευρώπη και στην περιφέρεια της Μεσογείου
  • 09:24 Η JP Morgan «ποντάρει» στην Ελλάδα, τα «παράξενα» της Coca Cola HBC, οι υψηλές επιδόσεις της ΔΕΗ και η «απειλή» για τον ΟΤΕ
  • 09:20 Οι σιωπηλοί μάρτυρες της σοβιετικής πυρηνικής εποχής
  • 09:05 Generali: Έναρξη προγράμματος επαναγοράς ιδίων μετοχών έως συνολικού ποσού 500 εκ. ευρώ
  • 09:00 Οι άνθρωποι της Τήνου και τα έργα τους
  • 08:53 Οι πελάτες σας οδηγούν με μαγιό και σαγιονάρες; Εσείς τι κάνατε ως ασφαλιστές;
  • 08:50 Μια βόλτα στη λίμνη του Πηνειού στην Ηλεία!
  • 19:03 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Στην Acrisure εντάσσεται με στρατηγική συνεργασία η πρακτορειακή εταιρεία Mega του Τάσου Χατζηθεοδοσίου
  • 14:20 Η Howden Re εξασφαλίζει πλήρη άδεια αντασφάλισης για δραστηριοποίηση από το Διεθνές Χρηματοοικονομικό Κέντρο του Ντουμπάι (DIFC)
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 6/8 Τι σημαίνει η εξαγορά της Ευρωκλινικής από την Generali
  2. 6/8 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Στην Acrisure εντάσσεται με στρατηγική συνεργασία η πρακτορειακή εταιρεία Mega του Τάσου Χατζηθεοδοσίου
  3. 6/8 Ανακοίνωση της ΟΑΣΕ για τη NOS Insurance Services
  4. 5/8 Στρατηγική συνεργασία της Απόλλων ΑΕ, μέλους του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη, και της Φαραντούρης Insurance Agents
  5. 5/8 Πως μπορεί ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής να αυξήσει κατά πολύ τις αμοιβές του;
  6. 4/8 Τα αδιέξοδα στις πωλήσεις των ασφαλιστικών εταιριών και των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών στους πελάτες τους!
  7. 7/8 Οι πελάτες σας οδηγούν με μαγιό και σαγιονάρες; Εσείς τι κάνατε ως ασφαλιστές;

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube