Nextdeal newsroom, 3/8/2017 - 07:29 facebook twitter linkedin Τι κάνετε όταν δεν έρχεται ο Πραγματογνώμονας; Nextdeal newsroom, 3/8/2017 facebook twitter linkedin Πριν αρκετό καιρό έλαβα ένα τηλεφώνημα από μια φίλη η οποία μου διηγήθηκε την προσωπική της ιστορία. Το όχημα της φίλης ήταν σταματημένο σε κεντρικό δρόμο γνωστής περιοχής της Βόρειας Ελλάδας όταν ένα τρίτο όχημα έπεσε πάνω της προξενώντας υλικές ζημιές. Το υπαίτιο όχημα ήταν ασφαλισμένο σε εταιρεία Ελεύθερης Παροχής Υπηρεσιών. Η φίλη όπως ήταν αγχωμένη αντάλλαξε τα στοιχεία της με τον υπαίτιο οδηγό ο οποίος την διαβεβαίωσε πως θα κάνει δήλωση και δεν τηλεφώνησε ούτε τον ασφαλιστή, ούτε την τροχαία ούτε την ασφαλιστική εταιρεία (αρκετοί οδηγοί το παθαίνουν αυτό!).Την επόμενη ημέρα ενημέρωσε τον ασφαλιστή της ο οποίος κατέθεσε αρνητική δήλωση ατυχήματος σε πολυεθνική εταιρεία και της πρότεινε να καλέσει την εταιρεία ΕΠΥ και να ζητήσει Πραγματογνώμονα διότι δεν ίσχυε ο «Φιλικός Διακανονισμός». Σε αυτό το σημείο αρχίζει η πονεμένη ιστορία της! Πρώτη ημέρα τηλεφωνεί στην εταιρεία και η γραμμή ήταν κατειλημμένη έως και την ώρα λήξης του ωραρίου. Δεύτερη ημέρα τηλεφωνεί τα ίδια. Την Τρίτη ημέρα κατά το μεσημεράκι που έπιασε γραμμή την ενημερώνουν πως είναι πολύ νωρίς ακόμα για να καλέσει Πραγματογνώμονα και πρέπει να περιμένει 7 ημέρες (η θετική δήλωση είχε κατατεθεί από την επόμενη ημέρα του ατυχήματος). Μετά από 7 ημέρες τηλεφώνησε και την ενημέρωσαν πως δεν κλείνει η εταιρεία τα ραντεβού αλλά πρέπει να τηλεφωνήσει στην συνεργαζόμενη ανεξάρτητη εταιρεία πραγματογνωμόνων που συνεργάζονται. Πράγματι τηλεφώνησε και την ενημέρωσαν πως «Κρατάμε τα στοιχεία σας και εντός μιας ημέρας θα επικοινωνήσει ο πραγματογνώμονας μαζί σας». Περνάνε δυο ημέρες και ούτε ένα τηλεφώνημα! Τηλεφωνεί πάλι πίσω για να τους υπενθυμίσει πως περιμένει ένα τηλεφώνημα από τον πραγματογνώμονα και της απαντούν «Δεν μπορούμε να σας κάνουμε τίποτα, θα πρέπει να περιμένετε μέχρι αύριο που θα σας τηλεφωνήσει ο πραγματογνώμονας»! Την μεθεπόμενη ημέρα η φίλη μου τηλεφώνησε στην εταιρεία ΕΠΥ. Όμως κανένας δεν «πίστευε» πόση καθυστέρηση υπάρχει για να κλείσει ραντεβού με έναν πραγματογνώμονα έως την στιγμή που έχασε την υπομονή της και άρχισε να φωνάζει και να απειλεί με μηνύσεις. Τότε ξαφνικά εμφανίστηκε μια νέα υπεύθυνη τμήματος με όρεξη να επιλύσει το θέμα. Έτσι μετά από αρκετά τηλεφωνήματα και ακόμα τέσσερις ημέρες (μεσολαβούσε και σαββατοκύριακο) τηλεφώνησε ο πραγματογνώμονας και κλείστηκε ραντεβού σε ημερομηνία επιλογής της φίλης. Δυστυχώς όμως και έπειτα από όλα αυτά ο πραγματογνώμονας αποφάσισε πως «Τέλος πάντων κυρία μου δεν θα αποζημιωθείτε για όλη την ζημιά» (αιτιολόγησε διάφορους λόγους). Με μεγάλη στεναχώρια επικοινωνεί η φίλη με την εταιρεία για να ζητήσει εξηγήσεις και της απαντούν «Τι να σας κάνουμε κυρία μου! Εμείς δεν μπορούμε να αμφισβητήσουμε τον πραγματογνώμονα!». Επικοινωνεί με τον πραγματογνώμονα «Σας παρακαλώ κύριε Π... πρέπει να έχει γίνει κάποιο λάθος!» Ανένδοτος ο πραγματογνώμονας. «Η εμπειρία μου υπέδειξε αυτό. Το έγραψα και το κατάθεσα. Το χαρτί το έστειλα στ... (χώρα έδρας εταιρείας). Εγώ πληρώνομαι για να καταθέτω την εμπειρία μου και πρέπει να δικαιολογήσω το μεροκάματο μου. Αυτοί με πληρώνουν. Εάν θέλετε αντίγραφο της πραγματογνωμοσύνης να πάτε στ.. να το βρείτε!!» Καθόλη την διάρκεια του αγώνα της φίλης μου να βρει το δίκιο της, ο ασφαλιστής της είχε προτείνει να ενεργοποιήσουν την παροχή νομικής προστασίας που περιλάμβανε το συμβόλαιο του οχήματος της ή ακόμη και να προβεί σε «Αιτίαση» στην ΤτΕ ζητώντας από την εταιρεία αντίγραφα των εγγράφων του φακέλου της ζημιάς ή γραπτή αιτιολόγηση για τους λόγους μείωσης της αποζημίωσης και κάθε άλλη γραπτή πληροφορία που θα της έδινε απαντήσεις. Καθώς άκουγα την ιστορία πλήθος σκέψεων περνούσαν από το μυαλό μου όπως για παράδειγμα ποια θα ήταν η αντιμετώπιση του παθόντα σε ένα ατύχημα με σωματικές βλάβες ή και θάνατο, ή πόσα χρήματα θα απαιτούνταν για να διεκδικήσει νομικά το δίκιο του ο πελάτης κ.α. Ασφαλώς υπάρχουν και εταιρείες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών που σέβονται ασφαλισμένους και παθόντες και το δείχνουν στην πράξη με τον τρόπο που ασκούν την διαμεσολάβηση και τις διαδικασίες που ακολουθούν στην καθημερινότητα προκειμένου να εξυπηρετήσουν το κοινό. Απαραίτητη είναι η συχνή ενημέρωση του ασφαλισμένου από τον διαμεσολαβητή του για τις παροχές του συμβολαίου του και η προσθήκη επιπλέον καλύψεων όπου χρειάζεται. Απαραίτητη είναι όμως και η παροχή Νομικής Προστασίας ARAG και DAS είτε ως κάλυψη εντός των συμβολαίων οχημάτων είτε ως ανεξάρτητο συμβόλαιο ασφάλισης οχήματος και οδηγού. Συνάδελφοι μην αφήνετε τίποτα στην τύχη. Ενεργήστε. ©Μέντωρ Διαμεσολαβητής Διαβάστε εδώ τι ορίζεται ως Ασφάλιση με καθεστώς Ελεύθερης Παροχής Υπηρεσιών στην Ελλάδα, σύμφωνα με τον Νόμο; Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 20/9/2024 Τι πρέπει να υπολογίσουν οι ιδιοκτήτες πριν ασφαλίσουν την κατοικία τους;
Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 9/9/2024 ΔΕΘ: Τι φέρνουν τα μέτρα για την ιδιωτική ασφάλισή στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές;
Πως αποζημιώνουν τα ασφαλιστήρια υγείας το γλαύκωμα; Τι να προσέξουν οι ασφαλισμένοι; Σύμφωνα με την Ελληνική Εταιρεία Γλαυκώματος, το γλαύκωμα αποτελεί σημαντικό παράγοντα ανησυχίας για τη δημόσια υγεία, καθώς είναι η πρώτη... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 30/08/2024 - 08:51 30/8/2024
Τι αναφέρει η ΑΑΔΕ για τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές και τις προμήθειες διαμεσολάβησης; Σύμφωνα με τον επίσημο ιστότοπο της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, στη Θεματική Ενότητα «Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές/Προμήθειες Διαμεσολάβησης» αναφέρεται: Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές / Προμήθειες... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 28/08/2024 - 10:00 28/8/2024