close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη Αλλάζει το Παιχνίδι για τον Ασφαλιστικό Κλάδο!
Λεωνίδας Διαμαντόπουλος
Λεωνίδας Διαμαντόπουλος,
22/10/2024 - 08:58
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη Αλλάζει το Παιχνίδι για τον Ασφαλιστικό Κλάδο!

Λεωνίδας Διαμαντόπουλος, 22/10/2024
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Σε έναν κόσμο που αλλάζει με ραγδαίους ρυθμούς, κάθε βιομηχανία αντιμετωπίζει την αναπόφευκτη πρόκληση του ψηφιακού μετασχηματισμού. Ο ασφαλιστικός κλάδος δεν αποτελεί εξαίρεση. Αν και η ασφάλιση βασίζεται στη διαχείριση κινδύνου, τη συμβουλευτική και την προσωπική εξυπηρέτηση, η τεχνητή νοημοσύνη (AI) διαμορφώνει ένα νέο τοπίο, στο οποίο οι παραδοσιακές μέθοδοι αλληλεπίδρασης με τους πελάτες απλά δεν επαρκούν.

Η Πρόκληση των Ασφαλιστικών Συμβούλων: Περισσότεροι Πελάτες, Λιγότερος Χρόνος
Οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι καθημερινά καλούνται να ισορροπήσουν μεταξύ της αύξησης πελατών και της εξατομικευμένης εξυπηρέτησης. Όμως, πώς μπορεί κανείς να εξυπηρετήσει αποτελεσματικά εκατοντάδες πελάτες, όταν οι απαιτήσεις τους για άμεσες απαντήσεις και διαφάνεια στα ασφαλιστικά προϊόντα αυξάνονται συνεχώς;

Στο παρελθόν, η λύση σε αυτήν την πρόκληση ήταν η πρόσληψη περισσότερων υπαλλήλων ή η υπερβολική εξάρτηση από το ανθρώπινο δυναμικό για την αντιμετώπιση της καθημερινής επικοινωνίας. Ωστόσο, οι ανάγκες του σύγχρονου πελάτη δεν μπορούν να καλυφθούν μόνο με παραδοσιακές μεθόδους. Εδώ είναι που η τεχνητή νοημοσύνη προσφέρει την πιο ουσιαστική λύση.

Το AI Ως Η Απάντηση στις Προκλήσεις
Η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει δραστικά τον τρόπο με τον οποίο οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι αλληλεπιδρούν με τους πελάτες τους, προσφέροντας μια νέα γενιά εργαλείων που ενισχύουν την αποτελεσματικότητα και προσφέρουν εξατομικευμένες εμπειρίες σε πραγματικό χρόνο.

Τα chatbots με τεχνητή νοημοσύνη μπορούν να απαντούν αυτόματα στις συνηθισμένες ερωτήσεις πελατών, να παρέχουν επεξήγηση των ασφαλιστικών όρων και να καθοδηγούν τους χρήστες μέσα από πολύπλοκες διαδικασίες σε δευτερόλεπτα. Αυτές οι αυτοματοποιημένες λύσεις εξοικονομούν πολύτιμο χρόνο για τους επαγγελματίες και βελτιώνουν την εμπειρία του πελάτη, αφού οι απαντήσεις είναι άμεσες και ακριβείς.

Από την Προσέλκυση Πελατών στην Κατακράτηση: Ο Ρόλος της Τεχνητής Νοημοσύνης
Η αλληλεπίδραση με τους πελάτες δεν σταματάει στην εξυπηρέτηση. Η προσέλκυση νέων πελατών είναι μία από τις πιο κρίσιμες προκλήσεις του ασφαλιστικού κλάδου. Σε αυτό το σημείο, η τεχνητή νοημοσύνη ανοίγει νέους δρόμους. Οι AI πλατφόρμες μπορούν να προσφέρουν λύσεις lead generation, εντοπίζοντας πιθανούς πελάτες με βάση συγκεκριμένα δεδομένα και ανάγκες, δίνοντας τη δυνατότητα στους ασφαλιστές να επικεντρωθούν στους πιο υποσχόμενους υποψήφιους.

Παράλληλα, η διαχείριση πελατών γίνεται πιο απλή, καθώς τα συστήματα AI είναι σε θέση να διατηρούν πλήρη αρχεία των αλληλεπιδράσεων με κάθε πελάτη, διασφαλίζοντας ότι κάθε επαφή είναι προσαρμοσμένη στις ανάγκες του. Αυτό βοηθά τους επαγγελματίες να ενισχύσουν την πιστότητα των πελατών τους και να αναπτύξουν ισχυρές, μακροχρόνιες σχέσεις.

Ο Κίνδυνος του Ανταγωνισμού: Γιατί Πρέπει να Δράσετε Τώρα
Σε μια αγορά που γίνεται όλο και πιο ανταγωνιστική, η τεχνητή νοημοσύνη δεν είναι απλώς μια επιλογή, αλλά ένα απαραίτητο εργαλείο για τη βιώσιμη ανάπτυξη. Όσο πιο γρήγορα οι επιχειρήσεις αγκαλιάσουν αυτή την τεχνολογία, τόσο μεγαλύτερο θα είναι το προβάδισμά τους στην αγορά.

Πολλοί ειδικοί προβλέπουν ότι, με την είσοδο περισσότερων επιχειρήσεων στο παιχνίδι, η αγορά θα μετατραπεί σε ένα πεδίο μάχης (red ocean) όπου οι εταιρείες θα ανταγωνίζονται σκληρά για την προσοχή των πελατών. Για τις εταιρείες που θα δράσουν γρήγορα και θα υιοθετήσουν τεχνολογίες AI, οι ευκαιρίες είναι τεράστιες. Αντιθέτως, όσοι μείνουν πίσω, μπορεί να βρεθούν να αγωνίζονται σε μια αγορά με υπερβολική προσφορά και χαμηλό περιθώριο κέρδους.

Συμπέρασμα: Η Τεχνητή Νοημοσύνη Ως Οδηγός Βιωσιμότητας
Ο ασφαλιστικός κλάδος βρίσκεται στο κατώφλι μιας νέας εποχής. Οι παραδοσιακές μέθοδοι εξυπηρέτησης και προσέλκυσης πελατών είναι ανεπαρκείς για τις αυξημένες απαιτήσεις της σύγχρονης εποχής. Η τεχνητή νοημοσύνη, ως τεχνολογία που προσφέρει αυτοματοποίηση, ταχύτητα και εξατομικευμένη εμπειρία, αποτελεί το εργαλείο που θα οδηγήσει τον κλάδο σε νέες δυνατότητες ανάπτυξης.
Η ενσωμάτωση λύσεων AI δεν είναι απλώς μια επιλογή για καινοτομία, αλλά η απάντηση στην ανάγκη για βιωσιμότητα σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό τοπίο.


Ποιος είναι ο Λεωνίδας Διαμαντόπουλος
Ο Λεωνίδας Διαμαντόπουλος είναι συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της TechIns. Με πάθος για την τεχνολογία και γνήσια κατανόηση του ασφαλιστικού κλάδου, ο Λεωνίδας έχει καθοδηγήσει την εταιρεία του στη δημιουργία καινοτόμων διαδικτυακών εφαρμογών και στην παροχή εξατομικευμένων λύσεων SaaS για τους επαγγελματίες του κλάδου.

Η TechIns έχει συνάψει ουσιαστικές συνεργασίες με καταξιωμένους οργανισμούς όπως η Απόλλων Α.Ε. (όμιλος Σαρακάκη), η Βαριατρική Κλινική-Διαβαλκανικό (όμιλος Ιατρικού), η εφαρμογή ValuePass που λειτουργεί στον όμιλο Attica (Blue star ferries κ.α.) , ο όμιλος Acronex, η Vester και το Κέντρο Αποκατάστασης Θησέας. Η ναυαρχίδα της εταιρείας, το Lux, είναι μια φιλική προς το χρήστη οικονομική εφαρμογή που έχει προσελκύσει πάνω από 700 ενεργούς συνδρομητές, συμβάλλοντας στην αύξηση της παραγωγικότητάς τους. Οι εμπειρίες του Λεωνίδα στον ασφαλιστικό τομέα στην NN Hellas τον ενέπνευσαν να ξεκινήσει την TechIns, όπου ανακάλυψε για πρώτη φορά την ανάγκη για τεχνολογικές εξελίξεις.

Ο Λεωνίδας κατέχει πτυχίο Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ), όπου ανέπτυξε γερές βάσεις στον προγραμματισμό. Αυτό το ακαδημαϊκό υπόβαθρο του επέτρεψε να εξασφαλίσει μια θέση προγραμματιστή λογισμικού στην SQLearn κατά τη διάρκεια των σπουδών του. Ο Λεωνίδας Διαμαντόπουλος έχει δεσμευτεί να έχει θετικό αντίκτυπο στον τεχνολογικό και ασφαλιστικό κλάδο. Μέσω της εργασίας του στην TechIns, συνεχίζει να προωθεί την καινοτομία και την ανάπτυξη, ενώ παράλληλα εμπνέει τους άλλους να αγκαλιάσουν τις δυνατότητες της τεχνολογίας.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Πώς μπορεί ο ασφαλιστικός σύμβουλος να πολλαπλασιάσει τον εαυτό του με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης
    Λεωνίδας Διαμαντόπουλος, 23/06/2025 - 10:00

    Πώς μπορεί ο ασφαλιστικός σύμβουλος να πολλαπλασιάσει τον εαυτό του με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης

  • Είναι τα Social Media Χρήσιμα για τον Ασφαλιστικό Σύμβουλο;
    Λεωνίδας Διαμαντόπουλος, 09/01/2025 - 15:51

    Είναι τα Social Media Χρήσιμα για τον Ασφαλιστικό Σύμβουλο;

  • Η Σημασία της Προσωπικής Βοηθού για τον Ασφαλιστικό και Χρηματοοικονομικό Σύμβουλο
    Λεωνίδας Διαμαντόπουλος, 08/01/2025 - 11:14

    Η Σημασία της Προσωπικής Βοηθού για τον Ασφαλιστικό και Χρηματοοικονομικό Σύμβουλο

  • LinkedIn Cold Messaging: Το Κλειδί για να Προσελκύσετε Νέους Ασφαλιστικούς Συμβούλους
    Λεωνίδας Διαμαντόπουλος, 11/11/2024 - 10:07

    LinkedIn Cold Messaging: Το Κλειδί για να Προσελκύσετε Νέους Ασφαλιστικούς Συμβούλους

  • Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη Αλλάζει το Παιχνίδι για τον Ασφαλιστικό Κλάδο!

    Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη Αλλάζει το Παιχνίδι για τον Ασφαλιστικό Κλάδο!

    Σε έναν κόσμο που αλλάζει με ραγδαίους ρυθμούς, κάθε βιομηχανία αντιμετωπίζει την αναπόφευκτη πρόκληση του ψηφιακού μετασχηματισμού. Ο ασφαλιστικός κλάδος...
    Λεωνίδας Διαμαντόπουλος, 22/10/2024 - 08:58
  • Πώς να Απογειώσετε την Απόδοσή σας ως Ασφαλιστικός Σύμβουλος με Ένα Προσωπικό Ψηφιακό Βοηθό;

    Πώς να Απογειώσετε την Απόδοσή σας ως Ασφαλιστικός Σύμβουλος με Ένα Προσωπικό Ψηφιακό Βοηθό;

    Η τεχνολογία έχει πλέον μπει για τα καλά στη ζωή μας, αλλά ξέρατε ότι μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε...
    Λεωνίδας Διαμαντόπουλος, 15/10/2024 - 09:17
  • AI Βοηθός: Ο Σύμμαχος του Ασφαλιστικού Συμβούλου για 24/7 Εξυπηρέτηση Πελατών

    AI Βοηθός: Ο Σύμμαχος του Ασφαλιστικού Συμβούλου για 24/7 Εξυπηρέτηση Πελατών

    Στον ανταγωνιστικό κόσμο της ασφάλισης, η άμεση εξυπηρέτηση είναι καθοριστικός παράγοντας για την ικανοποίηση των πελατών και τη διατήρηση μακροχρόνιων...
    Λεωνίδας Διαμαντόπουλος, 13/09/2024 - 09:24
  • Η Σημασία της Καταγραφής Δραστηριότητας και η Αξιοποίηση Σύγχρονων Μεθόδων Μάρκετινγκ στην Πώληση

    Η Σημασία της Καταγραφής Δραστηριότητας και η Αξιοποίηση Σύγχρονων Μεθόδων Μάρκετινγκ στην Πώληση

    Στον ασφαλιστικό κλάδο, η επιτυχία δεν έρχεται τυχαία. Η συνεχής μέτρηση των ενεργειών, η παρακολούθηση της δραστηριότητας και η διατήρηση...
    Λεωνίδας Διαμαντόπουλος, 10/09/2024 - 09:00
  • Πώς να Αυξήσετε τις Θετικές Αξιολογήσεις σας με Σκοπό την Ενδυνάμωση της Εταιρικής Εικόνας

    Πώς να Αυξήσετε τις Θετικές Αξιολογήσεις σας με Σκοπό την Ενδυνάμωση της Εταιρικής Εικόνας

    Η φήμη σας στον ασφαλιστικό κλάδο εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την εμπιστοσύνη που εμπνέετε στους πελάτες σας. Οι θετικές...
    Λεωνίδας Διαμαντόπουλος, 04/09/2024 - 08:41
  • Χρήσιμα Εργαλεία για τη Διαμεσολάβηση που αυξάνουν τις πωλήσεις!

    Χρήσιμα Εργαλεία για τη Διαμεσολάβηση που αυξάνουν τις πωλήσεις!

    Η τεχνολογία σήμερα προσφέρει πολύτιμες λύσεις που μπορούν να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες των ασφαλιστικών και χρηματοοικονομικών συμβούλων, βελτιώνοντας την απόδοσή...
    Λεωνίδας Διαμαντόπουλος, 03/09/2024 - 09:02

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τι ακριβώς σημαίνουν οι όροι υπασφάλιση, υπερασφάλιση, αναλογικός όρος και αποζημιωτική αρχή; Πως προστατεύουν τους πελάτες σας;
09:25 Τι ακριβώς σημαίνουν οι όροι υπασφάλιση, υπερασφάλιση, αναλογικός όρος και αποζημιωτική αρχή; Πως προστατεύουν τους πελάτες σας;
  • 09:15 7η Εθνική Συνδιάσκεψη Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών - 1η φορά με την παρουσία ΔΕΙΑ και Ε.Ε. Τραπεζών - Νέα εποχή ανοίγεται στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση- Αναγνώριση του ρόλου της - Τα επόμενα βήματα για διεκδικήσεις
  • 09:00 Ο κομήτης Lemmon στον ουρανό της Ελλάδας
  • 08:50 Εκλογικά παιχνίδια διαπλοκής, η «χούντα» Μητσοτάκη, ο μπλαζέ Stéphane Boujnah και η διεθνής διάκριση της Eurobank
  • 08:45 Όταν τα φύλλα γίνονται τέχνη στο πάρκο
  • 19:45 Πώς το Άμπου Ντάμπι χτίζει το πιο ολοκληρωμένο οικοσύστημα υγείας στον κόσμο
  • 19:02 Πράσινη συμμαχία εμπιστοσύνης: Ο Παναθηναϊκός AKTOR ανανεώνει τη συνεργασία του με τη NAK Insurance Brokers
  • 18:51 Οι σχέσεις MGAs–Ασφαλιστών θα επαναπροσδιοριστούν από την Τεχνητή Νοημοσύνη
  • 18:39 Η Interamerican παρουσίασε το “Integrated Managed Care Model” στο 17ο Global Health Insurance Conference
  • 16:10 Η Insurance Beat συνεργάζεται με την Allianz
  • 16:06 Οι στατιστικές του 2024 για την οδική ασφάλεια δείχνουν μεν ότι η κατάσταση βελτιώνεται, ωστόσο οι προκλήσεις παραμένουν
  • 16:00 Cyprus Forum Athens - Ελλάδα & Κύπρος: Η δύναμη είναι στην ενότητα & η Σύμπραξη μας οδηγεί στην Παγκόσμια σκηνή
  • 15:50 ΕΟΠΥΥ: Καταγγελίες για διαγνωστικά κέντρα που ζητούν πρόσθετες χρεώσεις από ασφαλισμένους
  • 15:34 Η Groupama Ασφαλιστική έκανε πράξη τη δημιουργία του νέου Κέντρου των Παιδικών Χωριών SOS στη Θεσσαλονίκη
  • 15:30 Πιστεύετε ότι τα ασφαλιστικά σωματεία ΠΣΑΣ-ΕΣΑΠΕ (ΠΣΣΑΣ)-ΣΕΜΑ-ΠΟΑΔ, διεκδικούν με αποτελεσματικότητα καλές συμβάσεις με τις ασφαλιστικές εταιρείες για τους διαμεσολαβούντες;
  • 15:06 Baden-Baden 2025: Πειθαρχία και νέες ισορροπίες σε μια αγορά που “μαλακώνει” αλλά δεν χαλαρώνει
  • 13:18 Η Ελλάδα γερνά χωρίς σχέδιο: Τι μας δείχνει το Longevity Preparedness Index
  • 13:14 Νέα εποχή για το Κλειστό Γυμναστήριο Νέας Πεντέλης - Δωρεά €2,5 εκατ. από την ΤΕΡΝΑ
  • 12:53 Η Πειραιώς χρυσός χορηγός στο Παγκόσμιο Συνέδριο Γυναικείας Επιχειρηματικότητας(FCEM) 2025 που διοργανώνεται από το Σύνδεσμο Γυναικών Επιχειρηματιών Ελλάδος(ΣΕΓΕ)
  • 11:27 Χρηματιστήριο: Στις 2.010,96 μονάδες ο Γενικός Δείκτης Τιμών, με άνοδο 1,18%
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 20/10 Το Παζάρι της Σπερχειάδας αντέχει στον χρόνο
  2. 20/10 Η Insurance Beat συνεργάζεται με την Allianz
  3. 18/10 Η τεχνολογία στο επίκεντρο: Ο Όμιλος Munich Re και ERGO χαράσσουν το ψηφιακό τους μέλλον στη Βαρσοβία
  4. 16/10 Η μέρα που ο πόνος σώπασε, ένα θαυμαστό γεγονός που άλλαξε για πάντα την ιστορία της ιατρικής
  5. 15/10 Τι σηματοδοτεί η εξαγορά της Eurolife Ζωής από την Eurobank, στο NextDeal που κυκλοφορεί σε ηλεκτρονική μορφή
  6. 15/10 Αντίστροφη μέτρηση για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας στις ασφαλιστικές: κυρώσεις από τον Νοέμβριο
  7. 17/10 Το πλοίο της Ελευθερίας» σαλπάρει στα σχολεία της Αιτωλοακαρνανίας

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube