Nextdeal newsroom, 14/1/2016 - 10:05 facebook twitter linkedin Μήπως πρέπει να παραδειγματιστούμε από τους Βρετανούς ασφαλιστές; Nextdeal newsroom, 14/1/2016 facebook twitter linkedin Η Ένωση Βρετανών Ασφαλιστών (ABI) και η Ένωση Βρετανών Μεσιτών Ασφαλίσεων (BIBA) δημιούργησαν έναν Κώδικα Ορθής Πρακτικής για ασφαλιστές και μεσίτες ώστε να μπορούν να αναγνωρίζουν εύκολα και να βοηθούν τους δυνητικά "ευάλωτους" πελάτες, οι οποίοι χρειάζονται επιπλέον υποστήριξη κατά την ανανέωση των ασφαλιστηρίων συμβολαίων αυτοκινήτου και σπιτιού. Όπως επισημαίνουν οι Ενώσεις στην κοινή τους ανακοίνωσή, ο Κώδικας αποτελεί μέρος των συνεχιζόμενων εργασιών του κλάδου ώστε να βρίσκουν οι πελάτες την καλύτερη και πιο συμφέρουσα λύση κατά την ανανέωση των ασφαλιστηρίων τους. Σύμφωνα με τον Κώδικα, οι ασφαλιστές και μεσίτες θα πρέπει: Να διασφαλίζουν ότι το προσωπικό είναι κατάλληλα εκπαιδευμένο ώστε να αναγνωρίζει και να κατανοεί τους δυνητικά "ευάλωτους" πελάτες που επιθυμούν να ανανεώσουν τα ασφαλιστήρια τους και να είναι σε θέση να προσφέρει ευέλικτες επιλογές για να τους βοηθήσει να καλύψουν τις ανάγκες τους (όπου είναι απαραίτητο). Να εξετάζουν συχνά τους όρους των ασφαλιστηρίων και, όπου είναι δυνατόν, να εντοπίζουν τους "ευάλωτους" πελάτες ούτως ώστε να τους ενημερώνουν για τυχόν εναλλακτικά προϊόντα που μπορεί να είναι διαθέσιμα. Να ρωτούν τους δυνητικά "ευάλωτους" πελάτες κατά την ανανέωση των συμβολαίων τους εάν το τρέχον συμβόλαιο και οι όροι ανανέωσης καλύπτουν τις ανάγκες τους, και να τους κάνουν σαφή τη σημασία της αναθεώρησης της κάλυψης τους. Να εξετάζουν εάν χρειάζεται πρόσθετη επικοινωνία, για παράδειγμα ένα τηλέφωνο, ώστε να βοηθήσουν τους "ευάλωτους" πελάτες κατά τη διαδικασία της ανανέωσης του συμβολαίου τους. Να βεβαιώνονται ότι οι επιλογές του πελάτη, και το πώς μπορούν να τις καλύψουν, καθορίζονται πάντα με σαφήνεια. Ο Κώδικας θα τεθεί σε ισχύ από τον Ιανουάριο του 2016, από όπου οι ασφαλιστές και οι μεσίτες θα έχουν 12 μήνες να προετοιμαστούν για τις δεσμεύσεις του. Ένα χρόνο μετά τη δημοσίευση, η ABI και η BIBA θα εκπονήσουν μια έκθεση στην οποία θα αξιολογούν την επιρροή και τις επιπτώσεις του Κώδικα. Ο Κώδικας δεν ορίζει το πότε ένας καταναλωτής ανήκει σε ευπαθή ομάδα, καθώς αυτό έγκειται στην κρίση του κάθε ασφαλιστή ή μεσίτη ανάλογα με την πελατεία του, τονίζουν οι Ενώσεις. Ο Κώδικας επισημαίνει όμως μια σειρά από κριτήρια σχετικά με το πότε κάποιος πελάτης μπορεί να θεωρηθεί "ευάλωτος". Τέτοια κριτήρια αποτελούν η σωματική αναπηρία, η σοβαρή ή η μακροχρόνια ασθένεια, τα θέματα ψυχικής υγείας, η χαμηλή μόρφωση και η έλλειψη υπολογιστικών ικανοτήτων. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 15/9/2025 Aon: Οι ασφαλιστικές απέδωσαν 14,7% απόδοση ιδίων κεφαλαίων (RoAE) το 2024 χάρη στη στρατηγική προσήλωση
Nextdeal newsroom, 12/9/2025 Η Συρία λαμβάνει αποζημίωση $7,9 εκατ. από παραμετρικό ασφαλιστήριο για ξηρασία
Aon: Το κόστος υγειονομικής περίθαλψης για τους εργοδότες στις ΗΠΑ αναμένεται να αυξηθεί κατά 9,5% το 2026 Η Aon αποκάλυψε ότι το κόστος υγειονομικής περίθαλψης για τους εργοδότες στις ΗΠΑ προβλέπεται να αυξηθεί κατά 9,5%* το 2026,... Nextdeal newsroom, 11/09/2025 - 14:45 11/9/2025
Η Compre προσλαμβάνει τον Dominic Clayden σε νεοσύστατο παγκόσμιο ρόλο Η Compre Group Holdings Limited («Compre»), ο διεθνής εξειδικευμένος αντασφαλιστικός όμιλος με έδρα τις Βερμούδες, ανακοίνωσε σήμερα τον διορισμό του... Nextdeal newsroom, 11/09/2025 - 13:38 11/9/2025