close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ποια η αντίδραση της ΕΕ στο σκάνδαλο «ντίζελγκεϊτ»;
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
7/2/2019 - 13:01
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ποια η αντίδραση της ΕΕ στο σκάνδαλο «ντίζελγκεϊτ»;

Nextdeal newsroom, 7/2/2019
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Σύμφωνα με νέο ενημερωτικό έγγραφο του Ευρωπαϊκού Ελεγκτικού Συνεδρίου, παρότι η νομοθεσία της ΕΕ σχετικά με τις εκπομπές των οχημάτων βελτιώθηκε μετά το σκάνδαλο «ντίζελγκεϊτ», ορισμένα ζητήματα δεν έχουν επιλυθεί (δείτε εδώ το έγγραφο).

Οι ελεγκτές χαιρετίζουν τις βελτιώσεις όσον αφορά την εποπτεία της αγοράς, αλλά επισημαίνουν ότι η αποτελεσματικότητά της εξαρτάται από την εφαρμογή της από τα κράτη μέλη. Προειδοποιούν επίσης για το ενδεχόμενο οι κατασκευαστές να μηχανευτούν άλλους τρόπους προκειμένου να παρακάμψουν τα νέα συστήματα δοκιμών και ότι το περιθώριο εφαρμογής ανεξάρτητων δοκιμών από τρίτους ενδέχεται να είναι περιορισμένο λόγω του υψηλού κόστους που συνεπάγονται.

Το 2015 οι αποκλίσεις μεταξύ των μετρήσεων που καταγράφονται στο εργαστήριο και των εκπομπών ρύπων των οχημάτων σε κανονικές συνθήκες οδήγησης βρέθηκαν στο επίκεντρο της επικαιρότητας μετά την αποκάλυψη του σκανδάλου «ντίζελγκεϊτ», ήτοι της πρακτικής ορισμένων κατασκευαστών αυτοκίνητων να χρησιμοποιούν «διατάξεις αναστολής», προκειμένου οι εκπομπές των οχημάτων τους κατά τη μέτρησή τους στο πλαίσιο επίσημων δοκιμών να είναι σημαντικά χαμηλότερες από αυτές που πράγματι παράγονται κατά την οδήγηση.

Το σκάνδαλο «ντίζελγκεϊτ» έδωσε στην ΕΕ την ώθηση να επισπεύσει νομοθετικές πρωτοβουλίες που ήταν ήδη σε εξέλιξη ή να λάβει νέα μέτρα. Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο συγκρότησε εξεταστική επιτροπή προκειμένου να διερευνήσει το θέμα των μετρήσεων των εκπομπών και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε τα σχέδιά της να βελτιώσει τα στοιχεία που διατίθενται σχετικά με τις δοκιμές εκπομπών των οχημάτων, τα οποία επί του παρόντος είναι περιορισμένα, αποσπασματικά και η πρόσβαση σε αυτά είναι δυσχερής. Πέραν αυτών, επήλθαν πολλές αλλαγές στους ελέγχους των εκπομπών των οχημάτων στην ΕΕ:

  • Η Επιτροπή εξουσιοδοτείται πλέον να εξετάζει τις εργασίες των εθνικών αρχών που είναι αρμόδιες για την έγκριση τύπου, να υποβάλλει οχήματα σε δοκιμές, να ανακαλεί ή να αναστέλλει εγκρίσεις τύπου και να επιβάλλει κυρώσεις.
  • Η δοκιμή οχημάτων σε κυκλοφορία είναι πλέον υποχρεωτική στα κράτη μέλη της ΕΕ, και μπορεί να διενεργείται και από ενδιαφερόμενα τρίτα μέρη.
  • Καθιερώθηκαν νέες δοκιμές προκειμένου να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα της μεγάλης απόκλισης μεταξύ των επίπεδων εκπομπών CO2 (διοξειδίου του άνθρακα) που μετρούνται σε συνθήκες εργαστηρίου και σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης καθώς και για τη μέτρηση των εκπομπών NOx (οξειδίου του αζώτου).

Πολλοί από τους νέους αυτούς κανόνες δεν έχουν ακόμη τεθεί σε πλήρη εφαρμογή, και, ως εκ τούτου, είναι ακόμη πολύ νωρίς για να αξιολογηθεί κατά πόσον τα προβλήματα έχουν επιλυθεί. Παρ’ όλα αυτά, οι ελεγκτές υπογραμμίζουν σειρά ζητημάτων που θα κληθεί να αντιμετωπίσει το νέο σύστημα δοκιμών.

«Χαιρετίζουμε το γεγονός ότι έχουν ληφθεί μέτρα, αλλά ενδεχομένως να χρειαστούν πολλά χρόνια έως ότου βελτιωθεί η ποιότητα του αέρα στις αστικές περιοχές, δεδομένου του μεγάλου αριθμού των εξαιρετικά ρυπογόνων αυτοκινήτων που εξακολουθούν να κυκλοφορούν» δήλωσε ο Samo Jereb, Μέλος του Ευρωπαϊκού Ελεγκτικού Συνεδρίου και αρμόδιος για το συγκεκριμένο ενημερωτικό έγγραφο. «Αν και ο αριθμός των οχημάτων που έχουν ανακληθεί μέχρι σήμερα ξεπερνά τα δέκα εκατομμύρια, από τα περιορισμένα στοιχεία που είναι διαθέσιμα προκύπτει ότι ο αντίκτυπος των ανακλήσεων στις εκπομπές NOx ήταν πολύ περιορισμένος.»

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριο
  • ΕΕ
  • εκπομπές ρύπων
  • ντίζελγκεϊτ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο θέλει πιο «καθαρά» αυτοκίνητα στους δρόμους έως το 2030
    Nextdeal newsroom, 4/10/2018

    Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο θέλει πιο «καθαρά» αυτοκίνητα στους δρόμους έως το 2030

  • Νέοι κανόνες για ασφαλέστερα και «καθαρότερα» αυτοκίνητα (βίντεο)
    Nextdeal newsroom, 20/4/2018

    Νέοι κανόνες για ασφαλέστερα και «καθαρότερα» αυτοκίνητα (βίντεο)

  • Ποιο θα είναι το νέο σύστημα έγκρισης οχημάτων στην ΕΕ;

    Ποιο θα είναι το νέο σύστημα έγκρισης οχημάτων στην ΕΕ;

    Το σκάνδαλο Volkswagen, έδειξε ότι ισχύον σύστημα πιστοποίησης αυτοκινήτων της ΕΕ έχει αδυναμίες. Την Πέμπτη, οι ευρωβουλευτές ενέκριναν προτάσεις που στοχεύουν...
    Nextdeal newsroom, 13/02/2017 - 08:58 13/2/2017
  • Το Ευρωκοινοβούλιο ψηφίζει για να εμποδίσει νέο σκάνδαλο τύπου Volkswagen

    Το Ευρωκοινοβούλιο ψηφίζει για να εμποδίσει νέο σκάνδαλο τύπου Volkswagen

    Μέτρα-σταθμό για την παρεμπόδιση της δημιουργίας ενός ακόμα σκανδάλου Dieselgate στην Ευρώπη υιοθέτησε το ευρωπαϊκό κοινοβούλιο.   Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΕΚΠΟΙΖΩ,...
    Nextdeal newsroom, 27/04/2017 - 08:57 27/4/2017
Τιμές Καυσίμων σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Με αποκλειστικό θέμα ολόκληρη τη συζήτηση του Αλέξανδρου Σαρρηγεωργίου στο Πανεπιστήμιο Columbia για την ασφαλιστική αγορά κυκλοφορεί το NextDeal
17:15 Με αποκλειστικό θέμα ολόκληρη τη συζήτηση του Αλέξανδρου Σαρρηγεωργίου στο Πανεπιστήμιο Columbia για την ασφαλιστική αγορά κυκλοφορεί το NextDeal
  • 15:30 Δύο στους τρεις πέτυχαν στις εξετάσεις της Τράπεζας της Ελλάδος
  • 15:00 ΕΑΕΕ: Διαδικτυακή ημερίδα «Προκλήσεις στην εφαρμογή της Οδηγίας για την Περιβαλλοντική Ευθύνη (Environmental Liability Directive - ELD): Χρηματοοικονομική ασφάλεια, το πρόγραμμα LIFE PROFILE και το ψηφιακό εργαλείο SAFER»
  • 13:35 Η Euroins χορηγός στην εκδήλωση της ΣΕΣΑΕ - Μια εκδήλωση προσφοράς και αλληλεγγύης
  • 13:24 Νέο πρόγραμμα EXPERT NATURE PROTECT από την Groupama Ασφαλιστική για την προστασία επιχειρήσεων από φυσικούς κινδύνους
  • 13:00 Κυρ. Μητσοτάκης: Υπάρχουν προβλήματα στην ψυχική υγεία των παιδιών από την κατάχρηση των social media που θα απαιτήσει και κυβερνητική παρέμβαση
  • 12:46 Νέο Audi Q3: Πέντε “διαστάσεις” εμπειρίας
  • 12:13 Η επίσκεψη του Ζελένσκι στην Αθήνα και η διαμόρφωση του γεωπολιτικού χάρτη την επόμενη μέρα
  • 11:25 Ο Σύλλογος Ασφαλιστών Δωδεκανήσου "ΙΣΧΥΣ" με την πολύτιμη συνδρομή της Τροχαίας Ρόδου και την συμμετοχή του Ρόδιου Παραολυμπιονίκη Μιχάλη Σεΐτη, μιλάει στους νέους για την ευθύνη πίσω από το τιμόνι
  • 10:28 Η Euronext έλαβε όλες τις απαραίτητες κανονιστικές εγκρίσεις από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς για την ΕΧΑΕ
  • 10:24 Η UniCredit μπήκε στην AlphaLife
  • 09:54 Πρώτη εφαρμογή εικονικής πραγματικότητας για την ανακούφιση του πόνου και του άγχους σε παιδιατρικό νοσοκομείο στην Ελλάδα
  • 09:45 ΕΛΤΑ: Τι απαντούν για το ασφαλιστήριο συμβόλαιο διοικητικού συμβουλίου
  • 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
  • 09:30 Το μήνυμα της Γκίλφοϊλ και στόχος τα λιμάνια, και νεκρούς «ανασταίνει» η ΑΑΔΕ, τα ρεκόρ των ΕΛΠΕ, στο «άρμα» του Euronext το ελληνικό χρηματιστήριο
  • 09:25 Καφούνης (ΕΣΕΕ): Σημαντική νίκη η επιβολή δασμών από το πρώτο ευρώ στα δέματα από τρίτες χώρες
  • 09:20 Η ERGO Ασφαλιστική στον 42ο Αυθεντικό Μαραθώνιο Αθήνας: Δίπλα στον Άνθρωπο και την Κοινωνία
  • 09:15 Όταν η πόλη δοκιμάζεται από το νερό - Ο ρόλος της ασφάλισης σε μια μεγάλη πλημμύρα σήμερα
  • 09:08 Τα 2/3 των ακινήτων στην Ελλάδα είναι ανασφάλιστα για σεισμό! Περιοχές της Ελλάδας με αυξημένο σεισμικό κίνδυνο, που είναι υπασφαλισμένες!
  • 09:05 ΚΕΔ: Πλήγμα και στην ενημέρωση από το λουκέτο στα ΕΛΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 11/11 Αποκλειστικό: Καταδίκες για την υπόθεση Ασπίς Πρόνοια
  2. 13/11 Ηλεκτρικά Πατίνια: Εσύ ξέρεις τι ισχύει στην Ελλάδα και πώς αντιμετωπίζεται ένα ατύχημα;
  3. 10/11 Υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων για φυσικές καταστροφές - Ναι μεν αλλά...
  4. 13/11 Υποχρεωτική ασφάλιση αστικής ευθύνης: Κρίσιμες Αλήθειες & Πρακτικά Tips για Ασφαλιστές
  5. 12/11 Κύπρος: «Βραχυκυκλώνει» την αγορά η ρύθμιση για την ασφάλιση οδηγών άνω των 70
  6. 14/11 Η απόφαση της Τράπεζας της Ελλάδος για την απόκτηση της Εθνικής Ασφαλιστικής από την Τράπεζα Πειραιώς
  7. 11/11 11/11/25 Χρόνια Πολλά φίλοι ασφαλιστές και με…παιδεία!

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube