Στα πληροφοριακά συστήματα και στις νέες τεχνολογίες που έχει αναπτύξει η Συνεταιριστική Ασφαλιστική καθώς και στις ενέργειες που βρίσκονται εν εξελίξει και πρόκειται να διατεθούν τόσο στο δίκτυο των συνεργατών όσο και στους πελάτες, μέσα στους επόμενους μήνες, αναφέρθηκε η Υποδιευθύντρια Καινοτομίας, Ανάπτυξης Εφαρμογών & Τεχνολογίας της εταιρίας, Τάνια Σταυρίδου (στη φωτογραφία) κατά την ομιλία της στο 26ο της Συνέδριο Πωλήσεων της Συνεταιριστικής Ασφαλιστικής στη Μαδρίτη.
Όπως τόνισε, η προσφορά υψηλού επιπέδου υπηρεσιών, εργαλείων και προϊόντων, προσαρμοσμένων στις ανάγκες των συνεργατών και των πελατών της καθώς και ο διαρκής εκσυγχρονισμός της εταιρίας, μέσα από προηγμένες τεχνολογικά λύσεις αποτελούν βασικό στόχο της Συνεταιριστικής Ασφαλιστικής.
Για το λόγο αυτό, το επόμενο διάστημα η εταιρία σχεδιάζει τις εξής ενέργειες:
Κλάδος Αυτοκινήτου: δυνατότητα δημιουργίας ειδοποιητηρίου πληρωμής από τον συνεργάτη και upload δικαιολογητικών ασφάλισης
Νέα προϊόντα ασφάλισης: δυνατότητα τιμολόγησης και απευθείας έκδοσης συμβολαίου για νέα προϊόντα ασφάλισης περιεχομένου κατοικίας & ασφάλισης ζωής και δυνατότητα έκδοσης από τον συνεργάτη για τα πακέτα ασφάλισης κατοικίας SynetHome.
Κλάδος ζωής: ειδοποιητήρια πληρωμής & αποδείξεις εξόφλησης
Επέκταση των web services και apis που παρέχει η εταιρία για την διασύνδεση με τις πλατφόρμες των συνεργατών με επιπλέον δυνατότητες, όπως την τιμολόγηση των νέων προϊόντων κατοικίας.
Εξοφλήσεις συμβολαίων: αυτοματοποίηση για άμεση εξόφληση ειδοποιητηρίων κατά την πληρωμή μέσω ΔΙΑΣ, ενημέρωση συνεργατών τις εξοφλήσεις των πελατών και reporting.
"Η τεχνολογία είναι σύμμαχος μας", υποστήριξε η κα Σταυρίδου, επισημαίνοντας ότι η Συνεταιριστική επενδύει στον τομέα της τεχνολογίας και των εφαρμογών, στοχεύοντας σε:
- Απλοποίηση/αυτοματοποίηση διαδικασιών, ψηφιοποίηση (digitization) και κατάργηση έντυπων διαδικασιών (paperless).
- Υποστήριξη ασφαλιστικών εργασιών εταιρίας και συνεργατών, μέσα από απλές και γρήγορες διαδικασίες.
- Online επικοινωνία / άμεση εξυπηρέτηση.
NEWSLETTER
Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.
Όσο αφορά τις τεχνολογικές εξελίξεις κατά την τριετία 2020-2022, η εταιρία σημείωσε την εξής πρόοδο:
- Προσαρμογή στο νέο περιβάλλον λόγω covid-19 και στην απομακρυσμένη εργασία
Η εταιρία σχεδίασε και υλοποίησε την απομακρυσμένη εργασία σε ελάχιστο χρόνο για το σύνολο του προσωπικού, αναβαθμίζοντας τις υποδομές της (δίκτυα, H/Y, ασφάλεια) και υιοθετώντας νέα κουλτούρα και μορφές εργασίας (τηλεδιασκέψεις, τηλε-εκπαιδεύσεις, ηλεκτρονική επικοινωνία και αλλαγές διαδικασιών).
- Εφαρμογή των απαιτήσεων που προκύπτουν από τις αλλαγές του νομοθετικού πλαισίου
Η εταιρία προσαρμόστηκε στην ηλεκτρονική διαβίβαση παραστατικών στην ΑΑΔΕ, στην ΠΕΕ 195/ 2021 της ΤτΕ για την ασφάλεια και διακυβέρνηση της Τεχνολογίας Πληροφορικής & Επικοινωνιών, στις αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν στα όρια καλύψεων Αστικής Ευθύνης Οχημάτων και Αστικής Ευθύνης Σκαφών καθώς και στα όσα ορίζει το Διεθνές Πρότυπο Χρηματοοικονομικής Αναφοράς (IFRS 17 - ΔΠΧΑ 17).
- Αλλαγές σε εφαρμογές και κάλυψη των αναγκών του δικτύου συνεργατών της Συνεταιριστικής Ασφαλιστικής
Στον κλάδο αυτοκινήτου πραγματοποιήθηκαν οι εξής αλλαγές:
- Εκτύπωση Προσθέτων Πράξεων Αυτοκινήτου μέσω του συνNet / ένταξη στο πλαφόν και στις εξοφλητικές καταστάσεις με δυνατότητα συμψηφισμού επιστροφικών πρ.πράξεων.
- Ενοποίηση όλων των διαδικασιών αυτοκινήτου και ένταξη στο συνΝΕΤ (τιμολόγηση/ αίτηση ή έκδοση / εκτύπωση / αποθήκευση προσφορών και αιτήσεων για επεξεργασία σε μεταγενέστερο στάδιο).
- Απευθείας έκδοση συμβολαίου με καλύψεις Κλοπής & Φυσικών Φαινομένων και δυνατότητα έκδοσης για οχήματα ΙΧΕπιβ, ΙΧ Φορτηγά και Αγροτικά με συνεχόμενη κάλυψη.
- Προσθήκη πακέτων extra Simple & FIX / πακέτα με κάλυψη φυσικών φαινομένων / τιμολογιακές αλλαγές και αλλαγές ορίων αστικής ευθύνης / αλλαγές σε καλύψεις κλπ
Στον κλάδο περιουσίας πραγματοποιήθηκαν οι εξής αλλαγές:
- Εργαλείο ηλεκτρονικής τιμολόγησης / αίτησης για την ασφάλιση Γενικής Αστικής Ευθύνης (Ξενοδοχείων, Ενοικιαζόμενων Δωματίων, AIRBNB, Διαχείρισης Πολυκατοικίας, Καταστημάτων Εστίασης, Εμπορικών Καταστημάτων, Γραφείων κλπ.)
- Προσθήκη ηλεκτρονική αίτησης Κλ. Μεταφορών. Συμπλήρωση και αποστολή αίτησης ηλεκτρονικά μέσω Πλατφόρμας.
- Δημιουργία νέων προϊόντων ασφάλισης κατοικίας SynetHome, (Simple / Plus / Premium) με εργαλείο συγκριτικής τιμολόγησης και επανασχεδιασμός των συμβολαίων.
Στον κλάδο ζωής/προσωπικού ατυχήματος πραγματοποιήθηκαν οι εξής αλλαγές:
- Ηλεκτρονική Τιμολόγηση και απευθείας έκδοση συμβολαίου ασφάλισης Προσωπικού Ατυχήματος Οικονομικών Μεταναστών.
- Ηλεκτρονική τιμολόγηση για την Ατομική Ασφάλιση Προσωπικών Ατυχημάτων στην Πλατφόρμα Επικοινωνίας.
- Ηλεκτρονική τιμολόγηση & απευθείας έκδοση συμβολαίου Εποχιακών Προγραμμάτων. Τα προγράμματα αφορούν εργαζόμενους σε: Ελαιουργεία / Οδηγούς - Χειριστές Θεριζοαλωνιστικών & Βαμβακοσυλλεκτικών μηχανών / Ψεκαστές με χρήση γεωργικών μηχανημάτων.
- Ενεργοποίηση επενδυτικού - αποταμιευτικού προϊόντος «ΣΤΟΧΟΣ ΖΩΗΣ Α-03».
Γενικά:
- Δημιουργία του SYN-LIBRARY, μιας ηλεκτρονικής Βιβλιοθήκη που περιλαμβάνει Οδηγούς Ασφάλισης ανά κλάδο, εγχειρίδια διαδικασιών ασφάλισης, manuals χρήσης των ηλεκτρονικών εφαρμογών, αιτήσεις και έντυπα, κλπ.
- Προσθήκη μοναδικού κωδικού Πληρωμής στις εξοφλητικές καταστάσεις, αυτόματη ενημέρωση με την εξόφληση και διαμόρφωση του πλαφόν. Ενσωμάτωση δυνατότητας πληρωμής μέσω IRIS.
- ΔΙΑΣ Οnline - Άμεση ενημέρωση κατά την πληρωμή συμβολαίου και καταστάσεων εξοφλήσεων.
- Προειδοποιητικές Ανανεώσεων Αυτοκινήτου & περιουσίας / ανάρτηση σε ηλεκτρονική μορφή.
- SynetDrive app / άμεση κλήση φροντίδας ατυχήματος ή οδικής μέσω του κινητού.
- Εφαρμογή των νέων πολιτικών και των αλλαγών της εταιρίας σε διαδικασίες, προϊόντα, τιμολόγια κλπ