close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Υγεία

ΥΓΕΙΑ

Νικόλαος Κόλλιας (Ερρίκος Ντυνάν Hospital Center): Άριστες οι σχέσεις του «Ερρίκος Ντυνάν» με τις ασφαλιστικές εταιρείες
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
3/2/2025 - 15:30
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Νικόλαος Κόλλιας (Ερρίκος Ντυνάν Hospital Center): Άριστες οι σχέσεις του «Ερρίκος Ντυνάν» με τις ασφαλιστικές εταιρείες

Nextdeal newsroom, 3/2/2025
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Συνέντευξη

Νικόλαος Κόλλιας, διευθυντής του Τομέα Εμπορικής Ανάπτυξης, Marketing και Επικοινωνίας στο «Ερρίκος Ντυνάν Hospital Center»


Τις άριστες σχέσεις του «Ερρίκος Ντυνάν Hospital Center» με τις ασφαλιστικές εταιρίες και γενικότερα τον ασφαλιστικό κλάδο επισημαίνει με συνέντευξή του στην εφημερίδα «NextDeal» o κ. Νικόλαος Κόλλιας, διευθυντής του Τομέα Εμπορικής Ανάπτυξης, Marketing και Επικοινωνίας του νοσοκομείου. Όπως τονίζει, διαθέτει συμβάσεις συνεργασίας με όλες τις ελληνικές και τις μεγαλύτερες ξένες ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρείες, που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, παρέχοντας στους ασφαλισμένους τους ολοκληρωμένες υπηρεσίες υγείας υψηλού επιπέδου, σε ιδανικές συνθήκες νοσηλείας. Τονίζει ακόμη ότι με την εξαγορά από την ΗΜΙΘΕΑ ΜΑΕ, ιδιοκτήτρια του νοσοκομείου «Ερρίκος Ντυνάν», κλινικών σε Θεσσαλονίκη, Ρόδο και Κοζάνη, δημιουργείται ένας από τους μεγαλύτερους ομίλους υγείας στην Ελλάδα, που θα προσφέρει υπηρεσίες δευτεροβάθμιας περίθαλψης μέσα από ένα δίκτυο νοσοκομείων και κλινικών με ευρεία γεωγραφική κάλυψη της ελληνικής επικράτειας.

Ερωτηθείς σχετικά αναφέρει ότι η κοινή βούληση και σύμπραξη των τριών μερών (κράτος- ασφαλιστικές εταιρείες-πάροχοι υπηρεσιών υγείας) αποτελεί την μόνη ενδεδειγμένη λύση για την αντιμετώπιση του προβλήματος στο χώρο της Υγείας.

1. Ποιες είναι οι κατευθυντήριες γραμμές της διοίκησης του «Ερρίκος Ντυνάν», ώστε να παραμένει ένα κορυφαίο νοσοκομείο;

Αποτελεί στρατηγική επιλογή της διοίκησης η συνεχής βελτίωση και διασφάλιση του υψηλού επιπέδου των προσφερόμενων υπηρεσιών υγείας. Οι υπερσύγχρονες υποδομές, αποκλειστικά κατασκευασμένες για τη λειτουργία νοσοκομείου, η συνεχής αναβάθμιση του τεχνολογικού εξοπλισμού του και το υψηλής κατάρτισης και εξειδίκευσης ιατρικό, νοσηλευτικό και λοιπό προσωπικό αποτελούν τρία βασικά όπλα που επιτρέπουν στο «Ερρίκος Ντυνάν» να πρωταγωνιστεί στον τομέα παροχής υπηρεσιών υγείας. Ισχυρό πλεονέκτημα και απόδειξη της προσήλωσής μας στα ποιοτικά χαρακτηριστικά των προσφερόμενων υπηρεσιών αποτελεί και η κορυφαία διαπίστευση Joint Commission International (JCI) που το νοσοκομείο μας έχει λάβει.

Η προσήλωση στις αξίες, που διέπουν τη λειτουργία του νοσοκομείου μας, όπως ο σεβασμός στις ανάγκες των ασθενών και των οικείων τους, η συνεχής εκπαίδευση του προσωπικού μας και η καλλιέργεια επαγγελματικού περιβάλλοντος ασφάλειας καθιστούν το «Ερρίκος Ντυνάν» πάροχο αναφοράς στις υπηρεσίες υγείας.

Εξάλλου, με την εξαγορά από την ΗΜΙΘΕΑ ΜΑΕ, ιδιοκτήτρια του νοσοκομείου «Ερρίκος Ντυνάν», κλινικών σε Θεσσαλονίκη, Ρόδο και Κοζάνη, δημιουργείται ένας από τους μεγαλύτερους ομίλους υγείας στην Ελλάδα που θα προσφέρει υπηρεσίες δευτεροβάθμιας περίθαλψης μέσα από ένα δίκτυο νοσοκομείων και κλινικών με ευρεία γεωγραφική κάλυψη της ελληνικής επικράτειας.

 

2. Τι σημαίνει για το «Ερρίκος Ντυνάν Hospital Center» η πιστοποίηση με την κορυφαία διαπίστευση Joint Commision International;

Είμαστε περήφανοι για τη διαπίστευση κατά JCI, καθώς πρόκειται για την ισχυρότερη και εγκυρότερη διαπίστευση νοσοκομείων παγκοσμίως, αλλά και γιατί αποτελεί την έμπρακτη αναγνώριση μιας ομαδικής προσπάθειας, που οδηγεί το «Ερρίκος Ντυνάν» σε μια νέα εποχή.

Το «Ερρίκος Ντυνάν Hospital Center» το 2020, μετά από συστηματική προετοιμασία δύο ετών, έλαβε την κορυφαία διαπίστευση Joint Commission International, η οποία αποδεικνύει την απόλυτη συμμόρφωσή του προς τις απαιτήσεις του διεθνώς αναγνωρισμένου προτύπου διαπίστευσης υπηρεσιών υγείας. Το 2023 το νοσοκομείο μας επαναπιστοποιήθηκε για δεύτερη συνεχή τριετία, επαναβεβαιώνοντας τη δέσμευσή μας να παρέχουμε την πλέον ασφαλή και αποτελεσματική φροντίδα στους ασθενείς μας. 

Η διαπίστευση του νοσοκομείου μας κατά JCI ενισχύει την εμπιστοσύνη του κοινού προς έναν οργανισμό, που δίνει προτεραιότητα στην ασφάλεια των ασθενών και στην ποιότητα της παρεχόμενης περίθαλψης. Αποτελεί επίσης ένα ισχυρό μήνυμα προς όλους τους ασθενείς, συνοδούς, επισκέπτες, αλλά και εργαζόμενους, για τη δέσμευση του οργανισμού υγείας για συνεχή βελτίωση της ποιότητας και της ασφάλειας, βάσει διεθνώς αναγνωρισμένων προτύπων που καθιστούν τον ασθενή ως την απόλυτη προτεραιότητα.

Η διαδικασία λήψης της διαπίστευσης εξάλλου έδωσε στον οργανισμό τα μεθοδολογικά εργαλεία για να βελτιώνει συνεχώς τις διαδικασίες κλινικής φροντίδας, μετρώντας τα αποτελέσματα αυτών με συγκρίσιμους δείκτες.

Η διεθνής αναγνώριση κατατάσσει το «Ερρίκος Ντυνάν» ανάμεσα στα 640 διαπιστευμένα νοσοκομεία στον κόσμο και επισφραγίζει την ισχυρή θέση του στο εγχώριο σύστημα νοσοκομειακής φροντίδας.

 

3. Γενικότερα ποιο είναι το επίπεδο των σχέσεων του νοσοκομείου με τον ασφαλιστικό κλάδο; 

Οι σχέσεις του νοσοκομείου μας με τις ασφαλιστικές εταιρείες και γενικότερα τον ασφαλιστικό κλάδο είναι άριστες. Το «Eρρίκος Nτυνάν Hospital Center» διαθέτει συμβάσεις συνεργασίας με όλες τις ελληνικές και τις μεγαλύτερες ξένες ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, παρέχοντας στους ασφαλισμένους τους ολοκληρωμένες υπηρεσίες υγείας υψηλού επιπέδου, σε ιδανικές συνθήκες νοσηλείας.

Τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των προσφερόμενων υπηρεσιών, η δημιουργία ανεξάρτητου Τμήματος Επειγόντων όπου η διαλογή γίνεται με βάση τα ιατρικά πρωτόκολλα, αλλά και η καθιέρωση του Medical Insurance Operation Manager, ο οποίος επιβλέπει-ελέγχει τις χρεώσεις των ασθενών, εισέφεραν στη δημιουργία αμοιβαίας σχέσης εμπιστοσύνης με τις ασφαλιστικές εταιρείες. Συνακόλουθα το χαμηλό μέσο κόστος στο νοσοκομείο μας σε σχέση και με τον ανταγωνισμό αποτέλεσε τη βάση και το επιστέγασμα της επιλογής του «Ερρίκος Ντυνάν» ως νοσοκομείου αναφοράς για όλες για τις ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρείες.

Εξάλλου η παροχή ειδικών προνομίων, χωρίς να εμπεριέχεται καμία απολύτως οικονομική επιβάρυνση τόσο για τις ασφαλιστικές εταιρείες όσο και για τους ασφαλισμένους, απετέλεσε επιπλέον κίνητρο για την επιλογή του «Ερρίκος Ντυνάν» ως νοσοκομείου αναφοράς για τους ασφαλισμένους.

Σε αυτό το πλαίσιο το νοσοκομείο μας έχει καταστεί Ειδικά Συμβεβλημένο για τις περισσότερες ασφαλιστικές εταιρείες, εξασφαλίζοντας σειρά πλεονεκτημάτων για τους ασφαλισμένους.

 

4. Πώς «εισπράττει» ο ασφαλισμένος-ασθενής την υποδειγματική, όπως αναφέρετε, σχέση συνεργασίας του «Ερρίκος Ντυνάν» με τις ασφαλιστικές εταιρίεες;

Είναι στρατηγική επιλογή του νοσοκομείου μας να εστιάζει και να θέτει στο κέντρο τον άνθρωπο. Η παροχή υπηρεσιών υγείας υψηλού επιπέδου συνιστά άμεσο όφελος για τον ασφαλισμένο. Η σχέση μας με τις ασφαλιστικές εταιρείες βασίζεται στις αρχές αμοιβαίας εμπιστοσύνης και φερεγγυότητας. Η αισθητά χαμηλότερη χρέωση υπηρεσιών στο νοσοκομείο μας σε σχέση με αντίστοιχης ποιότητας θεραπευτήρια έχει άμεσο αντίκτυπο και στο ασφάλιστρο, το οικονομικό αντίτιμο του οποίου καλείται να επωμιστεί ο ασφαλισμένος. Οι πρόσφατες αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας, αλλά και η στροφή των ασφαλιστικών εταιρειών στο νοσοκομείο μας για την περιστολή του κόστους απέδειξαν τα παραπάνω.

Εξάλλου σε μια περίοδο που ο ανταγωνισμός αποσύρει ή περιορίζει δραστικά τα προσφερόμενα προνόμια προς ασφαλισμένους με συμβόλαιο κάλυψης υγείας, το «Ερρίκος Ντυνάν» στηρίζει έμπρακτα τους ασθενείς. Στο πλαίσιο αυτό, επωμίζεται το επιπλέον κόστος που προκάλεσε η αύξηση του πληθωρισμού και διατηρεί αμετάβλητα τα προσφερόμενα προς τους ασφαλισμένους προνόμια. 

Ενδεικτικά προσφέρουμε: 

• Απεριόριστες δωρεάν επισκέψεις σε 8 ιατρικές ειδικότητες (αναλόγως της ασφαλιστικής εταιρείας) στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών.

• Δωρεάν διαγνωστικές εξετάσεις €400-€500 ανά περιστατικό (αναλόγως της ασφαλιστικής εταιρείας) στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών.

• Έκπτωση έως 70% στον τιμοκατάλογο του «Ερρίκος Ντυνάν» για διαγνωστικές εξετάσεις σε περίπτωση υπέρβασης του δωρεάν ποσού.

Αντίστοιχα προνόμια ισχύουν και στα Τακτικά Εξωτερικά Ιατρεία. Η παροχή ειδικών προνομίων, που δρουν συμπληρωματικά με τις καλύψεις των συμβολαίων των ασφαλισμένων, εντάσσεται στο πλαίσιο συνεργασίας του «Ερρίκος Ντυνάν» με τις ασφαλιστικές εταιρείες και δεν εμπεριέχει καμία απολύτως οικονομική επιβάρυνση.

 

5.Και πώς σχολιάζετε την τροπολογία του υπουργείου Ανάπτυξης που αφορά στις αυξήσεις των ασφαλίστρων υγείας και την ενίσχυση της διαφάνειας τόσο στα ασφαλιστήρια συμβόλαια όσο και στη διαφάνεια ως προς τις τιμές παροχής υπηρεσιών υγείας και ασφάλισης υγείας; 

Αντιλαμβάνομαι την πρόθεση του υπουργείου Ανάπτυξης να συγκρατήσει την αύξηση ασφαλίστρων από τις εταιρείες του κλάδου με παράλληλη υποχρέωση γνωστοποίησης του τιμοκαταλόγου για τις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών υγείας (νοσοκομεία κ.λπ.) για κάθε ιατρική υπηρεσία. 

Σε κάθε τέτοια προσπάθεια το κράτος, αλλά και οι λοιποί εμπλεκόμενοι φορείς οφείλουν να αναζητήσουν τα αίτια. Η εκρηκτική αύξηση του πληθωρισμού λόγω της πανδημίας και συνακόλουθα της οικονομικής κρίσης και φυσικά ο υψηλός ΦΠΑ αποτελούν βασικούς παράγοντες αύξησης του κόστους στην Υγεία. Εξάλλου συστημικές στρεβλώσεις στην αγορά, όπως το Rebate & Clawback, το οποίο εξακολουθεί να υφίσταται χωρίς εφαρμογή ποιοτικών κριτήριων, αλλά και οι ραγδαίες εξελίξεις στο χώρο της βιοϊατρικής τεχνολογίας, που οδηγούν σε συνεχείς επενδύσεις, επιτείνουν το πρόβλημα.

Η αντιμετώπιση του προβλήματος είναι άμεσα συνδεδεμένη με τις γενεσιουργές αιτίες και η λύση της προϋποθέτει τη συμμετοχή των εμπλεκόμενων φορέων (κράτος-ασφαλιστικές εταιρείες-πάροχοι υπηρεσιών υγείας).

Ενδεικτικά κινήσεις προς τη σωστή κατεύθυνση αποτελούν:

I. Η δραστική μείωση του ΦΠΑ στην Υγεία, ο οποίος στη χώρα μας είναι στο 24%. Αναφέρουμε ενδεικτικά ότι το αντίστοιχο ποσοστό στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες κυμαίνεται από 0 έως 8%.

II. Η υιοθέτηση των DRGs (Diagnosis Related Groups) συνιστά μέθοδο αποζημίωσης με τιμές που έχουν προσδιορισθεί εκ των προτέρων. Η εισαγωγή των DRGs εισάγει στοιχεία ελεγχόμενου ανταγωνισμού μεταξύ των προμηθευτών, καθιστώντας τον έλεγχο του κόστους και την ποιότητα φροντίδας «κοινό τόπο».

III. Η υιοθέτηση ενός μοντέλου Value-Based HealthCare. Ο υπολογισμός του μέσου κόστους νοσηλείας μεταξύ παρόχων με σαφώς προκαθορισμένα ποιοτικά χαρακτηριστικά αποτελεί σίγουρα ένα ακόμα εργαλείο για τη μείωση του κόστους.

IV. Μείωση της φορολογικής επιβάρυνσης στα ασφάλιστρα υγείας προκειμένου να γίνουν προσιτά σε ευρύτερο κοινό.

V. Η υιοθέτηση του προασφαλιστικού ελέγχου, πριν από την έναρξη μιας ασφάλισης ή την ανανέωση μιας υπάρχουσας, ως μέσου αξιολόγησης του κινδύνου και του ρίσκου, που αναλαμβάνει μια ασφαλιστική εταιρεία και συνακόλουθα ως μέσου καθορισμού των ενδεδειγμένων ασφαλιστικών εισφορών για τον ασφαλιζόμενο.

VI. Οι ασφαλιστικές εταιρείες δύναται να ενισχύουν την συνεργασία τους, κατευθύνοντας τους ασφαλισμένους τους σε κλινικές που συνδυάζουν την υψηλή ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών με ανταγωνιστικό κόστος. Υπενθυμίζω ότι οι ασφαλιστικές εταιρείες έχουν και την πληροφορία και πλέον και τη βούληση να υλοποιήσουν τα ανωτέρω.

Θεωρώ ότι η κοινή βούληση και σύμπραξη των τριών μερών (κράτος-ασφαλιστικές εταιρείες- πάροχοι υπηρεσιών υγείας) αποτελεί τη μόνη ενδεδειγμένη λύση για την αντιμετώπιση του προβλήματος στο χώρο της Υγείας.

Διαβάστε παρακάτω την συνέντευξη από την εφημερίδα Nextdeal σε ηλεκτρονική μορφή (πατήστε για μεγέθυνση)

 


Ποιος είναι ο Νικόλαος Κόλλιας 

Ο Κόλλιας Νικόλαος είναι διευθυντής του Τομέα Εμπορικής Ανάπτυξης, Marketing και Επικοινωνίας στο Νοσοκομείο «Ερρίκος Ντυνάν Hospital Center», διαθέτοντας εμπειρία πλέον των 20 ετών στο χώρο της Υγείας. Είναι απόφοιτος της Σχολής Διοίκησης & Οικονομίας Αθηνών και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (Διαπανεπιστημιακό Πρόγραμμα Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου-Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών). Έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα ιδιωτικά νοσοκομεία της χώρας και έχει υπηρετήσει ως επικεφαλής τμημάτων της Οικονομικής Διεύθυνσης εστιάζοντας στην κοστολόγηση υπηρεσιών υγείας.

Τα τελευταία 4 χρόνια είναι επικεφαλής του Τομέα Εμπορικής Ανάπτυξης, Marketing και Επικοινωνίας στο Νοσοκομείο «Ερρίκος Ντυνάν Hospital Center»

 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Νικόλαος Κόλλιας
  • Ερρίκος Ντυνάν
  • συνέντευξη
  • εφημερίδα Nextdeal health

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Μακροζωία και Εργασία: Αναδιαμορφώνοντας το Ασφαλιστικό και τις Πολιτικές Υγείας
    Nextdeal newsroom, 18/6/2025

    Μακροζωία και Εργασία: Αναδιαμορφώνοντας το Ασφαλιστικό και τις Πολιτικές Υγείας

  • Παρουσίαση του βιβλίου «Παχυσαρκία» της Δρος Γιούλης Αργυρακοπούλου! (βίντεο)
    Άρης Μπερζοβίτης, 18/6/2025

    Παρουσίαση του βιβλίου «Παχυσαρκία» της Δρος Γιούλης Αργυρακοπούλου! (βίντεο)

  • Affidea: Νέο Υπερσύγχρονο Διαγνωστικό Κέντρο στη Γλυφάδα

    Affidea: Νέο Υπερσύγχρονο Διαγνωστικό Κέντρο στη Γλυφάδα

    Η Affidea, πρωτοπόρος στην Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας σε ευρωπαϊκό επίπεδο, επεκτείνει δυναμικά το αποτύπωμά της στα Νότια Προάστια της Αθήνας,...
    Nextdeal newsroom, 17/06/2025 - 14:18 17/6/2025
  • Takeda: Επί 244 χρόνια δίνει ελπίδα και ποιότητα ζωής σε εκατομμύρια ασθενείς παγκοσμίως!

    Takeda: Επί 244 χρόνια δίνει ελπίδα και ποιότητα ζωής σε εκατομμύρια ασθενείς παγκοσμίως!

    Σε εορταστικό κλίμα και παρουσία εκλεκτών προσκεκλημένων συμπεριλαμβανομένου του Υπουργού Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη, πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 12 Ιουνίου στην οικία του Πρέσβη...
    Άρης Μπερζοβίτης, 17/06/2025 - 11:00 17/6/2025

Εφημερεύοντα Φαρμακεία σε όλη την Ελλάδα

Εφημερεύοντα Νοσοκομεία σε όλη την Ελλάδα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ σε όλη την Ελλάδα

Ιδιωτικά θεραπευτήρια σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Διαχείριση Διεθνών Ζημιών με Αλλοδαπά Οχήματα στην Ελλάδα: Ο Ρόλος των Ανταποκριτών και Οδηγίες για τους Παθόντες
16:09 Διαχείριση Διεθνών Ζημιών με Αλλοδαπά Οχήματα στην Ελλάδα: Ο Ρόλος των Ανταποκριτών και Οδηγίες για τους Παθόντες
  • 15:45 NN Hellas: Ο πελάτης δίνει το ρυθμό! (βίντεο)
  • 15:30 Η αεροπορική διασυνδεσιμότητα στην Ευρώπη και η συμβολή του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών στην ελληνική οικονομία - 35ο Ετήσιο Συνέδριο & Γενική Συνέλευση του ACI EUROPE
  • 14:42 Σπύρος Καπράλος: Τι βάση έχουν τα σενάρια ανατροπής του Χαμενεΐ εκ των έσω; Μια ψύχραιμη αποτύπωση της πραγματικότητας
  • 14:19 Μακροζωία και Εργασία: Αναδιαμορφώνοντας το Ασφαλιστικό και τις Πολιτικές Υγείας
  • 14:00 Αντώνης Δουνδουλάκης: Η δύναμη της άρνησης στην πώληση - Από το «όχι» στο «ναι»
  • 13:00 HDI Global SE: 30 χρόνια προσφοράς στις βιομηχανικές και επαγγελματικές ασφαλίσεις στην Ελλάδα (βίντεο)
  • 12:49 SOS από τον ΕΟΠΥΥ: Εκστρατεία εξαπάτησης μέσω e-mail (phishing) για “επιστροφή χρημάτων”!
  • 12:38 ΕΥ: Πώς επενδύουν οι Ευρωπαίοι millennials, Gen Xers και babyboomers
  • 12:12 Νέα Partner η Δέσποινα Παπαχρυσάνθου στον τομέα Transformation & Operations της KPMG
  • 12:06 Nexi Ελλάδος: Η Κάτια Σταθάκη νέα επικεφαλής
  • 11:35 Υπασφαλισμένος: Έρχονται τα "μπιλετάκια" για τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα
  • 11:05 Παρουσίαση του βιβλίου «Παχυσαρκία» της Δρος Γιούλης Αργυρακοπούλου! (βίντεο)
  • 10:39 Αποκλειστικό: Δημήτρης Σπυράκος - Ο Δείκτης ΙΟΒΕ δεν ίσχυσε ποτέ - Άκυρες οι αυξήσεις των ασφαλίστρων νοσοκομειακής περίθαλψης με βάση το Δείκτη ΙΟΒΕ
  • 09:40 ΕΑΕΕ: Πρόσκληση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για υποβολή στοιχείων (Call for evidence) σχετικά με πρωτοβουλία για έκδοση Σύστασης για την θέσπιση Λογαριασμών Αποταμίευσης και Επενδύσεων
  • 09:19 Νοσοκομεία και ασφαλιστικά ταμεία οι μεγαλύτεροι «μπαταχτσήδες» του Δημοσίου
  • 09:14 Αντίστροφη μέτρηση ή «μπλόφα» (;) ο …κουρασμένος και ο …πικραμένος, η «μάχη» της Προανακριτικής, ανεβάζουν τον πήχη για τις τράπεζες, η… ευκαιρία για το ευρώ και η «απάντηση» Σαββίδη
  • 09:00 Η επίδραση του πολέμου στα Ασφάλιστρα, για άλλη μια φορά!
  • 16:10 Η Howden Hellas ανακοινώνει τη νέα προσθήκη του Τάσου Κουτσουμπή
  • 15:55 IOBE: Παρουσίαση έργου για την Κλιματική Αλλαγή και την Ελληνική Οικονομία
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 12/6 Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas
  2. 12/6 Μεγάλη έρευνα του Nextdeal - Πώς οι ασφαλιστικές εταιρείες εφαρμόζουν την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτων
  3. 13/6 Στην Αθήνα η Διοίκηση του Ομίλου Generali για την παρουσίαση της νέας στρατηγικής Lifetime Partner 27
  4. 18/6 Αποκλειστικό: Δημήτρης Σπυράκος - Ο Δείκτης ΙΟΒΕ δεν ίσχυσε ποτέ - Άκυρες οι αυξήσεις των ασφαλίστρων νοσοκομειακής περίθαλψης με βάση το Δείκτη ΙΟΒΕ
  5. 16/6 Οι «βόμβες» στην ελληνική οικονομία, η μεγάλη ανησυχία της κυβέρνησης, η «ιστορική» απόφαση του ΣτΕ και η ηγετική παρουσία της Aktor στη Ρουμανία
  6. 16/6 ΤτΕ: Ανακοίνωση για την ασφαλιστική εταιρία "Insurance JSC Dallbogg: Life and Health"
  7. 13/6 Ρωσική επίθεση σε Ελλάδα και Μητσοτάκη, ισχυρή «ψήφο» εμπιστοσύνης από JP Morgan, η ευκαιρία για το «νέο δολάριο», ο Αλέξης, ο Μίκης και Πεπ Γκουαρντιόλα και η ΔΕΗ βάζει «φωτιά» στις τηλεπικοινωνίες

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: info@nextdeal.gr

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube

loading