close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Πώς μπορεί ο ασφαλιστικός σύμβουλος να πολλαπλασιάσει τον εαυτό του με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης
Λεωνίδας Διαμαντόπουλος
Λεωνίδας Διαμαντόπουλος,
23/6/2025 - 10:00
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πώς μπορεί ο ασφαλιστικός σύμβουλος να πολλαπλασιάσει τον εαυτό του με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης

Λεωνίδας Διαμαντόπουλος, 23/6/2025
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Αν μπορούσες να έχεις δίπλα σου έναν βοηθό που να απαντά στους πελάτες σου την ώρα που εσύ βρίσκεσαι σε ραντεβού. Έναν συνεργάτη που να ετοιμάζει τις παρουσιάσεις και τις προσφορές σου χωρίς να χρειάζεται να τις γράψεις από την αρχή. Ένα εργαλείο που να σου θυμίζει ποιον πρέπει να καλέσεις σήμερα και με ποιο μήνυμα.

Αυτό δεν είναι επιστημονική φαντασία. Είναι η πραγματικότητα της τεχνητής νοημοσύνης. Και ναι, ο ασφαλιστικός σύμβουλος του σήμερα μπορεί να πολλαπλασιάσει τον εαυτό του και να αυξήσει θεαματικά την παραγωγικότητά του χωρίς να θυσιάσει την ανθρώπινη επαφή που κάνει τη δουλειά του ξεχωριστή.

Το πρόβλημα είναι γνωστό

Ο χρόνος δεν φτάνει. Τα αιτήματα των πελατών πολλαπλασιάζονται. Τα διοικητικά καθήκοντα αφαιρούν ενέργεια. Η γραφειοκρατία πνίγει την πρωτοβουλία. Η τεχνολογία πολλές φορές φαίνεται να παρεμβάλλεται αντί να διευκολύνει.

Κι όμως, η τεχνητή νοημοσύνη δεν έρχεται για να μειώσει τον ρόλο του συμβούλου. Έρχεται για να τον ενισχύσει. Να αναλάβει τα τυπικά ώστε να αναδείξει τα ουσιαστικά. Να αναλάβει την επανάληψη ώστε να ελευθερώσει τον χρόνο για σχέσεις και ανάπτυξη.

Τι σημαίνει αυτό στην πράξη

Ο σύμβουλος δεν γράφει ξανά τα ίδια μηνύματα. Το σύστημα του τα προτείνει έξυπνα με βάση το ιστορικό του πελάτη.
Οι παρουσιάσεις δημιουργούνται με λίγα κλικ, βασισμένες στο προφίλ του υποψηφίου.
Τα συμβόλαια αναλύονται αυτόματα και συνοψίζονται σε ανθρώπινη γλώσσα.
Οι ερωτήσεις των πελατών απαντώνται άμεσα, με ακρίβεια και επαγγελματισμό, χωρίς να χρειαστεί να σηκώσει κανείς το τηλέφωνο.

Και το πιο σημαντικό. Ο σύμβουλος παραμένει παρών μόνο εκεί που η ανθρώπινη παρουσία κάνει τη διαφορά. Στην επαφή. Στην πρόταση αξίας. Στη στρατολόγηση. Στην ανάπτυξη σχέσεων.

Ο πελάτης το αισθάνεται

Η εμπειρία γίνεται πιο γρήγορη. Πιο εύκολη. Πιο επαγγελματική. Χωρίς εκπτώσεις στην προσωπική επαφή.

Και οι συνεργάτες το καταλαβαίνουν. Βλέπουν έναν σύμβουλο που δεν χάνει καμία ευκαιρία. Που είναι έτοιμος κάθε στιγμή. Που δεν τρέχει αλλά καθοδηγεί.

Η νέα εποχή δεν έρχεται. Έχει ήδη αρχίσει.

Όσοι συνεχίζουν να τα κάνουν όλα μόνοι τους θα μένουν πίσω.
Όσοι αγκαλιάσουν τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης θα αποκτήσουν πραγματικό πλεονέκτημα.
Όχι επειδή είναι πιο τεχνολογικοί. Αλλά επειδή είναι πιο διαθέσιμοι. Πιο συνεπείς. Πιο ανθρώπινοι εκεί που μετράει.

Η τεχνητή νοημοσύνη δεν είναι εδώ για να πάρει τη δουλειά μας. Είναι εδώ για να μας βοηθήσει να την κάνουμε όπως πάντα θέλαμε να την κάνουμε.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Πώς μπορεί ο ασφαλιστικός σύμβουλος να πολλαπλασιάσει τον εαυτό του με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης
    Λεωνίδας Διαμαντόπουλος, 23/06/2025 - 10:00

    Πώς μπορεί ο ασφαλιστικός σύμβουλος να πολλαπλασιάσει τον εαυτό του με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης

  • Είναι τα Social Media Χρήσιμα για τον Ασφαλιστικό Σύμβουλο;
    Λεωνίδας Διαμαντόπουλος, 09/01/2025 - 15:51

    Είναι τα Social Media Χρήσιμα για τον Ασφαλιστικό Σύμβουλο;

  • Η Σημασία της Προσωπικής Βοηθού για τον Ασφαλιστικό και Χρηματοοικονομικό Σύμβουλο
    Λεωνίδας Διαμαντόπουλος, 08/01/2025 - 11:14

    Η Σημασία της Προσωπικής Βοηθού για τον Ασφαλιστικό και Χρηματοοικονομικό Σύμβουλο

  • LinkedIn Cold Messaging: Το Κλειδί για να Προσελκύσετε Νέους Ασφαλιστικούς Συμβούλους
    Λεωνίδας Διαμαντόπουλος, 11/11/2024 - 10:07

    LinkedIn Cold Messaging: Το Κλειδί για να Προσελκύσετε Νέους Ασφαλιστικούς Συμβούλους

  • Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη Αλλάζει το Παιχνίδι για τον Ασφαλιστικό Κλάδο!

    Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη Αλλάζει το Παιχνίδι για τον Ασφαλιστικό Κλάδο!

    Σε έναν κόσμο που αλλάζει με ραγδαίους ρυθμούς, κάθε βιομηχανία αντιμετωπίζει την αναπόφευκτη πρόκληση του ψηφιακού μετασχηματισμού. Ο ασφαλιστικός κλάδος...
    Λεωνίδας Διαμαντόπουλος, 22/10/2024 - 08:58
  • Πώς να Απογειώσετε την Απόδοσή σας ως Ασφαλιστικός Σύμβουλος με Ένα Προσωπικό Ψηφιακό Βοηθό;

    Πώς να Απογειώσετε την Απόδοσή σας ως Ασφαλιστικός Σύμβουλος με Ένα Προσωπικό Ψηφιακό Βοηθό;

    Η τεχνολογία έχει πλέον μπει για τα καλά στη ζωή μας, αλλά ξέρατε ότι μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε...
    Λεωνίδας Διαμαντόπουλος, 15/10/2024 - 09:17
  • AI Βοηθός: Ο Σύμμαχος του Ασφαλιστικού Συμβούλου για 24/7 Εξυπηρέτηση Πελατών

    AI Βοηθός: Ο Σύμμαχος του Ασφαλιστικού Συμβούλου για 24/7 Εξυπηρέτηση Πελατών

    Στον ανταγωνιστικό κόσμο της ασφάλισης, η άμεση εξυπηρέτηση είναι καθοριστικός παράγοντας για την ικανοποίηση των πελατών και τη διατήρηση μακροχρόνιων...
    Λεωνίδας Διαμαντόπουλος, 13/09/2024 - 09:24
  • Η Σημασία της Καταγραφής Δραστηριότητας και η Αξιοποίηση Σύγχρονων Μεθόδων Μάρκετινγκ στην Πώληση

    Η Σημασία της Καταγραφής Δραστηριότητας και η Αξιοποίηση Σύγχρονων Μεθόδων Μάρκετινγκ στην Πώληση

    Στον ασφαλιστικό κλάδο, η επιτυχία δεν έρχεται τυχαία. Η συνεχής μέτρηση των ενεργειών, η παρακολούθηση της δραστηριότητας και η διατήρηση...
    Λεωνίδας Διαμαντόπουλος, 10/09/2024 - 09:00
  • Πώς να Αυξήσετε τις Θετικές Αξιολογήσεις σας με Σκοπό την Ενδυνάμωση της Εταιρικής Εικόνας

    Πώς να Αυξήσετε τις Θετικές Αξιολογήσεις σας με Σκοπό την Ενδυνάμωση της Εταιρικής Εικόνας

    Η φήμη σας στον ασφαλιστικό κλάδο εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την εμπιστοσύνη που εμπνέετε στους πελάτες σας. Οι θετικές...
    Λεωνίδας Διαμαντόπουλος, 04/09/2024 - 08:41
  • Χρήσιμα Εργαλεία για τη Διαμεσολάβηση που αυξάνουν τις πωλήσεις!

    Χρήσιμα Εργαλεία για τη Διαμεσολάβηση που αυξάνουν τις πωλήσεις!

    Η τεχνολογία σήμερα προσφέρει πολύτιμες λύσεις που μπορούν να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες των ασφαλιστικών και χρηματοοικονομικών συμβούλων, βελτιώνοντας την απόδοσή...
    Λεωνίδας Διαμαντόπουλος, 03/09/2024 - 09:02

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

JSC DallBogg: Life and Health - Απάντηση σχετικά με τα πρόσφατα δημοσιεύματα και τις φήμες
15:00 JSC DallBogg: Life and Health - Απάντηση σχετικά με τα πρόσφατα δημοσιεύματα και τις φήμες
  • 14:34 Μητσοτάκης στο Κυβερνητικό Συμβούλιο Οικονομικής Πολιτικής: 12 παρεμβάσεις για την μείωση της γραφειοκρατίας
  • 13:23 Νέα αποτελεσματική θεραπεία για τη ναρκοληψία τύπου 1 από την Takeda!
  • 13:00 Η Howden επιβεβαιώνει την είσοδό της στη λιανική αγορά των ΗΠΑ με τον διορισμό του Mike Parrish ως CEO ΗΠΑ
  • 12:05 Σταθερά ανοδική η πορεία του Εξωδικαστικού Μηχανισμού - Οι ρυθμίσεις ξεπέρασαν τις 40.500 για οφειλές αξίας 13,25 δισ. ευρώ
  • 11:43 Tράπεζα Κύπρου: Κέρδη 235 εκατ. ευρώ στο εξάμηνο, προμέρισμα 0,2 ευρώ
  • 11:20 Στρατηγική συνεργασία της Απόλλων ΑΕ, μέλους του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη, και της Φαραντούρης Insurance Agents
  • 11:07 Alpha Bank: Ολοκλήρωση εξαγοράς της FlexFin
  • 10:56 Σχέσεις, υγεία και οικονομική σταθερότητα oι βασικές προτεραιότητες της Gen Z - Γιατί αποτελεί ευκαιρία για την ασφαλιστική αγορά
  • 10:50 Επίσκεψη του Πρωθυπουργού στην ICEYE: Οι επενδύσεις στην άμυνα και την ασφάλεια έχουν καταστεί ευρωπαϊκή προτεραιότητα
  • 10:36 IWG: Το Τόκιο κορυφαίος προορισμός για εργασία και διακοπές το 2025 - Η Αθήνα στη 12η θέση
  • 10:09 Ειδική Ομάδα Διοίκησης Έργου για την απρόσκοπτη πρόσβαση στα αρχεία του ΟΠΕΚΕΠΕ
  • 09:55 Λογαριασμοί ρεύματος: Τι είναι τα κόκκινα «ευέλικτα» τιμολόγια που θέλει να φέρει η ΡΑΑΕΥ
  • 09:53 Ο καιρός…τρελάθηκε - Πού θα έχουμε σήμερα ισχυρές βροχές και καταιγίδες
  • 09:30 Το ΙΑΣΩ Γενική Κλινική δίπλα στον κορυφαίο Ολυμπιονίκη και πρωταθλητή Ελλάδος, Εμμανουήλ Καραλή
  • 08:58 Οδηγός γνωριμίας με τα μοναστήρια της Αιτωλοακαρνανίας
  • 08:45 Όσιος Ευγένιος ο Αιτωλός
  • 08:42 Από την Παράλληλη στο City, υψηλός πυρετός… 2000 στο Χ.Α, η JP Morgan, το NBA και η Euroleague και το νέο deal της Titan
  • 08:34 Πως μπορεί ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής να αυξήσει κατά πολύ τις αμοιβές του;
  • 15:25 Editorial Health: Πίσω από τους αριθμούς κρύβονται άνθρωποι
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 30/7 Τι σημαίνει η εξαγορά της Ευρωκλινικής από την Generali και οι αλλαγές στις σχέσεις ασφαλιστικών και νοσοκομείων στο NextDeal που κυκλοφορεί!
  2. 4/8 Τα αδιέξοδα στις πωλήσεις των ασφαλιστικών εταιριών και των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών στους πελάτες τους!
  3. 5/8 Πως μπορεί ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής να αυξήσει κατά πολύ τις αμοιβές του;
  4. 31/7 43 χρόνια…μετά, το ιστορικό ρεκόρ της Πειραιώς, η…αξία της Εθνικής Ασφαλιστικής, το ρεκόρ 25ετίας στην απασχόληση και 20 δισ. στα Α/Κ από το 2018
  5. 4/8 ΤτΕ: Ανακοίνωση για την ασφαλιστική εταιρία «Insurance JSC Dallbogg: Life and Health»
  6. 5/8 Στρατηγική συνεργασία της Απόλλων ΑΕ, μέλους του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη, και της Φαραντούρης Insurance Agents
  7. 1/8 Open Brokers: Μια πρωτοποριακή ένωση ανεξάρτητων ασφαλιστικών γραφείων με πολυφωνία, συλλογική εμπειρία και τεχνογνωσία!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube