close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Οικονομία

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

EY: Η Ελλάδα έχει πολύ δρόμο ακόμα για να καθιερωθεί ως διεθνές εμπορευματικό κέντρο
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
17/9/2018 - 09:11
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

EY: Η Ελλάδα έχει πολύ δρόμο ακόμα για να καθιερωθεί ως διεθνές εμπορευματικό κέντρο

Nextdeal newsroom, 17/9/2018
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η Ελλάδα και, πιο συγκεκριμένα, η Θεσσαλονίκη, βρίσκεται σε κομβικό σημείο, έχοντας μεγάλες προοπτικές να καταστεί ένα σημαντικό διεθνές εμπορευματικό κέντρο. Η ιδιωτικοποίηση του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ), η αναμενόμενη αξιοποίηση του στρατοπέδου του Γκόνου, καθώς και οι προσδοκώμενες επενδύσεις στην περιοχή του λιμανιού, θα αναβαθμίσουν την περιοχή, κάνοντας ένα καθοριστικό βήμα στην καθιέρωση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης ως διεθνούς εμπορευματικού κέντρου.

Τις προοπτικές αυτές της πόλης, αλλά και της Ελλάδας, ανέλυσε ο κ. Θάνος Μαύρος, Εταίρος στο Συμβουλευτικό Τμήμα της ΕΥ Ελλάδος, στην εκδήλωση της ΕΥ, με τίτλο “Thessaloniki as an International Freight Center”, στο πλαίσιο του περιπτέρου του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου στην 83η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης. Παράλληλα, ο κ. Μαύρος παρουσίασε και μερικά από τα αποτελέσματα της έρευνας της ΕΥ σε συνεργασία με την o.mind Creatives για την αξιολόγηση της Ελλάδας ως διεθνούς εμπορευματικού κέντρου. Την παρουσίαση του κ. Μαύρου ακολούθησε συζήτηση σε πάνελ, με τη συμμετοχή των κ.κ. Σωτήρη Θεοφάνη, Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου ΟΛΘ, Κυριάκου Λουφάκη, Αντιπροέδρου ΣΕΒΕ, Μαριλένας Αργυρού, Διευθύνουσας Συμβούλου Operations Center, και Δημητρίου Βλάχου, Προέδρου Ελληνικής Εταιρείας Logistics Βορείου Ελλάδος. Τη συζήτηση συντόνισε η αρχισυντάκτρια του περιοδικού Supply Chain & Logistics, κα Μαίρη Ευθυμιάτου.

Οι τελευταίες εξελίξεις γύρω από το εμπορευματικό κέντρο της Θεσσαλονίκης προσθέτουν αξία

Το 2017, ο ΟΛΘ κατέγραψε ρεκόρ δεκαετίας στην κίνηση εμπορευματοκιβωτίων, με άνοδο κατά 16,74%. Επιπλέον, οι γραμμές εξυπηρέτησης στο τελωνείο του λιμανιού αναμένεται να αυξηθούν σε 5, ενώ θα εξασφαλισθεί 24ωρη εξυπηρέτηση. Παράλληλα, η αξιοποίηση του στρατοπέδου του Γκόνου, το οποίο αναμένεται να γίνει το μεγαλύτερο εμπορευματικό κέντρο στη Θεσσαλονίκη, αλλά και η ανακαίνιση της Κεντρικής Αγοράς της πόλης, θα αποτελέσουν πόλο έλξης για την περιοχή. «Η Θεσσαλονίκη έχει μπει σε αναπτυξιακή τροχιά. Ήδη έχουμε αρχίσει να βλέπουμε σημαντική άνοδο στην εμπορευματική κίνηση του λιμανιού και, με τις αξιοποιήσεις που έχουν προγραμματισθεί, τα νούμερα αυτά θα αυξηθούν περαιτέρω», ανέφερε ο κ. Μαύρος.

Την ίδια ώρα, τα εγκαίνια της πρώτης εμπορευματικής μεταφοράς μέσω τραίνου στη χώρα μας από τη Rail Cargo Logistics Goldair (RCLG) τον περασμένο Ιούνιο, το έργο Sea2Sea για την κατασκευή ενός σιδηροδρόμου υψηλών ταχυτήτων, που θα ενώνει 3 ελληνικά με 3 βουλγαρικά λιμάνια, αλλά και τα σχέδια για την κατασκευή καναλιού, το οποίο θα συνδέει τον ποταμό Δούναβη με το Αιγαίο πέλαγος, μέσω των ποταμών Αξιού/Βαρδάρη και Μοράβα, θα ισχυροποιήσουν ακόμα περισσότερο τη θέση της Θεσσαλονίκης στη σύνδεση των εμπορευματικών μεταφορών με την Ευρώπη.

Έρευνα ΕΥ-o.mind Creatives: Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης μπορεί να εξελιχθεί σε ένα διεθνές εμπορευματικό κέντρο

Σε έρευνα που διεξήγαγε η ΕΥ σε συνεργασία με την o.mind Creatives τον περασμένο Απρίλιο, οι 122 συμμετέχοντες κλήθηκαν να αξιολογήσουν όλους τους συντελεστές εμπορευματικών μεταφορών, συμπεριλαμβανομένων των λιμανιών του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης. Σύμφωνα με τους ερωτηθέντες, το λιμάνι του Πειραιά εμφανίζεται να έχει θέσει τις βάσεις για να καθιερωθεί ως πόλος έλξης εμπορευματικών μεταφορών. Ωστόσο, το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, εμφανίζεται αρκετά βήματα πίσω, καθώς οι συμμετέχοντες το αξιολόγησαν «πολύ χαμηλά», «χαμηλά» και «πληροί τις προδιαγραφές» ως προς τη διαθεσιμότητα, τη συνδεσιμότητα, την ποιότητα υποδομών και υπηρεσιών, αλλά και την αποδοτική συνεργασία. «Η έρευνά μας δείχνει μια σχετική δυσαρέσκεια των συμμετεχόντων με το λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Παρόλα αυτά, η εικόνα αυτή αναμένουμε πως σύντομα θα αντιστραφεί, μετά την πρόσφατη ιδιωτικοποίηση του λιμανιού και, κυρίως, με τις αναμενόμενες επενδύσεις και τα έργα που ετοιμάζονται αυτήν τη στιγμή. Η Θεσσαλονίκη έχει μια πολύ καλή πρώτη ύλη, στέκεται σε καίριο γεωγραφικό σημείο με πολλές και ενδιαφέρουσες αγορές, μέχρι και σε απόσταση 500 χλμ., και, με τη σωστή αξιοποίηση και τις συντονισμένες προσπάθειες, θα καταφέρει να εξελιχθεί σε ένα διεθνές εμπορευματικό κέντρο», τόνισε ο κ. Μαύρος.

Σιδηροδρομικές μεταφορές: Η «Αχίλλειος πτέρνα» των εμπορευματικών μεταφορών

Σοβαρές ελλείψεις σε θέματα υποδομών και λειτουργιών στον σιδηρόδρομο έδειξε η έρευνα των EY και o.mind Creatives, καθώς οι συμμετέχοντες τον αξιολόγησαν «πολύ χαμηλά» και «χαμηλά» ως προς την προσβασιμότητα, τη συνδεσιμότητα, την ποιότητα υποδομών και υπηρεσιών, αλλά και την αποδοτική συνεργασία. «Πράγματι, οι σιδηροδρομικές μεταφορές δεν είναι το δυνατό μας σημείο. Βλέπουμε ότι γίνονται κάποια σταδιακά βήματα για τη βελτίωσή τους, όπως είναι το έργο Sea2Sea, ωστόσο έχουμε πολύ δρόμο ακόμα για να μπορέσουν οι σιδηροδρομικές μεταφορές να αντιστρέψουν την αξιολόγηση που αποτυπώθηκε στην έρευνά μας. Ελπιδοφόρα μηνύματα, όπως αυτό του πρώτου δρομολογίου της RCLG, είναι πολύ ενθαρρυντικά» είπε ο κ. Μαύρος.

Η Ελλάδα ως διεθνές εμπορευματικό κέντρο

Μικρές βελτιώσεις είδαν οι συμμετέχοντες στην έρευνα, κατά τα τελευταία τρία χρόνια, στις υποδομές, μεταφορές και λειτουργίες των λιμανιών, του οδικού και σιδηροδρομικού δικτύου, καθώς και των αεροπορικών μεταφορών, με τα αποτελέσματα να δείχνουν, ωστόσο, πως χρειάζονται ακόμα πολλές βελτιώσεις. Χαρακτηριστικές είναι οι απαντήσεις των ερωτηθέντων ως προς την αξιολόγηση της ανταγωνιστικότητας της Ελλάδας ως ευρωπαϊκού εμπορευματικού κέντρου, καθώς την αξιολόγησαν ως «χαμηλή» σε ποσοστό 47% και «πληροί τις προϋποθέσεις» σε ποσοστό 41%. Τα αποτελέσματα αυτά είναι κοντά στη γενική αξιολόγηση, με βάση τον δείκτη Logistics Performance Index (LPI), στον οποίο συνολικά οι υποδομές και οι παρεχόμενες υπηρεσίες μάς κατατάσσουν στην 47η θέση παγκοσμίως. «Οι τελευταίες εξελίξεις γύρω από τις εμπορευματικές μεταφορές, οι νέες συνεργασίες και τα έργα βελτιώσεων υποδομών, δείχνουν πως γίνονται βήματα προς τη σωστή κατεύθυνση. Παρόλα αυτά, οι υποδομές και κυρίως οι υπηρεσίες των εμπορευματικών μεταφορών στη χώρα μας, χρήζουν περαιτέρω βελτιώσεων και ανάπτυξης, για να μπορέσει να καταστεί η Ελλάδα ένα διεθνές εμπορευματικό κέντρο», κατέληξε ο κ. Μαύρος.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • EY
  • ΔΕΘ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Κυβερνοασφάλεια: Ένας ακόμα κίνδυνος ή μια ευκαιρία για ανάπτυξη;
    Nextdeal newsroom, 14/9/2018

    Κυβερνοασφάλεια: Ένας ακόμα κίνδυνος ή μια ευκαιρία για ανάπτυξη;

  • EY: Η τεχνητή νοημοσύνη θα μετασχηματίσει τις επιχειρήσεις το 2018
    Nextdeal newsroom, 4/9/2018

    EY: Η τεχνητή νοημοσύνη θα μετασχηματίσει τις επιχειρήσεις το 2018

  • ΕΥ: Οι εξελισσόμενες τάσεις στην τεχνολογία, κινητήριος δύναμη των αποεπενδύσεων

    ΕΥ: Οι εξελισσόμενες τάσεις στην τεχνολογία, κινητήριος δύναμη των αποεπενδύσεων

    Η διάθεση για αποεπένδυση έφθασε σε ιστορικά υψηλά επίπεδα, καθώς, τον Ιανουάριο του 2018, ολοκληρώθηκαν συμφωνίες αξίας 323 δις δολαρίων...
    Nextdeal newsroom, 31/08/2018 - 15:18 31/8/2018
  • ΕΥ: Η παγκόσμια ανάπτυξη δημιουργεί αισιοδοξία στις ευρωπαϊκές μεσαίες επιχειρήσεις

    ΕΥ: Η παγκόσμια ανάπτυξη δημιουργεί αισιοδοξία στις ευρωπαϊκές μεσαίες επιχειρήσεις

    Οι ευρωπαϊκές μεσαίες επιχειρήσεις εμφανίζονται αισιόδοξες για το επόμενο δωδεκάμηνο και προχωρούν σε φιλόδοξα αναπτυξιακά σχέδια, σύμφωνα με τις διαπιστώσεις...
    Nextdeal newsroom, 21/08/2018 - 13:48 21/8/2018

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Επίσκεψη του Προέδρου του ΙΕΕΕ στην Ελλάδα - Συνάντηση με τον Διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος
14:50 Επίσκεψη του Προέδρου του ΙΕΕΕ στην Ελλάδα - Συνάντηση με τον Διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος
  • 14:39 ΒΙΑΝ: Νέα γενιά συμπληρωμάτων διατροφής σε μορφή ζελέ UPSA Nourished 7 in 1 Gummies!
  • 14:33 ΤτΕ- Έκθεση για τη Νομισματική Πολιτική 2024-2025: Αισιόδοξες προοπτικές ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας
  • 14:16 Νέο στεγαστικό δάνειο από την Πειραιώς «Σπίτι 25»
  • 13:59 Χρυσό Βραβείο στη Merck για πρωτοβουλίες σχετιζόμενες με το well-being των εργαζομένων της!
  • 13:31 Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ ενσωματώνει τις καλύψεις Φυσικών Καταστροφών στα προγράμματα ασφάλισης οχημάτων
  • 13:13 O ΣΦΕΕ στηρίζει την υιοθέτηση Ψηφίσματος για τις Σπάνιες Παθήσεις από την Παγκόσμια Συνέλευση Υγείας!
  • 13:05 Εργασιομανία στον Κλάδο των Ασφαλειών: Ένας Ορατός αλλά Υποτιμημένος Κίνδυνος
  • 12:54 Η Apollo διορίζει τον Steve Portman ως Επικεφαλής του Τομέα Ενέργειας
  • 12:29 Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Στα 5,9 δισ. ευρώ η συνεισφορά του στο ΑΕΠ της Ελλάδας το 2024 - Υποστηρίζει συνολικά 37.000 θέσεις εργασίας
  • 12:15 Ο ΣΑΕΚ παρουσίασε τις βασικές του θέσεις και τις επετειακές του δράσεις για την ενίσχυση της ασφαλιστικής αγοράς
  • 12:00 Alpha Bank Κύπρου και Altius συζητούν για το μέλλον της συνεργασίας τους
  • 11:42 Οδική βοήθεια: Ποιοι ήταν οι κύριοι λόγοι κλήσης το 2024 στην Ελλάδα
  • 11:36 CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ και Yπ. Άμυνας ενώνουν δυνάμεις για την καλλιέργεια υπεύθυνης οδικής συμπεριφοράς
  • 11:07 ΙΑΣΩ Γενική Κλινική: Πρωτοποριακή Εξατομικευμένη Αρθροπλαστική Γόνατος με το Σύστημα Symbios: Το μέλλον της Ορθοπαιδικής είναι προσωποποιημένο
  • 10:33 Όμιλος Eurobank: Καταλύτης επιχειρηματικής διασύνδεσης Ελλάδας – Κύπρου - Ινδίας
  • 10:29 «Άρωμα Χίου 2025» στο Σύνταγμα
  • 10:25 Άγιος Ιούδας ο Απόστολος
  • 10:22 Το Διεθνές Κέντρο Καρδιοχειρουργικής Ελλάδος/ΥΓΕΙΑ εντάσσεται στo διεθνές δίκτυο Smart Hospital Alliance
  • 09:50 Optima bank: Εντυπωσιακή υπερκάλυψη πάνω από 11 φορές για την έκδοση ομολόγου Tier II ύψους €150 εκατ.
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 18/6 Αποκλειστικό: Δημήτρης Σπυράκος - Ο Δείκτης ΙΟΒΕ δεν ίσχυσε ποτέ - Άκυρες οι αυξήσεις των ασφαλίστρων νοσοκομειακής περίθαλψης με βάση το Δείκτη ΙΟΒΕ
  2. 13/6 Στην Αθήνα η Διοίκηση του Ομίλου Generali για την παρουσίαση της νέας στρατηγικής Lifetime Partner 27
  3. 16/6 Οι «βόμβες» στην ελληνική οικονομία, η μεγάλη ανησυχία της κυβέρνησης, η «ιστορική» απόφαση του ΣτΕ και η ηγετική παρουσία της Aktor στη Ρουμανία
  4. 18/6 NN Hellas: Ο πελάτης δίνει το ρυθμό! (βίντεο)
  5. 18/6 HDI Global SE: 30 χρόνια προσφοράς στις βιομηχανικές και επαγγελματικές ασφαλίσεις στην Ελλάδα (βίντεο)
  6. 16/6 ΤτΕ: Ανακοίνωση για την ασφαλιστική εταιρία "Insurance JSC Dallbogg: Life and Health"
  7. 18/6 Υπασφαλισμένος: Έρχονται τα "μπιλετάκια" για τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • nextdeal

    Προχθές, εντελώς τυχαία πηγαίνοντας να πάρω ένα ασφαλιστήριο από τους εξαιρετικούς συνεργάτες Χαράλαμπος και Ιωάννα Ιλβανίδη στην Ηγουμενίτσα,έπεσα πάνω στο περιοδικό σας. Ζήτησα αν μπορούσα να το...

    Πως θα φτάσετε στην «κορυφή»; Διαβάστε το Ασφαλιστικό ΝΑΙ που κυκλοφορεί!  · 4 months ago

  • nextdeal

    Ποιοι διαμεσολαβητές ακουμπάνε εκεί την παραγωγή; Είναι ελεύθεροι πράκτορες ή και αποκλειστικοί;
    Μήπως οι προμήθειες παίζουν βασικό ρόλο και όχι τα ασφάλιστρα;
    Α.Κ., Μεσίτης - ΑΘήνα

    Πάνω από 1 δισ. ευρώ η παραγωγή των «ΕΠΥ»!  · 7 months ago

  • nextdeal

    Για ποιες αυξήσεις γράφετε;
    Οι πλατφόρμες καθημερινά υπασφαλίζουν σε συνεργασία με τις ασφαλιστικές εταιρείες, όπως πάνε θα ξανακλείσουν αν δε προλάβουν να απολυθούν.
    Κώστας Δημοπ., Ηράκλειο

    Προς αυξήσεις στα ασφάλιστρα αυτοκινήτου  · 7 months ago

  • nextdeal

    Ο Giuseppe Zorgno ανέβασε τον μέσο όρο των ασφαλιστικών στελεχών στην ελληνική αγορά! Θέλουμε κι άλλους μιμητές του. - Γ. Νικοπ., Χαλάνδρι

    Ο αποχαιρετισμός του Giuseppe Zorgno προς το δίκτυο συνεργατών της AIG  · 7 months ago

  • nextdeal

    Ο Κώστας Μπερτσιάς είναι ένας καλός πρεσβευτής του ασφαλιστικού κλάδου εδώ και πολλά χρόνια! Συγχαρητήρια!!! - Χρ. Κωστ., Αθήνα

    Ο Κωνσταντίνος Μπερτσιάς στην ΕΡΤ για την ασφάλιση στα ηλεκτρικά πατίνια  · 7 months ago

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: info@nextdeal.gr

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube

loading