Nextdeal newsroom, 9/9/2010 - 15:46 facebook twitter linkedin £51 εκατ. κατέβαλε η Aviva σε αποζημιώσεις σοβαρών ασθενειών Nextdeal newsroom, 9/9/2010 facebook twitter linkedin Συνολικές αποζημιώσεις ύψους πάνω από £51 εκατ. στο διάστημα του α’ εξαμήνου 2010 κατέβαλε η AVIVA, σε σύνολο 684 αιτήσεων που αφορούσαν αποζημιώσεις για σοβαρές ασθένειες. Παράλληλα, η Aviva κατέβαλε αποζημιώσεις ύψους £87 για ασφάλιστρα ζωής σε νόμιμους δικαιούχος των οποίων οι συγγενείς ή φίλοι έχασαν την ζωή τους. Ειδικότερα, όπως προκύπτει από τα στατικά της ασφαλιστικής, για το α’ εξάμηνο του 2010, οι καταβολές έχουν ως εξής: Συνολικές αποζημιώσεις ύψους πάνω από £51 για σοβαρές ασθένειες Εγκρίθηκαν προς αποζημίωση 684 απαιτήσεις Οι αποζημιώσεις για σοβαρές ασθένειες έφτασαν 93%, σημειώνοντας αύξηση 2% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό εξάμηνο 2009. Απορρίφθηκε μόνο το 1% των αιτήσεων για αποζημιώσεις, έναντι του 2% στο αντίστοιχο περυσινό διάστημα Στο 64% φτάνουν οι αποζημιώσεις για την ασθένεια του καρκίνου ενώ, στο 98.5% έφτασαν οι αιτήσεις για αποζημιώσεις λόγω θάνατου. Σχετικά με τα αποτελέσματα αυτά, ο Richard Verdin, Διευθυντής στο Τμήμα Προστασίας της Aviva δήλωσε, ‘βρισκόμαστε εδώ για να προσφέρουμε στους πελάτες μας αληθινή ασφάλεια και πραγματική προστασία. Δηλώνουμε πραγματικά περήφανοι για το ύψος των αποζημιώσεων μας και για τα ποσοστά κάλυψης. Τα ποσοστά αυτά αποδεικνύουν ότι κρατάμε τα λόγια μας και είμαστε δίπλα στους πελάτες μας όταν το απαιτεί η περίσταση’.Και συνεχίζει λέγοντας ότι ‘διαρκώς στην Aviva επανεξετάζουμε το τρόπο που ελέγχουμε την διαδικασία των αποζημιώσεων, ειδικά όταν πρόκειται για σοβαρές ασθένειες. Και, για να επιτύχουμε το σκοπό μας αυτό, επενδύουμε συνεχώς στην καινοτομία. Έχουμε εισάγει την καταγραφή των αιτήσεων μέσω τηλεφωνικής συνομιλίας με εξειδικευμένο υπάλληλο της εταιρείας, όπου το ποσοστό των αιτήσεων για αποζημιώσεις μέσω τηλεφώνου φτάνει το 67% των συνολικών αιτήσεων. Οι αιτήσεις μέσω τηλεφώνου μειώνουν στο 1/3 χρόνο που απαιτείται από το πελάτη όταν αυτός κινηθεί με άλλους τρόπους’. Και, καταλήγει επισημαίνοντας ότι η αξία αυτής της υπηρεσίας είναι ανεκτίμητη, καθώς οι πελάτες της ασφαλιστικής την αξιολόγησαν στο 98% σε ό,τι αφορά το βαθμό ικανοποίησης που προσφέρει στους πελάτες. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 28/3/2024 Ασφαλιστικές αποζημιώσεις ρεκόρ θα καταβληθούν από την καταστροφή της γέφυρας της Βαλτιμόρης!
Nextdeal newsroom, 26/3/2024 Νέα συνεργασία της Apollo με την Munich Re Syndicate και την Tokio Marine HCC International!
Το Κέντρο Προστασίας από Καταστροφές συντονιστής της Τεχνικής Συμβουλευτικής Ομάδας για την Παγκόσμια Ασπίδα κατά των Κλιματικών Κινδύνων! Το Κέντρο Προστασίας από Καταστροφές ανακοινώνει σήμερα με ενθουσιασμό ότι έχει επιλεγεί ως συντονιστής της Τεχνικής Συμβουλευτικής Ομάδας (TAG) της... Nextdeal newsroom, 26/03/2024 - 13:21 26/3/2024
Βαλτιμόρη: Κατέρρευσε γέφυρα μετά από πρόσκρουση πλοίου! (βίντεο) Η γέφυρα Francis Scott Key Bridge στη Βαλτιμόρη, στην πολιτεία Μέριλαντ των ΗΠΑ, κατέρρευσε αφού ένα φορτηγό πλοίο προσέκρουσε σ'... Nextdeal newsroom, 26/03/2024 - 10:58 26/3/2024