close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Διαμεσολάβηση

ΔΙΑΜΕΣΟΛAΒΗΣΗ

Τι πρέπει να κάνει ένας ασφαλισμένος σε περίπτωση προγραμματισμένης νοσηλείας σε νοσοκομείο λόγω ασθενείας;
Μέντωρ Διαμεσολαβητής
Μέντωρ Διαμεσολαβητής,
19/4/2018 - 09:52
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Τι πρέπει να κάνει ένας ασφαλισμένος σε περίπτωση προγραμματισμένης νοσηλείας σε νοσοκομείο λόγω ασθενείας;

Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 19/4/2018
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Υπάρχουν αρκετές ιατρικές περιπτώσεις που οι ασφαλισμένοι σε συνεννόηση με τον ιατρό τους προγραμματίζουν μια εισαγωγή σε θεραπευτήριο της επιλογής τους προκειμένου να τους παρασχεθεί η κατάλληλη θεραπεία. Μέσα σε όλες τις συνεννοήσεις απαραίτητη είναι και η ενημέρωση του ασφαλιστή για το περιστατικό και την ημερομηνία της προγραμματισμένης νοσηλείας.

Αρχικά ο ασφαλισμένος έχει την υποχρέωση να ενημερώσει τον ασφαλιστή του για την ασθένεια που του παρουσιάστηκε (σε ορισμένες περιπτώσεις κατά τα αρχικά στάδια της διαδικασίας νοσηλείας και λόγω ψυχολογίας οι ασφαλισμένοι λησμονούν τον ασφαλιστή τους). Ο διαμεσολαβητής προκειμένου να εξασφαλίσει την ομαλή ροή εξυπηρέτησης του ασφαλισμένου θα πρέπει να επιβεβαιώσει:

•    Το ιατρικό ιστορικό του ασφαλισμένου αρχής γενομένης από την αίτηση ασφάλισης υγείας, το βιβλιάριο ασθενείας ή ακόμα και άλλων γνωματεύσεων και αποτελεσμάτων του ιστορικού υγείας του ασφαλισμένου.
•    Το χρονικό διάστημα αναμονής για την εν λόγω πάθηση σύμφωνα με τους όρους του νοσοκομειακού συμβολαίου. Ορισμένες ασθένειες αποζημιώνονται μετά την παρέλευση ενός χρονικού διαστήματος από την έναρξη του συμβολαίου (δείτε εδώ).
•     Εάν το θεραπευτήριο είναι Συμβεβλημένο, μη Συμβεβλημένο, Δημόσιο ή θεραπευτήριο Εξωτερικού. Σε κάθε μια κατηγορία θεραπευτηρίου εφαρμόζεται διαφορετική διαδικασία αποζημίωσης και σε ορισμένες περιπτώσεις ο ασφαλισμένος θα πρέπει να είναι προετοιμασμένος να πληρώσει και κατόπιν να αποζημιωθεί απολογιστικά από την εταιρεία του (δείτε εδώ).
•    Εάν ισχύει αρχική απαλλαγή και συμμετοχή του ασφαλισμένου στα έξοδα νοσηλείας. Όταν ο ασφαλισμένος  φτάσει στην παραλαβή του εξιτηρίου από το θεραπευτήριο ενδέχεται να καταβάλλει ορισμένα χρήματα ανάλογα τις παροχές και τους όρους του συμβολαίου του και πρέπει να είναι ενημερωμένος από πριν (δείτε εδώ).
•    Τυχόν άλλες λεπτομέρειες και στοιχεία σχετικά με την πορεία της υγείας του ασφαλισμένου και ουσιώδεις για την ομαλή εξέλιξη των διαδικασιών.

Κατόπιν το αρμόδιο τμήμα της εκάστου εταιρείας λαμβάνει μια συμπληρωμένη αναγγελία ασθενείας σχετικά με το περιστατικό από τον διαμεσολαβητή. Συνήθως συνοδεύεται από λεπτομερή γνωμάτευση του θεράποντος ιατρού, αποτελέσματα αιματολογικών/απεικονιστικών εξετάσεων, αντίγραφο βιβλιάριου ασθενείας κ.α. ώστε να δοθεί η απαραίτητη έγκριση για την εισαγωγή του ασφαλισμένου. Βέβαια αρκετά είναι τα ιατρικά περιστατικά ασφαλισμένων για τα οποία οι διαδικασίες γίνονται ταυτόχρονα με την νοσηλεία τους λόγω εσπευσμένης εισαγωγής ή και άλλων ανθρώπινων παραμέτρων που προκύπτουν στην καθημερινότητα. 

Δείτε εδώ απόσπασμα από το έντυπο προγραμματισμένης νοσηλείας με ορισμένα στοιχεία που είναι απαραίτητα να γνωστοποιηθούν πριν από κάθε προγραμματισμένη νοσηλεία ασφαλισμένου της εταιρείας Generali όμοιους όλων των εταιρειών:

Μέρος των διαδικασιών είναι και η ενημέρωση του τηλεφωνικού συντονιστικού κέντρου της εκάστου εταιρείας που μπορεί να γίνει από τον ίδιο τον ασφαλισμένο ή μέλους της οικογένειάς του ή και τον διαμεσολαβητή του.

Δείτε εδώ την σημαντικότητα της λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου μέσα από όρους συμβολαίων υγείας της εταιρείας Eurolife ERB όμοιους όλων των εταιρειών:

Ο/η ασφαλισμένος/η κατά την εισαγωγή στο θεραπευτήριο θα πρέπει να έχει μαζί του την αστυνομική του ταυτότητα, το ατομικό βιβλιάριο ασθενείας του ταμείου κοινωνικής ασφάλισης (εάν υπάρχει σε ισχύ) και να δηλώσει την ασφαλιστική εταιρεία που είναι ασφαλισμένος ή και να έχει μαζί του την ατομική κάρτα υγείας του συμβολαίου του. 

Δείτε εδώ απόσπασμα από την ενημέρωση που παρέχει η ΑΧΑ Ασφαλιστική μέσα από τους όρους των συμβολαίων υγείας που διαθέτει παρόμοιους όλων των εταιρειών:  

Ένα ασφαλιστήριο υγείας απαλλάσσει τον ασφαλισμένο από την ανησυχία μιας άμεσης, ποιοτικής και αποτελεσματικής φροντίδας της υγείας του.

Ενημερωθείτε από τον προσωπικό σας διαμεσολαβητή για τα οφέλη ενός ατομικού ή οικογενειακού συμβολαίου υγείας.

 

©Μέντωρ Διαμεσολαβητής

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • προγραμματισμένη νοσηλεία
  • συμβόλαιο υγείας
  • ασφάλιση υγείας
  • αποζημίωση

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Με ποιους τρόπους λύνεται μια ασφαλιστική σύμβαση;
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 28/08/2025 - 11:21

    Με ποιους τρόπους λύνεται μια ασφαλιστική σύμβαση;

  • Πόσες δασικές πυρκαγιές συνέβησαν και πόσα στρέμματα γης κάηκαν το 2024;
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 26/08/2025 - 11:04

    Πόσες δασικές πυρκαγιές συνέβησαν και πόσα στρέμματα γης κάηκαν το 2024;

  • Ποιες παροχές περιλαμβάνει ένα ασφαλιστήριο κυβερνοεπίθεσης;
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 30/07/2025 - 12:40

    Ποιες παροχές περιλαμβάνει ένα ασφαλιστήριο κυβερνοεπίθεσης;

  • Καλύπτουν τα ασφαλιστήρια τσίμπημα μωβ μέδουσας;
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 25/07/2025 - 08:53

    Καλύπτουν τα ασφαλιστήρια τσίμπημα μωβ μέδουσας;

  • Πως θα επιστρέψει το αυτοκίνητό μου πίσω, έχει βλάβη και είμαι στο νησί!

    Πως θα επιστρέψει το αυτοκίνητό μου πίσω, έχει βλάβη και είμαι στο νησί!

    Συμβαίνουν περιστατικά ακινητοποίησης οχημάτων και στα νησιά. Εάν ο οδηγός δεν επιθυμεί να επισκευάσει τη βλάβη σε τοπικό συνεργείο, τότε πρέπει...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 23/07/2025 - 10:44
  • Ποια οχήματα εξυπηρετεί μια Οδική Βοήθεια Επιβατικού και με ποιες παροχές;

    Ποια οχήματα εξυπηρετεί μια Οδική Βοήθεια Επιβατικού και με ποιες παροχές;

    Μια Οδική Βοήθεια Επιβατικού καλύπτει τις παρακάτω κατηγορίες οχημάτων: Επιβατικό αυτοκίνητο Ιδιωτικής Χρήσης Επιβατικό αυτοκίνητο Δημοσίας Χρήσεως- Ταξί Φορτηγό αυτοκίνητο μέχρι 3,5 τόνους...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 21/07/2025 - 10:00
  • Πότε θεωρείται ένα όχημα σε στάση και τι προβλέπει ο Φιλικός Διακανονισμός για το διπλοπαρκάρισμα;

    Πότε θεωρείται ένα όχημα σε στάση και τι προβλέπει ο Φιλικός Διακανονισμός για το διπλοπαρκάρισμα;

    Πολλά και διαφορετικά περιστατικά τροχαίων συμβαίνουν στην καθημερινότητα, μέσα στα οποία και τροχαία με διπλοπαρκάρισμα. Για την αξιολόγηση της υπαιτιότητας, εκτός...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 16/07/2025 - 09:22
  • Ποιες παροχές περιλαμβάνει η ασφάλιση Κυνηγών και πότε πρέπει να ασφαλιστούν;

    Ποιες παροχές περιλαμβάνει η ασφάλιση Κυνηγών και πότε πρέπει να ασφαλιστούν;

    Κάθε χρόνο συνήθως προς το τέλος Αυγούστου ξεκινά η επίσημη κυνηγετική περίοδος, που διαρκεί έως τα τέλη Φεβρουαρίου του επόμενου...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 14/07/2025 - 09:03
  • Τι προβλέπουν τα ασφαλιστήρια για ωτίτιδα και διάτρηση τυμπάνου από καταδύσεις;

    Τι προβλέπουν τα ασφαλιστήρια για ωτίτιδα και διάτρηση τυμπάνου από καταδύσεις;

    Οι θαλάσσιες δραστηριότητες αυξάνουν τις πιθανότητες πρόκλησης Ωτίτιδας και Διάτρησης Τυμπάνου. Τα ασφαλιστήρια υγείας προβλέπουν, εκτός των άλλων, και τη...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 11/07/2025 - 13:20
  • Τι προβλέπει ο Φιλικός Διακανονισμός για την αποζημίωση υλικών ζημιών με Συνυπαιτιότητα;

    Τι προβλέπει ο Φιλικός Διακανονισμός για την αποζημίωση υλικών ζημιών με Συνυπαιτιότητα;

    Ο Φιλικός Διακανονισμός είναι ένα Σύστημα Αποζημίωσης, που μετά από ένα τροχαίο ατύχημα επιτρέπει στον αναίτιο ασφαλισμένο, να αποζημιωθεί από...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 10/07/2025 - 14:45

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Με αφιέρωμα στην Ορθοπαιδική κυκλοφορεί το νέο Health Next Generation!
14:00 Με αφιέρωμα στην Ορθοπαιδική κυκλοφορεί το νέο Health Next Generation!
  • 13:15 H Eurolife FFH στηρίζει το ΕΕΑ για την παροχή δωρεάν επαναπιστοποιήσεων στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές
  • 12:05 Η Πειραιώς ανακηρύχθηκε «Καλύτερη Τράπεζα στην Ελλάδα» στα Bank of the Year Awards 2025 από το The Banker
  • 11:04 Η πρώτη προκήρυξη μόνιμων Ψυχιάτρων και Παιδοψυχιάτρων για την στελέχωση του Εθνικού Δικτύου Υπηρεσιών Ψυχικής Υγείας (Ε.Δ.Υ.Ψ.Υ.)
  • 10:21 Η επικίνδυνη ψευδαίσθηση ότι θα αποζημιωθείτε πλήρως από το κράτος αν πάθει ζημιές το σπίτι σας σ’ ένα σεισμό!
  • 10:10 Αποκλειστικό | Εθνική Ασφαλιστική: Νέα διοικητική ομάδα “νίκης” συγκροτεί ο Μαζαράκης - Αποχωρούν Δασκαλόπουλος, Καραγρηγορίου
  • 10:06 Στ. Καφούνης (ΕΣΕΕ): Πεδίο ευκαιριών το Ουζμπεκιστάν για την ελληνική οικονομία και τις επιχειρήσεις
  • 10:00 Το «Σύνδρομο Αδράνειας» των Πωλήσεων
  • 09:41 Η «καρδιά» της οικονομίας χτυπά στη Ν. Υόρκη, το «cliff effect», ο Γαβρόγλου και τα «ψέματα», η αμηχανία του ΠΑΣΟΚ, οι «χρυσοί» κληρονόμοι και η διάκριση της Πειραιώς
  • 09:33 Κεραυνοθύελλες: Καλύψεις που συναντάμε στις Interlife, Ατλαντική και Υδρόγειο!
  • 09:23 Μεσολόγγι: O Ιταλικός Φιλελληνισμός στο επίκεντρο εκδήλωσης της Βυρωνικής Εταιρείας
  • 09:20 Η άρση της αναπηρίας είναι πολιτική και κοινωνική ευθύνη!
  • 09:10 Σύσταση για τη λήψη μέτρων προστασίας των εργαζομένων εξαιτίας της κακοκαιρίας
  • 09:05 Νέος αυτοκινητόδρομος Πατρών-Πύργου: Αγρότες και κτηνοτρόφοι τον απέκλεισαν την...πρώτη ημέρα που άνοιξε
  • 09:00 Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός: 10 βασικές συμβουλές για προστασία κατά τη διάρκεια πλημμυρικών φαινομένων
  • 08:50 Η Ευρώπη σε πόλεμο? Η Ιστορία επαναλαμβάνεται.
  • 08:40 Του Αγίου Σάββα του Ηγιασμένου
  • 16:31 Κακοκαιρία Byron: Κλειστά τα σχολεία στην Αττική την Παρασκευή
  • 16:11 Κωνσταντίνος Τασούλας: Δεν υπάρχει δίλημμα επανεξοπλισμού - Σε λίγες ημέρες η παραλαβή της φρεγάτας «Κίμων»
  • 16:03 Η Visa αναδεικνύει την επόμενη γενιά fintech στο Visa Innovation Program Europe 2025
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 5/12 Αποκλειστικό | Εθνική Ασφαλιστική: Νέα διοικητική ομάδα “νίκης” συγκροτεί ο Μαζαράκης - Αποχωρούν Δασκαλόπουλος, Καραγρηγορίου
  2. 29/11 Ο Χρήστος Μεγάλου στέλνει μήνυμα εμπιστοσύνης: «Το δίκτυο της Εθνικής Ασφαλιστικής είναι η καρδιά της νέας εποχής»
  3. 3/12 Καταγγελίες συμβάσεων συντονιστών-διαμεσολαβητών στην Groupama
  4. 2/12 Η Εθνική Ασφαλιστική και ο ρόλος του agency στο νέο μοντέλο ανάπτυξης
  5. 4/12 Ασφαλιστική αγορά: Ήρθε η ώρα της Εθνικής Τράπεζας
  6. 2/12 Δικαίωμα συμβολαίου εφαρμόζει η Groupama χωρίς να αυξάνεται το κόστος για τους ασφαλισμένους
  7. 2/12 Υπασφαλισμένος: Από το 2027 οι ουσιαστικές αλλαγές στα δίκτυα του bancassurance Εθνικής Τράπεζας και Τράπεζας Πειραιώς

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube