close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Ισαβέλλα Βήτου: H Allianz µιλάει τη «γλώσσα» της ελληνικής αγοράς
Λάμπρος Καραγεώργος
Λάμπρος Καραγεώργος,
4/9/2025 - 15:48
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ισαβέλλα Βήτου: H Allianz µιλάει τη «γλώσσα» της ελληνικής αγοράς

Λάμπρος Καραγεώργος, 4/9/2025
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Αναδημοσίευση από το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ» (Τεύχος 215) που κυκλοφορεί

Ισαβέλλα Βήτου, Chief Operations Officer, Allianz

Συνέντευξη στον Λάμπρο Καραγεώργο


Τον πολυδιάστατο ρόλο της Allianz, που έχει αναδειχθεί σε παγκόσµιο ηγέτη στον ασφαλιστικό κλάδο, επισηµαίνει σε συνέντευξή της στο «Ασφαλιστικό ΝΑΙ» και τον Λάµπρο Καραγεώργο η κ. Ισαβέλλα Βήτου, Chief Operations Officer της εταιρείας. «Έχουµε πλέον µια Allianz που παραµένει διεθνής, αλλά µιλάει τη “γλώσσα” της ελληνικής αγοράς – και αυτό είναι ίσως το µεγαλύτερό µας κέρδος, η δύναµη δηλαδή ενός παγκόσµιου ηγέτη που ξέρει σε βάθος την τοπική πραγµατικότητα», τονίζει χαρακτηριστικά η κ. Βήτου.

Ερωτηθείσα για τη στρατηγική της Allianz στον τοµέα της τεχνολογίας, τονίζει ότι βασίζεται στον ψηφιακό µετασχηµατισµό, στην κυβερνοασφάλεια και την καινοτοµία. Σε ό,τι αφορά τη φιλοσοφία της εταιρείας στις αποζηµιώσεις, σηµειώνει ότι στηρίζεται σε τρεις πυλώνες, τεχνολογία, εκπαίδευση και κουλτούρα ευθύνης.

 

  • Πώς βλέπετε σήµερα την Allianz λειτουργικά, τρία χρόνια µετά την εξαγορά της Ευρωπαϊκής Πίστης; Τι άλλαξε στην Allianz;

Θυµάµαι ακόµα πολύ έντονα την πρώτη µέρα µετά την ανακοίνωση της εξαγοράς. Υπήρχε ανησυχία και εύλογος προβληµατισµός για το πώς θα «δέσουν» δύο διαφορετικοί κόσµοι: από τη µία πλευρά η Allianz, µια πολυεθνική εταιρεία µε ισχυρό παγκόσµιο αποτύπωµα, ένα πολύ αναγνωρίσιµο brand, αυστηρές διαδικασίες και δικλίδες ασφαλείας, και από την άλλη η Ευρωπαϊκή Πίστη, µια πρωτοπόρα ελληνική εταιρεία που είχε µεγαλώσει µέσα από το επιχειρηµατικό πνεύµα και το όραµα της ηγεσίας στην τοπική αγορά. Το µεγάλο στοίχηµα ήταν – και παραµένει– πώς θα κρατήσουµε τα καλύτερα στοιχεία και των δύο πλευρών και θα τα εξελίξουµε σε µια νέα, ισχυρή ταυτότητα που θα διαφοροποιείται από τον ανταγωνισµό.

Σήµερα, τριάµισι χρόνια µετά, µπορώ να πω µε βεβαιότητα ότι η συγχωνευµένη πλέον εταιρεία είναι πιο ώριµη, µεγαλύτερη και σηµαντικά πιο δυνατή. Δεν πρόκειται απλώς για µια εµπορική ή λειτουργική συγχώνευση, αλλά για µια πραγµατική συνάντηση δύο φιλοσοφιών. Αυτό το µίγµα µάς έδωσε νέα ενέργεια, σύγχρονα εργαλεία και µια ενιαία στρατηγική που µας επιτρέπει να λειτουργούµε µε ενότητα και όραµα.

Επενδύσαµε σηµαντικά στη διαχείριση της αλλαγής για τους ανθρώπους µας, ώστε να νιώθουν ότι αποτελούν µέρος µιας κοινής αποστολής, να εκπαιδεύονται και να αποκτούν εφόδια για το µέλλον. Δεν ήταν µια εύκολη διαδικασία, αλλά έγιναν και συνεχίζουν να γίνονται ουσιαστικές προσπάθειες. Σήµερα, λειτουργούµε µε περισσότερους αυτοµατισµούς, ψηφιακές διαδικασίες και ενιαία κουλτούρα. Έτσι, έχουµε πλέον µια Allianz που παραµένει διεθνής, αλλά µιλάει τη «γλώσσα» της ελληνικής αγοράς – και αυτό είναι ίσως το µεγαλύτερό µας κέρδος: η δύναµη ενός παγκόσµιου ηγέτη σε συνδυασµό µε την ευελιξία µιας εταιρείας που ξέρει σε βάθος την τοπική πραγµατικότητα.

 

  • Συµµετείχατε ενεργά σε όλη τη διαδικασία συγχώνευσης των δύο εταιρειών και τώρα είστε επικεφαλής των λειτουργικών εργασιών της εταιρείας. Μπορείτε να µας δώσετε ένα περίγραµµα των τοµέων που επιτηρείτε;

Στην αρχή της ενοποίησης είχα τον ρόλο του υπεύθυνου έργου, µε κύρια ευθύνη τον συντονισµό όλης της διαδικασίας. Ήταν µια εξαιρετικά απαιτητική περίοδος, καθώς έπρεπε να συνδυαστούν δύο οργανισµοί µε διαφορετικά συστήµατα, κουλτούρες και τρόπους λειτουργίας, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα ότι η καθηµερινότητα πελατών, συνεργατών και εργαζοµένων δεν θα επηρεαστεί αρνητικά.

Ο ρόλος µου περιλάµβανε τον σχεδιασµό του project, τον καθηµερινό συντονισµό διατµηµατικών οµάδων και την παρακολούθηση κρίσιµων χρονοδιαγραµµάτων. Οι οµάδες έργου, αποτελούµενες από συναδέλφους και των δύο οργανισµών, απέδειξαν πραγµατική στοχοπροσήλωση: Σε σύντοµο χρονικό διάστηµα πήραν δύσκολες αποφάσεις και βρήκαν λύσεις σε τεχνικά και οργανωτικά ζητήµατα, µέσα από συνεχή διάλογο µε πολλούς εµπλεκοµένους. Το γεγονός ότι φτάσαµε στα ορόσηµα και ολοκληρώσαµε τη µετάβαση χωρίς σοβαρές αναταράξεις είναι επίτευγµα όλων αυτών των ανθρώπων και τους αξίζουν συγχαρητήρια.

Από τον Νοέµβριο του 2024 έχω αναλάβει τον ρόλο του Chief Operations Officer. Ο ρόλος καλύπτει ένα µεγάλο φάσµα λειτουργιών που αποτελούν τη «ραχοκοκαλιά» της εταιρείας. Στην εποπτεία µου βρίσκονται η Πληροφορική (IT), οι Αποζηµιώσεις, η Ασφάλεια Πληροφοριών –κάτι απολύτως κρίσιµο για µια εταιρεία του µεγέθους και της ευθύνης της Allianz–, το Project Management Office, το Data Office, οι Προµήθειες, το Πρωτόκολλο και η Συνεχής Βελτίωση των Διαδικασιών. Με απλά λόγια, µαζί µε την οµάδα των διευθυντών και προϊσταµένων φροντίζουµε να λειτουργεί οµαλά η «µηχανή» της εταιρείας, ώστε οι πελάτες και οι συνεργάτες µας να απολαµβάνουν µια εµπειρία απλή, σύγχρονη, γρήγορη και αξιόπιστη.

 

  • Ένας τοµέας είναι οι νέες τεχνολογίες, το «IT». Είναι η καρδιά µιας ασφαλιστικής εταιρείας; Ποιοι είναι οι βασικοί στρατηγικοί στόχοι της Allianz στον συγκεκριµένο τοµέα;

Το IT είναι πλέον η καρδιά κάθε ασφαλιστικής. Χωρίς ισχυρές υποδοµές και τεχνολογικές λύσεις, καµία εταιρεία δεν µπορεί να σταθεί ανταγωνιστικά σε ένα περιβάλλον που αλλάζει µε τέτοια ταχύτητα.

Με τη συγχώνευση αποκτήσαµε πιο σύγχρονα τοπικά εργαλεία, ενώ ταυτόχρονα αξιοποιούµε την τεχνογνωσία του οµίλου, που δραστηριοποιείται σε πάνω από 70 αγορές παγκοσµίως. Αυτό µας δίνει πρόσβαση σε εξελιγµένες πλατφόρµες και λύσεις που έχουν δοκιµαστεί διεθνώς και προσαρµόζονται στις ανάγκες κάθε χώρας. Στην Ελλάδα, ήδη χρησιµοποιούµε εργαλεία του οµίλου όπως για παράδειγµα στην τιµολόγηση, που µας εξασφαλίζουν ασφάλεια και τεχνογνωσία.

Η στρατηγική µας στον τοµέα της τεχνολογίας βασίζεται σε τρεις άξονες:

1. Ψηφιακός µετασχηµατισµός – επενδύουµε σε αυτοµατισµούς που κάνουν την αλληλεπίδραση µε την εταιρεία πιο απλή, γρήγορη και άµεση.

2. Κυβερνοασφάλεια και αξιοπιστία – η προστασία των δεδοµένων είναι θεµέλιος λίθος για µια εταιρεία µε την ευθύνη της Allianz.

3. Καινοτοµία και δεδοµένα – στοχεύουµε στο να αναπτύσσουµε λύσεις που στηρίζονται στην ανάλυση µεγάλων δεδοµένων (big data) και στην Τεχνητή Νοηµοσύνη, ώστε να προβλέπουµε ανάγκες, να βελτιώνουµε προϊόντα και να προσφέρουµε προσωποποιηµένες λύσεις.

Η τεχνολογία, µε λίγα λόγια, δεν είναι υποστηρικτικό εργαλείο· είναι ο µοχλός που µας φέρνει πιο κοντά στον πελάτη.

 

  • Το άλλο µεγάλο «κοµµάτι» της δουλειάς σας είναι οι αποζηµιώσεις. «Αποζηµιώνει αµέσως» η Allianz και πώς το επιτυγχάνει αυτό;

Οι αποζηµιώσεις είναι η στιγµή της αλήθειας για κάθε ασφαλιστική. Εκεί κρίνεται αν η εµπιστοσύνη που µας έδειξε ο πελάτης δικαιώνεται. Για εµάς, το να αποζηµιώνουµε γρήγορα, δίκαια και µε απόλυτη διαφάνεια θέλουµε να είναι το κέντρο της φιλοσοφίας µας.

Έχουµε επενδύσει στις αποζηµιώσεις τόσο σε επίπεδο διοίκησης µε την έλευση νέων ανθρώπων όσο και σε επίπεδο απλούστευσης διαδικασιών και εισαγωγής νέων εργαλείων. Και εδώ ο Όµιλος της Allianz φέρνει τεράστια εµπειρία από άλλες αγορές, εργαλεία που σκοπεύουµε να χρησιµοποιήσουµε και να εφαρµόσουµε άµεσα στην ελληνική αγορά.

Η φιλοσοφία µας στις αποζηµιώσεις στηρίζεται σε τρεις πυλώνες: τεχνολογία, εκπαίδευση και κουλτούρα ευθύνης. Και οι τρεις µαζί µας επιτρέπουν να προσφέρουµε µια εµπειρία αποζηµίωσης που ενισχύει την εµπιστοσύνη και χτίζει µακροχρόνιες σχέσεις.

 

  • Τι να περιµένουν οι συνεργάτες ασφαλιστικοί διαµεσολαβητές της Allianz από την εταιρεία στον τοµέα σας;

Οι συνεργάτες µας είναι οι άνθρωποι που φέρνουν την Allianz στον πελάτη. Από εµάς µπορούν να περιµένουν απλότητα, σταθερότητα και συνεχή υποστήριξη. Αυτό σηµαίνει ψηφιακές πλατφόρµες εύκολες στη χρήση, γρήγορες διαδικασίες έκδοσης και αποζηµίωσης και συνεχή εκπαίδευση ώστε να αξιοποιούν πλήρως τα εργαλεία µας.

Τους βλέπουµε ως στρατηγικούς εταίρους και όχι ως απλούς συνεργάτες. Τους ακούµε προσεκτικά, γιατί γνωρίζουν τον παλµό της αγοράς, και παράλληλα τους µεταφέρουµε τη φιλοσοφία και τα εργαλεία του οµίλου. Είµαστε ιδιαίτερα περήφανοι που το δίκτυό µας είναι το µεγαλύτερο στην Ελλάδα και θέλουµε να το δυναµώσουµε ακόµα περισσότερο – µαζί.

 

  • Πώς φαντάζεστε την Allianz µετά από δέκα χρόνια;

Τη φαντάζοµαι αγνώριστη – µε την καλή έννοια. Μια Allianz ακόµη πιο ψηφιακή, που θα προσφέρει εξατοµικευµένες λύσεις µε βάση την Τεχνητή Νοηµοσύνη και την ανάλυση δεδοµένων, και ταυτόχρονα µια Allianz που θα έχει ενσωµατώσει πλήρως τη βιωσιµότητα στη στρατηγική της. Σε επίπεδο ανθρώπων, οραµατίζοµαι µία Allianz η οποία θα είναι ένας ελκυστικός εργοδότης, που δίνει έµφαση στη συνεχή εκπαίδευση, στην καινοτοµία και την κουλτούρα συνεργασίας.

Θέλω η Allianz να είναι η εταιρεία που δεν ξεχωρίζει µόνο για το µέγεθος και την ηγετική της θέση, αλλά και για την εµπιστοσύνη που εµπνέει, την κοινωνική της συνεισφορά και τη στήριξη των συνεργατών της. Αν σε δέκα χρόνια αυτό είναι πραγµατικότητα, τότε θα ξέρω ότι τα βήµατα που κάνουµε σήµερα ήταν τα σωστά.

Διαβάστε παρακάτω την συνέντευξη από το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ» (Τεύχος 215) που κυκλοφορεί και σε ηλεκτρονική μορφή (πατήστε κάτω δεξιά για μεγέθυνση)


Ισαβέλλα Βήτου

Η Ισαβέλλα Βήτου είναι Chief Operations Officer και µέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής της Allianz Ευρωπαϊκής Πίστης, έχοντας στην ευθύνη της τις λειτουργίες της εταιρείας καθώς και τις αποζηµιώσεις.

Πριν αναλάβει τον ρόλο αυτόν, διετέλεσε Chief Strategy and Integration Officer έχοντας στην ευθύνη της την οργάνωση και επίβλεψη όλων των δραστηριοτήτων που αφορούν τη συγχώνευση της Allianz Hellas µε την Ευρωπαϊκή Πίστη. Στα υπόλοιπα καθήκοντά της ήταν ο σχεδιασµός και η παρακολούθηση της εφαρµογής του στρατηγικού πλάνου και σχεδίου ανάπτυξης της εταιρείας.

Εντάχθηκε στην Allianz τον Μάιο του 2021 ως Chief Strategy & Transformation Officer και έναν χρόνο αργότερα µετακόµισε στα κεντρικά γραφεία του Μονάχου για να γίνει µέλος της οµάδας «Clean deal team» προκειµένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία της εξαγοράς. Είναι απόφοιτος του Δηµοκριτείου Πανεπιστηµίου Θράκης, του Οικονοµικού Πανεπιστηµίου Αθηνών και του INSEAD.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Allianz

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Ισαβέλλα Βήτου: H Allianz µιλάει τη «γλώσσα» της ελληνικής αγοράς
    Λάμπρος Καραγεώργος, 04/09/2025 - 15:48

    Ισαβέλλα Βήτου: H Allianz µιλάει τη «γλώσσα» της ελληνικής αγοράς

  • Νέες εξαγορές -  Δεν θα πλήξουμε στον ασφαλιστικό κλάδο
    Λάμπρος Καραγεώργος, 03/09/2025 - 11:05

    Νέες εξαγορές - Δεν θα πλήξουμε στον ασφαλιστικό κλάδο

  • Τι κινδύνους εντοπίζει η Επιτροπή Ανταγωνισμού στον καθορισμό ενός δείκτη υγείας για τα ασφαλιστικά προγράμματα
    Λάμπρος Καραγεώργος, 11/08/2025 - 16:23

    Τι κινδύνους εντοπίζει η Επιτροπή Ανταγωνισμού στον καθορισμό ενός δείκτη υγείας για τα ασφαλιστικά προγράμματα

  • Η ασφάλιση υποχρέωση απέναντι στους ίδιους, όχι την Πολιτεία
    Λάμπρος Καραγεώργος, 07/08/2025 - 10:26

    Η ασφάλιση υποχρέωση απέναντι στους ίδιους, όχι την Πολιτεία

  • Τι σημαίνει η εξαγορά της Ευρωκλινικής από την Generali

    Τι σημαίνει η εξαγορά της Ευρωκλινικής από την Generali

    Αναδημοσίευση από την εφημερίδα Nextdeal (Τεύχος 564) που κυκλοφορεί - Πρώτο θέμα Του Λάμπρου Καραγεώργου Οι καταλύτες των αλλαγών στις σχέσεις ασφαλιστικών...
    Λάμπρος Καραγεώργος, 06/08/2025 - 09:48
  • Τροχαία ατυχήματα: Πάνω από 185 εκατ. ευρώ αποζημιώσεις για σωματικές βλάβες έδωσαν οι ασφαλιστικές (κλάδος αυτοκινήτων)

    Τροχαία ατυχήματα: Πάνω από 185 εκατ. ευρώ αποζημιώσεις για σωματικές βλάβες έδωσαν οι ασφαλιστικές (κλάδος αυτοκινήτων)

    Αναδημοσίευση από το περιοδικό Health Next Generation (Τεύχος 27) που κυκλοφορεί Του Λάμπρου Καραγεώργου Μία από τις πιο σημαντικές πτυχές του ρόλου...
    Λάμπρος Καραγεώργος, 01/08/2025 - 15:50
  • Όμιλος Ιατρικού Αθηνών: Νέες συνεργασίες και νέα προϊόντα με τον ασφαλιστικό κλάδο

    Όμιλος Ιατρικού Αθηνών: Νέες συνεργασίες και νέα προϊόντα με τον ασφαλιστικό κλάδο

    Στο ποσό των €269.845 χιλ., έναντι ποσού €258.363 χιλ. το 2023, ανήλθε το 2024 σε ενοποιημένη βάση, ο κύκλος εργασιών...
    Λάμπρος Καραγεώργος, 28/07/2025 - 10:12
  • Υγεία: Οι συμβάσεις με ασφαλιστικές εταιρείες εξασφαλίζουν μια «υγιή» ρευστότητα

    Υγεία: Οι συμβάσεις με ασφαλιστικές εταιρείες εξασφαλίζουν μια «υγιή» ρευστότητα

    Θετικό πρόσημο στον κύκλο εργασιών αλλά μείωση καθαρών κερδών για το 2024 κατέγραψε η  «Διαγνωστικόν και Θεραπευτικόν Κέντρον Αθηνών “ΥΓΕΙΑ” Μονοπρόσωπη...
    Λάμπρος Καραγεώργος, 25/07/2025 - 09:19
  • Θετικά αποτελέσματα το 2024 για το Metropolitan Hospital και τα οφέλη από τις ασφαλιστικές εταιρείες

    Θετικά αποτελέσματα το 2024 για το Metropolitan Hospital και τα οφέλη από τις ασφαλιστικές εταιρείες

    Θετικά οικονομικά αποτελέσματα κατέγραψε για τη χρήση του 2024 η ΠΕΡΣΕΥΣ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗ ΜΕΡΙΜΝΑ Μ.Α.Ε., που ελέγχει το νοσοκομείο Metropolitan Hospital. Σύμφωνα με τα...
    Λάμπρος Καραγεώργος, 24/07/2025 - 15:35
  • Η Interamerican βάση επέκτασης της Achmea στην Ανατολική και Κεντρική Ευρώπη

    Η Interamerican βάση επέκτασης της Achmea στην Ανατολική και Κεντρική Ευρώπη

    Με σταθερά και μεθοδικά βήματα, η Interamerican αναδεικνύεται σε βασικό πυλώνα της στρατηγικής επέκτασης του Ολλανδικού ασφαλιστικού ομίλου Achmea στην...
    Λάμπρος Καραγεώργος, 22/07/2025 - 12:00

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αποκλειστικό: Αποχαιρετισμός Αναστάσιου Παπαδόπουλου στους συνεργάτες της ERGO - «Συνεχίστε με αγάπη το έργο σας»!
15:52 Αποκλειστικό: Αποχαιρετισμός Αναστάσιου Παπαδόπουλου στους συνεργάτες της ERGO - «Συνεχίστε με αγάπη το έργο σας»!
  • 15:48 Ισαβέλλα Βήτου: H Allianz µιλάει τη «γλώσσα» της ελληνικής αγοράς
  • 15:20 Αποκλειστικό: Έληξε η συνεργασία του Αναστάσιου Παπαδόπουλου με την ERGO
  • 13:29 Μεγάλη Έρευνα του Ε.Ε.Θ. για τις προκλήσεις των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων
  • 13:18 ΟΑΣΕ: Ζητα να αποσυρθεί ο Νόμος Κεραμέως
  • 13:12 1566: Η νέα γραμμή για όλες τις υπηρεσίες Υγείας παρουσιάζεται στην 89η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης
  • 13:06 ΕΙΑΣ: Εκπαιδευτικό σεμινάριο ασφαλίσεων πλοίων, πληρωμάτων πλοίων και θαλασσίων μεταφορών
  • 12:59 Κυβερνητική προτεραιότητα η προστασία των ανηλίκων από αλκοόλ και τσιγάρο - 94 συλλήψεις σε δύο μήνες
  • 12:50 ΕΑΕΕ: Στο +3% η συνολική παραγωγή ασφαλίστρων Ιανουαρίου - Ιουνίου 2025
  • 12:35 Όμιλος Ιατρικού Αθηνών: Προληπτικοί έλεγχοι υγείας «Back to school» σε προνομιακές τιμές - Για μια σχολική χρονιά γεμάτη υγεία και ασφάλεια
  • 12:32 Επέκταση ωραρίου λειτουργίας Μετρό και Τραμ σήμερα λόγω συναυλίας
  • 11:43 Η φετινή, κρίσιμη ΔΕΘ και η διαμόρφωση του πολιτικού κλίματος
  • 11:30 ΕΑΕΕ: Η τοποθέτηση της ευρωπαϊκής ασφαλιστικής αγοράς στην διαβούλευση της επικείμενης στρατηγικής για την Ένωση Δεδομένων (Data Union Strategy)
  • 11:11 Γιώργος Ζερβουδάκης: «Χτίζουμε την Εθνική Ασφαλιστική τού αύριο, με ανθρώπινο πρόσωπο και ψηφιακή δύναμη»
  • 10:15 Bewell - Σύστημα υγείας INTERAMERICAN: Ολοκληρωμένη φροντίδα για εκείνα που μετράνε περισσότερο!
  • 10:00 Πώς αποζημιώνουν οι ασφαλιστικές εταιρείες τα τροχαία ατυχήματα και γενικώς τα ατυχήματα;
  • 09:24 Η πρόκληση του «απαιτητικού πελάτη» ως ευκαιρία εξέλιξης
  • 09:14 Ένας ήρωας του έπους του ’40 δεν ξεχάστηκε…
  • 09:09 7o Acheloos Run 2025 στο Νεοχώρι Μεσολογγίου
  • 09:05 Ανθεκτικά τα ελληνικά ομόλογα στο παγκόσμιο sell off, ρήγμα Λευκωσίας-Αθηνών για το έργο-σταθμό GSI, στα «σαλόνια» του FTSE-100 η μετοχή της Metlen, το τζόκερ στηρίζει τα μεγέθη του ΟΠΑΠ, η «Μαύρη Βίβλος» και τα «μαύρα μεσάνυχτα»
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 3/9 Ο «κανόνας των 3 δευτερολέπτων»: Το μυστικό όπλο των ασφαλιστών για την μείωση των τροχαίων
  2. 29/8 Τι είδους Ασφαλιστικά προϊόντα ζητούν οι νεότεροι άνθρωποι από τις Ασφαλιστικές εταιρίες;
  3. 1/9 1η Σεπτεμβρίου: Η αρχή της Ινδίκτου και του εκκλησιαστικού έτους
  4. 2/9 Με αποκλειστική συνέντευξη του Θ. Κοκκάλα - ERGO και 2 σημαντικών στελεχών Εθνικής και Allianz κυκλοφορεί το «ΝΑΙ»
  5. 1/9 Πώς η Επιτροπή Ανταγωνισμού βάζει φρένο στον δείκτη υγείας στο Nextdeal που κυκλοφορεί
  6. 4/9 Γιώργος Ζερβουδάκης: «Χτίζουμε την Εθνική Ασφαλιστική τού αύριο, με ανθρώπινο πρόσωπο και ψηφιακή δύναμη»
  7. 3/9 Με αποκλειστική συνέντευξη του Θ. Κοκκάλα - ERGO και 2 σημαντικών στελεχών Εθνικής και Allianz διαβάστε το «ΝΑΙ» που κυκλοφορεί σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube