close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Έτοιμη για το μέλλον: Η ŠKODA AUTO παρουσιάζει τη νέα της εταιρική ταυτότητα
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
31/8/2022 - 10:49
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Έτοιμη για το μέλλον: Η ŠKODA AUTO παρουσιάζει τη νέα της εταιρική ταυτότητα

Nextdeal newsroom, 31/8/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin
  • Η ŠKODA AUTO παρουσιάζει τη νέα εταιρική της ταυτότητα που συνδέει την πλούσια ιστορία της με το μέλλον της κινητικότητας.
  • Νέο σήμα της εταιρείας για βελτιωμένη εμφάνιση στα σύγχρονα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας με στόχο την διεύρυνση της χρήσης του νέου λογότυπου της ŠKODA.
  • Η νέα ταυτότητα της εταιρείας θα παρουσιαστεί πρώτα στο υλικό ενημέρωσης και επικοινωνίας της ŠKODA και μετά θα ενσωματωθεί στα μελλοντικά μοντέλα.

Η ŠKODA AUTO αναβαθμίζει την εμφάνισή της σε ένα υψηλότερο επίπεδο σε συνδυασμό με την πιο ριζική αλλαγή της εταιρικής της ταυτότητας εδώ και 30 χρόνια. Το νέο λογότυπο της μάρκας θα χρησιμοποιηθεί για να βελτιώσει την παρουσία της εταιρείας στα σύγχρονα ψηφιακά μέσα επικοινωνίας. Έτσι το λεκτικό σήμα της ŠKODA θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί ευρύτερα από το κλασικό λογότυπο. Η νέα ταυτότητα της μάρκας θα μπει αρχικά σε υλικό ενημέρωσης και επικοινωνίας και στη συνέχεια θα εμφανιστεί και στα μελλοντικά μοντέλα της εταιρείας.

Ο Martin Jahn, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της ŠKODA AUTO για Πωλήσεις και Μάρκετινγκ,δήλωσε: «Με τη νέα μας εταιρική ταυτότητα ανεβάζουμε τη συνολική παρουσία της μάρκας σε ένα νέο επίπεδο. Δεν είναι μόνο το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων μας που εξελίσσεται αλλά και οι ίδιοι οι πελάτες μας. Και θεωρούμε ότι αυτή είναι η τέλεια ευκαιρία να κάνουμε τη μάρκα μας πιο ελκυστική για τη δεκαετία του μετασχηματισμού προς την ηλεκτροκίνηση. Και να προσαρμόσουμε την εμφάνιση και τη γενικότερη αίσθηση των αυτοκινήτων μας στις ανάγκες και τις προσδοκίες των πελατών μας. Η νέα εταιρική μας ταυτότητα υπογραμμίζει τη μοντέρνα και ξεχωριστή σχεδίαση. Και δείχνει ξεκάθαρα την προτεραιότητα που δίνουμε στην ψηφιοποίηση της μάρκας».

Υπό την καθοδήγηση του τμήματος μάρκετινγκ, εργαζόμενοι από ολόκληρη την εταιρεία συμμετείχαν στην ανάπτυξη της νέας εταιρικής ταυτότητας. Επιπλέον 2.200 άτομα από έξι βασικές αγορές για τη μάρκα - τη Τσεχία, τη Γερμανία, την Ινδία, το Ισραήλ, την Ιταλία και τη Νορβηγία - ερωτήθηκαν για επιλεγμένες εκδόσεις λογότυπων από συνολικά 165 σχέδια, προκειμένου να προσδιοριστεί το μελλοντικό λογότυπο.

Το νέο λεκτικό σήμα ŠKODA θα χρησιμοποιείται πολύ περισσότερο από το λογότυπο με το σήμα εικόνας: Το λεκτικό σήμα της ŠKODA θα εμφανίζεται πλέον πολύ περισσότερο από το κλασικό σήμα της εταιρείας στις επικοινωνίες του τμήματος μάρκετινγκ. Το νέο στιλ γραφής του ονόματος χρησιμοποιεί διαφορετική γραμματοσειρά, με βάση τη συμμετρία και έναν συνδυασμό στρογγυλεμένων γραμμών με περιγράμματα. Το πιο δύσκολο έργο ήταν η ενσωμάτωση του συμβόλου πάνω από το «S», το οποίο αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό μέρος της τσέχικης κληρονομιάς της ŠKODA. Το λεγόμενο háček είναι πλέον ενσωματωμένο πάνω στο πρώτο γράμμα. Η έρευνα που έκανε η εταιρεία έφθασε στο συμπέρασμα ότι το λεκτικό σήμα αναγνωρίζεται και ταυτοποιείται πολύ πιο εύκολα.

Το νέο λογότυπο: Δίνοντας έμφαση στην ψηφιακή επικοινωνία. Το σύμβολο του φτερωτού βέλους έχει επίσης αλλάξει, αν και όχι τόσο ριζικά όσο το λεκτικό σήμα. Ο απλούστερος σχεδιασμός του είναι εμφανής με την πρώτη ματιά. Το νέο σήμα της ŠKODA θα παρουσιάζεται πλέον χωρίς τα πλαστικά τρισδιάστατα γραφικά. Με αυτόν τον τρόπο η εταιρεία θέλει να ανταποκριθεί στη στροφή προς την ψηφιοποιημένη επικοινωνία. Το απλούστερο, δισδιάστατο λογότυπο έχει πολύ μεγαλύτερη επίδραση, ειδικά σε κινητές συσκευές, ενώ είναι πολύ πιο ευέλικτο στο να λάβει διάφορες μορφές και να ενσωματωθεί σε νέα ψηφιακά μέσα επικοινωνίας.

Νέα εταιρική ταυτότητα: Χρώματα που συμβολίζουν την ηλεκτροκίνηση και τη βιωσιμότητα. Η ŠKODA AUTO θα χρησιμοποιήσει δύο διαφορετικές πράσινες αποχρώσεις στη νέα χρωματική της παλέτα: Emerald και Electric Green. Σε έρευνες που πραγματοποίησε η εταιρεία, πολλοί ερωτηθέντες συσχέτισαν αυτά τα χρώματα με την οικολογία, τη βιωσιμότητα και την ηλεκτροκίνηση.

Η νέα εταιρική ταυτότητα θα εφαρμοστεί σταδιακά σε όλες τις πλατφόρμες της μάρκας, πρώτα στο υλικό επικοινωνίας και από το 2024 και στα νέα μοντέλα που θα λανσαριστούν. Η νέα σχεδιαστική προσέγγιση θα αντικατοπτρίζεται επίσης στο σύστημα infotainment, αλλά και σε άλλα στοιχεία των αυτοκινήτων της ŠKODA. Στα πλαίσια της γενικότερης ανανέωσης εντάσσονται και αλλαγές στο σχεδιασμό στις εγκαταστάσεις των εξουσιοδοτημένων συνεργατών της εταιρείας.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Skoda
  • Skoda Auto
  • εταιρική ταυτότητα

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Η ŠKODA αποκαλύπτει το πρώτο σχέδιο με το εσωτερικό του πρωτότυπου VISION 7S
    Nextdeal newsroom, 15/7/2022

    Η ŠKODA αποκαλύπτει το πρώτο σχέδιο με το εσωτερικό του πρωτότυπου VISION 7S

  • Νέο Škoda Fabia RS Rally2: Ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο σχεδιασμένο για νικητές
    Nextdeal newsroom, 22/6/2022

    Νέο Škoda Fabia RS Rally2: Ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο σχεδιασμένο για νικητές

  • Ήρθε το νέο ŠKODA KAROQ

    Ήρθε το νέο ŠKODA KAROQ

    Το 2017 η ŠKODA παρουσίασε το δεύτερο μοντέλο της μάρκας στην κατηγορία των μεσαίων SUV, το KAROQ. Ένα πολυτάλαντο οικογενειακό...
    Nextdeal newsroom, 16/05/2022 - 10:29 16/5/2022
  • Το νέο SKODA FABIA λαμβάνει το βραβείο Red Dot για εξαιρετική σχεδίαση προϊόντων

    Το νέο SKODA FABIA λαμβάνει το βραβείο Red Dot για εξαιρετική σχεδίαση προϊόντων

    Το νέο SKODA FABIA το δημοφιλές εισαγωγικό μοντέλο της Τσέχικης αυτοκινητοβιομηχανίας κέρδισε φέτος, για τρίτη φορά στη ιστορία του, το...
    Nextdeal newsroom, 04/05/2022 - 12:02 4/5/2022
Τιμές Καυσίμων σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Διπλή Ανάπλαση-Βοτανικός: Έγκριση διάθεσης 94,3 εκατ. ευρώ για την κατασκευή του νέου γηπέδου του Παναθηναϊκού
15:48 Διπλή Ανάπλαση-Βοτανικός: Έγκριση διάθεσης 94,3 εκατ. ευρώ για την κατασκευή του νέου γηπέδου του Παναθηναϊκού
  • 15:40 Alex Bertolotti (PwC): Θετικοί οι βρετανοί ασφαλιστές για την εμπορική συμφωνία ΗΠΑ-Ηνωμένου Βασιλείου
  • 15:25 Covid-19: Τι αποκαλύπτει νέα γενετική μελέτη για την προέλευση του κορονοϊού
  • 15:09 Ο Τραμπ ρίχνει τους δασμούς στην Κίνα στο 80%
  • 14:26 ΕΛΣΤΑΤ: Στο 2% ο πληθωρισμός τον Απρίλιο έναντι 2,4% τον Μάρτιο
  • 13:43 Γεράσιμος Κονιδάρης (ΤΑΥΦΕ): Οι συνέπειες από την άρση της υποχρεωτικότητας ασφάλισης στο Ταμείο Εφάπαξ Παροχών Φαρμάκου!
  • 12:47 Η Zurich εξασφαλίζει παγκόσμια συνολική αντασφαλιστική κάλυψη, ενισχύοντας την ανθεκτικότητά της απέναντι σε καταστροφές
  • 11:57 Νέος πάπας Λέων ΙΔ': Το Σικάγο πανηγυρίζει για την εκλογή ενός "δικού του παιδιού"
  • 11:08 Θεσσαλονίκη: Άγνωστοι βανδάλισαν τον Λευκό Πύργο
  • 10:52 ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε εξέλιξη μεγάλη τηλεφωνική απάτη στο WhatsApp μέσω SMS - Μην απαντήσετε (φωτο)
  • 10:35 Κωνσταντίνος Τσουτσοπλίδης στο Europa Next: Αυτά που έχουμε κατακτήσει στην Ευρώπη δεν υπάρχουν πουθενά αλλού στον πλανήτη
  • 10:21 Η ασφάλεια αυτοκινήτου είναι υπόθεση ευθύνης - όχι απλώς επισκευής
  • 10:02 Τουρισμός: Νέο ρεκόρ προσέλευσης και εσόδων το 2024 - Ήρθαν πάνω από 40,7 εκατομμύρια επισκέπτες
  • 09:52 Επιχειρήσεις: Νέοι κανόνες στην υποβολή δηλώσεων ΦΠΑ - Τι αλλάζει
  • 09:28 Ποια είναι τα τέσσερα μεγαλύτερα Ασφαλιστικά Κενά παγκοσμίως; Ακάλυπτες ζημιές τρισεκατομμυρίων!
  • 09:25 Πλαγίως: Ο Γουόρεν Μπάφετ
  • 09:19 Τι είναι τα τεχνικά αποθέματα (ή προβλέψεις) που οι ασφαλιστικές εταιρίες υποχρεωτικά τηρούν σύμφωνα με το ν.4364/2016;
  • 09:13 Volkswagen T-Roc Dream: Η νέα έκδοση με premium εξοπλισμό και όφελος 5.000€
  • 09:09 Ηλίας Προβόπουλος: Δύο φωτογραφίες της νίκης
  • 09:06 Τα τέσσερα mega-trends που αναδιαμορφώνουν την ασφάλιση οχημάτων ως το 2030
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 7/5 Από σήμερα (7/5) οι αιτήσεις για τα 300.000 vouchers του Κοινωνικού Τουρισμού: Οι δικαιούχοι
  2. 6/5 Τι περιουσία έχουν οι Έλληνες: Σκάφη, αυτοκίνητα, πισίνες, σπίτια, ενοίκια και καταθέσεις στο εξωτερικό
  3. 5/5 Αλλαγή σελίδας για τον Νίκο Αντιμησάρη
  4. 7/5 Κυρανάκης: «Αυτά είναι τα μέτρα που εξετάζουμε για να μειωθούν τα θανατηφόρα ατυχήματα»
  5. 8/5 Οι Θεόδωρος Κοκκάλας και Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου είναι δύο άνθρωποι που ξεχώρισαν στην ελληνική και τη διεθνή ασφαλιστική αγορά
  6. 5/5 Από την 1η Ιουνίου η υποχρεωτική ασφάλιση οχημάτων από φυσικές καταστροφές
  7. 7/5 Ακόμη 10 ιδέες για δ/ντές υπ/των ασφαλιστών

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: info@nextdeal.gr

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube

loading