Λάουρα Σταυρίδου, 22/9/2025 - 08:57 facebook twitter linkedin Οι εκπληκτικές καλύψεις που περιλαμβάνει ένα συμβόλαιο Cyber Risk! Λάουρα Σταυρίδου, 22/9/2025 facebook twitter linkedin Οι κυβερνοεπιθέσεις που δέχτηκαν τα αεροδρόμια Χίθροου, Βρυξελών και Βερολίνου – Βρανδεμβούργου, φέρνουν πάλι στο προσκήνιο τις κυβερνοεπιθέσεις και τις επιπτώσεις τους. Το αεροδρόμιο των Βρυξελλών που ήταν και το πρώτο που ανακοίνωσε δημόσια πως δέχτηκε επίθεση, γύρισε τη διαδικασία των Check σε χειροκίνητη, γεγονός που δημιούργησε τεράστιες καθυστερήσεις. Στο Χίθροου αναπτύχθηκε επιπλέον προσωπικό προκειμένου να εξυπηρετήσει τους μπερδεμένους ταξιδιώτες που βρέθηκαν εν μέσω μιας μεγάλης αναστάτωσης, ενώ το αεροδρόμιο του Βερολίνου – Βρανδεμβούργου αναγνώρισε πως το περιστατικό είναι μέρος μιας ευρείας Ευρωπαϊκής τεχνολογικής κρίσης. Πολλά ειπώθηκαν από ειδικούς γι΄ αυτά τα περιστατικά αλλά θεωρώ ως πιο εύστοχο το σχόλιο από τον Phd Δρ.Β. Μίλς πως «κάθε τέτοιο περιστατικό, δεν αφορά μόνο την τεχνολογία, θίγει την εμπιστοσύνη στην ασφάλεια που νιώθουν οι πολίτες». Υπάρχουν Ασφαλιστικές εταιρίες που με τον σχεδιασμό των προγραμμάτων τους, δείχνουν πως αντιλαμβάνονται οτι η εμπιστοσύνη είναι η πρώτη που θίγεται και ακολούθως η φήμη. Έτσι περιλαμβάνουν και τρόπους ώστε να αποτραπεί η να μετριαστεί ένα χτύπημα κυβερνοεπίθεσης: Ειδοποιούν τους ασφαλισμένους τους για τα τρωτά και ευπαθή σημεία της τεχνολογικής αρχιτεκτονικής που έχει η εταιρία τους, μέσα από εξειδικευμένα λογισμικά που διαθέτουν. Εντοπίζουν και ενημερώνουν την επιχείρηση για λανθασμένες ρυθμίσεις και κακόβουλο λογισμικό. Υποστηρίζουν τους ασφαλισμένους τους ώστε να ενισχύσουν την ανθεκτικότητα στον κυβερνοχώρο, με τη τεχνογνωσία που διαθέτουν, διορθώνοντας τυχόν αστοχίες μέτρων ασφαλείας. Παρέχουν εκπαιδευτικό υλικό προς τους υπαλλήλους της εταιρίας και συστάσεις προς το Διοικητικό της Συμβούλιο. Παρέχουν συμβουλές από εμπειρογνώμονες όταν συμβεί ένα περιστατικό, ώστε να προλάβουν να σταματήσουν τις αλυσιδωτές επιπτώσεις που μπορεί να φέρουν σε κατάσταση κρίσης της επιχείρηση. Εν κατακλείδι κάθε Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής θα πρέπει να γνωρίζει πως ένα συμβόλαιο που προστατεύει από κυβερνοκίνδυνο, παρέχει πολλά περισσότερα στους πελάτες από μια αποζημίωση. Δρα προληπτικά, επανορθωτικά και ρυθμιστικά ώστε να αποφευχθεί η ζημιά. Προτείνει βέλτιστες πρακτικές ώστε να μειωθεί η έκθεση των ασφαλισμένων στον κίνδυνο. Αν και η αυτή η προνοητική προσέγγιση φαίνεται να είναι το ζητούμενο των απανταχού ασφαλισμένων για όλων των τύπων τα συμβόλαια, σήμερα η προστασία από τον κυβερνοκίνδυνο είναι η μόνη περίπτωση στην οποία έχει όντως εφαρμοστεί η πρόληψη εκ μέρους των Ασφαλιστικών εταιριών. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 10/12/2025 - 09:07 Τι είναι τα Προνόμια Υγείας που ωφελούν τόσο πολύ τους ασφαλισμένους;
Λάουρα Σταυρίδου, 09/12/2025 - 10:28 Τι περιλαμβάνει η κάλυψη «Απώλεια Ενοικίων»; Ας δούμε τις Interamerican, Eurolife και Μινέττα
Λάουρα Σταυρίδου, 05/12/2025 - 09:33 Κεραυνοθύελλες: Καλύψεις που συναντάμε στις Interlife, Ατλαντική και Υδρόγειο!
Επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα - Ιδιαίτερες καλύψεις από τις Syndea, Hellas Direct και Μινέττα Τα ακραία φαινόμενα είναι πλέον παγκόσμιο θέμα, με τη πλημμύρα να μετέχει στο μεγαλύτερο ποσοστό των ζημιών, προκαλώντας τεράστιες καταστροφές... Λάουρα Σταυρίδου, 04/12/2025 - 09:26
Πλημμύρησε το υπόγειο της επιχείρησης σας; Πως Αποζημιώνουν οι Ασφαλιστικές; Μεγάλος αριθμός, κυρίως εμπορικών επιχειρήσεων, διατηρεί υπόγειους ή ημιυπόγειους αποθηκευτικούς χώρους. Η πιθανότητα εισροής νερών, με την ένταση των βροχοπτώσεων είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 02/12/2025 - 09:45
Πως η Interasco βοήθησε κοπέλα με νευραλγία; Μια νεαρή πελάτισσα της Interasco, μου εξήγησε τον πανικό που έζησε την τελευταία εβδομάδα, όταν ξαφνικά την έπιασε ένας τρομερός,... Λάουρα Σταυρίδου, 01/12/2025 - 10:04
Ποιος όρος στα συμβόλαια πυρός σώζει περιουσίες; Για να είμαστε ακριβείς, ένα συμβόλαιο πυρός μπορεί να σώσει την περιουσία μιας οικογένειας σχεδόν σε κάθε περίπτωση αιφνίδιου κινδύνου. Σε... Λάουρα Σταυρίδου, 27/11/2025 - 09:08
Πλημμύρες και καταστροφές - Πόσους πελάτες πρέπει να ενημερώνουμε την ημέρα για να νιώθουμε καλά; Άλλη μια φορά, οι βροχές που τόσο περιμέναμε για να μειώσουν την λειψυδρία, έφεραν μαζί τους και καταστροφές. Είναι όμως κάτι... Λάουρα Σταυρίδου, 26/11/2025 - 09:26
Περισσότερη στοχευμένη εξυπηρέτηση και λιγότερο media - Η ισορροπία θα φέρει το αποτέλεσμα Η μέρα έχει λίγες ώρες για όλα αυτά που θέλει να κάνει ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής που κυνηγάει την επιτυχία. Όλα είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 24/11/2025 - 09:38