Λάουρα Σταυρίδου, 19/4/2024 - 10:11 facebook twitter linkedin Παλιές τεχνικές πωλήσεων που πρέπει να εγκαταλειφθούν για πάντα! Λάουρα Σταυρίδου, 19/4/2024 facebook twitter linkedin Πολλές από τις παλαιότερες τεχνικές πωλήσεων (old school sales techniques) ασφαλιστηρίων συμβολαίων έχουν εγκαταλειφθεί. Άλλες, διότι νέες νομοθεσίες όπως αυτή της προστασίας των προσωπικών δεδομένων, τις απαγορεύουν όπως το Door to Door, τα τηλέφωνα σε αγνώστους (cold calling) και η προσέγγιση μέσω αλληλογραφίας (direct mail). Σε αυτή τη κατηγορία εντάσσονται και οι τεχνικές που απαγορεύονται πλέον από τον κανονισμό δεοντολογίας. Σε αυτό το πλαίσιο η λασπολογία ή η δυσφήμηση ανταγωνιστικών προγραμμάτων, εταιριών και συναδέλφων, είναι πλέον απαγορευτική, όπως και η εν γένη χρήση αθέμιτου ανταγωνισμού. Άλλες πάλι τεχνικές, δεν χρησιμοποιούνται πλέον, διότι οι πελάτες είναι πιο ενημερωμένοι και περιμένουν πολύ καλύτερη ποιότητα. Έτσι η πώληση προϊόντος και όχι οφέλους, η υπερπώληση του τύπου «καλύπτονται όλα- μην ανησυχείς εγώ είμαι εδώ» που δημιουργούν τεράστιες προσδοκίες και ο βομβαρδισμός δυνητικών πελατών με μηνύματα πωλήσεων, θεωρούνται πλέον αδόκιμοι τρόποι πωλήσεων. Τελευταίο αλλά σημαντικό είναι η αναφορά σε τεχνικές που στο παρελθόν βασίζονταν στη συναισθηματική διαχείριση του πελάτη. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι απαγορεύεται η χρήση ενοχών ως μοχλός πίεσης, κάτι που οι νεότεροι ονομάζουν gilt trip (ταξίδι ενοχών). Πλέον ακούμε από πολύ νεαρά παιδιά τη φράση «μη μου κάνεις εμένα το gilt trip. Αυτό σημαίνει πως μετά από χρόνια ψυχοθεραπείας οι γονείς μετέδωσαν στα παιδιά γνώσεις που και τα ίδια βρίσκουν μέσα από τα διαδίκτυο, για τον ανθρώπινο ψυχισμό. Έτσι αποφεύγουμε τεχνικές πίεσης, επιθετικές τακτικές πειθούς και χειραγώγησης ακόμα και εκφοβισμού του τύπου «αν δεν το πάρετε τότε θα…». Είναι σίγουρο πως θα έχετε μεγαλύτερη επιτυχία αν δημιουργήσετε έναν ρυθμό πωλήσεων που επιτυγχάνει την τέλεια ισορροπία μεταξύ επίμονης και σεβασμού! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 08/08/2025 - 08:51 Γιατί όποιος δεν έκανε διακοπές, χρειάζεται την Ασφάλιση περισσότερο;
Λάουρα Σταυρίδου, 05/08/2025 - 08:34 Πως μπορεί ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής να αυξήσει κατά πολύ τις αμοιβές του;
Αρνητική αποταμίευση το 2025 - Τι πρέπει να πει άμεσα ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής στους πελάτες του; Τα στοιχεία από το πρώτο τρίμηνο του 2025 δείχνουν πως το ποσοστό αποταμίευσης των ελληνικών νοικοκυριών είναι αρνητικό και συγκεκριμένα... Λάουρα Σταυρίδου, 31/07/2025 - 09:04
Πως δίνεται και πως φορολογείται η κρατική επιχορήγηση στις Ασφαλισμένες επιχειρήσεις που υπέστησαν ζημιές; Μετά και από τις τελευταίες ζημιές σε περιουσίες λόγω των καλοκαιρινών πυρκαγιών, αναζήτησα τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις... Λάουρα Σταυρίδου, 29/07/2025 - 08:55
Άλλη μια Ασφαλιστική εταιρία δέχτηκε κυβερνοεπίθεση! Η Allianz Life με έδρα την Αμερική, θυγατρική του γερμανικού κολοσσού Allianz, δέχτηκε κυβερνοεπίθεση στις 16 Ιουλίου του 2025. Σε αυτή την... Λάουρα Σταυρίδου, 28/07/2025 - 08:50
Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε ο κ. Γ. Παπαδόπουλος της Εθνικής Ασφαλιστικής Ο κύριος Γιώργος Παπαδόπουλος είναι υποδιευθυντής στο γραφείο του Συντάγματος της Εθνικής όπου διευθυντής είναι ο εξαίρετος συνάδελφος κ. Παπαγιάννης. Ήθελα... Λάουρα Σταυρίδου, 25/07/2025 - 08:50
Πόσο κοστίζει στον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή η έλλειψη εξυπηρέτησης στον πελάτη; Είναι γνωστό ότι το βήμα της πώλησης «εξυπηρέτηση» πάσχει στην Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά. Αυτό φυσικά δεν ισχύει για όλους τους επαγγελματίες,... Λάουρα Σταυρίδου, 23/07/2025 - 08:55
Μήπως ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής έχει συμπεριφορά Sludge, χωρίς να το συνειδητοποιεί; Ο κλάδος των συμπεριφορικών οικονομικών, κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να συνοδεύει κάθε Ασφαλιστική εκπαίδευση. Καθώς προστίθενται νέες έννοιες, καταργούνται... Λάουρα Σταυρίδου, 21/07/2025 - 08:54