close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Κοινωνία

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Hygiene Attendant: Μια ακόμη πρωτοβουλία της AEGEAN για ακόμη πιο ασφαλή ταξίδια
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
22/10/2020 - 14:16
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Hygiene Attendant: Μια ακόμη πρωτοβουλία της AEGEAN για ακόμη πιο ασφαλή ταξίδια

Nextdeal newsroom, 22/10/2020
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Με επίκεντρο τους επιβάτες και την προστασία τους και σκοπό να παραμείνει το αεροπορικό ταξίδι ασφαλές, η AEGEAN συστήνει στο επιβατικό κοινό τους Hygiene Attendants, που θα φροντίζουν για την τήρηση όλων των μέτρων προστασίας κατά την πτήση. Οι Hygiene Attendants φέρουν ειδικό αναγνωριστικό σήμα και βοηθούν τους επιβάτες καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού να ακολουθήσουν, όλοι, τα αναγκαία μέτρα προστασίας, καθιστώντας το αεροπλάνο το ασφαλέστερο μέσο μεταφοράς για τους ίδιους, τους συνεπιβάτες τους, αλλά και για το προσωπικό εξυπηρέτησης της εταιρείας.

Πάντα κοντά στον επιβάτη, με χαμόγελο, αλλά και κατανόηση στις νέες συνθήκες που έχει δημιουργήσει η πανδημία, οι Hygiene Attendants υπενθυμίζουν σε όλους τους επιβάτες:

  • τη σωστή και συνεχή χρήση της μάσκας από όλους, καθ’ όλη τη διάρκεια της πτήσης, φροντίζοντας παράλληλα για την ομαλή διαχείριση συγκεκριμένων περιστάσεων, όπως π.χ. κατά τη διάρκεια κατανάλωσης του προσφερόμενου ροφήματος και snack
  • την τήρηση των αποστάσεων κατά την επιβίβαση και αποβίβαση από το αεροσκάφος και τον περιορισμό της κινητικότητας των επιβατών κατά την πτήση

και απαντούν σε τυχόν ερωτήματα των επιβατών για θέματα όπως μέτρα και διαδικασίες προστασίας, διαδικασία καθαρισμού και απολύμανσης αεροσκαφών, κυκλοφορία του αέρα εντός καμπίνας, κα.

«Καθώς τα νέα μέτρα προστασίας από την πανδημία έχουν αλλάξει τη ζωή όλων μας και όπως είναι φυσικό και το αεροπορικό ταξίδι, όλοι εμείς στην AEGEAN, εργαζόμαστε καθημερινά για να συνεχίσουμε να προσφέρουμε το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης, τη ζεστασιά και τη φροντίδα που σας έχουμε συνηθίσει όλα αυτά τα χρόνια. Οι Hygiene Attendants θα είναι δίπλα σας για να σας βοηθήσουν να ταξιδεύετε με περισσότερη σιγουριά και ηρεμία, συμβάλλοντας στην τήρηση των αναγκαίων μέτρων προφύλαξης και ασφάλειας όλων μας. Άλλωστε, σύμφωνα πάντα με πρόσφατες μελέτες που δημοσιοποιούνται, το αεροπορικό ταξίδι εξακολουθεί να παραμένει ασφαλές, καθώς ο κίνδυνος ενός επιβάτη να προσβληθεί από τον COVID-19 μέσα σε αεροσκάφος, αποδεικνύεται πολύ χαμηλός», δήλωσε ο κ. Γιάννης Τζοβάνης, Διευθυντής Πληρωμάτων Καμπίνας της AEGEAN.

Η δέσμευση και η φροντίδα της AEGEAN για την υγεία και την ασφάλεια των ανθρώπων και των επιβατών της, αποτέλεσε απόλυτη προτεραιότητα από την έναρξη της πανδημίας, ενισχύοντας τους τακτικούς καθαρισμούς των αεροσκαφών μεταξύ όλων των πτήσεων και εντατικοποιώντας τις διαδικασίες απολύμανσης.

Στη συνέχεια, και κατά τη διάρκεια της επανεκκίνησης των αεροπορικών ταξιδιών, ανταποκρίθηκε στα νέα ταξιδιωτικά δεδομένα, εφαρμόζοντας σε όλες τις πτήσεις και σε κάθε στάδιο του ταξιδιού, νέες διαδικασίες και ενισχυμένα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας, πάντοτε σε στενή συνεργασία με τις αρχές. Παράλληλα, εφαρμόζει πρόγραμμα τακτικών δεκαπενθήμερων προληπτικών μοριακών ελέγχων για COVID-19 σε πτητικό και σε επιλεγμένο μη πτητικό δυναμικό της εταιρείας, διασφαλίζοντας με τον τρόπο αυτό την προστασία επιβατών και πληρωμάτων καμπίνας, έχοντας διενεργήσει περισσότερους από 13.000 μοριακούς ελέγχους COVID-19 στο προσωπικό της.

Τέλος, πρόσφατη μελέτη της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορών (IATA), κατέδειξε τη χαμηλή πιθανότητα μετάδοσης COVID-19 κατά τη διάρκεια των πτήσεων, δημοσιοποιώντας ότι από τις αρχές του 2020 έχουν αναφερθεί μόλις 44 περιπτώσεις COVID-19, στις οποίες η μετάδοση θεωρείται ότι σχετίζεται με αεροπορικό ταξίδι, όταν έχουν ταξιδέψει περίπου 1,2 δισεκατομμύρια επιβάτες. Δηλαδή 1 περίπτωση για κάθε 27 εκατομμύρια ταξιδιώτες.

Μάθετε περισσότερα για τους Hygiene Attendants στο σχετικό βίντεο και στην ειδική θεματική ενότητα Together with Care στην επίσημη ιστοσελίδα της AEGEAN www.aegeanair.com.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • AEGEAN
  • επιβάτες
  • προστασία
  • ασφαλή ταξίδια
  • Hygiene Attendants
  • μέτρα προστασίας
  • κορονοϊός
  • Covid-19

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Η AEGEAN ακόμη πιο κοντά στον επιβάτη με προσφορές, επιβραβεύσεις και ακόμη μεγαλύτερη ευελιξία
    Nextdeal newsroom, 12/10/2020

    Η AEGEAN ακόμη πιο κοντά στον επιβάτη με προσφορές, επιβραβεύσεις και ακόμη μεγαλύτερη ευελιξία

  • Η AEGEAN παρέλαβε το πρώτο «μεγάλο» αεροσκάφος της οικογένειας A320neo, το Airbus A321neo
    Nextdeal newsroom, 8/10/2020

    Η AEGEAN παρέλαβε το πρώτο «μεγάλο» αεροσκάφος της οικογένειας A320neo, το Airbus A321neo

  • AEGEAN: Ζημιές 158 εκατ. ευρώ το Α' εξάμηνο 2020

    AEGEAN: Ζημιές 158 εκατ. ευρώ το Α' εξάμηνο 2020

    Τα οικονομικά αποτελέσματα για το Δεύτερο Τρίμηνο του 2020 ανακοίνωσε η AEGEAN. Όπως αναφέρει η εταιρία, η πανδημία προκάλεσε πρωτόγνωρες συνθήκες...
    Nextdeal newsroom, 28/09/2020 - 12:41 28/9/2020
  • Απελεύθερος: Τα bonuses της Aegean και ο «σφικτός» Τιτάν

    Απελεύθερος: Τα bonuses της Aegean και ο «σφικτός» Τιτάν

    Εντείνεται η κατήφεια στην αγορά καθώς γίνεται όλο και πιο ορατή η μεταρρυθμιστική κόπωση της κυβέρνησης και η ροπή προς...
    Απελεύθερος, 30/07/2020 - 09:27 30/7/2020

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΣΕΠΑΥ: Αντιδράσεις για το ποσοστό Clawback – Αίτημα συνάντησης με το Υπουργείο Υγείας
19:45 ΣΕΠΑΥ: Αντιδράσεις για το ποσοστό Clawback – Αίτημα συνάντησης με το Υπουργείο Υγείας
  • 16:27 Καταγγελίες συμβάσεων συντονιστών-διαμεσολαβητών στην Groupama
  • 15:55 Βουλή TV - Βιβλιοβούλιο: Καλεσμένος ο Γιώργος Λογοθέτης (24/11/2025) - Αναφορά στον εκδότη Ευάγγελο Σπύρου στο 38ο λεπτό
  • 15:11 ΠΑΝΟΡΜΟΣ: Τι ειπώθηκε στο 4o Συνέδριο, τι κέρδισαν οι ασφαλιστές (video)
  • 13:19 Όμιλος ΙΜΙΤΗΕΑ: Στην πρώτη γραμμή για το Rebrain Greece
  • 13:03 Το ΥΓΕΙΑ και το Α΄ Εργαστήριο Ακτινολογίας ΕΚΠΑ διοργανώνουν το 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ογκολογικής Απεικόνισης
  • 12:58 Ρωσοουκρανικό: Το 20% του Ντονμπάς το μεγάλο αγκάθι στις διαπραγματεύσεις
  • 12:33 Ομιλία Φ. Καραβία στην Έκτακτη Γενική Συνέλευση της Eurobank Holdings A.E
  • 12:30 ΕΙΑΣ: Εκπαιδευτικό Σεμινάριο Ασφαλίσεων Κινδύνων Φυσικών Καταστροφών
  • 12:25 Συμμετοχή του Υπουργού Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη στο Συμβούλιο Υπουργών Υγείας της Ευρωπαϊκής Ένωσης
  • 12:04 Γ. Κεφαλογιάννης για Εθνικό Χάρτη Εκτίμησης Κινδύνου Πυρκαγιών: Η χώρα διαθέτει επιστημονικό εργαλείο για σχεδιασμό και πιο αποτελεσματική πρόληψη
  • 12:00 Νομοσχέδιο για την ψηφιακή ενίσχυση της οδικής ασφάλειας - Ψηφίζεται στην ολομέλεια της Βουλής - Τί προβλέπει - Τι λένε τα κόμματα
  • 11:57 4ο Ελληνικό Επενδυτικό Συνέδριο: Υψηλό το ενδιαφέρον των διεθνών επενδυτών για την Ελλάδα - Πάνω από 650 συναντήσεις μεταξύ των επενδυτών και εισηγμένων
  • 11:54 Ε.Σ.Α.μεΑ.: Το 2025 ήταν χειρότερο για τα άτομα με αναπηρία, χρόνιες/ ή και σπάνιες παθήσεις - 3η Δεκέμβρη 2025 Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία
  • 11:33 Το NBG Pay tom διαθέσιμο με 100% επιδότηση μέσω του προγράμματος «Ψηφιακές Συναλλαγές - Β’ Φάση»
  • 11:20 The Fair Five: Η Eurolife FFH μεταμορφώνει τη διαδικασία των αποζημιώσεων στην ασφάλιση οχήματος
  • 10:27 Με εξαιρετική επιτυχία ολοκληρώθηκε το 1ο Πανηπειρωτικό Ασφαλιστικό Συνέδριο «Future of Insurance - Epirus Edition 2025»
  • 09:55 ΕΑΕΕ: Δημοσίευση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στατιστικών στοιχείων έτους 2024 για την οδική ασφάλεια
  • 09:50 OSCAR: Το πρόγραμμα υγείας που κάθε ασφαλιστής πρέπει να έχει στο χαρτοφυλάκιό του!
  • 09:44 Πως να προστατεύσετε την περιουσία σας από καθιζήσεις και ολίσθηση του εδάφους που δεν προκαλούνται από σεισμούς;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 29/11 Ο Χρήστος Μεγάλου στέλνει μήνυμα εμπιστοσύνης: «Το δίκτυο της Εθνικής Ασφαλιστικής είναι η καρδιά της νέας εποχής»
  2. 2/12 Η Εθνική Ασφαλιστική και ο ρόλος του agency στο νέο μοντέλο ανάπτυξης
  3. 28/11 Εάν δεν έχετε καλύψει το Στόχο σας, τι μπορείτε να κάνετε έως το τέλος της χρονιάς για να πετύχετε!
  4. 27/11 Η Τράπεζα Πειραιώς ολοκλήρωσε την εξαγορά της Εθνικής Ασφαλιστικής
  5. 3/12 Καταγγελίες συμβάσεων συντονιστών-διαμεσολαβητών στην Groupama
  6. 2/12 Δικαίωμα συμβολαίου εφαρμόζει η Groupama χωρίς να αυξάνεται το κόστος για τους ασφαλισμένους
  7. 2/12 Υπασφαλισμένος: Από το 2027 οι ουσιαστικές αλλαγές στα δίκτυα του bancassurance Εθνικής Τράπεζας και Τράπεζας Πειραιώς

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube