Nextdeal newsroom, 30/7/2012 - 09:05 facebook twitter linkedin Ένα «λάθος» που κάνει συχνά ο Διευθύνων Σύμβουλος Nextdeal newsroom, 30/7/2012 facebook twitter linkedin Όλοι οι Διευθύνοντες Σύμβουλοι με διάφορες ενέργειες και στρατηγικές προσπαθούν πρώτα να καταγράψουν την Γενική κατάσταση που επικρατεί στην εταιρεία και στους ανταγωνιστές της και εν συνεχεία εφαρμόζουν τεχνικές να δημιουργήσουν αξία στις υπηρεσίες και προϊόντα τους που δεν έχουν οι άλλοι εξαφανίζοντας αυτά που δεν αποδίδουν. Όμως ενώ κάνουν σπουδαία πράγματα ταυτόχρονα πνίγονται από αντιφάσεις που μειώνουν την απόδοση των ίδιων μέτρων που πήραν. Για παράδειγμα μια ασφαλιστική εταιρεία επενδύει πολλά για την δημιουργία ενός προϊόντος της ή μιας υπηρεσίας και από την άλλη δεν κάνει τίποτα για βελτίωση απόδοσης των ασφαλιστών της. «Ρίχνει» λεφτά στο διαδίκτυο αλλά αμελεί για την ταχύτητα του για την «υποδοχή». Υψηλή τεχνολογία στο ένα, αδιαφορία στο άλλο. Αυτές οι «αντιφάσεις» φαίνονται έντονα στα τηλεφωνικά κέντρα και τον τρόπο «απάντησης». Πολλοί είναι αυτοί που «ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΟΥΝ» την επικοινωνία λόγω της καθυστέρησης στην απάντηση κλήσης. Απογοητεύτηκα από το «λάθος» των επικεφαλής εταιριών που ζουν έναν αιώνα μπροστά στις στρατηγικές τους και δυο αιώνες πίσω στο «απλό τηλεφώνημα». Έχω στοιχεία εταιρειών και χρόνου απαντήσεις αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μου. Οι αρμόδιοι ας το ψάξουν. Οι αντιφάσεις ΔΕΝ κάνουν καλό. Και είναι κρίμα να χάνει η Γενική εικόνα μας. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Βαγγέλης Βερτόπουλος, 13/3/2024 Βαγγέλης Βερτόπουλος: Μήπως η πολλή εμπειρία βλάπτει; Διδάγματα από την Αθλητική Ψυχολογία στο επιχειρείν
Δημήτρης Μπάτρης, 11/3/2024 Δημήτρης Μπάτρης: Ερωτήσεις για την ανακάλυψη των συναισθημάτων στην πώληση!
Δημήτρης Μπάτρης: Υπάρχει και Λανθασμένη μέθοδος παροχής Συμβουλών στην Πώληση; Ο χώρος των πωλήσεων είναι φυσικό να θέλει να προοδεύει, αποκτώντας αρκετές γνώσεις σχετικά με την Συμπεριφορά και την Λειτουργία... Δημήτρης Μπάτρης, 04/03/2024 - 09:43 4/3/2024
Δημήτρης Μπάτρης: Πώς παρακινείται ο πελάτης στην πώληση! Όπως έχει διαπιστωθεί, οι αρχές της παρακίνησης και οι σχέσεις μεταξύ αναγκών και επιθυμιών του υποψηφίου πελατών, είναι στοιχεία κλειδιά... Δημήτρης Μπάτρης, 26/02/2024 - 11:30 26/2/2024