close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

H Metlife αλλάζει σελίδα αποχαιρετώντας τον Snoopy!
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
20/10/2016 - 17:46
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

H Metlife αλλάζει σελίδα αποχαιρετώντας τον Snoopy!

Nextdeal newsroom, 20/10/2016
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Λαμβάνοντας υπόψιν τις ανάγκες των πελατών της, η εταιρία ανανεώνεται και με το moto "MetLife. Navigating life together" αλλάζει σελίδα δηλώνοντας έτοιμη να ανταπεξέλθει στις ιλιγγιώδεις αλλαγές που συμβαίνουν ανά τον κόσμο.

 

Δείτε παρακάτω το δελτίο τύπου που εξέδωσε η εταιρία στη Νέα Υόρκη:

METLIFE LAUNCHES NEW GLOBAL BRAND PLATFORM DRIVEN BY CUSTOMER INSIGHTS

"MetLife. Navigating life together" Expresses Customer Partnership

MetLife, Inc. (NYSE: MET) today launched its new global brand platform under the tagline "MetLife. Navigating life together." The brand brings to life MetLife's role as a trusted partner to its customers as they navigate life's twists and turns and includes an updated visual identity, logo and tagline. This will mark the most significant change to the MetLife brand in over 30 years.

Around the globe, change is happening faster than ever before. MetLife conducted research among more than 55,000 customers worldwide and found one universal truth: consumers are overwhelmed with the pace of change and are looking for a trusted partner to help them navigate these changes.

"To adapt to our changing world, we are re-thinking how we do business. We are moving away from a traditional product-development model to one driven by customer insights," said Steven A. Kandarian, chairman, president and chief executive officer of MetLife, Inc. "Our new brand reflects our company's transformation and differentiates us in the marketplace, ultimately driving greater value for our customers and shareholders."

To remove the complexities traditionally associated with insurance, MetLife is making substantial changes to its customer experiences. The MetLife brand refresh will ultimately impact all customer touch-points from the website to customer service to its sales process to ensure a more focused, simplified interaction.

"We are embarking on a journey to upend the long-entrenched norms of the insurance industry. We are focused on humanizing our industry and designing every customer experience to reflect the modern company we're becoming," said Esther Lee, global chief marketing officer of MetLife. "Throughout our nearly 150 year history, we've always played a very important role in our customers' lives. Today, we're evolving our brand to express this important role – our noble purpose – to be the trusted partner to help our customers navigate their changing worlds."

MetLife's new visual branding is built around a clean, modern aesthetic. The striking new brandmark brings contemporary blue and green colors together in a symbol of partnership to form an M for MetLife. The iconic MetLife blue carries forth the brand's legacy, but has been brightened and now lives alongside a new color – green – which represents life, renewal and energy. The broader MetLife brand palette expands to include a range of vibrant secondary colors, reflecting the diverse lives of its customers.

As the company moves in this new direction, it will phase out its use of Snoopy and the Peanuts Gang. "We brought in Snoopy over 30 years ago to make our company more friendly and approachable during a time when insurance companies were seen as cold and distant. Snoopy helped drive our business and served an important role at the time," said Lee. "We have great respect for these iconic characters. However, as we focus on our future, it's important that we associate our brand directly with the work we do and the partnership we have with our customers."

MetLife will be rolling out the new brand globally through 2017. The new design system is now live across mobile, social and web properties. In the U.S., print ads will appear in the Wall Street Journal, the New York Times and the Washington Post beginning Oct. 21 and new broadcast ads will be on air in December. Additional advertising is running in Mexico, Korea and Japan.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Η Ατλαντική Ένωση εγγυάται επιτυχίες και στις ασφαλίσεις εγγυήσεων
    Nextdeal newsroom, 9/9/2025

    Η Ατλαντική Ένωση εγγυάται επιτυχίες και στις ασφαλίσεις εγγυήσεων

  • Η τεχνητή νοημοσύνη δημιουργεί μετασχηματιστικές ευκαιρίες για τους ναυτασφαλιστές αλλά οι προκλήσεις παραμένουν
    Nextdeal newsroom, 9/9/2025

    Η τεχνητή νοημοσύνη δημιουργεί μετασχηματιστικές ευκαιρίες για τους ναυτασφαλιστές αλλά οι προκλήσεις παραμένουν

  • Υπασφαλισμένος: Μεταγραφές στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση και νέες εργασίες

    Υπασφαλισμένος: Μεταγραφές στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση και νέες εργασίες

    Ανακατατάξεις στο στελεχιακό δυναμικό εταιρειών διαμεσολάβησης καθώς αυτές μεγαλώνουν και έφτασαν να προτιμώνται από πρώην στελέχη ασφαλιστικών εταιρειών. Κάποτε το όνειρο...
    Υπασφαλισμένος, 09/09/2025 - 10:54 9/9/2025
  • Η Ευρωπαϊκή Αγορά MedTech και η χρήση της ασφάλισης ως εργαλείο διαχείρισης κινδύνου

    Η Ευρωπαϊκή Αγορά MedTech και η χρήση της ασφάλισης ως εργαλείο διαχείρισης κινδύνου

    Γράφει ο Νίκος Γεωργόπουλος Η ιατρική τεχνολογία αποτελεί έναν απαραίτητο πυλώνα τόσο για την υγειονομική περίθαλψη όσο και για την ευρύτερη...
    Nextdeal newsroom, 09/09/2025 - 10:25 9/9/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Θεατρική Ομάδα ΣΥΑΕ - «Το σακάκι που βελάζει»
16:16 Θεατρική Ομάδα ΣΥΑΕ - «Το σακάκι που βελάζει»
  • 15:35 Η OAK Global λανσάρει εξειδικευμένο συνδικάτο retro στους Lloyd's
  • 15:10 Η Ατλαντική Ένωση εγγυάται επιτυχίες και στις ασφαλίσεις εγγυήσεων
  • 13:36 ΤτΕ: Στατιστικά Στοιχεία Ταμείων Επαγγελματικής Ασφάλισης - β΄ τρίμηνο 2025
  • 13:00 Η τεχνητή νοημοσύνη δημιουργεί μετασχηματιστικές ευκαιρίες για τους ναυτασφαλιστές αλλά οι προκλήσεις παραμένουν
  • 12:42 Σε πολιτικό αδιέξοδο ο Εμμανουέλ Μακρόν με φόντο τις Προεδρικές εκλογές του 2027
  • 12:30 Affidea Ελλάδος και Ένωση Σπάνιων Ασθενών Ελλάδος Συμπράττουν για ένα πιο Ασθενοκεντρικό Σύστημα Υγείας
  • 12:22 Ο κ. Νίκος Αναστασίου Γενικός Διευθυντής στον Νέο Διεθνή Αερολιμένα Ηρακλείου Κρήτης
  • 12:14 Το Ιατρικό Κέντρο Αθηνών, πρώτο και μοναδικό ιδρυτικό μέλος του διεθνούς δικτύου PERT Consortium στην Ελλάδα
  • 11:44 Ερρίκος Ντυνάν: Μοριοδοτούμενο εκπαιδευτικό πρόγραμμα 2025-26 με δωρεάν συμμετοχή
  • 11:11 Διευθυντής καρδιοχειρουργικής στο Ιπποκράτειο συνελήφθη για φακελάκι
  • 10:54 Υπασφαλισμένος: Μεταγραφές στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση και νέες εργασίες
  • 10:44 Παρέμβαση εισαγγελέα για τη λανθασμένη μετάγγιση στην ΕΥΡΩΚΛΙΝΙΚΗ!
  • 10:28 Τροπολογία του ΠΑΣΟΚ για τη Διαφάνεια στη Χρέωση των υπηρεσιών ιδιωτικής υγείας
  • 10:25 Η Ευρωπαϊκή Αγορά MedTech και η χρήση της ασφάλισης ως εργαλείο διαχείρισης κινδύνου
  • 09:47 Πρόγραμμα προετοιμασίας για τις εξετάσεις πιστοποίησης Ασφαλιστικού Πράκτορα από τον Όμιλο ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ
  • 09:36 Ασφαλιστικέ Διαμεσολαβητή Ασφαλίσου!
  • 09:25 Από 20 έως 70 ευρώ οι αυξήσεις στις συντάξεις το 2026 - Όλα τα μέτρα ενίσχυσης για τους συνταξιούχους (αναλυτικά παραδείγματα)
  • 09:15 Η Hannover Re παρουσιάζει τα σχέδιά της για τα ILS καθώς ο Ludolphs θα αποσυρθεί στο τέλος του 2026
  • 09:00 Ο «στόχος» των μέτρων, γαλλικός κίνδυνος «μακράς διαρκείας», το τραπεζικό ραντεβού με…10 τρισ. δολ., το νέο…χρυσό ρεκόρ και η πρώτη ελληνική Neobank
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 4/9 Αποκλειστικό: Έληξε η συνεργασία του Αναστάσιου Παπαδόπουλου με την ERGO
  2. 3/9 Ο «κανόνας των 3 δευτερολέπτων»: Το μυστικό όπλο των ασφαλιστών για την μείωση των τροχαίων
  3. 4/9 Γιώργος Ζερβουδάκης: «Χτίζουμε την Εθνική Ασφαλιστική τού αύριο, με ανθρώπινο πρόσωπο και ψηφιακή δύναμη»
  4. 8/9 ΕΥΡΩΚΛΙΝΙΚΗ ΑΘΗΝΩΝ: Ανακοίνωση της Κλινικής για θέμα ασφάλειας ασθενούς
  5. 6/9 Η ομιλία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην ΔΕΘ (LIVE)
  6. 4/9 Ισαβέλλα Βήτου: H Allianz µιλάει τη «γλώσσα» της ελληνικής αγοράς
  7. 5/9 Αποκλειστικό: Υποχρεωτική από 1η Οκτωβρίου η ασφάλιση αστικής ευθύνης στις βραχυχρόνιες μισθώσεις (τύπου Airbnb)

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube